was t maar zo? helaas meer rechten hebben ze.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:23 schreef Zucht. het volgende:
Veroordeeld door rechter? Weg wezen als vreemdeling met of zonder status
alles buiten de grens dit aanvragen is de oplossing.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:33 schreef Zucht. het volgende:
Misschien paspoort weg gooien en in Ter Apel aanmelden
dit is problem. met de niet de echte vluchtelingen dus. want ze weten dondersgoed de regels.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:33 schreef Zucht. het volgende:
Misschien paspoort weg gooien en in Ter Apel aanmelden
naja wil het niet te bijbels maken, maarja mijn achtergrond wel.quote:
Jawel, leuke boswandeling gemaakt met een nieuwe kennis. Veel mee zitten praten, zeer veel overeenkomsten.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, leuke boswandeling gemaakt met een nieuwe kennis. Veel mee zitten praten, zeer veel overeenkomsten.
Als Kamerleden ook uitgezet willen worden, moeten we dat maar gaan regelen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:40 schreef ToT het volgende:
Ik kom net binnenvallen, maar jullie hadden het hier over?
Duitsland zet criminele statushouders versneld uit, Kamerleden willen dit ook
Daar had ik het over ja, goed ideequote:Op zaterdag 5 september 2026 18:40 schreef ToT het volgende:
Ik kom net binnenvallen, maar jullie hadden het hier over?
Duitsland zet criminele statushouders versneld uit, Kamerleden willen dit ook
Volkomen mee eens!quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:42 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Daar had ik het over ja, goed idee
je weet dat ik het daar niet mee eens kan zijn he?quote:
idd, Jezus kan mooi z'n eigen oren genezen als hij een lamme weer kan laten lopen!quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:45 schreef kree het volgende:
[..]
je weet dat ik het daar niet mee eens kan zijn he?
naja kweet niet hoop sommige er wat aan hebben wat ik zeg.
idd. lees bijbel.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, Jezus kan mooi z'n eigen oren genezen als hij een lamme weer kan laten lopen!
Waarom moet er altijd harde kritiek worden gegeven? Vaak wordt kritiek ook gebracht als een feit en niet als een persoonlijke mening.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:05 schreef kree het volgende:
lol mss moet ik iets inbinden op andere topics, hoewel vind gewoon dat t oke discussie is.
Maar lol. haha tegen harde kritiek kunnen velen niet.
tis niet kritiek. het is gewoon mening. van wat ik denk ieder anders trouwens kan geven.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom moet er altijd harde kritiek worden gegeven? Vaak wordt kritiek ook gebracht als een feit en niet als een persoonlijke mening.
wellicht. maar ruk sta niet tegen over over kritiek he? dan zeg het me? nooit te laat om te leren he?quote:
ik leer elke week hier, dus. naja. weet dat.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Even teruglezen, ik zag dat ik reageerde op een post van een uur terug
soms en vaak moet ik ze een edit doen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:03 schreef Zucht. het volgende:
Lees je bericht zelf een voor je op Invoeren klikt
quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik leer elke week hier, dus. naja. weet dat.
kweet. en is vaker gezegd, zal me best doen dan in vervolg en meer op letten.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:05 schreef Zucht. het volgende:
Een typo ja ma dat van jou is zo lastig te volgen
quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:09 schreef kree het volgende:
vedder kan ik me over van alles opnaaien ook wel. maarja. tis eng blijft fok. en zolang iedereen eerlijk kan zeggen hier ben ik er oke mee.
haha snap. mag ook btw, zolang maar leuk en goed bedoelt.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk op m'n intiemste plaatsen van die uitdrukking!
ik heb meningen en principes tot en gaan niet echt veranderen.quote:
kritisch zijn ipv blablabla. ja ik wel ja. naja zeg het maar als ik moet oprotten hier?quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:10 schreef ToT het volgende:
Als er iemand zen is als een moederneuker ben jij het wel!
Och al zouden we dat zeggen, dan zou dat nog niet gebeuren!quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
kritisch zijn ipv blablabla. ja ik wel ja. naja zeg het maar als ik moet oprotten hier?
naja daarom dus, maakt mij niet uit als andere andere mening hebben... maar oke ik vind het gewoon goed om ff over te kletsen soms.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Och al zouden we dat zeggen, dan zou dat nog niet gebeuren!
En eerlijk is eerlijk; je zorgt wel voor leven in de bierbrouwerij!
en dat idd, je hoeft mijn gezeik niet te lezen natuurlijkquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:15 schreef Dotteke het volgende:
Staat je iets niet aan. Lekker doorscrollen maar
Of je zeikt eens wat minderquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
en dat idd, je hoeft mijn gezeik niet te lezen natuurlijk
En jij hoeft ook niet overal commentaar op te geven als je het er niet mee eens bentquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
en dat idd, je hoeft mijn gezeik niet te lezen natuurlijk
waar maar ben van open discussie wel.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En jij hoeft ook niet overal commentaar op te geven als je het er niet mee eens bent
weten wequote:Op zaterdag 5 september 2026 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar ben van open discussie wel.
quote:
Gewoon lekker jezelf blijven Kreequote:Op zaterdag 5 september 2026 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
kweet. en is vaker gezegd, zal me best doen dan in vervolg en meer op letten.
quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zou het persoonlijk als 'spraakwaterval' benoemen.
Alleen zal er bij kree meer spraakwater vloeien dan bij die dreumes.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:35 schreef Zucht. het volgende:
[..]dat zeg ik wel eens tegen mijn 4 jarige als ze blijft babbelen
Daar ga ik wel van uitquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen zal er bij kree meer spraakwater vloeien dan bij die dreumes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |