Misschien een ideetje voor Sophie:quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:28 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Kaartjes kopen om lekker in de hoek gestuurd te worden.
Ze trekt gewoon sado-masochisten.
Zolang het in mijn voordeel is, zeg ik; doen!quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Misschien een ideetje voor Sophie:
NWS / Prijs festivaltickets is afhankelijk van je huidskleur
Ik zal ook vol trots op dat festival rondlopen nadat ik er mijn voordeel uit gehaald heb:quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:00 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zolang het in mijn voordeel is, zeg ik; doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Doe effe normaal.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:16 schreef UitStraling het volgende:
Soofje heeft niet in de gaten dat ze een Eva Brauntje doet.
Wat een aandachtshoer.quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:26 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Zomer van de huilende mannen, ze doet het er wel om he
Clicks social media - > cashquote:Op zondag 23 augustus 2026 22:26 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ik moet er inderdaad ook van huilen (en nee, geen kaaskop)quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:26 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Mja iets verkeerds gegaan in de opvoeding maar gezien de hordes mensen die erop kicken is het wel een groter probleem dan een enkeling met gebrekkig IQ.quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:26 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Wél uitdelen, níet kunnen incasseren. Slappe vaatdoek.quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:26 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Jesus wat een wanstaltige grafkop, begrijp de frustratie jegens blanken wel een stuk beter nu.quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:26 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Racisme lucratief gemaakt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 04:00 schreef Filosoofert het volgende:
Lol iemand heeft een verdienmodel ontdekt en iedereen trapt erin.
Lekker blijven polariseren met zn alle dan komen we er wel.
Dat zegt nu.nl, niet zij.quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:26 schreef Momo het volgende:
[ x ]
En dan als zwarte piet komen. :pquote:Op zondag 23 augustus 2026 19:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Misschien een ideetje voor Sophie:
NWS / Prijs festivaltickets is afhankelijk van je huidskleur
Is dat een vrouw?quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:26 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Waarom zou een blanke vrouw met een grafkop, door haar grafkop opeens een haat jegens blanken krijgen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 03:54 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Jesus wat een wanstaltige grafkop, begrijp de frustratie jegens blanken wel een stuk beter nu.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |