Weldegeljk want alleen mannen moeten zich verantwoorden/zich schuldig voelen om het gedrag van hun seksegenoten. Vrouwen hoeven dat niet want die doen alles met een gegronde reden, volagens je eigen woorden.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Heb ik nog nooit gedaan, zal ik ook nooit doen.
In here, you are all equally worthlessquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik hanteer eigenlijk al jaren dezelfde regel, ik haat alles en iedereen, man, vrouw, waarvandaan dan ook en als ik je leer kennen wil ik best een uitzondering maken op die regel
Dan is die 'straat' vast en zeker de A2.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:27 schreef Socios het volgende:
Hiddendoe zit er gewoon een straatlengte naast.
Waarom werden vrouwen nooit naar het front gestuurd?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
We hebben net al vastgesteld dat vrouwen wat dat betreft erger zijn. En wat betreft oorlogen in het westen zijn we wat betreft huidskleur heel divers. Soldaten met een donkere huidskleur sturen we net zo makkelijk naar het front.
Geen idee of dit in jouw ogen nu erger is of niet.
Okok. Wit bolletje jonge kaas. In een geplet boterhamzakje. Minimaal 1 uur ongekoeld.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ref hoort gewoon broodje te krijgen, is het minste wat je kunt doen
Begonnen, niet uitgevochten.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom werden vrouwen nooit naar het front gestuurd?
Niet omdat vrouwen geen oorlog kunnen voeren want er is net bewezen dat vrouwen veel meer oorlogen zijn begonnen dan mannen.
beginnen is niet hetzelfde als voerenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niet omdat vrouwen geen oorlog kunnen voeren want er is net bewezen dat vrouwen veel meer oorlogen zijn begonnen dan mannen.
gewoon iets lekkersquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Okok. Wit bolletje jonge kaas. In een geplet boterhamzakje. Minimaal 1 uur ongekoeld.
Omdat mannen significant sterker zijn dan vrouwen, tevens is het zo dat een baarmoeder verliezen op populatieniveau schadelijker is dan het verliezen van een setje testikels.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
hier is geen enkel bewijs voorquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon over het algemeen, ja een Ronda Rousey trapt me alle hoeken van de kamer door, niet zo goed in vechten.
Hoe wijs je dat af? Wtf? Ben je niet helemaal Nederlands ofzo?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon iets lekkers
met vlees
no ref, no game
Tuurlijk vind ik vrouwen beter dan mannen. Of wil jij beweren dat jij vrouwen beter vindt dan mannen?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weldegeljk want alleen mannen moeten zich verantwoorden/zich schuldig voelen om het gedrag van hun seksegenoten. Vrouwen hoeven dat niet want die doen alles met een gegronde reden, volagens je eigen woorden.
Dus vind je vrouwen beter dan mannen, dat mag hoor, maar daar mogen anderen ook weer iets van vinden natuurlijk.
Ik hanteer eigenlijk al jaren dezelfde regel, ik haat alles en iedereen, man, vrouw, waarvandaan dan ook en als ik je leer kennen wil ik best een uitzondering maken op die regel.
niet helemaal nee, is 50/50quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Hoe wijs je dat af? Wtf? Ben je niet helemaal Nederlands ofzo?
Dit is ook mijn voornaamste punt.quote:
Huh .. je ziet het er niet aan af hier.quote:
Boadicea, Florrie Rost van Tonningen-Heubel, Elisabeth Bathory, Kati Piri of Ilse Koch waren of zijn nochtans ook geen lieverdjes.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk vind ik vrouwen beter dan mannen. Of wil jij beweren dat jij vrouwen beter vindt dan mannen?
Wij vrouwen moeten toch uiteindelijk jullie rotzooi opruimen.
Als mannen dat nu eens zelf zouden doen en wat minder wedstrijdjes verpissen en raakschieten zouden houden, zou de man eens beseffen dat het leven van een mens meer is dan een ordinaire kroegruzie.
ik vermoed dat iedere vrouw die de AMO afmaakt Heatwave helemaal lens slaat als het erop aankomtquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit is ook mijn voornaamste punt.
IK WIL BEWIJS ZIEN! Ga vechten, film het, deel het. Kom op mensen.
@yvonne houdt van mijquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Huh .. je ziet het er niet aan af hier.
En toch lieten ze je hier mod zijn? Of weten ze het niet?
Vrouwen moeten zich eens beseffen dat de wereld niet te vormen is naar een dromerig wensbeeld.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk vind ik vrouwen beter dan mannen. Of wil jij beweren dat jij vrouwen beter vindt dan mannen?
Wij vrouwen moeten toch uiteindelijk jullie rotzooi opruimen.
Als mannen dat nu eens zelf zouden doen en wat minder wedstrijdjes verpissen en raakschieten zouden houden, zou de man eens beseffen dat het leven van een mens meer is dan een ordinaire kroegruzie.
Wij allemaal.quote:
aaawquote:
Bijna allemaal.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |