abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221658548
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 13:26 schreef torentje het volgende:

[..]
Meestal is een man de oorzaak, waardoor een vrouw mannen zijn gaan haten. Mannen zouden dus wat meer aan zelfreflectie moeten gaan doen.
Ik ben nergens schuldig aan, dus ik hoef op geen enkel vlak 'zelfreflectie' te doen. En als een vrouw denkt alle mannen te kunnen haten, sja, dan kun je pure haat terug verwachten.
pi_221658580
Het is dat mannen geen kinderen kunnen baren, want als er alleen nog maar Sophietjes op de wereld waren dan zou je toch spontaan van de mannenliefde worden.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 13:37:43 #178
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_221658614
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Heel rijtje zaken. 1 ding: 'niet gooeeeeed'

:')
Je snapt het echt wel.
Bullshit. Dit is niet mijn eerste post in deze reeks. Ik ga mezelf niet in elke post herhalen.
Krekker is de bom!
pi_221658621
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 13:33 schreef Solispolar het volgende:
Het is dat mannen geen kinderen kunnen baren, want als er alleen nog maar Sophietjes op de wereld waren dan zou je toch spontaan van de mannenliefde worden.
Zoals we weten denkt inmiddels een deel van de progressie linkse wereld in het Westen hier anders over.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221658651
quote:
14s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 13:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zoals we weten denkt inmiddels een deel van de progressie linkse wereld in het Westen hier anders over.
Sja, of we ons nou wat aan moeten trekken van de meningen van mentaal gestoorden.. zoals ook het onderwerp van dit topic.
pi_221658660
quote:
6s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 13:20 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Zuid-Amerikanen en Aziaten zijn toch ook wel deels blank qua huidskleur? Zelfs mensen uit het midden oosten kunenn zo wit als de pest zijn. Blanker dan zoals hierboven aangegeven de meeste Italianen om maar wat te noemen.
Als we t alleen over huidskleur hebben. 'blank' is trouwens voornamelijk een Amerikaanse en Afrikaner-term om mensen in te delen. Ik gebruik liever Europees en dan ben ik het eens met het feit wat de user hierboven zegt dat er veel originele Europeanen zijn die deels niet etnisch (qua afkomst) Europees zijn.
pi_221658695
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 13:29 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ik ben nergens schuldig aan, dus ik hoef op geen enkel vlak 'zelfreflectie' te doen. En als een vrouw denkt alle mannen te kunnen haten, sja, dan kun je pure haat terug verwachten.
Dat zeggen alle mannen dat ze niet schuldig zijn aan het onrecht dat vrouwen wordt aangedaan.
pi_221658758
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 13:49 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat zeggen alle mannen dat ze niet schuldig zijn aan het onrecht dat vrouwen wordt aangedaan.
De overgrote meerderheid ís daar dan ook niet schuldig aan. En hoeft zich al zéker niet te verantwoorden voor de minderheid die zich niet kan gedragen.
pi_221658977
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:02 schreef PurifieR het volgende:

[..]
De overgrote meerderheid ís daar dan ook niet schuldig aan. En hoeft zich al zéker niet te verantwoorden voor de minderheid die zich niet kan gedragen.
Ze negeren de slechte mannen, zijn dus zeker medeverantwoordelijk voor het onrecht dat vrouwen wordt aangedaan.
pi_221659011
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:11 schreef torentje het volgende:

[..]
Ze negeren de slechte mannen, zijn dus zeker medeverantwoordelijk voor het onrecht dat vrouwen wordt aangedaan.
LOL
Wat die 'slechte mannen' doen is niet mijn verantwoordelijkheid. Op geen enkel vlak.
pi_221659014
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:34 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Racisme is racisme, vervang het witte mannen eens door zwarte mannen, Joden, moslims, vrouwen, gehandicapten, negers, werkelozen.

Wellicht dat je het dan snapt.
Och jochie toch, ik snap het zo goed. Snap jij nu ook wat beter als een moslim, buitenlander, asielzoeker, vluchteling meteen begint te krijsen als hij het gevoel krijgt racistisch bejegend te worden?
En dat terwijl jij er niet eens bij was. Geen een van die hyserisch krijsende mannen was aanwezig bij dat optreden.
Kan je nagaan. Wat ik wel snap is dat jullie als witte mannen hele lange tenen en hele korte lontjes hebben als je iets ziet wat bedreigend zou kunnen zijn voor wat je bent.
pi_221659022
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:14 schreef PurifieR het volgende:

[..]
LOL
Wat die 'slechte mannen' doen is niet mijn verantwoordelijkheid. Op geen enkel vlak.
Ook niet als ze wit zijn?
  woensdag 26 augustus 2026 @ 14:16:33 #188
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221659029
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:11 schreef torentje het volgende:

[..]
Ja sure, we hebben een rechtstaat opgericht incl politie, rechters, gevangenissen en allerlei wetten om iedereen, dus ook vrouwen, te beschermen.

En dan zouden we net zo schuldig zijn als de import barbaren uit landen waar vrouwen bezit zijn en niets meer dan genotsmiddelen en baarmoeders voor martelaren.

Dit is waarom de activisten ongezien te graftakketering kunnen krijgen met hun anti-mannen-riedeltje. We eisen de nacht op, behalve van de daadwerkelijke daders, die zijn een "minderheid" en blijven dus vanwege sielug buiten schot :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221659031
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:16 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ook niet als ze wit zijn?
Wat heb ik met albino's te maken?
pi_221659077
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:16 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Wat heb ik met albino's te maken?
Wegduiken. Het kenmerk van de verbale lafaard. Wel schelden maar fatsoenlijk antwoord geven, neuh.
pi_221659085
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:18 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wegduiken. Het kenmerk van de verbale lafaard. Wel schelden maar fatsoenlijk antwoord geven, neuh.
:O
pi_221659095
Maar goed, deze beerput heeft toch wel iets goeds voortgebracht. Witte mannen luisteren dus wel naar vrouwen.
Hi ha ho.
pi_221659105
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:18 schreef PurifieR het volgende:

[..]
:O
Tijd voor je middagdutje, opa?
pi_221659142
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:19 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Tijd voor je middagdutje, opa?
Wat vind je van dit nieuwe optreden van Sophietje?

https://www.dumpert.nl/toppers?selectedId=100160208_a9d68df3
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221659185
quote:
13s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja sure, we hebben een rechtstaat opgericht incl politie, rechters, gevangenissen en allerlei wetten om iedereen, dus ook vrouwen, te beschermen.

En dan zouden we net zo schuldig zijn als de import barbaren uit landen waar vrouwen bezit zijn en niets meer dan genotsmiddelen en baarmoeders voor martelaren.

Dit is waarom de activisten ongezien te graftakketering kunnen krijgen met hun anti-mannen-riedeltje. We eisen de nacht op, behalve van de daadwerkelijke daders, die zijn een "minderheid" en blijven dus vanwege sielug buiten schot :').
Wie zijn 'we' als je het hebt over vrouwen beschermen maar Sophie hoeft blijkbaar niet beschermd te worden door onze rechtsstaat.
Zij mag, wat jou betreft, de 'graftakketering' krijgen. En waarom? Omdat ze de gore moed had om te verzoeken dat witte mannen achteraan moesten gaan staan.

Als ik een man zou zijn, zou ik me doodschamen om mijn seksegenoten.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 14:27:56 #196
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221659220
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:23 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wie zijn 'we' als je het hebt over vrouwen beschermen maar Sophie hoeft blijkbaar niet beschermd te worden door onze rechtsstaat.
Zij mag, wat jou betreft, de 'graftakketering' krijgen. En waarom? Omdat ze de gore moed had om te verzoeken dat witte mannen achteraan moesten gaan staan.

Als ik een man zou zijn, zou ik me doodschamen om mijn seksegenoten.
Ze wordt toch gewoon beschermd net zoals de rest van ons? :'). Ze heeft toch nergens haar rechten verloren?

Dat ik activisten, dus niet alleen deze troll, iets toewens doet daar niets aan af hoor.

En als ik vrouw was zou ik even dimmen in de week dat tienduizenden vrouwen in solidariteit met een kindermoordenaar meer dan een miljoen dollar hebben opgehaald voor hun seksegenoot :').

Wees daar dan maar lekker trots op, een racist die polariseert en een mokkel dat dr 3 kleine kinderen wurgt, peak humanity! :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221659274
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:14 schreef PurifieR het volgende:

[..]
LOL
Wel, want je lijkt ervan uit te gaan dat vrouwen, mannen zonder reden zijn gaan haten.
pi_221659279
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:32 schreef torentje het volgende:

[..]
Wel, want je lijkt ervan uit te gaan dat vrouwen, mannen zonder reden zijn gaan haten.
Dat doen ze ook zonder reden.
pi_221659307
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:20 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wat vind je van dit nieuwe optreden van Sophietje?

https://www.dumpert.nl/toppers?selectedId=100160208_a9d68df3
Lieve schat, denk je nu echt dat ik me hier druk over maak? Het gaat mij allang niet meer om haar uitspraak, het gaat mij om de reacties die hier lees. Dat is pas echt voer voor psychologen.
Je kunt het eens of oneens zijn met iemands uitspraken maar de reacties die ik hier las, gaven me echt braakneigingen.

Ik heb precies dezelfde gevoelens als ik berichten lees over een kinderverkrachter of kindermoordenaar en dan de reacties van sommige wat ze graag met zo'n persoon zouden willen doen.
En ik snap het allemaal hoor, ik ben zelf ook nogal emotioneel, maar je zult mij nooit kunnen betrappen op dit soort extreme en walgelijke teksten.

Dat is mijn grootste bezwaar. Idem bij bijv. Sylvana Simons. Net zo'n kneus, maar als je dan ziet wat deze, best wel mooie vrouw, voor stront over zich heen kreeg. Vooral over haar uiterlijk, maar ook over haar ideeën en haar gedachten.
Mannen maken gewoon niet meer uit wat vrouwen 'horen te denken of horen te voelen'. Dat maken vrouwen zelf uit.
En als een man zich dan achtergesteld voelt, is dat mijn probleem? Nee.

Anders probeer je eens dit boek te lezen. Geen idee of het nog te koop is. Misschien bij bol of anders maar even langs de bieb.
Ik denk zomaar dat wanneer de vrouwen alle citaten langs de huidige meetlat leggen, dat we kunnen procederen tot de zon is verdampt.

https://boekenbalie.nl/vr(...)rbacks/9789069741192

Zelfs met terugwerkende kracht is een rechtzaak zinloos, want het zijn mannen. Ze weten gewoon niet beter.
pi_221659319
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:34 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Dat doen ze ook zonder reden.
Nee hoor, haat komt niet uit het niks.
Het is niet eens mogelijk om te haten zonder reden.
Behalve dan als je een man bent en naar het front wordt gestuurd om de 'vijand' af te slachten.
Haten op bevel. Zijn mannen nu echt zoveel beter? Nee dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')