Alsof ze blank is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 09:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom zou een blanke vrouw met een grafkop, door haar grafkop opeens een haat jegens blanken krijgen?
Alle egocentrische lelijke kutwijven met haar onder de oksels naar achteren!!quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:26 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Zomer van de huilende mannen, ze doet het er wel om he
Mods hebben dingen moeten verwijderen over dat ze kanker moest krijgen etc.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 08:46 schreef Hiddendoe het volgende:
Sophie kan nog heel veel leren over haat en zo als je hier sommige reacties leest.
Echt niet normaal.
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:00 schreef Momo het volgende:
Misschien dat de mannen van fok zich nu ook beter kunnen plaatsen in hoe vrouwen dan weer haat op alle vrouwen ontvangen van bepaalde figuren.
Tegen dat Straat wijf is dat dan ook volkomen terecht.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:19 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Is geen onzin. Lees anders even terug.
De haat spat er vanaf.
Mensen hebben een pleurishekel aan een racistisch wijf.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:19 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Is geen onzin. Lees anders even terug.
De haat spat er vanaf.
Dit vind ik dus weer onzin.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:30 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Tegen dat Straat wijf is dat dan ook volkomen terecht.
Willen we meer of minder?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mensen hebben een pleurishekel aan een racistisch wijf.
Snel, bel de kranten
Ik heb geen hekel aan Sophie. Waarom zou ik?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mensen hebben een pleurishekel aan een racistisch wijf.
Snel, bel de kranten
Er zijn ook zat mensen die geen hekel hebben aan Nick Fuentes.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Sophie. Waarom zou ik?
Waarom zou je? Omdat ze een smerige racist is.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Sophie. Waarom zou ik?
Zet nu eens de uitspraak van Sophie tegenover de reacties van sommige users hier.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:46 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Er zijn ook zat mensen die geen hekel hebben aan Nick Fuentes.
Wat zegt dat?
Dit dus ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom zou je? Omdat ze een smerige racist is.
Maar uiteraard moet je het helemaal zelf weten. Net als dat ik zelf moet weten dat ik een pleurishekel aan dat mens heb.
Ja, aangeven dat je een pleurishekel aan iemand hebt is inderdaad veel erger dan bij je optreden zeggen dat alle witte mannen naar achteren moeten.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zet nu eens de uitspraak van Sophie tegenover de reacties van sommige users hier.
Echt ziek hoe men hier elkaar zowat wegtrapt van de microfoon om vervolgens met nog smeriger en gemenere uitspraken de ander wil overtreffen.
Al vijf topics lang.quote:
Ook jij moet even teruglezen. Veel reacties zullen inmiddels verwijderd zijn. Maar dat zie je vanzelf wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, aangeven dat je een pleurishekel aan iemand hebt is inderdaad veel erger dan bij je optreden zeggen dat alle witte mannen naar achteren moeten.
Laat je nakijken.
Mensen hebben een hekel aan dat zo'n vrouw dat kan roepen, meerdere keren en gewoon er baat bij heeft en overal nog steeds uitgenodigd wordt en dat 'Witte mannen niet zo moeten zeuren' terwijl andersom je overal gecancelled zou worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zet nu eens de uitspraak van Sophie tegenover de reacties van sommige users hier.
Echt ziek hoe men hier elkaar zowat wegtrapt van de microfoon om vervolgens met nog smeriger en gemenere uitspraken de ander wil overtreffen.
Agossie. Wil je een reep chocolade? Hou op met je gejank en ga verder met je leven. Als je dat hebt tenminste.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:55 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Mensen hebben een hekel aan dat zo'n vrouw dat kan roepen, meerdere keren en gewoon er baat bij heeft en overal nog steeds uitgenodigd wordt en dat 'Witte mannen niet zo moeten zeuren' terwijl andersom je overal gecancelled zou worden.
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:54 schreef Hiddendoe het volgende:
Al vijf topics lang.
Kankerjodin. Kutwijf. Racistisch wijf.Grafkop. Enz. Om het maar niet te hebben over al de straffen die ze zou moeten ondergaan.
quote:Hou op met je gejank en ga verder met je leven. Als je dat hebt tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |