Ayatolla Tate.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:33 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat we het waard zijn
Dat zijn enkelingen. Antisemitisme ben ik sowieso tegen. As er 1 fatsoenlijk en beschaafd volk is dan zijn het wel Joden. Maar wat Sofie doet moet eigenlijk niet zoveel aandacht krijgen nee, dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
'Licht verontwaardigd'? Mag ik even lachen?
'Keihard racisme'.
Kankerjodin. Jodenhoer. Graftak. En meer van dat fraais.
En het zijn de witte mannen die er zelf een 'heel ding' van maakten.
Ze waren volgens mij dolgelukkig dat ze weer helemaal los konden met hun verbale diarree.
Ho ho, niet "de" witte mannen. Een klein groepje verpest het voor de rest, daar neem ik afstand van.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
'Licht verontwaardigd'? Mag ik even lachen?
'Keihard racisme'.
-ff jippie helpen door al die scheldwoorden weg te halen, ze heeft het al druk genoeg-. En meer van dat fraais.
En het zijn de witte mannen die er zelf een 'heel ding' van maakten.
Ze waren volgens mij dolgelukkig dat ze weer helemaal los konden met hun verbale diarree.
Hier misschien niet maar je gaat toch geen aangifte doen etcquote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat boze valt over het algemeen wel mee hoor, het is maar hoe je het wil lezen vaak.
Mensen posten lekker over onderwerpen die ze interessant vinden, ik zie echt nooit het probleem eigenlijk.
Misschien die racistische termen uit je commentaar laten? Je kan je punt ook zonder maken toch.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:41 schreef GerryDV het volgende:
Volgens mij wordt hier momenteel heel selectief geveegd door Modjes.
Ik kende haar ook niet. Tot ik deze rel ontdekte. En is het niet zo dat het altijd een klein groepje verpest voor de grote meerderheid?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:44 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ho ho, niet "de" witte mannen. Een klein groepje verpest het voor de rest, daar neem ik afstand van.
Ik ken Sophie Straat verder niet, weet wel dat deze hele rel haar carrière een flinke impuls geeft dus dát doet ze in ieder geval errug slim.
Net als de Telegraaf, geld verdienen aan boze/emotionele mensen.
Maar scheer ons niet over één kam semi-jongedame!
volgens mij nietquote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:41 schreef GerryDV het volgende:
Volgens mij wordt hier momenteel heel selectief geveegd door Modjes.
Oke dan is goed.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:49 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik kende haar ook niet. Tot ik deze rel ontdekte. En is het niet zo dat het altijd een klein groepje verpest voor de grote meerderheid?
Ik scheer niemand over een kam. Ik reageer en dan is het: wie de schoen past trekt hem aan.
Kan ik verder ook niet zoveel aan doen.
Nee, ook niet mee eens. Wat religie betreft dan zijn joden net zo achterlijk als de moslims met hun rituele slacht en het genitaal verminken van kleine kinderen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:43 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dat zijn enkelingen. Antisemitisme ben ik sowieso tegen. As er 1 fatsoenlijk en beschaafd volk is dan zijn het wel Joden. Maar wat Sofie doet moet eigenlijk niet zoveel aandacht krijgen nee, dat ben ik met je eens.
Dan doe ik mee.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:43 schreef probeer het volgende:
Met of zonder wapens? Slag, steek? Of is dat iets voor de laatste ronde / sudden death?
Ow en vanzelfsprekend wordt de winnaar de nieuwe ministerpresident.
Mag zeker. Maar als er te veel mensen mee moeten doen kan het ws niet meer als kooigevecht. Dan moeten we er denk ik een soort Battle Royale met bodycams (voor de views) van maken. Ik stel een Center Parcs voor.quote:
Ik heb beeld.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:28 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik doe er mijn uiterste best voor om daar nooit achter te komen. Maar eh .. misschien als vrolijke noot voor het moreel? Ik kan goed aanmoedigen ..
[..]
Lijkt me vies. Dus liever niet.
Zoek maar op. Eigenlijk exact hetzelfde als een man in de ballen slaan, maar dan bij een vrouw op dezelfde gevoelige plek.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:43 schreef GerryDV het volgende:
As er 1 fatsoenlijk en beschaafd volk is dan zijn het wel Joden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |