Sorry. Mijn fout. Ik wist niet dat jij onder een steen leeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je haalt er nogal wat dingen bij zeg. Ik heb geen idee wie Wim is en ik heb ook geen idee wat een pindakaasvloer isAls hij daarmee racisme bejubelt dan ben ik bij deze ook anti-Wim
![]()
En je kunt er uren over lullen, maar Sophie zit hier gewoon hartstikke fout. Je kan je de ophef voorstellen als een blanke man alle 'zwarten' (om maar even in jouw vakjargon te blijven) vraagt naar achteren te gaan. Dan zit je om 22.30 bij Pauw en Witteman om jezelf te verantwoorden.
Nou ok, deze verdiende een nuancering van mijn kant, goed punt.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zonder activisten zou jij je nog halfdood werken in een of andere ongezonde, onveilige fabriek voor een grijpstuiver.
Idem. Zegt me allemaal helemaal niets. En het interesseert me te weinig het op te gaan zoeken.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:50 schreef Solispolar het volgende:
Ik heb geen idee wie Wim is en ik heb ook geen idee wat een pindakaasvloer isAls hij daarmee racisme bejubelt dan ben ik bij deze ook anti-Wim
Als dat waar is, waarom voel je je dan zo aangesproken door haar uitspraak?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben altijd onderdeel van de oplossing geweest, ik maakte nooit onderscheid, maar nu opeens ben ik volgens trutje Straat onderdeel van het probleem.
Tot zover de onderzoekingsdrang van mannen. Dit zijn mannen die liever bij de kapper zitten om lekker te roddelen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:57 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Idem. Zegt me allemaal helemaal niets. En het interesseert me te weinig het op te gaan zoeken.
Ik kan deze bijna voor hem beantwoorden: omdat ze zich richt op blanke mannen. En (waarschijnlijk) is hij een witte man.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Als dat waar is, waarom voel je je dan zo aangesproken door haar uitspraak?
Ik voel me voornamelijk "aangesproken" hier op FOK! hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Als dat waar is, waarom voel je je dan zo aangesproken door haar uitspraak?
Ik word heel vaak geassocieerd met mannenhaat, en ik weet dan al dat deze personen maar wat roepen.
Ik ben een feministe maar ik ben absoluut geen mannenhater.
Dat ik ben wie ik ben dank ik aan mijn vader. Een ontzettend wijze en vooruitziende man.
Mijn moeder was een heel lief mens maar oerstom.
Als ik naar de kapper ga ben ik in 10 minuten klaar, oeverloos gezwets met (vrijwel) onbekenden interesseert me geen fuck.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tot zover de onderzoekingsdrang van mannen. Dit zijn mannen die liever bij de kapper zitten om lekker te roddelen.
Toch heb ik gelijk, de meeste mannen maken zichzelf gehaat bij vrouwen, want ze willen perse de leiding over de kudde.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je kletst weer uit je nek. Ga nou eens een cursus begrijpend lezen en schrijven volgen.
Dat is geen nuancering, dat is keihard ontkennen. Want dan zou je moeten nadenken over de rol van het witte ras.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ok, deze verdiende een nuancering van mijn kant, goed punt.
Hedendaagse verveelde rijkeluiskindjes activisten als XR, Palestina en dus Straat zijn kut.
Dat krijg je er bij dit soort 'feministen' (het correcte woord mag ik niet gebruiken helaas) toch nooit in. Alle Blanke mannen zijn schuldig aan alles.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:01 schreef HeatWave het volgende:
Dan zou ik dus persoonlijk verantwoordelijk zijn gehouden voor iets waar ik mijn hele leven niet schuldig aan ben geweest.
Die 'witte man van eer' van nu hoeft zich nergens voor te verantwoorden en zich nergens voor te schamen. Wij zijn namelijk niet verantwoordelijk voor wat er generaties geleden is gebeurd, en dragen geen erfschuld. PUNT.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat is geen nuancering, dat is keihard ontkennen. Want dan zou je moeten nadenken over de rol van het witte ras.
En dat doe je liever niet. Begrijpelijk. Verachtelijk, maar begrijpelijk.
Blijf lekker zitten waar je zit en laat je nageslacht jouw strijd voeren. Zoals het bij de 'witte man van eer' betaamt.
Zielig voor haar vader eigenlijk ook wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:03 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dat krijg je er bij dit soort 'feministen' (het correcte woord mag ik niet gebruiken helaas) toch nooit in. Alle Blanke mannen zijn schuldig aan alles.
het is ook niet dat andere ´rassen´ zich in het verleden beter hebben gedragen ofzoquote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:04 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Die 'witte man van eer' van nu hoeft zich nergens voor te verantwoorden en zich nergens voor te schamen. Wij zijn namelijk niet verantwoordelijk voor wat er generaties geleden is gebeurd, en dragen geen erfschuld. PUNT.
Weet je, ik heb je constant redelijk netjes van een antwoord voorzien maar je begint steeds meer en meer te ranten en te raaskallen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat is geen nuancering, dat is keihard ontkennen. Want dan zou je moeten nadenken over de rol van het witte ras.
En dat doe je liever niet. Begrijpelijk. Verachtelijk, maar begrijpelijk.
Blijf lekker zitten waar je zit en laat je nageslacht jouw strijd voeren. Zoals het bij de 'witte man van eer' betaamt.
Nee hoor, mijn vader was trots op mij.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:04 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Zielig voor haar vader eigenlijk ook wel.
Wel bijzonder dat je er als feminist voor kiest om volwassen vrouwen consequent te omschrijven als kleine meisjes.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:08 schreef Hiddendoe het volgende:
Maar goed. Ik denk wel dat alles wel gezegd is over dit onderwerp.
Klein boos meisje maakt foute opmerking en krijgt meteen liters stront over zich heen.
Holland op zijn smalst.
Een handjevol opgeblazen kikkertjes. Meer zijn we niet.
Bekijk deze YouTube-video
Dat heb ik nooit beweerd. Alle mannen zijn hufters als het daar over gaat.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet je, ik heb je constant redelijk netjes van een antwoord voorzien maar je begint steeds meer en meer te ranten en te raaskallen.
De rol van het witte ras, wil je hiermee beweren dat alle andere volkeren perfect vredelievend waren? Dat er alleen door witten oorlog is gevoerd, stammenoorlogen/genocide op de buren?
Dan ben je oprecht geen haar beter dan Straat en ook niet als de mensen die je als racist en weet ik nog wat wegzet.
Alle mannen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:15 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweerd. Alle mannen zijn hufters als het daar over gaat.
dit is heel, heel, heel slecht adviesquote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:13 schreef Hiddendoe het volgende:
En ook: 'Deel nooit de eerste klap uit, zorg ervoor dat je altijd de laatste klap uitdeelt.'
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:15 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweerd. Alle mannen zijn hufters als het daar over gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |