abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221660015
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:50 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Je haalt er nogal wat dingen bij zeg. Ik heb geen idee wie Wim is en ik heb ook geen idee wat een pindakaasvloer is :') Als hij daarmee racisme bejubelt dan ben ik bij deze ook anti-Wim :)

En je kunt er uren over lullen, maar Sophie zit hier gewoon hartstikke fout. Je kan je de ophef voorstellen als een blanke man alle 'zwarten' (om maar even in jouw vakjargon te blijven) vraagt naar achteren te gaan. Dan zit je om 22.30 bij Pauw en Witteman om jezelf te verantwoorden.
Sorry. Mijn fout. Ik wist niet dat jij onder een steen leeft.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 15:54:00 #252
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221660040
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:51 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Zonder activisten zou jij je nog halfdood werken in een of andere ongezonde, onveilige fabriek voor een grijpstuiver.
Nou ok, deze verdiende een nuancering van mijn kant, goed punt.

Hedendaagse verveelde rijkeluiskindjes activisten als XR, Palestina en dus Straat zijn kut.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221660066
Blanke mannen zijn altijd een favoriet doelwit geweest.

Maar we laten het zelf ook gebeuren he.

Misschien als we onze positie als gidsvolk weer zouden innemen, dat het leven voor ons er ook weer beter gaat uitzien en we de waardering krijgen die we verdienen.
pi_221660119
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:50 schreef Solispolar het volgende:
Ik heb geen idee wie Wim is en ik heb ook geen idee wat een pindakaasvloer is :') Als hij daarmee racisme bejubelt dan ben ik bij deze ook anti-Wim :)
Idem. Zegt me allemaal helemaal niets. En het interesseert me te weinig het op te gaan zoeken.
pi_221660141
quote:
4s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik ben altijd onderdeel van de oplossing geweest, ik maakte nooit onderscheid, maar nu opeens ben ik volgens trutje Straat onderdeel van het probleem.
Als dat waar is, waarom voel je je dan zo aangesproken door haar uitspraak?
Ik word heel vaak geassocieerd met mannenhaat, en ik weet dan al dat deze personen maar wat roepen.
Ik ben een feministe maar ik ben absoluut geen mannenhater.
Dat ik ben wie ik ben dank ik aan mijn vader. Een ontzettend wijze en vooruitziende man.
Mijn moeder was een heel lief mens maar oerstom.
pi_221660189
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:57 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Idem. Zegt me allemaal helemaal niets. En het interesseert me te weinig het op te gaan zoeken.
Tot zover de onderzoekingsdrang van mannen. Dit zijn mannen die liever bij de kapper zitten om lekker te roddelen.
pi_221660223
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:58 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik kan deze bijna voor hem beantwoorden: omdat ze zich richt op blanke mannen. En (waarschijnlijk) is hij een witte man.

Loop je nou te trollen of ben je serieus? Ik ben op het punt gekomen dat ik gewoon denk dat je reacties wil uitlokken.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 16:01:17 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221660224
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:58 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik word heel vaak geassocieerd met mannenhaat, en ik weet dan al dat deze personen maar wat roepen.
Ik ben een feministe maar ik ben absoluut geen mannenhater.
Dat ik ben wie ik ben dank ik aan mijn vader. Een ontzettend wijze en vooruitziende man.
Mijn moeder was een heel lief mens maar oerstom.
Ik voel me voornamelijk "aangesproken" hier op FOK! hoor :).

Maar dat zei ik net al dus, ik ben een "witte man" dus als ik door een mentale afwijking opeens bij een optreden van Straat was geweest had ik dus naar achteren gemoeten. Dan zou ik dus persoonlijk verantwoordelijk zijn gehouden voor iets waar ik mijn hele leven niet schuldig aan ben geweest.

Natuurlijk hou ik me er "hier" veel meer mee bezig dan IRL, maar goed, daar is het een forum voor.
Get woke, go broke!
pi_221660227
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:59 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Tot zover de onderzoekingsdrang van mannen. Dit zijn mannen die liever bij de kapper zitten om lekker te roddelen.
Als ik naar de kapper ga ben ik in 10 minuten klaar, oeverloos gezwets met (vrijwel) onbekenden interesseert me geen fuck.
En ik heb wel genoeg interessantere dingen te onderzoeken. Maar daar hoef ik jou geen verantwoording over af te leggen.
pi_221660228
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:53 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Je kletst weer uit je nek. Ga nou eens een cursus begrijpend lezen en schrijven volgen.
Toch heb ik gelijk, de meeste mannen maken zichzelf gehaat bij vrouwen, want ze willen perse de leiding over de kudde.
pi_221660233
quote:
14s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nou ok, deze verdiende een nuancering van mijn kant, goed punt.

Hedendaagse verveelde rijkeluiskindjes activisten als XR, Palestina en dus Straat zijn kut.
Dat is geen nuancering, dat is keihard ontkennen. Want dan zou je moeten nadenken over de rol van het witte ras.
En dat doe je liever niet. Begrijpelijk. Verachtelijk, maar begrijpelijk.
Blijf lekker zitten waar je zit en laat je nageslacht jouw strijd voeren. Zoals het bij de 'witte man van eer' betaamt.
pi_221660238
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 16:01 schreef HeatWave het volgende:
Dan zou ik dus persoonlijk verantwoordelijk zijn gehouden voor iets waar ik mijn hele leven niet schuldig aan ben geweest.

Dat krijg je er bij dit soort 'feministen' (het correcte woord mag ik niet gebruiken helaas) toch nooit in. Alle Blanke mannen zijn schuldig aan alles.
pi_221660240
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 16:02 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dat is geen nuancering, dat is keihard ontkennen. Want dan zou je moeten nadenken over de rol van het witte ras.
Blijf lekker zitten waar je zit en laat je nageslacht jouw strijd voeren. Zoals het bij de 'witte man van eer' betaamt.
Die 'witte man van eer' van nu hoeft zich nergens voor te verantwoorden en zich nergens voor te schamen. Wij zijn namelijk niet verantwoordelijk voor wat er generaties geleden is gebeurd, en dragen geen erfschuld. PUNT.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 16:04:52 #264
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221660242
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 16:03 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Dat krijg je er bij dit soort 'feministen' (het correcte woord mag ik niet gebruiken helaas) toch nooit in. Alle Blanke mannen zijn schuldig aan alles.
Zielig voor haar vader eigenlijk ook wel. :D
  Moderator woensdag 26 augustus 2026 @ 16:08:03 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221660255
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 16:04 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Die 'witte man van eer' van nu hoeft zich nergens voor te verantwoorden en zich nergens voor te schamen. Wij zijn namelijk niet verantwoordelijk voor wat er generaties geleden is gebeurd, en dragen geen erfschuld. PUNT.
het is ook niet dat andere ´rassen´ zich in het verleden beter hebben gedragen ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221660257
Maar goed. Ik denk wel dat alles wel gezegd is over dit onderwerp.
Klein boos meisje maakt foute opmerking en krijgt meteen liters stront over zich heen.
Holland op zijn smalst.

Een handjevol opgeblazen kikkertjes. Meer zijn we niet.

Bekijk deze YouTube-video

:D
  Moderator woensdag 26 augustus 2026 @ 16:09:52 #267
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221660261
klein meisje maakt foute opmerking en zet het vervolgens in als verdienmodel
  woensdag 26 augustus 2026 @ 16:11:32 #268
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221660268
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 16:02 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Weet je, ik heb je constant redelijk netjes van een antwoord voorzien maar je begint steeds meer en meer te ranten en te raaskallen.

De rol van het witte ras, wil je hiermee beweren dat alle andere volkeren perfect vredelievend waren? Dat er alleen door witten oorlog is gevoerd, stammenoorlogen/genocide op de buren?

Dan ben je oprecht geen haar beter dan Straat en ook niet als de mensen die je als racist en weet ik nog wat wegzet.
Get woke, go broke!
pi_221660285
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 16:04 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Zielig voor haar vader eigenlijk ook wel. :D
Nee hoor, mijn vader was trots op mij.
Zijn motto: "Je kunt altijd beter een knalharde stinkende scheet onder iemands neus laten dan dat je je in je nek laat zeiken door die mislukte domineezeverlappen."

En ook: 'Deel nooit de eerste klap uit, zorg ervoor dat je altijd de laatste klap uitdeelt.'

Dus mijn vader was niet alleen wijs maar ook zijn tijd ver vooruit.

Terwijl jullie alleen maar zitten te janken om je gekwetste egootjes.

_O-
pi_221660286
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 16:08 schreef Hiddendoe het volgende:
Maar goed. Ik denk wel dat alles wel gezegd is over dit onderwerp.
Klein boos meisje maakt foute opmerking en krijgt meteen liters stront over zich heen.
Holland op zijn smalst.

Een handjevol opgeblazen kikkertjes. Meer zijn we niet.

Bekijk deze YouTube-video

:D
Wel bijzonder dat je er als feminist voor kiest om volwassen vrouwen consequent te omschrijven als kleine meisjes.
pi_221660294
quote:
13s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 16:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Weet je, ik heb je constant redelijk netjes van een antwoord voorzien maar je begint steeds meer en meer te ranten en te raaskallen.

De rol van het witte ras, wil je hiermee beweren dat alle andere volkeren perfect vredelievend waren? Dat er alleen door witten oorlog is gevoerd, stammenoorlogen/genocide op de buren?

Dan ben je oprecht geen haar beter dan Straat en ook niet als de mensen die je als racist en weet ik nog wat wegzet.
Dat heb ik nooit beweerd. Alle mannen zijn hufters als het daar over gaat.
  Moderator woensdag 26 augustus 2026 @ 16:15:35 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221660296
overigens maakt het wmb wel verschil dat het een hele bleke tante is

als ze mij een vieze zwarte noemt dan heb ik daar meer problemen mee dan wanneer pak hem beet Gullit het doet
  woensdag 26 augustus 2026 @ 16:16:03 #273
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221660299
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 16:15 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Alle mannen.

Bord,

Kop

zo groot als Jupiter

:W.
Get woke, go broke!
  Moderator woensdag 26 augustus 2026 @ 16:16:24 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221660302
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 16:13 schreef Hiddendoe het volgende:
En ook: 'Deel nooit de eerste klap uit, zorg ervoor dat je altijd de laatste klap uitdeelt.'
dit is heel, heel, heel slecht advies
pi_221660303
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 16:15 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
_O- _O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')