Beter lezen, jochie.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:00 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Je loopt tegen 'muren van onwil en onbegrip' op omdat je gewoon geen gelijk hebt, en ook nooit gaat krijgen.
Doei
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het zal wel weer mijn schuld zijn. Omdat ik een vrouw ben.
agreedquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit gaat helemaal nergens meer over
Je gaf het toch opquote:
Maar wat als een witte man die laatste klap uitdeelt?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn vader was trots op mij.
Zijn motto: "Je kunt altijd beter een knalharde stinkende scheet onder iemands neus laten dan dat je je in je nek laat zeiken door die mislukte domineezeverlappen."
En ook: 'Deel nooit de eerste klap uit, zorg ervoor dat je altijd de laatste klap uitdeelt.'
Dus mijn vader was niet alleen wijs maar ook zijn tijd ver vooruit.
Terwijl jullie alleen maar zitten te janken om je gekwetste egootjes.
Hooguit op de lachspierenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:04 schreef Solispolar het volgende:
Je speelt nu wel een beetje met ons gevoel hoor.
TETTEN!quote:
Onmogelijk, want dan heb ik hem allang een knietje gegeven.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:04 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Maar wat als een witte man die laatste klap uitdeelt?
Ja, zo werkt de echte wereld, eigenlijk zijn vrouwen ook gewoon veel sterker en hebben mannen geen schijn van kans.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Onmogelijk, want dan heb ik hem allang een knietje gegeven.
Zolang jij ook niet doet alsof vrouwen zoveel beter zijn dan mannen, prima hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:13 schreef Hiddendoe het volgende:
Dus ga nu aub niet doen alsof mannen zoveel beter zijn dan vrouwen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:04 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Maar wat als een witte man die laatste klap uitdeelt?
Hej .. jullie kunnen het ook gewoon IRL uitvechten he. MMA-regels, boksen, whatever.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Onmogelijk, want dan heb ik hem allang een knietje gegeven.
Als scheidsrechter hoef je inderdaad geen kaartje meer te kopen. Wel je eigen broodjes meenemen, maar je krijgt een capri sun.quote:
Hoe kom je daar bij? Heb ik nog nooit gedaan, zal ik ook nooit doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:17 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Zolang jij ook niet doet alsof vrouwen zoveel beter zijn dan mannen, prima hoor.
Prachtig, dat glashard blijven volharden in bewezen onwaarheidquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:13 schreef Hiddendoe het volgende:
Het ego van de witte man. Dat moet een onbezoedeld blazoen blijven. Als het moet tegen beter weten in.
Er is slechts een klein meisje met een grote bek voor nodig om die maskers van die tronies af te trekken.
Dan pas zie hoe primitief de witte man nog is. Helaas.
Triviant vraag: wie is de grootste mannenhater? Ben ik dat of Sophie met haar onbekookte uitspraken of zijn dat de grote witte mannen die zonder een enkel gewetensbezwaar andere witte mannen naar het slagveld sturen om een oorlog uit te knokken terwijl deze schoolvoorbeelden van 'beschaving' lekker op hun luie reet blijven zitten.?
De onlogica van de man: Wij kunnen rationeel zaken bespreken, wij kunnen zonder emoties een beslissing nemen.
En toch worden de meeste oorlogen (in heden en verleden) gestart door mannen.
Door hebzucht, machtswellust enz.
Dus ga nu aub niet doen alsof mannen zoveel beter zijn dan vrouwen.
We hebben net al vastgesteld dat vrouwen wat dat betreft erger zijn. En wat betreft oorlogen in het westen zijn we wat betreft huidskleur heel divers. Soldaten met een donkere huidskleur sturen we net zo makkelijk naar het front.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:13 schreef Hiddendoe het volgende:
of zijn dat de grote witte mannen die zonder een enkel gewetensbezwaar andere witte mannen naar het slagveld sturen om een oorlog uit te knokken terwijl deze schoolvoorbeelden van 'beschaving' lekker op hun luie reet blijven zitten.?
ref hoort gewoon broodje te krijgen, is het minste wat je kunt doenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Als scheidsrechter hoef je inderdaad geen kaartje meer te kopen. Wel je eigen broodjes meenemen, maar je krijgt een capri sun.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |