Niks mis mee, toch? Zolang het geen mensenhandel of drugs of wat voor foute zaken betreft, is geld verdienen toch prima.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:09 schreef sp3c het volgende:
klein meisje maakt foute opmerking en zet het vervolgens in als verdienmodel
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:58 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben een feministe maar ik ben absoluut geen mannenhater.
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:15 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweerd. Alle mannen zijn hufters als het daar over gaat.
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:15 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweerd. Alle mannen zijn hufters als het daar over gaat.
ja mijn probleem is het verder niet maar ik vind het wel walgelijkquote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:19 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niks mis mee, toch? Zolang het geen mensenhandel of drugs of wat voor foute zaken betreft, is geld verdienen toch prima.
Je kunt je dan beter druk maken over al die zgn. goede doelen. Jij hoeft slechts 1,85 te storten en dan is dombo het olifantje gered. Of dat uitgemergelde babietje krijgt dan zgn. weer behoorlijk te eten.
Om maar wat te noemen.
Klopt toch gewoon. In het verleden verkrachtten mannen elke vrouw die ze zagen. Vooral in oorlogstijd.quote:
Ik heb oprecht medelijden met je.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt toch gewoon. In het verleden verkrachtten mannen elke vrouw die ze zagen. Vooral in oorlogstijd.
Dat jij zoiets komisch vindt zegt al weer genoeg.
Leuk feitje, wist jij dat de meeste oorlogen in het verleden werden gestart door vrouwelijke leiders?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt toch gewoon. In het verleden verkrachtten mannen elke vrouw die ze zagen. Vooral in oorlogstijd.
https://qz.com/967895/thr(...)to-wage-war-than-menquote:Throughout history, queens were more likely to wage war than kings
Wij vinden het vooral komisch dat jij als zelfbenoemd feministe alle, vooral witte, mannen haat en vervolgens alleen met uit de duim gezogen gegeneraliseerde voorbeelden komtquote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:21 schreef Hiddendoe het volgende:
In het verleden verkrachtten mannen elke vrouw die ze zagen
vrouwen zijn in de regel wat daadkrachtiger iddquote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk feitje, wist jij dat de meeste oorlogen in het verleden werden gestart door vrouwelijke leiders?
[..]
https://qz.com/967895/thr(...)to-wage-war-than-men
Daar gaan je feiten.
En als vrouwen niet willen dat andere vrouwen verkracht werden tijdens oorlogen moeten ze verdomme eens ophouden met oorlogen beginnenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wij vinden het vooral komisch dat jij als zelfbenoemd feministe alle, vooral witte, mannen haat en vervolgens alleen met uit de duim gezogen gegeneraliseerde voorbeelden komt
Ik verkracht ook elke vrouw die een oorlog wil beginnen hoor. Dan kun je het godverdomme krijgen ook trut.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als vrouwen niet willen dat andere vrouwen verkracht werden tijdens oorlogen moeten ze verdomme eens ophouden met oorlogen beginnen.
soms is het nodigquote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik verkracht ook elke vrouw die een oorlog wil beginnen hoor. Dan kun je het godverdomme krijgen ook trut.
Dit advies is nog uit een tijd dat mensen hun vuisten in een gevecht gebruiken.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:13 schreef Hiddendoe het volgende:
En ook: 'Deel nooit de eerste klap uit, zorg ervoor dat je altijd de laatste klap uitdeelt.'
Nou dan. Dat zegt dan ook alles over jouw zgn. beschaving.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik verkracht ook elke vrouw die een oorlog wil beginnen hoor. Dan kun je het godverdomme krijgen ook trut.
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:30 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Dit advies is nog uit een tijd dat mensen hun vuisten in een gevecht gebruiken.
Wanneer de ander een mes of pistool heeft (niet ongebruikelijk tegenwoordig) is de situatie nét ietsje anders.
toen was het ook slecht adviesquote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:30 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Dit advies is nog uit een tijd dat mensen hun vuisten in een gevecht gebruiken.
Wanneer de ander een mes of pistool heeft (niet ongebruikelijk tegenwoordig) is de situatie nét ietsje anders.
Bewezen onjuist, we luisteren prima en geven beargumenteerd antwoord op wat je zegt.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:31 schreef Hiddendoe het volgende:
Mannen willen gewoon niet luisteren naar vrouwen.
Op zich een prima inkijk in het vrouwelijke brein, waar mening en gevoel feiten zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bewezen onjuist, we luisteren prima en geven beargumenteerd antwoord op wat je zegt.
JIJ bent degene die dus feitenvrij nergens naar wil luisteren en ondanks feiten, bronnen etc blijft doordrammen met jouw mening.
Zo generaliserend ben ik normaal gesproken niet, maar in dit geval maak ik graag een uitzonderingquote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:35 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Op zich een prima inkijk in het vrouwelijke brein, waar mening en gevoel feiten zijn.
lolquote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo generaliserend ben ik normaal gesproken niet
Geen enkele vrouw en geen enkele man wil een oorlog. Mannen gaan vechten omdat ze bang zijn om voor een lafaard of landverrader te worden aangezien.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als vrouwen niet willen dat andere vrouwen verkracht werden tijdens oorlogen moeten ze verdomme eens ophouden met oorlogen beginnen.
Deze onsamenhangende woordenbrei getuigt gelukkig van een heldere geestquote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:38 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw en geen enkele man wil een oorlog. Mannen gaan vechten omdat ze bang zijn om voor een lafaard of landverrader te worden aangezien.
Dus gaan ze bepakt en gezakt. Met hun bajonetten en hun handgranaten. Het zijn klootzakken als Trump of Hitler die hun woorden met wapens kracht bijzetten.
Het argument van de zwakzinnigen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |