Nee hoor. Want totaal uit hun verband getrokken.quote:
Agossie. Wil je een reep chocolade? Hou op met je gejank en ga verder met je leven. Als je dat hebt tenminste.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zet nu eens de uitspraak van Sophie tegenover de reacties van sommige users hier.
Echt ziek hoe men hier elkaar zowat wegtrapt van de microfoon om vervolgens met nog smeriger en gemenere uitspraken de ander wil overtreffen.
Ik heb een leven. En jij?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:11 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Agossie. Wil je een reep chocolade? Hou op met je gejank en ga verder met je leven. Als je dat hebt tenminste.
Ben je twaalf of zo?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Agossie. Wil je een reep chocolade? Hou op met je gejank en ga verder met je leven. Als je dat hebt tenminste.
Neuh, typische 'feminist'. Mag alles zeggen over mannen, maar oh wee als een man terecht iets zegt over een vrouw. Zelfs als die vrouw in kwestie een smerige mannenhatende racist is.quote:
Oh, daar heb ik ook een pleurishekel aan. Zeg maar bijna niveau Sophie Straat.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:18 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Neuh, typische 'feminist'. Mag alles zeggen over mannen, maar oh wee als een man terecht iets zegt over een vrouw. Zelfs als die vrouw in kwestie een smerige mannenhatende racist is.
Zelfs dan is mijn niveau nog mijlen hoger dan dat van jullie.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik ook een pleurishekel aan. Zeg maar bijna niveau Sophie Straat.
Ik ben één van de minst hatende hier en toch kies je er voor mij aan te vallen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zelfs dan is mijn niveau nog mijlen hoger dan dat van jullie.
Racisme is racisme, vervang het witte mannen eens door zwarte mannen, Joden, moslims, vrouwen, gehandicapten, negers, werkelozen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:38 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit vind ik dus weer onzin.
Jullie gaan echt tekeer als een stelletje hysterische dramaqueens.
De ironie is zoooo sterk hier he. Als het vervangt door die groepen vinden juist veel mensen het ook maar woke gejank. Mensen kunnen niet verder zien tenzij ze zichzelf aangesproken voelen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Racisme is racisme, vervang het witte mannen eens door zwarte mannen, Joden, moslims, vrouwen, gehandicapten, negers, werkelozen.
Wellicht dat je het dan snapt.
Heel rijtje zaken. 1 ding: 'niet gooeeeeed'quote:
Ah, en waar ligt bij jouw de grens voor wie blank is en wie niet?quote:
Rassen bestaan niet eens onder de mens. Joden zijn daarentegen wel wel een etnische groep. Dat wil zeggen een groep van mensen die een gedeelde cultuur, religie/traditie, taal, geschiedenis en afkomst kennen.quote:
Hoeveel mensen? Ik zie vooral 1 user Sophie constant verdedigen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:39 schreef Momo het volgende:
[..]
De ironie is zoooo sterk hier he. Als het vervangt door die groepen vinden juist veel mensen het ook maar woke gejank. Mensen kunnen niet verder zien tenzij ze zichzelf aangesproken voelen.
Ze stammen allemaal af van de Israëlieten, dus noem het een ethniciteit. Arabieren worden in de VS ook blank genoemd, bijvoorbeeld.quote:
Eigenlijk alleen mensen met een 100% Europese afkomst.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, en waar ligt bij jouw de grens voor wie blank is en wie niet?
[..]
Rassen bestaan niet eens onder de mens. Joden zijn daarentegen wel wel een etnische groep. Dat wil zeggen een groep van mensen die een gedeelde cultuur, religie/traditie, taal, geschiedenis en afkomst kennen.
Heb je hier ook een paar concrete voorbeelden van?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoeveel mensen? Ik zie vooral 1 user Sophie constant verdedigen.
En hoe is het omgekeerd eigenlijk? Hoeveel niet-wokers bagatelliseren werkelijk met regelmaat racistisch gedrag?
Sophies opmerkingen zijn achterlijk, racistisch polariserend en fout op alle gebieden. Maar dat selectief gedrag waarbij links en rechts altijd maar naar elkaar wijzen is te triest voor woorden.
Verhelijkbaar gedrag dat ik onder een deel v/d linkse lui zie, zie ik terug onder een deel v/d rechtse lui. Het is niet zozeer een links vs rechts kwestie, maar eerder een kwestie van snel generaliserende / racistische figuren die je overal tussen hebt zitten.
Tja, dan vallen dus Spanjaarden, Portugezen,Zuid-Fransen, Italianen Grieken, een aanzienlijk stuk van de Balkan en Oost-Europa ook af. Ook Finnen trouwens aangezien die in kleine mate Siberisch-Aziatische afkomst hebben. En dan creëer je zelfs een probleem met Britten en Ieren die in veel gevallen veel kleine porties Iberische komaf hebben.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:15 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen mensen met een 100% Europese afkomst.
Zuid-Amerikanen en Aziaten zijn toch ook wel deels blank qua huidskleur? Zelfs mensen uit het midden oosten kunenn zo wit als de pest zijn. Blanker dan zoals hierboven aangegeven de meeste Italianen om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:15 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen mensen met een 100% Europese afkomst.
Meestal is een man de oorzaak, waardoor een vrouw mannen zijn gaan haten. Mannen zouden dus wat meer aan zelfreflectie moeten gaan doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:18 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Neuh, typische 'feminist'. Mag alles zeggen over mannen, maar oh wee als een man terecht iets zegt over een vrouw. Zelfs als die vrouw in kwestie een smerige mannenhatende racist is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |