Tijd voor een extra afstandsbedieningquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:34 schreef Zucht. het volgende:
Waar hebben de kinderen de TV afstandbediening nu weer verstopt
Kan em ook bedienen met Home Assistantquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tijd voor een extra afstandsbediening
Deze manquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:37 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Kan em ook bedienen met Home Assistant
Hebben die kleintjes ook zo in de gaten hoorquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:37 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Kan em ook bedienen met Home Assistant
De inlog van de oudste heeft die mogelijkheid niet, ze kan alleen de lampen op haar kamer bedienenquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben die kleintjes ook zo in de gaten hoor
Tis hier volksfeest dus ik zit binnen veilig opgeslotenquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
MooooooooooooKoooooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
long time no bolk
oordopjes in?quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tis hier volksfeest dus ik zit binnen veilig opgesloten
Ik sla hier de kermis ook graag overquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee haha maar wel lekker als een zolderkamerautist want buiten zijn mensen brrr
Ik wil je de wel de weg wijzenquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee haha maar wel lekker als een zolderkamerautist want buiten zijn mensen brrr
Heb met name mijn portie mannen voorlopig wel gehadquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik sla hier de kermis ook graag over
Dronken mensen die denken dat ze leuk zijn
Neen dank u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |