zou doen idd. als kanquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:04 schreef Zucht. het volgende:
Ik pak als de kids in bed liggen ook een half litertje BitBurger
nee ik doe niet aan alcoholquote:
Ik denk nu wel aan andere dingenquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:07 schreef greysbones het volgende:
ow en heb nog verse jus (jus d 'orange dus )
@:Justink
i knowquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik denk nu wel aan andere dingen
In Limburg ookquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Stiekem vind jus d'orange kutwoord, zelfs in Vlaanderen noemen ze het Sinaasappelsap
sinaasappelsap was HET woord dat je moest zeggen als je net een beugel hadquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Stiekem vind jus d'orange kutwoord, zelfs in Vlaanderen noemen ze het Sinaasappelsap
quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
sinaasappelsap was HET woord dat je moest zeggen als je net een beugel had
Appelsientjequote:Op zaterdag 5 september 2026 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Stiekem vind ik jus d'orange kutwoord, zelfs in Vlaanderen noemen ze het Sinaasappelsap
WAT heb je meerquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:12 schreef kree het volgende:
beetje te vaag van mij eigenlijk,,,, maar oke ik hb nog meer.
ik had er 2quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:12 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Hoefde ik overdag niet in gelukkig
Nooit gehad, heb recht gebit van mezelfquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet eens, niks eens met alle beugels die iedereen had?quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had blok en buitenboord voor nacht, Buitenboord overdag ook maar niet lang, daarna plaajes en bluitenboord snachtsquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had er 2
blok voor snachts
plaatje voor overdag
blessed hemaquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nooit gehad, heb recht gebit van mezelf
Is een ander woord voor sinaasappelquote:
misschien in het noordenquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is een ander woord voor sinaasappel
merkquote:
Oop tunelsyndroomquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:18 schreef Zucht. het volgende:
Geen rode haren, wel de extra spier in de pols-duim![]()
Meer kans oop tunelsyndroom![]()
Gewoon sinaasappel etenquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
merk
5 % sinaasappelpulp met water en heel veel suiker
https://www.thuisarts.nl/(...)rpale-tunnelsyndroomquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oop tunelsyndroom
das vast iets engs
Ik vond appelsap van appelsientje wel erg lekker als klein kindquote:
dat ken ik welquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:19 schreef Zucht. het volgende:
[..]
https://www.thuisarts.nl/(...)rpale-tunnelsyndroom
wat no way?quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
no way.??? ga luisteren maser jij ook naar mij.
quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
wat no way?
je hoeft er niet op te klikken
en toch zijn er mensen die er in stinkenquote:
oehoeeeee hoeeehoeeeeee hoeeehoeeeeeehoeeeehoeeeequote:
quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehoeeeee hoeeehoeeeeee hoeeehoeeeeeehoeeeehoeeee
quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:34 schreef Zucht. het volgende:
Waar hebben de kinderen de TV afstandbediening nu weer verstopt
Tijd voor een extra afstandsbedieningquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:34 schreef Zucht. het volgende:
Waar hebben de kinderen de TV afstandbediening nu weer verstopt
Kan em ook bedienen met Home Assistantquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tijd voor een extra afstandsbediening
Deze manquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:37 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Kan em ook bedienen met Home Assistant
Hebben die kleintjes ook zo in de gaten hoorquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:37 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Kan em ook bedienen met Home Assistant
De inlog van de oudste heeft die mogelijkheid niet, ze kan alleen de lampen op haar kamer bedienenquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben die kleintjes ook zo in de gaten hoor
Tis hier volksfeest dus ik zit binnen veilig opgeslotenquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
MooooooooooooKoooooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
long time no bolk
oordopjes in?quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tis hier volksfeest dus ik zit binnen veilig opgesloten
Ik sla hier de kermis ook graag overquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee haha maar wel lekker als een zolderkamerautist want buiten zijn mensen brrr
Ik wil je de wel de weg wijzenquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee haha maar wel lekker als een zolderkamerautist want buiten zijn mensen brrr
Heb met name mijn portie mannen voorlopig wel gehadquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik sla hier de kermis ook graag over
Dronken mensen die denken dat ze leuk zijn
Neen dank u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |