was t maar zo? helaas meer rechten hebben ze.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:23 schreef Zucht. het volgende:
Veroordeeld door rechter? Weg wezen als vreemdeling met of zonder status
alles buiten de grens dit aanvragen is de oplossing.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:33 schreef Zucht. het volgende:
Misschien paspoort weg gooien en in Ter Apel aanmelden
dit is problem. met de niet de echte vluchtelingen dus. want ze weten dondersgoed de regels.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:33 schreef Zucht. het volgende:
Misschien paspoort weg gooien en in Ter Apel aanmelden
naja wil het niet te bijbels maken, maarja mijn achtergrond wel.quote:
Jawel, leuke boswandeling gemaakt met een nieuwe kennis. Veel mee zitten praten, zeer veel overeenkomsten.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, leuke boswandeling gemaakt met een nieuwe kennis. Veel mee zitten praten, zeer veel overeenkomsten.
Als Kamerleden ook uitgezet willen worden, moeten we dat maar gaan regelen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:40 schreef ToT het volgende:
Ik kom net binnenvallen, maar jullie hadden het hier over?
Duitsland zet criminele statushouders versneld uit, Kamerleden willen dit ook
Daar had ik het over ja, goed ideequote:Op zaterdag 5 september 2026 18:40 schreef ToT het volgende:
Ik kom net binnenvallen, maar jullie hadden het hier over?
Duitsland zet criminele statushouders versneld uit, Kamerleden willen dit ook
Volkomen mee eens!quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:42 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Daar had ik het over ja, goed idee
je weet dat ik het daar niet mee eens kan zijn he?quote:
idd, Jezus kan mooi z'n eigen oren genezen als hij een lamme weer kan laten lopen!quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:45 schreef kree het volgende:
[..]
je weet dat ik het daar niet mee eens kan zijn he?
naja kweet niet hoop sommige er wat aan hebben wat ik zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |