Volledige bericht op haar IG:quote:Sophie Straat mist "publieke solidariteit" na de ophef die is ontstaan naar aanleiding van haar show tijdens festival Best Kept Secret. De zangeres riep tijdens het optreden witte mannen op een stap naar achteren te doen bij een moshpit.
In een lang bericht op Instagram schrijft Sophie Straat dat ze een "golf aan seksistische, antisemitische haatberichten en (doods)bedreigingen" over zich heen kreeg nadat een filmpje van het optreden online kwam te staan op het Instagram-kanaal van muziekplatform 3voor12.
De artiest wil niet uitleggen waarom ze bepaalde mensen naar voren trekt in een moshpit. "Het zijn altijd de mensen die het zelf ervaren: vrouwen, mensen van kleur en queer mensen, die moeten uitleggen waarom witte mannen naar achter moeten."
"Wat ik mis is publieke solidariteit, zeker in de muzieksector", vervolgt de zangeres. Ze zet ook vraagtekens bij de rol van de media. "Waar zijn de (linkse) media? Waar blijven de statements vanuit de grote festivals? Het enige publieke narratief dat er te vinden is, is dat van rechtse media, zoals in de vorm van Johan Derksen die op nationale televisie roept: 'Ik laat me niet piepelen door dat kutwijf'."
Sophie Straat, die in het echt Sophie Schwartz heet, schrijft verder dat er onlangs een aanvraag van 3voor12 kwam om het over de moshpit te hebben. "De voorspelling dat ze mijn interview niet gingen gebruiken, kwam helaas uit", zegt de artiest daarover. Volgens haar was het interview een kans om het gebrek aan publieke solidariteit aan te kaarten.
De zangeres vindt ook dat 3voor12 meer had moeten doen dan alleen de comments onder het veelbesproken filmpje uit te zetten. "Er had een statement moeten komen, gericht aan het publiek, waarin duidelijk werd gemaakt: dit is niet normaal, dit is niet acceptabel, en dit is waarom. Zolang instanties zwijgen en er geen publiekelijke back-up is, wordt het probleem afgeschoven naar het individu."
quote:
Sophie Straat sprak met 3voor12 over ophef na moshpituitspraak: 'I'm good'
Het VPRO-muziekplatform 3voor12 is woensdag in gesprek gegaan met Sophie Straat over de ophef die ontstond na haar optreden op Best Kept Secret, waarvan een fragment door 3voor12 werd gepubliceerd op Instagram. De zangeres baalde vervolgens van een gebrek aan steun.
De zangeres ontving online veel haatberichten na haar optreden van een maand geleden. Straat riep witte mannen tijdens haar show op het weekendfestival op om een stap naar achteren te doen tijdens een moshpit. Daarmee wilde ze ruimte maken voor vrouwen, queers en mensen van kleur. Beelden hiervan werden gedeeld via het Instagram-kanaal van 3voor12.
Straat ontving na het optreden een "golf aan seksistische, antisemitische haatberichten en (doods)bedreigingen", liet ze maandag op Instagram weten. De zangeres voelde zich onvoldoende gesteund door 3voor12, waarna het programma een nieuw gesprek initieerde. Dat werd woensdag gepubliceerd in de 3voor12-podcast De Machine.
"Jullie zijn een nieuwsoutlet, dus gebruik die nieuwsoutlet", zei de zangeres in de podcast. "Als Lowlands een bericht krijgt van: 'Jullie moeten Sophie Straat van de line-up halen', dan moeten zij publiekelijk zeggen, vind ik: 'Nee, wij houden Sophie Straat op de line-up, want wij staan achter haar boodschap, wij staan achter haar muziek.'"
Volgens de presentatoren van de podcast dacht 3voor12 dat de zangeres "oké" was met hoe het platform de zaak aanpakte. "We hebben ons nadrukkelijk uitgesproken over jouw recht om te zeggen wat je hebt gezegd." Op de vraag van de presentatoren of de lucht is geklaard, reageerde de zangeres met "I'm good".
Voor Straat lijkt daarmee de kou dus uit de lucht. De zangeres uitte eerder nog haar ongenoegen over het feit dat 3voor12 een eerder gesprek over de ophef niet had geplaatst. Maandag zouden de twee partijen ook al om de tafel hebben gezeten.
Bron: https://www.nu.nl/enterta(...)tspraak-im-good.html
Podcast De Machine: https://3voor12.vpro.nl/a(...)e-uit-de-muziekscene
Pareltje van een post nadat aangetoond is dat vrouwen vaker een oorlog starten dan mannenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:38 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw en geen enkele man wil een oorlog. Mannen gaan vechten omdat ze bang zijn om voor een lafaard of landverrader te worden aangezien.
Dus gaan ze bepakt en gezakt. Met hun bajonetten en hun handgranaten. Het zijn klootzakken als Trump of Hitler die hun woorden met wapens kracht bijzetten.
Het argument van de zwakzinnigen dus.
Maar "wij" luisteren niet naar vrouwen, blijkbaarquote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:41 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Pareltje van een post nadat aangetoond is dat vrouwen vaker een oorlog starten dan mannen
Plaats dat hier dan nogmaals.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:41 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Pareltje van een post nadat aangetoond is dat vrouwen vaker een oorlog starten dan mannen
Dit soort vrouwen wil ik inderdaad niet naar luisteren. Gaat mijn mentale gezondheid alleen maar van achteruit.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar "wij" luisteren niet naar vrouwen, blijkbaar.
Jouw mentale gezondheid heeft al vanaf je geboorte mankementen gekend.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:43 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dit soort vrouwen wil ik inderdaad niet naar luisteren. Gaat mijn mentale gezondheid alleen maar van achteruit.
quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk feitje, wist jij dat de meeste oorlogen in het verleden werden gestart door vrouwelijke leiders?
[..]
https://qz.com/967895/thr(...)to-wage-war-than-men
Daar gaan je feiten.
Pareltje van een meltdownquote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:47 schreef Hiddendoe het volgende:
Sophie zegt: Alle witte mannen achteraan gaan staan (of zitten)/
Mannelijke fokusers:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oeh. Burn.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jouw mentale gezondheid heeft al vanaf je geboorte mankementen gekend.
Zie je reacties.
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jouw mentale gezondheid heeft al vanaf je geboorte mankementen gekend.
Zie je reacties.
De pillen zijn overduidelijk uitgewerkt, maar ik zal me wel weer netjes moeten gedragen uiteraardquote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:47 schreef Hiddendoe het volgende:
Sophie zegt: Alle witte mannen achteraan gaan staan (of zitten)/
Mannelijke fokusers:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, Isabelle van Spanje. De eerste vrouw van Henkie nr. 8 vocht ook een oorlog uit voor die lul. Terwijl ze zwanger was.quote:
Mannen doen het, vrouwen doen het meer, mannen moeten zich verantwoorden.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, Isabelle van Spanje. De eerste vrouw van Henkie nr. 8 vocht ook een oorlog uit voor die lul. Terwijl ze zwanger was.
Natuurlijk zijn er vrouwen geweest die een oorlog starten. Is dat zo raar? Er waren in het verleden zoveel vrouwen die precies deden waar ze zin in hadden en maling hadden aan de toen geldende mores.
Calamity Jane bijvoorbeeld.
Nee, jochies, jullie moeten met iets beters komen om het wangedrag van jullie seksegenoten goed te praten.
Vrouwen kunnen het verantwoorden.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mannen doen het, vrouwen doen het meer, mannen moeten zich verantwoorden.
Want vrouwen doen het met een goede reden, ofzo.
Waarom dan, omdat jij dat zegt?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen het verantwoorden.
Kunnen mannen dat ook?
Geen idee. Maar het zal wel weer mijn schuld zijn. Omdat ik een vrouw ben.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom dan, omdat jij dat zegt?
Op die manier kunnen mannen het net zo goed verantwoorden, omdat ik het zeg.
Waar gaat dit nog over inmiddels?.
Wij moeten juist helemaal niets goedpraten, aangezien het niet ons wangedrag is.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:52 schreef Hiddendoe het volgende:
Nee, jochies, jullie moeten met iets beters komen om het wangedrag van jullie seksegenoten goed te praten.
Nee hoor, gewoon omdat je zonder enige logica lijkt te handelenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het zal wel weer mijn schuld zijn. Omdat ik een vrouw ben.
Je loopt tegen 'muren van onwil en onbegrip' op omdat je gewoon geen gelijk hebt, en ook nooit gaat krijgen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:54 schreef Hiddendoe het volgende:
Okee dan. Ik heb alles gezegd wat ik had kunnen zeggen tegen deze muren van onwil en onbegrip.
Vrouwen zijn blijkbaar alleen leuk als ze zich gedragen zoals mannen dat het liefste zien.
![]()
![]()
Wat is er dan zo logisch aan oorlog voeren?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon omdat je zonder enige logica lijkt te handelen.
Lees eens een geschiedenisboek zou ik zo zeggen. Dat iets niet leuk is wil niet zeggen dat het niet logisch is.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat is er dan zo logisch aan oorlog voeren?
Beter lezen, jochie.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:00 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Je loopt tegen 'muren van onwil en onbegrip' op omdat je gewoon geen gelijk hebt, en ook nooit gaat krijgen.
Doei
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het zal wel weer mijn schuld zijn. Omdat ik een vrouw ben.
agreedquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit gaat helemaal nergens meer over
Je gaf het toch opquote:
Maar wat als een witte man die laatste klap uitdeelt?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn vader was trots op mij.
Zijn motto: "Je kunt altijd beter een knalharde stinkende scheet onder iemands neus laten dan dat je je in je nek laat zeiken door die mislukte domineezeverlappen."
En ook: 'Deel nooit de eerste klap uit, zorg ervoor dat je altijd de laatste klap uitdeelt.'
Dus mijn vader was niet alleen wijs maar ook zijn tijd ver vooruit.
Terwijl jullie alleen maar zitten te janken om je gekwetste egootjes.
Hooguit op de lachspierenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:04 schreef Solispolar het volgende:
Je speelt nu wel een beetje met ons gevoel hoor.
TETTEN!quote:
Onmogelijk, want dan heb ik hem allang een knietje gegeven.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:04 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Maar wat als een witte man die laatste klap uitdeelt?
Ja, zo werkt de echte wereld, eigenlijk zijn vrouwen ook gewoon veel sterker en hebben mannen geen schijn van kans.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Onmogelijk, want dan heb ik hem allang een knietje gegeven.
Zolang jij ook niet doet alsof vrouwen zoveel beter zijn dan mannen, prima hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:13 schreef Hiddendoe het volgende:
Dus ga nu aub niet doen alsof mannen zoveel beter zijn dan vrouwen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:04 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Maar wat als een witte man die laatste klap uitdeelt?
Hej .. jullie kunnen het ook gewoon IRL uitvechten he. MMA-regels, boksen, whatever.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Onmogelijk, want dan heb ik hem allang een knietje gegeven.
Als scheidsrechter hoef je inderdaad geen kaartje meer te kopen. Wel je eigen broodjes meenemen, maar je krijgt een capri sun.quote:
Hoe kom je daar bij? Heb ik nog nooit gedaan, zal ik ook nooit doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:17 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Zolang jij ook niet doet alsof vrouwen zoveel beter zijn dan mannen, prima hoor.
Prachtig, dat glashard blijven volharden in bewezen onwaarheidquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:13 schreef Hiddendoe het volgende:
Het ego van de witte man. Dat moet een onbezoedeld blazoen blijven. Als het moet tegen beter weten in.
Er is slechts een klein meisje met een grote bek voor nodig om die maskers van die tronies af te trekken.
Dan pas zie hoe primitief de witte man nog is. Helaas.
Triviant vraag: wie is de grootste mannenhater? Ben ik dat of Sophie met haar onbekookte uitspraken of zijn dat de grote witte mannen die zonder een enkel gewetensbezwaar andere witte mannen naar het slagveld sturen om een oorlog uit te knokken terwijl deze schoolvoorbeelden van 'beschaving' lekker op hun luie reet blijven zitten.?
De onlogica van de man: Wij kunnen rationeel zaken bespreken, wij kunnen zonder emoties een beslissing nemen.
En toch worden de meeste oorlogen (in heden en verleden) gestart door mannen.
Door hebzucht, machtswellust enz.
Dus ga nu aub niet doen alsof mannen zoveel beter zijn dan vrouwen.
We hebben net al vastgesteld dat vrouwen wat dat betreft erger zijn. En wat betreft oorlogen in het westen zijn we wat betreft huidskleur heel divers. Soldaten met een donkere huidskleur sturen we net zo makkelijk naar het front.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:13 schreef Hiddendoe het volgende:
of zijn dat de grote witte mannen die zonder een enkel gewetensbezwaar andere witte mannen naar het slagveld sturen om een oorlog uit te knokken terwijl deze schoolvoorbeelden van 'beschaving' lekker op hun luie reet blijven zitten.?
ref hoort gewoon broodje te krijgen, is het minste wat je kunt doenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Als scheidsrechter hoef je inderdaad geen kaartje meer te kopen. Wel je eigen broodjes meenemen, maar je krijgt een capri sun.
Weldegeljk want alleen mannen moeten zich verantwoorden/zich schuldig voelen om het gedrag van hun seksegenoten. Vrouwen hoeven dat niet want die doen alles met een gegronde reden, volagens je eigen woorden.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Heb ik nog nooit gedaan, zal ik ook nooit doen.
In here, you are all equally worthlessquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik hanteer eigenlijk al jaren dezelfde regel, ik haat alles en iedereen, man, vrouw, waarvandaan dan ook en als ik je leer kennen wil ik best een uitzondering maken op die regel
Dan is die 'straat' vast en zeker de A2.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:27 schreef Socios het volgende:
Hiddendoe zit er gewoon een straatlengte naast.
Waarom werden vrouwen nooit naar het front gestuurd?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
We hebben net al vastgesteld dat vrouwen wat dat betreft erger zijn. En wat betreft oorlogen in het westen zijn we wat betreft huidskleur heel divers. Soldaten met een donkere huidskleur sturen we net zo makkelijk naar het front.
Geen idee of dit in jouw ogen nu erger is of niet.
Okok. Wit bolletje jonge kaas. In een geplet boterhamzakje. Minimaal 1 uur ongekoeld.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ref hoort gewoon broodje te krijgen, is het minste wat je kunt doen
Begonnen, niet uitgevochten.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom werden vrouwen nooit naar het front gestuurd?
Niet omdat vrouwen geen oorlog kunnen voeren want er is net bewezen dat vrouwen veel meer oorlogen zijn begonnen dan mannen.
beginnen is niet hetzelfde als voerenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niet omdat vrouwen geen oorlog kunnen voeren want er is net bewezen dat vrouwen veel meer oorlogen zijn begonnen dan mannen.
gewoon iets lekkersquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Okok. Wit bolletje jonge kaas. In een geplet boterhamzakje. Minimaal 1 uur ongekoeld.
Omdat mannen significant sterker zijn dan vrouwen, tevens is het zo dat een baarmoeder verliezen op populatieniveau schadelijker is dan het verliezen van een setje testikels.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
hier is geen enkel bewijs voorquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon over het algemeen, ja een Ronda Rousey trapt me alle hoeken van de kamer door, niet zo goed in vechten.
Hoe wijs je dat af? Wtf? Ben je niet helemaal Nederlands ofzo?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon iets lekkers
met vlees
no ref, no game
Tuurlijk vind ik vrouwen beter dan mannen. Of wil jij beweren dat jij vrouwen beter vindt dan mannen?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weldegeljk want alleen mannen moeten zich verantwoorden/zich schuldig voelen om het gedrag van hun seksegenoten. Vrouwen hoeven dat niet want die doen alles met een gegronde reden, volagens je eigen woorden.
Dus vind je vrouwen beter dan mannen, dat mag hoor, maar daar mogen anderen ook weer iets van vinden natuurlijk.
Ik hanteer eigenlijk al jaren dezelfde regel, ik haat alles en iedereen, man, vrouw, waarvandaan dan ook en als ik je leer kennen wil ik best een uitzondering maken op die regel.
niet helemaal nee, is 50/50quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Hoe wijs je dat af? Wtf? Ben je niet helemaal Nederlands ofzo?
Dit is ook mijn voornaamste punt.quote:
Huh .. je ziet het er niet aan af hier.quote:
Boadicea, Florrie Rost van Tonningen-Heubel, Elisabeth Bathory, Kati Piri of Ilse Koch waren of zijn nochtans ook geen lieverdjes.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk vind ik vrouwen beter dan mannen. Of wil jij beweren dat jij vrouwen beter vindt dan mannen?
Wij vrouwen moeten toch uiteindelijk jullie rotzooi opruimen.
Als mannen dat nu eens zelf zouden doen en wat minder wedstrijdjes verpissen en raakschieten zouden houden, zou de man eens beseffen dat het leven van een mens meer is dan een ordinaire kroegruzie.
ik vermoed dat iedere vrouw die de AMO afmaakt Heatwave helemaal lens slaat als het erop aankomtquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit is ook mijn voornaamste punt.
IK WIL BEWIJS ZIEN! Ga vechten, film het, deel het. Kom op mensen.
@yvonne houdt van mijquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Huh .. je ziet het er niet aan af hier.
En toch lieten ze je hier mod zijn? Of weten ze het niet?
Vrouwen moeten zich eens beseffen dat de wereld niet te vormen is naar een dromerig wensbeeld.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk vind ik vrouwen beter dan mannen. Of wil jij beweren dat jij vrouwen beter vindt dan mannen?
Wij vrouwen moeten toch uiteindelijk jullie rotzooi opruimen.
Als mannen dat nu eens zelf zouden doen en wat minder wedstrijdjes verpissen en raakschieten zouden houden, zou de man eens beseffen dat het leven van een mens meer is dan een ordinaire kroegruzie.
Wij allemaal.quote:
aaawquote:
Bijna allemaal.quote:
allemaalquote:
quote:
quote:
Waar blijven mijn mod-krachten zonder verantwoordelijkheden?quote:
als je solliciteert gun ik je gewoon, beertje in je ui is bruin, ik identificeer me ermeequote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:39 schreef probeer het volgende:
[..]
Waar blijven mijn mod-krachten zonder verantwoordelijkheden?
Onzin. In Israel zijn alle vrouwen verplicht om dienst te nemen. Bovendien is fysieke kracht niet altijd relevant in oorlogvoeren. Mensen selecteren op hun geslachtskenmerken. En dan beweren dat Sophie racistisch is.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:32 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Omdat mannen significant sterker zijn dan vrouwen, tevens is het zo dat een baarmoeder verliezen op populatieniveau schadelijker is dan het verliezen van een setje testikels.
Vrouwen weten dat al lang. Het zijn de mannen die steeds opnieuw hun 'mannelijkheid' moeten bewijzen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouwen moeten zich eens beseffen dat de wereld niet te vormen is naar een dromerig wensbeeld.
Zoals net al besproken beginnen vrouwen net zo goed wedstrijdjes verpissen, raakschieten en kroegruzies, ze laten die alleen door anderen uitvechten.
Mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig qua algemene "kutheid". Pas als we dat eens inzien kunnen we wellicht eens verder, op deze manier blijft het aanmodderen.
Ik denk dat dat bij ons doordrong toen we letterlijk alles hebben uitgevonden waardoor we nu niet meer in het stenen tijdperk levenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:43 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Vrouwen weten dat al lang. Het zijn de mannen die steeds opnieuw hun 'mannelijkheid' moeten bewijzen.
We leven niet meer in het stenen tijdperk. Wij vrouwen beseffen dat.
Wanneer dringt het bij jullie door?
ik wordt de nieuwe minister presidentquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:43 schreef probeer het volgende:
Met of zonder wapens? Slag, steek? Of is dat iets voor de laatste ronde / sudden death?
Ow en vanzelfsprekend wordt de winnaar de nieuwe ministerpresident.
Ik wis en ban iedereen en alles, wanneer het niet strookt met mijn radicaal linkse opvattingen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je solliciteert gun ik je gewoon, beertje in je ui is bruin, ik identificeer me ermee
Hoezo dan? Ja, we hebben elektrische verkeerslichten, breedbeeldtv. dvd, streaming, internet, en weet ik wat nog meer.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij ons doordrong toen we letterlijk alles hebben uitgevonden waardoor we nu niet meer in het stenen tijdperk leven.
Fysieke kracht is altijd relevant aan het front, ook nu nog maar in het verleden nog een heel stuk meer. Ik beweer niet dat mevrouw Schwartz racistisch is, dat is ze aantoonbaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Onzin. In Israel zijn alle vrouwen verplicht om dienst te nemen. Bovendien is fysieke kracht niet altijd relevant in oorlogvoeren. Mensen selecteren op hun geslachtskenmerken. En dan beweren dat Sophie racistisch is.
Logica van De Man: We sturen de sterkste mannen en we zien wel wie van hun het dan overleeft. Dat armzalige handjevol sukkels moeten dan maar zorgen voor nageslacht bij onze jonge en gezonde vrouwen.
Dan mogen de oude mannen en jonge jongens het stokje overnemen om een al lang verloren strijd nog langer te laten duren.
ik wordt. Ga terug naar school, man.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wordt de nieuwe minister president
Ik wordtquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ging de eerste keer ook niet goedquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:49 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
ik wordt. Ga terug naar school, man.
Voor een greep uit de staatskas wil ik dan je vieze mp wel zijn (en minister van toffe dingen), in geval van nood, mocht je onder verdachte omstandigheden dood gaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ging de eerste keer ook niet goed
Onzin. De Vietnam oorlog is hiervan het bewijs. Sterke gespierde goed getrainde Amerikaanse soldaten tegen magere hongere kleine Vietnamezen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:49 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Fysieke kracht is altijd relevant aan het front, ook nu nog maar in het verleden nog een heel stuk meer. Ik beweer niet dat mevrouw Schwartz racistisch is, dat is ze aantoonbaar.
Als de tegenstander vitale mannen stuurt is het meestal niet zo verstandig om fysiek minderwaardige exemplaren te sturen om het tegen ze op te nemen. Overigens is het logica van de vrouw, aangezien vrouwen vaker een conflict begonnen dan mannen.
We hebben ook mensenrechten en wetten en regels en andere middelen om ons zelf en anderen te beschermen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:48 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ja, we hebben elektrische verkeerslichten, breedbeeldtv. dvd, streaming, internet, en weet ik wat nog meer.
Zijn leuke hebbedingetjes, maar dit zegt dus geen moer over onze mentaliteit.
Er zijn nog zoveel meer dingen die nog niet zijn uitgevonden en die ons leven nog makkelijker zouden kunnen maken, maar zelfs dan blijven we zelf mentaal in het stenen tijdperk hangen.
Ja, maar het gaat uiteindelijk toch om de vriendschappen die je onderweg sluit. Want vriendschappen, die zijn onbetaalbaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Onzin. De Vietnam oorlog is hiervan het bewijs. Sterke gespierde goed getrainde Amerikaanse soldaten tegen magere hongere kleine Vietnamezen.
Amerika verloor deze oorlog.
Denk je dat je in een fysiek gevecht van d'r zou winnen?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben ook mensenrechten en wetten en regels en andere middelen om ons zelf en anderen te beschermen.
Niets hiervan is "natuurlijk" of organisch, het zijn bedachte constructies die, zie de wereldgeschiedenis, ook weer met 1 knip in de vingers ongedaan gemaakt kunnen worden.
Die dingen die jij nu lekker makkelijk hebbedingetjes noemt zijn de redenen waarom jij nu lekker in je luie stoel online je haat naar mannen de wereld in kan slingeren.
En dat kan morgen voorbij zijn, dus wees eens dankbaar.
niet echtquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Onzin. De Vietnam oorlog is hiervan het bewijs. Sterke gespierde goed getrainde Amerikaanse soldaten tegen magere hongere kleine Vietnamezen.
En toch sturen landen bij voorkeur geen ondermaatse, magere en uitgehongerde exemplaren naar het front.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En steeds diezelfde denkfout. Nou ja denken...quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben ook mensenrechten en wetten en regels en andere middelen om ons zelf en anderen te beschermen.
Niets hiervan is "natuurlijk" of organisch, het zijn bedachte constructies die, zie de wereldgeschiedenis, ook weer met 1 knip in de vingers ongedaan gemaakt kunnen worden.
Die dingen die jij nu lekker makkelijk hebbedingetjes noemt zijn de redenen waarom jij nu lekker in je luie stoel online je haat naar mannen de wereld in kan slingeren.
En dat kan morgen voorbij zijn, dus wees eens dankbaar.
Watdan?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:56 schreef probeer het volgende:
OK, ik voorzie (nu pas) toch wel eea problemen bij het willen uitzenden van de eerste FoK!-deathmatch 'meiden vs jongens editie'.
Die oorlog was natuurlijk veel ingewikkelder dan dat, maar goedquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:55 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
En toch sturen landen bij voorkeur geen ondermaatse, magere en uitgehongerde exemplaren naar het front.
Jij blij.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:55 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
En toch sturen landen bij voorkeur geen ondermaatse, magere en uitgehongerde exemplaren naar het front.
Je zit op de bank?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En steeds diezelfde denkfout. Nou ja denken...
Hoe dan ook, ik zit niet in mijn luie stoel haat naar mannen te slingeren.
Wees jij maar dankbaar. Dankzij mij en mijn 'zusters' kan jouw vrouw en jouw dochter nu zelf haar leven bepalen.
Denk je dat je in een fysiek gevecht (tot de dood, vanzelfsprekend) van 'm zou winnen?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wees jij maar dankbaar. Dankzij mij en mijn 'zusters' kan jouw vrouw en jouw dochter nu zelf haar leven bepalen.
ik denk dat ze zou winnenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Denk je dat je in een fysiek gevecht (tot de dood, vanzelfsprekend) van 'm zou winnen?
Het is laf. Als je zo graag oorlog wil voeren, ga dan zelf het veld op.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die oorlog was natuurlijk veel ingewikkelder dan dat, maar goed.
Tegenwoordig met drones etc is het wellicht iets minder van belang om sterk en fit te zijn, maar het is toch vaak wel een voordeel.
Stomme overheid. De zogenaamd liberalen. "Mimimii burgers mogen geen gevechten tot de dood uitzenden, mimimiii ik ben de stomme overheid".quote:
Gewoon zeggen dat je het voor het klimaat/Palestina doet.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:00 schreef probeer het volgende:
[..]
Stomme overheid. De zogenaamd liberalen. "Mimimii burgers mogen geen gevechten tot de dood uitzenden, mimimiii ik ben de stomme overheid".
Dat soort problemen.
Je sneren zijn wat oubollig moet ik zeggen, maar goed, it's an old code, but it checks outquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat valt natuurlijk te danken aan mannen die ze dat gunnen, vrouwen kunnen zelf immers niets afdwingen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, maar je zou willen dat het wel zo was.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:15 schreef sp3c het volgende:
knietje ga je niet dood aan dat gaat je niet redden
Ik hoop het ook.quote:
jij ookquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, maar je zou willen dat het wel zo was.
tot de dood is een regelquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Wat ik me nu ook pas bedenk ... Bij een 'geen regels en tot de dood' gevecht hebben we niet echt een scheidsrechter nodig, niet? Ik bedoel .. je mag nog steeds mee-organiseren hoor, en je krijgt je broodje kaas.
Goede thema's voor toekomstige FoK!-deathmatchesquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:01 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je het voor het klimaat/Palestina doet.
Opgelost.
Het aloude liedje. Bepaalde machotypes die de hele wereld op de knieën proberen te dwingen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:58 schreef sp3c het volgende:
amerika heeft de boel netjes en intact overgedragen aan zuid Vietnam, die verloren hun oorlog
geen flauw ide wat het met deze middelmatige zangers te maken heeft
mogelijkquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het aloude liedje. Bepaalde machotypes die de hele wereld op de knieën proberen te dwingen.
De leiders van de landen zijn toch de weldoorvoede mannen?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:55 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is voor mij voldoende dat je krimpend van de pijn op de grond ligt.quote:
hiddendoe is volgens mij een bejaarde karperquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:05 schreef probeer het volgende:
HeatWave, Hiddendoe .. ongerelateerd he .. hoe lang en zwaar zijn jullie ongeveer? Doen jullie enige sporten oid?
Klopt. Is het al tot je doorgedrongen dat deze sterke, rijke en zelfverzekerde mannen nog steeds knokken tegen ongeletterde achterlijke boerenpummels? En dat deze net zo moeilijk uit te roeien zijn als muggen?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:06 schreef torentje het volgende:
[..]
De leiders van de landen zijn toch de weldoorvoede mannen?
Ja, maar heb je je ook precies bedacht hoe je dat knietje gaat geven precies? Want dat moet je dan wel doen voor iemand je in de gaten hebt anders is er altijd nog iets als blokkeren.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is voor mij voldoende dat je krimpend van de pijn op de grond ligt.
Daar ga je dan met je zgn. 30 cm. je kracht die dan meer je grootste zwakte is.
Ehh .. als ze wint is HW's vernedering groter, als HW wint hebben we de vergrijzing een stukje opgelost. Altijd de zaken positief bekijken he.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hiddendoe is volgens mij een bejaarde karper
Hou eens op. Ik heb nooit beweerd dat vrouwen vredelievend zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar heb je je ook precies bedacht hoe je dat knietje gaat geven precies? Want dat moet je dan wel doen voor iemand je in de gaten hebt anders is er altijd nog iets als blokkeren.
Maar wel leuk dat je stoer doet over iemand pijn doen, geweld gebruiken terwijl je constant pleit dat vrouwen zo vredelievend zijn.
Neequote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hou eens op. Ik heb nooit beweerd dat vrouwen vredelievend zijn.
Er was ook slechts 1 racistische buschauffeur nodig om Rosa Parks op de kast te krijgen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:13 schreef Hiddendoe het volgende:
Er is slechts een klein meisje met een grote bek voor nodig om die maskers van die tronies af te trekken.
Dan pas zie hoe primitief de witte man nog is. Helaas.
Lengte: 1.59.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:05 schreef probeer het volgende:
HeatWave, Hiddendoe .. ongerelateerd he .. hoe lang en zwaar zijn jullie ongeveer? Doen jullie enige sporten oid?
Dit is een prima locatie, misschien kan Jan-Willem nog langskomen om alles op beeld te vereeuwigen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:13 schreef probeer het volgende:
@:HeatWave @:Hiddendoe
Hoe klinkt 'morgenavond 8 uur onder het bollendak naast Utrecht centraal' voor jullie beiden?
Ik denk dat je 'm kan hebben.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:15 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lengte: 1.59.
Gewicht: Geen idee. Maar een schatting van ongeveer tussen de 50 en 60 kilo.
Mijn sport: Glazen tillen en leegdrinken, tv kijken, muziek luisteren, fietsen, wandelen en dat was het wel zo'n beetje.
Je moest eens weten wat ze net over je moeder DMdequote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:15 schreef HeatWave het volgende:
Kap eens met die kansloze mentions.
En dat, mijn beste, heb ik ook nooit beweerd.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee.
Maar ze zijn wel beter en als zij de baas zouden zijn was de wereld een paradijs en ook al doen ze iets verkeerd dan was het alsnog goed omdat ze vrouw zijn.
Komt een beetje op hetzelfde neer.
Te ver weg en ik zit nu lekker te zuipen. Dus nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:13 schreef probeer het volgende:
@:HeatWave @:Hiddendoe
Hoe klinkt 'morgenavond 8 uur onder het bollendak naast Utrecht centraal' voor jullie beiden?
Ga jij je vriendin op lopen naaien. Lafbek. Wat ben jij waard op een slagveld? Ja, na afloop de zakken van de lijken plunderen, dat durf je dan wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:22 schreef probeer het volgende:
Voor de mate waarin jullie lopen te pochen dat er met het andere geslacht geen oorlog te winnen valt, bespeur ik een complete afwezigheid van enige vechtlust. Nogal teleurstellend, eerlijk gezegd. Is dat angst, lafheid? Geen ballen hebben?
Dat zou inderdaad een zeer grote schande zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Te ver weg en ik zit nu lekker te zuipen. Dus nee.
Bovendien wil ik mijn tegenstander de schande besparen dat hij verliest van een hoogbejaarde alcoholische vrouw.
Nee nee, tot de dood he. Geen halve maatregelen.quote:En zelfs wanneer hij mij knockout slaat, dan is dat toch geen eer. Jonge kerel slaat oud vrouwtje van 80 bewusteloos.
Wat een held.
Alsof het inmiddels nog een feitelijke discussie isquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dat, mijn beste, heb ik ook nooit beweerd.
Als het westen een oorlog wil winnen kunnen ze beter vrouwen sturen. Want vrouwen kunnen pas goed haten.
Ze voeren oorlog vanuit hun emoties niet vanuit het verstand. Ze verdoen hun tijd niet met gebazel over strategieën, ze hebben de juiste strategie al in hun koppies zitten. En ze zijn medogenloos.
Lees anders dit boek:
https://www.bol.com/nl/nl(...)uwen-neer/666794926/
Ik doe er mijn uiterste best voor om daar nooit achter te komen. Maar eh .. misschien als vrolijke noot voor het moreel? Ik kan goed aanmoedigen ..quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ga jij je vriendin op lopen naaien. Lafbek. Wat ben jij waard op een slagveld?
Lijkt me vies. Dus liever niet.quote:Ja, na afloop de zakken van de lijken plunderen, dat durf je dan wel.
Dit is de enige keer dat ik op dit gedoe reageer en ik ben het 100% met je eens.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Te ver weg en ik zit nu lekker te zuipen. Dus nee.
Bovendien wil ik mijn tegenstander de schande besparen dat hij verliest van een hoogbejaarde alcoholische vrouw.
En zelfs wanneer hij mij knockout slaat, dan is dat toch geen eer. Jonge kerel slaat oud vrouwtje van 80 bewusteloos.
Wat een held.
Pardon? Ik kom in mijn hippie uniform. Rok en bloes van india katoen, bloemen in mijn haar, tamboerijn in mijn kleine fijne handjes.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:16 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'm kan hebben.
2 x 3 minuten, 1e ronde zonder, 2e ronde met wapens
Als een van jullie in XR kleding kan komen (HeatWave?) en de ander in een boeren overall (Hiddendoe?) dan kunnen we ook wel garanderen dat de politie niet ingrijpt.
De weldoorvoede mannen, vinden hun voedende maaltjes toch nog steeds?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt. Is het al tot je doorgedrongen dat deze sterke, rijke en zelfverzekerde mannen nog steeds knokken tegen ongeletterde achterlijke boerenpummels? En dat deze net zo moeilijk uit te roeien zijn als muggen?
de kans dat iemand van een knietje krimpend van de pijn over de grond ligt te rollen is vrij kleinquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is voor mij voldoende dat je krimpend van de pijn op de grond ligt.
Daar ga je dan met je zgn. 30 cm. je kracht die dan meer je grootste zwakte is.
Kom jij vechten dan. Held.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:22 schreef probeer het volgende:
Voor de mate waarin jullie lopen te pochen dat er met het andere geslacht geen oorlog te winnen valt, bespeur ik een complete afwezigheid van enige vechtlust. Nogal teleurstellend, eerlijk gezegd. Is dat angst, lafheid? Geen ballen hebben?
Zeker nooit een trap tegen je ballen gehad. Dan piep je wel anders.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
de kans dat iemand van een knietje krimpend van de pijn over de grond ligt te rollen is vrij klein
ga voor de neus, zo hard als je kunt, als je het breekt is het klaar
Ik geef geen fuck om jullie meisjes vs jongens discussie, of Sophie Straatquote:
Ja maar die betalen er voor he, dat is toch andersquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zeker nooit een trap tegen je ballen gehad. Dan piep je wel anders.
Vraag maar aan cockwhale of vogeltjesdans.
Tuurlijk. Daarom zit je nu de boel op te naaien. Ramptoerist in het kwadraat. Dat is wat je bent.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik geef geen fuck om jullie meisjes vs jongens discussie, of Sophie Straat
ik was keeper bij ijshockey, iedereen die je kent richt op de groin area, merk je heel weinig van, doet pijn maar alles in die sport doet pijnquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Vraag maar aan cockwhale of vogeltjesdans.
Ja en?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik was keeper bij ijshockey, iedereen die je kent richt op de groin area, merk je heel weinig van, doet pijn maar alles in die sport doet pijn
neus, klaar, afgelopen
en niks gewoon adviesquote:
En jij vast nooit een falcon punch. Die net zo gerechtvaardigd is als een trap in de ballen bij een man.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:34 schreef Hiddendoe het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |