De weldoorvoede mannen, vinden hun voedende maaltjes toch nog steeds?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt. Is het al tot je doorgedrongen dat deze sterke, rijke en zelfverzekerde mannen nog steeds knokken tegen ongeletterde achterlijke boerenpummels? En dat deze net zo moeilijk uit te roeien zijn als muggen?
de kans dat iemand van een knietje krimpend van de pijn over de grond ligt te rollen is vrij kleinquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is voor mij voldoende dat je krimpend van de pijn op de grond ligt.
Daar ga je dan met je zgn. 30 cm. je kracht die dan meer je grootste zwakte is.
Kom jij vechten dan. Held.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:22 schreef probeer het volgende:
Voor de mate waarin jullie lopen te pochen dat er met het andere geslacht geen oorlog te winnen valt, bespeur ik een complete afwezigheid van enige vechtlust. Nogal teleurstellend, eerlijk gezegd. Is dat angst, lafheid? Geen ballen hebben?
Zeker nooit een trap tegen je ballen gehad. Dan piep je wel anders.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
de kans dat iemand van een knietje krimpend van de pijn over de grond ligt te rollen is vrij klein
ga voor de neus, zo hard als je kunt, als je het breekt is het klaar
Ik geef geen fuck om jullie meisjes vs jongens discussie, of Sophie Straatquote:
Ja maar die betalen er voor he, dat is toch andersquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zeker nooit een trap tegen je ballen gehad. Dan piep je wel anders.
Vraag maar aan cockwhale of vogeltjesdans.
Tuurlijk. Daarom zit je nu de boel op te naaien. Ramptoerist in het kwadraat. Dat is wat je bent.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik geef geen fuck om jullie meisjes vs jongens discussie, of Sophie Straat
ik was keeper bij ijshockey, iedereen die je kent richt op de groin area, merk je heel weinig van, doet pijn maar alles in die sport doet pijnquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Vraag maar aan cockwhale of vogeltjesdans.
Ja en?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik was keeper bij ijshockey, iedereen die je kent richt op de groin area, merk je heel weinig van, doet pijn maar alles in die sport doet pijn
neus, klaar, afgelopen
en niks gewoon adviesquote:
En jij vast nooit een falcon punch. Die net zo gerechtvaardigd is als een trap in de ballen bij een man.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:34 schreef Hiddendoe het volgende:
Ja nou sorry hoor. Ik vergeet steeds dat witte mannen van die overgevoelige sneeuwvlokjes zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:58 schreef Koekoekmakto het volgende:
Door dit topic heb ik wel geleerd dat er gevoeligheden leven onder de zwaar gestigmatiseerde groep van witte mannen. Ik was mij daar niet van bewust, mede door mijn geleefde ervaring, centrering en privileges. Het is belangrijk om verbinding te zoeken met deze achtergestelde groep en dat we als samenleving daar iets mee gaan doen. De pijn uit het verleden moet geen beperkingen gaan meedragen in het heden en er zullen ook kansen moeten worden geboden voor een inclusievere en diversere toekomst.
Een monument lijkt mij op zijn plaats.
Een wat?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:14 schreef PurifieR het volgende:
[..]
En jij vast nooit een falcon punch. Die net zo gerechtvaardigd is als een trap in de ballen bij een man.
Zijn ze niet, is echt maareen heel beperct clubjequote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja nou sorry hoor. Ik vergeet steeds dat witte mannen van die overgevoelige sneeuwvlokjes zijn.
Let maar op, staan ze straks met 8 man voor je deur (oh sorry, verkeerde.........laat maar zitten).quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja nou sorry hoor. Ik vergeet steeds dat witte mannen van die overgevoelige sneeuwvlokjes zijn.
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:58 schreef Koekoekmakto het volgende:
Door dit topic heb ik wel geleerd dat er gevoeligheden leven onder de zwaar gestigmatiseerde groep van witte mannen. Ik was mij daar niet van bewust, mede door mijn geleefde ervaring, centrering en privileges. Het is belangrijk om verbinding te zoeken met deze achtergestelde groep en dat we als samenleving daar iets mee gaan doen. De pijn uit het verleden moet geen beperkingen gaan meedragen in het heden en er zullen ook kansen moeten worden geboden voor een inclusievere en diversere toekomst.
Een monument lijkt mij op zijn plaats.
Men vergeet tegenwoordig wel eens dat de grootste jankers laag IQ nikkers, transgenders, wokeïsten en allochtonen zijn. En nu zijn de witte mannen 1 keer licht verontwaardigd door keihard racisme waar ze terecht iets van vinden. en wordt daar een heel ding van gemaakt. Nou, veel plezier met je feestje, wij gaan wel verder met geld verdienen voor je hobbies, houdoe.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |