@enzoquote:Op zaterdag 5 september 2026 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
jajajaja het was me nu wel duidelijk, dat Enzo. naja moet ander woordje voor verzinnen.
lol. wss. maar stop woordje voor mij, t was niet om een user natuurlijk.quote:
Zoals Duitsland doet, criminelen keus geven, zitten en weg wezen of nu weg wezenquote:Op zaterdag 5 september 2026 18:17 schreef kree het volgende:
naja wat jullie allemaal denken. en mss wat meer positief wel, ik denk dat we als EU of NL anders er wat kritischer mee om moeten gaan die vluchtelingen. want kost hoop geld.... van ons.
Deze NWS / Tientallen miljoenen naar asielzoekers via INDquote:Op zaterdag 5 september 2026 18:17 schreef kree het volgende:
naja wat jullie allemaal denken. en mss wat meer positief wel, ik denk dat we als EU of NL anders er wat kritischer mee om moeten gaan die vluchtelingen. want kost hoop geld.... van ons.
Langere procedure em ze krijgen geldquote:Op zaterdag 5 september 2026 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
Deze NWS / Tientallen miljoenen naar asielzoekers via IND
Zou ze die keus niet eens laten. Crimineel gedrag bestraffen met uitzetting.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:18 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Zoals Duitsland doet, criminelen keus geven, zitten en weg wezen of nu weg wezen
Ja maar dat mag niet hequote:Op zaterdag 5 september 2026 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ze die keus niet eens laten. Crimineel gedrag bestraffen met uitzetting.
Heeft zich geregistreerd en is nooit meer hier geweest zo te zien aan zijn profielquote:Op zaterdag 5 september 2026 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
jajajaja het was me nu wel duidelijk, dat Enzo. naja moet ander woordje voor verzinnen.
quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft zich geregistreerd en is nooit meer hier geweest zo te zien aan zijn profiel
Nee, helaas niet. Nu hoeft het ook niet bij een inbraakje, maar bij zwaardere misdrijven zou ik het niet eens erg vinden.quote:
Zeker wel, van andermans spullen blijf je af!quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Nu hoeft het ook niet bij een inbraakje, maar bij zwaardere misdrijven zou ik het niet eens erg vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |