Fysieke kracht is altijd relevant aan het front, ook nu nog maar in het verleden nog een heel stuk meer. Ik beweer niet dat mevrouw Schwartz racistisch is, dat is ze aantoonbaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Onzin. In Israel zijn alle vrouwen verplicht om dienst te nemen. Bovendien is fysieke kracht niet altijd relevant in oorlogvoeren. Mensen selecteren op hun geslachtskenmerken. En dan beweren dat Sophie racistisch is.
Logica van De Man: We sturen de sterkste mannen en we zien wel wie van hun het dan overleeft. Dat armzalige handjevol sukkels moeten dan maar zorgen voor nageslacht bij onze jonge en gezonde vrouwen.
Dan mogen de oude mannen en jonge jongens het stokje overnemen om een al lang verloren strijd nog langer te laten duren.
ik wordt. Ga terug naar school, man.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wordt de nieuwe minister president
Ik wordtquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ging de eerste keer ook niet goedquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:49 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
ik wordt. Ga terug naar school, man.
Voor een greep uit de staatskas wil ik dan je vieze mp wel zijn (en minister van toffe dingen), in geval van nood, mocht je onder verdachte omstandigheden dood gaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ging de eerste keer ook niet goed
Onzin. De Vietnam oorlog is hiervan het bewijs. Sterke gespierde goed getrainde Amerikaanse soldaten tegen magere hongere kleine Vietnamezen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:49 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Fysieke kracht is altijd relevant aan het front, ook nu nog maar in het verleden nog een heel stuk meer. Ik beweer niet dat mevrouw Schwartz racistisch is, dat is ze aantoonbaar.
Als de tegenstander vitale mannen stuurt is het meestal niet zo verstandig om fysiek minderwaardige exemplaren te sturen om het tegen ze op te nemen. Overigens is het logica van de vrouw, aangezien vrouwen vaker een conflict begonnen dan mannen.
We hebben ook mensenrechten en wetten en regels en andere middelen om ons zelf en anderen te beschermen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:48 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ja, we hebben elektrische verkeerslichten, breedbeeldtv. dvd, streaming, internet, en weet ik wat nog meer.
Zijn leuke hebbedingetjes, maar dit zegt dus geen moer over onze mentaliteit.
Er zijn nog zoveel meer dingen die nog niet zijn uitgevonden en die ons leven nog makkelijker zouden kunnen maken, maar zelfs dan blijven we zelf mentaal in het stenen tijdperk hangen.
Ja, maar het gaat uiteindelijk toch om de vriendschappen die je onderweg sluit. Want vriendschappen, die zijn onbetaalbaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Onzin. De Vietnam oorlog is hiervan het bewijs. Sterke gespierde goed getrainde Amerikaanse soldaten tegen magere hongere kleine Vietnamezen.
Amerika verloor deze oorlog.
Denk je dat je in een fysiek gevecht van d'r zou winnen?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben ook mensenrechten en wetten en regels en andere middelen om ons zelf en anderen te beschermen.
Niets hiervan is "natuurlijk" of organisch, het zijn bedachte constructies die, zie de wereldgeschiedenis, ook weer met 1 knip in de vingers ongedaan gemaakt kunnen worden.
Die dingen die jij nu lekker makkelijk hebbedingetjes noemt zijn de redenen waarom jij nu lekker in je luie stoel online je haat naar mannen de wereld in kan slingeren.
En dat kan morgen voorbij zijn, dus wees eens dankbaar.
niet echtquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Onzin. De Vietnam oorlog is hiervan het bewijs. Sterke gespierde goed getrainde Amerikaanse soldaten tegen magere hongere kleine Vietnamezen.
En toch sturen landen bij voorkeur geen ondermaatse, magere en uitgehongerde exemplaren naar het front.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En steeds diezelfde denkfout. Nou ja denken...quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben ook mensenrechten en wetten en regels en andere middelen om ons zelf en anderen te beschermen.
Niets hiervan is "natuurlijk" of organisch, het zijn bedachte constructies die, zie de wereldgeschiedenis, ook weer met 1 knip in de vingers ongedaan gemaakt kunnen worden.
Die dingen die jij nu lekker makkelijk hebbedingetjes noemt zijn de redenen waarom jij nu lekker in je luie stoel online je haat naar mannen de wereld in kan slingeren.
En dat kan morgen voorbij zijn, dus wees eens dankbaar.
Watdan?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:56 schreef probeer het volgende:
OK, ik voorzie (nu pas) toch wel eea problemen bij het willen uitzenden van de eerste FoK!-deathmatch 'meiden vs jongens editie'.
Die oorlog was natuurlijk veel ingewikkelder dan dat, maar goedquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:55 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
En toch sturen landen bij voorkeur geen ondermaatse, magere en uitgehongerde exemplaren naar het front.
Jij blij.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:55 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
En toch sturen landen bij voorkeur geen ondermaatse, magere en uitgehongerde exemplaren naar het front.
Je zit op de bank?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En steeds diezelfde denkfout. Nou ja denken...
Hoe dan ook, ik zit niet in mijn luie stoel haat naar mannen te slingeren.
Wees jij maar dankbaar. Dankzij mij en mijn 'zusters' kan jouw vrouw en jouw dochter nu zelf haar leven bepalen.
Denk je dat je in een fysiek gevecht (tot de dood, vanzelfsprekend) van 'm zou winnen?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wees jij maar dankbaar. Dankzij mij en mijn 'zusters' kan jouw vrouw en jouw dochter nu zelf haar leven bepalen.
ik denk dat ze zou winnenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Denk je dat je in een fysiek gevecht (tot de dood, vanzelfsprekend) van 'm zou winnen?
Het is laf. Als je zo graag oorlog wil voeren, ga dan zelf het veld op.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die oorlog was natuurlijk veel ingewikkelder dan dat, maar goed.
Tegenwoordig met drones etc is het wellicht iets minder van belang om sterk en fit te zijn, maar het is toch vaak wel een voordeel.
Stomme overheid. De zogenaamd liberalen. "Mimimii burgers mogen geen gevechten tot de dood uitzenden, mimimiii ik ben de stomme overheid".quote:
Gewoon zeggen dat je het voor het klimaat/Palestina doet.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:00 schreef probeer het volgende:
[..]
Stomme overheid. De zogenaamd liberalen. "Mimimii burgers mogen geen gevechten tot de dood uitzenden, mimimiii ik ben de stomme overheid".
Dat soort problemen.
Je sneren zijn wat oubollig moet ik zeggen, maar goed, it's an old code, but it checks outquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat valt natuurlijk te danken aan mannen die ze dat gunnen, vrouwen kunnen zelf immers niets afdwingen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, maar je zou willen dat het wel zo was.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:15 schreef sp3c het volgende:
knietje ga je niet dood aan dat gaat je niet redden
Ik hoop het ook.quote:
jij ookquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, maar je zou willen dat het wel zo was.
tot de dood is een regelquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Wat ik me nu ook pas bedenk ... Bij een 'geen regels en tot de dood' gevecht hebben we niet echt een scheidsrechter nodig, niet? Ik bedoel .. je mag nog steeds mee-organiseren hoor, en je krijgt je broodje kaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |