Ik ben nergens schuldig aan, dus ik hoef op geen enkel vlak 'zelfreflectie' te doen. En als een vrouw denkt alle mannen te kunnen haten, sja, dan kun je pure haat terug verwachten.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:26 schreef torentje het volgende:
[..]
Meestal is een man de oorzaak, waardoor een vrouw mannen zijn gaan haten. Mannen zouden dus wat meer aan zelfreflectie moeten gaan doen.
Bullshit. Dit is niet mijn eerste post in deze reeks. Ik ga mezelf niet in elke post herhalen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heel rijtje zaken. 1 ding: 'niet gooeeeeed'
Je snapt het echt wel.
Zoals we weten denkt inmiddels een deel van de progressie linkse wereld in het Westen hier anders over.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:33 schreef Solispolar het volgende:
Het is dat mannen geen kinderen kunnen baren, want als er alleen nog maar Sophietjes op de wereld waren dan zou je toch spontaan van de mannenliefde worden.
Sja, of we ons nou wat aan moeten trekken van de meningen van mentaal gestoorden.. zoals ook het onderwerp van dit topic.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zoals we weten denkt inmiddels een deel van de progressie linkse wereld in het Westen hier anders over.
Als we t alleen over huidskleur hebben. 'blank' is trouwens voornamelijk een Amerikaanse en Afrikaner-term om mensen in te delen. Ik gebruik liever Europees en dan ben ik het eens met het feit wat de user hierboven zegt dat er veel originele Europeanen zijn die deels niet etnisch (qua afkomst) Europees zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:20 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zuid-Amerikanen en Aziaten zijn toch ook wel deels blank qua huidskleur? Zelfs mensen uit het midden oosten kunenn zo wit als de pest zijn. Blanker dan zoals hierboven aangegeven de meeste Italianen om maar wat te noemen.
Dat zeggen alle mannen dat ze niet schuldig zijn aan het onrecht dat vrouwen wordt aangedaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:29 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik ben nergens schuldig aan, dus ik hoef op geen enkel vlak 'zelfreflectie' te doen. En als een vrouw denkt alle mannen te kunnen haten, sja, dan kun je pure haat terug verwachten.
De overgrote meerderheid ís daar dan ook niet schuldig aan. En hoeft zich al zéker niet te verantwoorden voor de minderheid die zich niet kan gedragen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mannen dat ze niet schuldig zijn aan het onrecht dat vrouwen wordt aangedaan.
Ze negeren de slechte mannen, zijn dus zeker medeverantwoordelijk voor het onrecht dat vrouwen wordt aangedaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:02 schreef PurifieR het volgende:
[..]
De overgrote meerderheid ís daar dan ook niet schuldig aan. En hoeft zich al zéker niet te verantwoorden voor de minderheid die zich niet kan gedragen.
LOLquote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:11 schreef torentje het volgende:
[..]
Ze negeren de slechte mannen, zijn dus zeker medeverantwoordelijk voor het onrecht dat vrouwen wordt aangedaan.
Och jochie toch, ik snap het zo goed. Snap jij nu ook wat beter als een moslim, buitenlander, asielzoeker, vluchteling meteen begint te krijsen als hij het gevoel krijgt racistisch bejegend te worden?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Racisme is racisme, vervang het witte mannen eens door zwarte mannen, Joden, moslims, vrouwen, gehandicapten, negers, werkelozen.
Wellicht dat je het dan snapt.
Ook niet als ze wit zijn?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:14 schreef PurifieR het volgende:
[..]
LOL
Wat die 'slechte mannen' doen is niet mijn verantwoordelijkheid. Op geen enkel vlak.
Ja sure, we hebben een rechtstaat opgericht incl politie, rechters, gevangenissen en allerlei wetten om iedereen, dus ook vrouwen, te beschermen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:11 schreef torentje het volgende:
[..]
Ze negeren de slechte mannen, zijn dus zeker medeverantwoordelijk voor het onrecht dat vrouwen wordt aangedaan.
Wegduiken. Het kenmerk van de verbale lafaard. Wel schelden maar fatsoenlijk antwoord geven, neuh.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:16 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Wat heb ik met albino's te maken?
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wegduiken. Het kenmerk van de verbale lafaard. Wel schelden maar fatsoenlijk antwoord geven, neuh.
Wat vind je van dit nieuwe optreden van Sophietje?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:19 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tijd voor je middagdutje, opa?
Wie zijn 'we' als je het hebt over vrouwen beschermen maar Sophie hoeft blijkbaar niet beschermd te worden door onze rechtsstaat.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja sure, we hebben een rechtstaat opgericht incl politie, rechters, gevangenissen en allerlei wetten om iedereen, dus ook vrouwen, te beschermen.
En dan zouden we net zo schuldig zijn als de import barbaren uit landen waar vrouwen bezit zijn en niets meer dan genotsmiddelen en baarmoeders voor martelaren.
Dit is waarom de activisten ongezien te graftakketering kunnen krijgen met hun anti-mannen-riedeltje. We eisen de nacht op, behalve van de daadwerkelijke daders, die zijn een "minderheid" en blijven dus vanwege sielug buiten schot.
Ze wordt toch gewoon beschermd net zoals de rest van ons?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wie zijn 'we' als je het hebt over vrouwen beschermen maar Sophie hoeft blijkbaar niet beschermd te worden door onze rechtsstaat.
Zij mag, wat jou betreft, de 'graftakketering' krijgen. En waarom? Omdat ze de gore moed had om te verzoeken dat witte mannen achteraan moesten gaan staan.
Als ik een man zou zijn, zou ik me doodschamen om mijn seksegenoten.
Wel, want je lijkt ervan uit te gaan dat vrouwen, mannen zonder reden zijn gaan haten.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:14 schreef PurifieR het volgende:
[..]
LOL
Wat die 'slechte mannen' doen is niet mijn verantwoordelijkheid. Op geen enkel vlak.
Dat doen ze ook zonder reden.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:32 schreef torentje het volgende:
[..]
Wel, want je lijkt ervan uit te gaan dat vrouwen, mannen zonder reden zijn gaan haten.
Lieve schat, denk je nu echt dat ik me hier druk over maak? Het gaat mij allang niet meer om haar uitspraak, het gaat mij om de reacties die hier lees. Dat is pas echt voer voor psychologen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:20 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat vind je van dit nieuwe optreden van Sophietje?
https://www.dumpert.nl/toppers?selectedId=100160208_a9d68df3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |