abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 augustus 2026 @ 14:44:37 #201
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221659339
Post op een forum opgericht en onderhouden door "witte mannen"
Op een mobiel/computer, ontworpen en bedacht door "witte mannen"
Via het internet, uitgevonden door "witte mannen"
Dat werkt via elektriciteit, "uitgevonden" door "witte mannen"

Om vervolgens een hele tirade te kunnen houden hoe slecht ALLE "witte mannen" zijn.

Doe eens 1 week zonder een uitvinding van "witte mannen" en kom eens terug om te vertellen hoe kut ze ALLEMAAL zijn!

En daarna uiteraard weer klagen als je gewezen wordt op je totale generaliserende, polariserende bullshit :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221659345
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:38 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Lieve schat, denk je nu echt dat ik me hier druk over maak? Het gaat mij allang niet meer om haar uitspraak, het gaat mij om de reacties die hier lees. Dat is pas echt voer voor psychologen.
Je kunt het eens of oneens zijn met iemands uitspraken maar de reacties die ik hier las, gaven me echt braakneigingen.

Ik heb precies dezelfde gevoelens als ik berichten lees over een kinderverkrachter of kindermoordenaar en dan de reacties van sommige wat ze graag met zo'n persoon zouden willen doen.
En ik snap het allemaal hoor, ik ben zelf ook nogal emotioneel, maar je zult mij nooit kunnen betrappen op dit soort extreme en walgelijke teksten.

Dat is mijn grootste bezwaar. Idem bij bijv. Sylvana Simons. Net zo'n kneus, maar als je dan ziet wat deze, best wel mooie vrouw, voor stront over zich heen kreeg. Vooral over haar uiterlijk, maar ook over haar ideeën en haar gedachten.
Mannen maken gewoon niet meer uit wat vrouwen 'horen te denken of horen te voelen'. Dat maken vrouwen zelf uit.
En als een man zich dan achtergesteld voelt, is dat mijn probleem? Nee.

Anders probeer je eens dit boek te lezen. Geen idee of het nog te koop is. Misschien bij bol of anders maar even langs de bieb.
Ik denk zomaar dat wanneer de vrouwen alle citaten langs de huidige meetlat leggen, dat we kunnen procederen tot de zon is verdampt.

https://boekenbalie.nl/vr(...)rbacks/9789069741192

Zelfs met terugwerkende kracht is een rechtzaak zinloos, want het zijn mannen. Ze weten gewoon niet beter.
Zo'n moeilijke vraag was het volgens mij niet, maar goed.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221659349
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:34 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Dat doen ze ook zonder reden.
Nou neen, want het zijn mannen die hulpbehoevend vee produceren, zodat vrouwen teveel werk hebben.
pi_221659381
quote:
6s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Post op een forum opgericht en onderhouden door "witte mannen"
Op een mobiel/computer, ontworpen en bedacht door "witte mannen"
Via het internet, uitgevonden door "witte mannen"
Dat werkt via elektriciteit, "uitgevonden" door "witte mannen"

Om vervolgens een hele tirade te kunnen houden hoe slecht ALLE "witte mannen" zijn.

Doe eens 1 week zonder een uitvinding van "witte mannen" en kom eens terug om te vertellen hoe kut ze ALLEMAAL zijn!

En daarna uiteraard weer klagen als je gewezen wordt op je totale generaliserende, polariserende bullshit :').
Ik heb het helemaal niet gehad over alle witte mannen. Ik had over de users die hier reageerden in bewoordingen waarvoor ik zeker een half jaar geband zou worden.
Bovendien was het een vrouw die de computer heeft uitgevonden/ontwikkeld.
Het was mede te danken aan zwarte vrouwen dat het Amerikaanse ruimtevaartgedoe zich wist te ontwikkelen.
Het zijn zowat alle vrouwen die gedwongen werden door wetten om in de schaduw te leven, het huis schoon te houden, de kinders rustig te houden en zorgen dat de warme hap op tijd werd opgediend.
Zodat de man alle tijd had om zich te wijden aan de ECHT belangrijke zaken.

Zo kan ik het ook.
pi_221659394
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:45 schreef torentje het volgende:

[..]
Nou neen, want het zijn mannen die hulpbehoevend vee produceren, zodat vrouwen teveel werk hebben.
Eh whut :?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 26 augustus 2026 @ 14:53:40 #206
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221659418
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:50 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik had over de users die hier reageerden in bewoordingen waarvoor ik zeker een half jaar geband zou worden.
Als dat zo zou zijn zouden ze wel een half jaar gebanned worden he? Of beticht je de crew, veelal vrouwen, nu ook al van "wit privilege"? B-).
Get woke, go broke!
pi_221659419
quote:

[..]
Je kletst weer uit je nek. Ga nou eens een cursus begrijpend lezen en schrijven volgen.
pi_221659433
quote:

[..]
Wat de fuck? :')

Neem een pilletje en probeer het dan nog eens keer. Tering zeg wat een onzin.
pi_221659609
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:23 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wie zijn 'we' als je het hebt over vrouwen beschermen maar Sophie hoeft blijkbaar niet beschermd te worden door onze rechtsstaat.
Zij mag, wat jou betreft, de 'graftakketering' krijgen. En waarom? Omdat ze de gore moed had om te verzoeken dat witte mannen achteraan moesten gaan staan.

Als ik een man zou zijn, zou ik me doodschamen om mijn seksegenoten.
Bedenk je eens wat er was gebeurd als een blanke man had gezegd dat alle zwarte vrouwen achteraan moesten gaan staan... Hadden we weer burn, loot and murder protesten gehad van heb ik jou daar.

Maar goed, racisme bestaat natuurlijk niet als het tegen blanken gericht is...
Staatsondermijnende linkse sneuneus en klimaat mongool
pi_221659679
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:23 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wie zijn 'we' als je het hebt over vrouwen beschermen maar Sophie hoeft blijkbaar niet beschermd te worden door onze rechtsstaat.
Zij mag, wat jou betreft, de 'graftakketering' krijgen. En waarom? Omdat ze de gore moed had om te verzoeken dat witte mannen achteraan moesten gaan staan.

Als ik een man zou zijn, zou ik me doodschamen om mijn seksegenoten.
Ik verzoek jou om achter je aanrecht te gaan staan.
pi_221659682
quote:
9s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:01 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]
Bedenk je eens wat er was gebeurd als een blanke man had gezegd dat alle zwarte vrouwen achteraan moesten gaan staan... Hadden we weer burn, loot and murder protesten gehad van heb ik jou daar.

Ja hoor, dat weet ik nu zo onderhand wel.
Wat als....

Als mijn tante een piemel had, was het mijn oom.
pi_221659695
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:03 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Ik verzoek jou om achter je aanrecht te gaan staan.
En ik lach je recht in je gezicht uit.
Klaar. En door.
pi_221659719
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:04 schreef Hiddendoe het volgende:
En dat is dus ook de welverdiende reactie wanneer het knettergekke wijf waar dit topic om draait vindt dat ik naar achteren moet omdat ik een Blanke man ben.

Uitlachen in d'r racistische gezicht.
pi_221659724
quote:
9s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:01 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Ik ben zo vaak achtergesteld als witte vrouw door witte mannen.
pi_221659725
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:06 schreef PurifieR het volgende:

[..]
En dat is dus ook de welverdiende reactie wanneer het knettergekke wijf waar dit topic om draait vindt dat ik naar achteren moet omdat ik een Blanke man ben.

Ik weet ook niet wat ik schokkender vind. Het feit dat Sophietje het oppert, of het feit dat die mannen als een stelletje natte puppies naar achteren lopen :')

Wat ik nog minder snap is dat je geld betaalt om naar haar te moeten kijken, maar dat is weer een discussie op zichzelf.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 15:07:36 #216
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221659727
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:04 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Klaar. En door.
Nee, je lacht hem virtueel, via het internet, in zijn gezicht uit.

In het echte leven zou het, zoals alles hier hoor, niet alleen voor jou, heel anders lopen :).

En dan is het ook nog een geen witte man dus mag je volgens de regels het er niet mee oneens zijn B-).
Get woke, go broke!
pi_221659731
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:06 schreef PurifieR het volgende:

[..]

Prima toch. Je lacht je maar te barsten. Maar je gaat toch geen doodsberichten sturen of haar uitmaken voor 'vuile jodenhoer' en meer van dat fraais.
pi_221659733
Al die boze incels hier _O-
pi_221659735
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:07 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Tuurlijk wel. Ik ben zo vaak achtergesteld als witte vrouw door witte mannen.
Maar daar gaat het hier niet over.
Staatsondermijnende linkse sneuneus en klimaat mongool
pi_221659738
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:08 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Prima toch. Je lacht je maar te barsten. Maar je gaat toch geen doodsberichten sturen of haar uitmaken voor 'vuile jodenhoer' en meer van dat fraais.
Je gaat anno 2026 ook geen mensen vragen om achterin de zaal plaats te nemen, maar here we are Hiddendoe :)
pi_221659745
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, je lacht hem virtueel, via het internet, in zijn gezicht uit.

In het echte leven zou het, zoals alles hier hoor, niet alleen voor jou, heel anders lopen :).

[ afbeelding ]

En dan is het ook nog een geen witte man dus mag je volgens de regels het er niet mee oneens zijn B-).
Welke regels? De jouwe of de mijne?
Jij gaat voor mij niet uitmaken wat ik moet denken of vinden van iets.
Tyson is een bokser dus is het sowieso een debiel van de bovenste plank. Maar dat is mijn mening hoor.
pi_221659750
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:10 schreef Hiddendoe het volgende:
Jij gaat voor mij niet uitmaken wat ik moet denken of vinden van iets.
En jij gaat dat niet voor een ander doen.
pi_221659752
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:08 schreef Meloewa. het volgende:
Al die boze incels hier _O-
Ja, want als je discriminatie benoemt, ben je een incel.

:')
pi_221659756
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:09 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Je gaat anno 2026 ook geen mensen vragen om achterin de zaal plaats te nemen, maar here we are Hiddendoe :)
Je gaat anno 2026 ook niet zeggen dat je superieur bent als blank ras en dan vervolgens hier en daar en overal bommen rond te strooien als reclamestunt voor het vrije, gelijkwaardige en rechtvaardige westen.
En toch doen we dat nog steeds.
pi_221659758
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:07 schreef Solispolar het volgende:
of het feit dat die mannen als een stelletje natte puppies naar achteren lopen :')
Absoluut dit.

Slap volk :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')