abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221657175
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 08:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Vrouwen hebben niks te zoeken in het leger, dat is geen seksisme maar domweg realiteit.
Hebben in geen enkel opzicht het van nature ingebouwde vermogen op fysieke conflicten, bot en spier structuren alleen al verschillen dusdanig dat het redelijk krankzinnig is een vrouw gelijk te willen stellen aan mannen in zo’n omgeving.
Vlootbalen en fysieke fitheid... :') _! _O-
  woensdag 26 augustus 2026 @ 11:09:58 #102
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221657194
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:07 schreef the-eye het volgende:

[..]
Goh is dat strafbaar joh Nou wat kan je dan eigenlijk nog gebeuren? Waarom zou je zelf nog over zaken nadenken als de kaarten zo liggen? Dan is het probleem zo opgelost mocht het een keer gebeuren :') De dader krijgt straf en de beelden zijn dan van ...... Oh nee toch niet
Ik vind het ronduit onvolwassen als denkt dat je voldoende beschermd bent door wetten en daarom zelf nergens naar hoeft te kijken
Ja, en de aarde is rond en gras groen.
Ik zie het al, je bent er zo een.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221657231
Dit topic laat weer zien wat een misogyne types er op FOK! rondlopen.

Ik heb wel weer genoeg gelezen en geprobeerd rationaliteit erin te brengen. Ondoenlijk. Zelfs feiten worden genegeerd, de vrouw in kwestie is de dader en een 'meidje' en de mannen, ach ja, wat kunnen zij eraan doen dat ze nu eenmaal van nature constant hitsige geilaards zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221657241
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 09:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar dit is niet de eerste en laatste keer dat dit gebeurd. Veel marva’s zitten bij de marine omdat ze van seks houden.
De laatste Marva hebben we in 1981 al uitgezwaaid...
pi_221657318
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:03 schreef Irmak_Spermabak het volgende:

[..]
nee gelukkig hebben we jou
Ik heb jarenlang in de offshore gewerkt bij Halliburton daar hadden en hebben vrouwen niks te zoeken. Fysiek veel te zwaar. Diensten van 30 uur in de smeer en olie waren geen uitzondering. Elke andere vrijdag werden er een paar hoeren van het vasteland ingevlogen ter vermaak. In die rol waren vrouwen wel nuttig aan boord.
Een marineschip is helemaal andere koek, dat zou geen gendergelijke speeltuin moeten zijn maar serious business waar alleen de beste uit het klasje terecht kunnen komen. En niet alles hoeft naar buiten te komen. Mensen die in het leger werken of gewerkt hebben weten dat er gekke dingen gebeuren soms.
De reden dat dit überhaupt naar buiten is gekomen is waarschijnlijk omdat die vrouw er zo spastisch over is gaan doen nadat ze spijt kreeg.
blablablabla
pi_221657337
Misschien is een gescheiden mannen en vrouwen leger wel een idee.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 11:22:42 #107
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221657372
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:09 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, en de aarde is rond en gras groen.
Ik zie het al, je bent er zo een.
Ik denk dat mijn manier van denken waarbij je rekening houdt met de gevolgen als anderen niet eerlijk zijn effectiever is dan proberen om de gehele mannelijke populatie als barbaars weg te zetten om je eigen stomme handelen te verbloemen want uiteindelijk trek je als slachtoffer altijd aan het kortste eind
  woensdag 26 augustus 2026 @ 11:25:37 #108
438527 MissButterflyy
pi_221657405
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:22 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ik denk dat mijn manier van denken waarbij je rekening houdt met de gevolgen als anderen niet eerlijk zijn effectiever is dan proberen om de gehele mannelijke populatie als barbaars weg te zetten om je eigen stomme handelen te verbloemen want uiteindelijk trek je als slachtoffer altijd aan het kortste eind
Hoe kom je er bij dat de hele mannelijke bevolking als barbaars wordt weggezet?
Wat een vreemde gedachtekronkels weer.

De verspreider van de naaktfoto’s mag dus ook rekening houden met de gevolgen, als ik jouw redenering volg. :')

Gelukkig denkt de rechtspraak er anders over, en kun je hier tegenwoordig voor veroordeeld worden. Als er voldoende bewijs is.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 11:28:27 #109
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221657422
Heel fris is het niet, maar om dit nou strafrechtelijk te gaan vervolgen :') :') :') :') :')
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 11:30:34 #110
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221657432
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:20 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik heb jarenlang in de offshore gewerkt bij Halliburton daar hadden en hebben vrouwen niks te zoeken. Fysiek veel te zwaar. Diensten van 30 uur in de smeer en olie waren geen uitzondering. Elke andere vrijdag werden er een paar hoeren van het vasteland ingevlogen ter vermaak. In die rol waren vrouwen wel nuttig aan boord.
Een marineschip is helemaal andere koek, dat zou geen gendergelijke speeltuin moeten zijn maar serious business waar alleen de beste uit het klasje terecht kunnen komen. En niet alles hoeft naar buiten te komen. Mensen die in het leger werken of gewerkt hebben weten dat er gekke dingen gebeuren soms.
De reden dat dit überhaupt naar buiten is gekomen is waarschijnlijk omdat die vrouw er zo spastisch over is gaan doen nadat ze spijt kreeg.
De reden dat dit naar buiten is gekomen is omdat een man dit gefilmd heeft en zonodig ook nog moest verspreiden, iets wat gewoon een strafbaar feit is. Als die twee gewoon ongestoord seks hadden kunnen hebben zonder dat de rest mee keek was er niks aan de hand geweest.
Blaf me vol
pi_221657442
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:28 schreef -XOR- het volgende:
Heel fris is het niet, maar om dit nou strafrechtelijk te gaan vervolgen :') :') :') :') :')
Het verspreiden van erotische beelden zonder toestemming is gewoon strafbaar en kan dus strafrechtelijk vervolgd worden.

https://jkradvocaten.nl/k(...)estemming-strafbaar/
pi_221657466
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:30 schreef Irmak_Spermabak het volgende:

[..]
De reden dat dit naar buiten is gekomen is omdat een man dit gefilmd heeft en zonodig ook nog moest verspreiden, iets wat gewoon een strafbaar feit is. Als die twee gewoon ongestoord seks hadden kunnen hebben zonder dat de rest mee keek was er niks aan de hand geweest.
Zij had er ook voor kunnen kiezen om het te laten gaan, ze is uiteindelijk door haar eigen stupide gedrag in deze situatie terecht gekomen.

Maar nee hoor, drama, paniekaanvallen, bel de pers!!!
blablablabla
  woensdag 26 augustus 2026 @ 11:34:57 #113
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221657468
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het verspreiden van erotische beelden zonder toestemming is gewoon strafbaar en kan dus strafrechtelijk vervolgd worden.

https://jkradvocaten.nl/k(...)estemming-strafbaar/
Verspreiding wel, maar dat gaat over de filmpjes die er met telefoons zijn gemaakt, niet over de aangezette camera in de machinekamer.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  woensdag 26 augustus 2026 @ 11:35:11 #114
438527 MissButterflyy
pi_221657470
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Zij had er ook voor kunnen kiezen om het te laten gaan, ze is uiteindelijk door haar eigen stupide gedrag in deze situatie terecht gekomen.

Flikker toch eens op met je victim blamen.
pi_221657480
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:34 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Verspreiding wel, maar dat gaat over de filmpjes die er met telefoons zijn gemaakt, niet over de aangezette camera in de machinekamer.
Want dan mag je wel iemand zonder toestemming opnemen en de beelden verspreiden?
Goed argument.

Dus als ik met iemand naar huis ga die stiekem opnames maakt met een vaste camera die hij in zijn slaapkamer heeft staan, mag ik niet klagen. Alleen als hij die opnames met een telefoon maakt? Really?
  woensdag 26 augustus 2026 @ 11:38:50 #116
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221657489
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:22 schreef the-eye het volgende:

[..]
Wat een aangesproken gejank weer. Beetje slachtofferschap claimen na het uit de bocht vliegen van een seksegenoot..

Stiekem gefilmd bij het batsen en dit verspreiden is gewoon strafbaar. Je kunt het ook gewoon moreel veroordelen in plaats van huilen over je gekrenkte mannentrots.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221657495
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Flikker toch eens op met je victim blamen.
Als je seks hebt in de machinekamer van een marineschip weet je dat zoiets kan gebeuren. Ik zie geen slachtoffers hier.
blablablabla
  woensdag 26 augustus 2026 @ 11:43:07 #118
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221657511
quote:

[..]

Juist niet. Deze vrouw heeft zelfrespect getoond en heeft er terecht werk van gemaakt. Er is niets stupide aan batsen. Wel aan stiekem gefilmd worden en dat je imago door het slijk wordt gehaald bij je collega's. En daar stap je terecht voor naar de rechter. Deze gasten sporen niet. Wat een gebrek aan klasse heb je om ook stiekem je maten te laten meekijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Koekoekmakto op 26-08-2026 11:48:17 ]
  woensdag 26 augustus 2026 @ 11:44:16 #119
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221657517
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Als je seks hebt in de machinekamer van een marineschip weet je dat zoiets kan gebeuren. Ik zie geen slachtoffers hier.
Al was het in een atoombunker. Locatie is irrelevant. Gaat om stiekem filmen en delen van deze vrijpartij.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 11:44:20 #120
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221657519
quote:

[..]
Zij had er ook voor kunnen kiezen om het te laten gaan

Tuurlijk, en als jouw auto gestolen wordt kun je er ook gewoon voor kiezen om dat te laten gaan. Zou je dat doen?
Blaf me vol
pi_221657531
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 10:39 schreef miss_sly het volgende:
Hoe is het mogelijk dat dit topic ineens om de vrouw draait?

Op een marineschip, aangemeerd in Nederland dus op dat moment niet actief, is een feestje en daar zijn ook mensen die niet op dat marineschip werken. Er is onder andere een vrouw die op een ander marineschip werkt. Een man neemt haar mee naar de machinekamer om seks te hebben. Tijdens de seks realiseert hij zich dat er een camera hangt, en maakt zelfs een gebaar naar de camera, dus wellicht weet hij dat er mensen meekijken. Andere collega's zijn naar een andere ruimte gegaan om daar mee te kijken en opnames te maken. Die worden verspreid.

En dan is zij fout? Zij had zich moeten realiseren dat al die kerels daar onbetrouwbare figuren zijn? Dat seks hebben met een van hen betekent dat iedereen kan meegenieten, ook achteraf?

Echt, wat een hersengymnastiek moet je dan maken om dit zo te framen.
2 mensen, een man en een vrouw, besluiten seks te hebben in een machinekamer.

In de machinekamer hangt een camera.

De man is fout. De vrouw is slachtoffer.

En dan spreek je anderen aan op hersengymnastiek?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 26 augustus 2026 @ 11:45:52 #122
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221657532
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Mwah, niet echt normaal he. Als seks hebben in die machinekamer niet mag, dan mogen zowel die man als die vrouw daarvoor een berisping krijgen. Dat staat los van het strafbare feit dat daarbij is gepleegd door iemand anders.
Blaf me vol
  woensdag 26 augustus 2026 @ 11:47:33 #123
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221657572
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:38 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Wat een aangesproken gejank weer. Beetje slachtofferschap claimen na het uit de bocht vliegen van een seksegenoot..

Stiekem gefilmd bij het batsen en dit verspreiden is gewoon strafbaar. Je kunt het ook gewoon moreel veroordelen in plaats van huilen over gekrenkte mannentrots.
Mijn punt is nu juist dat we het heel erg (moreel gezien) met elkaar eens kunnen zijn maar dat het probleem van een slachtoffer daar niet mee opgelost wordt en je dus beter niet alleen op de wet vertrouwt maar ook zelf nadenkt hoe je bij bepaalde situaties vandaan blijft
  woensdag 26 augustus 2026 @ 11:47:45 #124
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221657582
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat ligt maar geheel aan de context. Als de man die seks had van tevoren met de andere man had afgesproken dit zo te doen is hij zeker fout ja. Als hij zelf ook van niks wist, is hij wat mij betreft ook een slachtoffer.
Blaf me vol
  woensdag 26 augustus 2026 @ 11:49:46 #125
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221657636
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Want dan mag je wel iemand zonder toestemming opnemen en de beelden verspreiden?
Goed argument.

Dus als ik met iemand naar huis ga die stiekem opnames maakt met een vaste camera die hij in zijn slaapkamer heeft staan, mag ik niet klagen. Alleen als hij die opnames met een telefoon maakt? Really?
Je mag de beelden niet verspreiden, nee.

Dat het een vooropgezet plan zou zijn maakt het wel dubieus, maar verder, als ze de machinekamer in zouden zijn gegaan tijdens een feest om te batsen en iemand zag dat en zet vervolgens de camera aan en daaromheen staat een groepje te joelen, dat hoort er een beetje bij. En dan uiteraard als ze de machinekamer uitkomen een erehaag vormen voor de deur en allemaal klappen, zo gaat dat.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_221657643
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:43 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Juist niet. Deze vrouw heeft zelfrespect getoond en heeft er terecht werk van gemaakt. Er is niets stupide aan batsen. Wel aan stiekem gefilmd worden en dat je imago door het slijk wordt gehaald bij je collega's. En daar stap je terecht voor naar de rechter. Deze gasten sporen niet. Wat een gebrek aan klasse heb je om stiekem je maten te laten meekijken.
Je dronken laten neuken in de machinekamer van een marineschip. Nou poeh, de klasse en het zelfrespect druipt er vanaf. Ik geloof er geen zak van dat ze niet wist dat er een camera hing, ook van hem niet overigens. Als jij maanden op zee zit op zo'n schip weet je zulke dingen.
blablablabla
pi_221657649
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Welke kant wil je nu op?
pi_221657666
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:49 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Je mag de beelden niet verspreiden, nee.

Dat het een vooropgezet plan zou zijn maakt het wel dubieus, maar verder, als ze de machinekamer in zouden zijn gegaan tijdens een feest om te batsen en iemand zag dat en zet vervolgens de camera aan en daaromheen staat een groepje te joelen, dat hoort er een beetje bij. En dan uiteraard als ze de machinekamer uitkomen een erehaag vormen voor de deur en allemaal klappen, zo gaat dat.
Nee. Zo gaat dat niet.
pi_221657682
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:44 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Al was het in een atoombunker. Locatie is irrelevant. Gaat om stiekem filmen en delen van deze vrijpartij.
Dus als jij midden op de dag op De Dam een potje gaat staan neuken heb je alle recht om boos te zijn dat daar beelden van op internet verschijnen? Dream on _O- Mensen hebben ook een eigen verantwoordelijkheid.
blablablabla
pi_221657695
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:47 schreef Irmak_Spermabak het volgende:

[..]
Dat ligt maar geheel aan de context. Als de man die seks had van tevoren met de andere man had afgesproken dit zo te doen is hij zeker fout ja. Als hij zelf ook van niks wist, is hij wat mij betreft ook een slachtoffer.
Vollgens de man in kwestie realiseerde hij het zich toen hij bezig was. En toen ging hij door en maakte kennelijk zelfs nog een gebaar richting de camera. Dus hij is toch wel deels medeschuldig. Hij had moeten stoppen en haar in ieder geval moeten informeren.
pi_221657703
quote:

[..]

Waarom is het hebben van sex op een feestje in een andere besloten ruimte eigenlijk stupide gedrag?
  woensdag 26 augustus 2026 @ 11:52:30 #132
438527 MissButterflyy
pi_221657713
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:47 schreef the-eye het volgende:

[..]
Mijn punt is nu juist dat we het heel erg (moreel gezien) met elkaar eens kunnen zijn maar dat het probleem van een slachtoffer daar niet mee opgelost wordt en je dus beter niet alleen op de wet vertrouwt maar ook zelf nadenkt hoe je bij bepaalde situaties vandaan blijft
Dat geldt ook voor het te korte rokje, naar huis fietsen in het donker, de te dure telefoon of e-bike die is gestolen…

Tsja. Ik kan hier helemaal niks mee.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 11:53:25 #133
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221657740
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee. Zo gaat dat niet.
Mwah, vaak toch wel een beetje, en dan moet je even door de flauwe grappen heenbijten en over een week is iedereen het weer vergeten. Uiteraard is het niet de bedoeling dat die beelden vervolgens op pornhub gezet worden of gedeeld worden in allerlei appgroepen, dat mag wel aangepakt worden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  woensdag 26 augustus 2026 @ 11:54:12 #134
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221657764
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:47 schreef the-eye het volgende:

[..]
Mijn punt is nu juist dat we het heel erg (moreel gezien) met elkaar eens kunnen zijn maar dat het probleem van een slachtoffer daar niet mee opgelost wordt.
Nou, gezien je eerder gekozen formulering vind ik deze manier van terugkomen mager. En het punt of "er wel iets opgelost gaat worden" zou niet mee moeten spelen bij de aangifte. Dat is een beetje zinspelen op een negatieve uitkomst. Beetje bevoogdende relativering om het dan "maar te laten zitten".
pi_221657809
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:53 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Mwah, vaak toch wel een beetje, en dan moet je even door de flauwe grappen heenbijten en over een week is iedereen het weer vergeten. Uiteraard is het niet de bedoeling dat die beelden vervolgens op pornhub gezet worden of gedeeld worden in allerlei appgroepen, dat mag wel aangepakt worden.
Als dat werkelijk is zoals je denkt, dan zijn we wel uitgepraat.

Iemand zonder toestemming filmen tijdens de seks en daarna de beelden verspreiden is ALTIJD fout en strafbaar.
pi_221657820
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:52 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Waarom is het hebben van sex op een feestje in een andere besloten ruimte eigenlijk stupide gedrag?
Weet je iets van scheepvaart? Je doet alsof het een peeskamertje is. De machinekamer is ten strengste verboden voor alles wat niet direct werk gerelateerd is. Op normale boten is dit al zo/ Het is letterlijk het hart van het schip. Laat staan op een marineschip.

Ga voor de grap eens kijken op de open dag van de marine in Den Helder ik garandeer je dat er mannen met geweren voor de machinekamer staan en dat je daar als random nerd niet eens in de buurt kunt komen.
blablablabla
  woensdag 26 augustus 2026 @ 11:58:26 #137
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221657889
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Je dronken laten neuken in de machinekamer van een marineschip. Nou poeh, de klasse en het zelfrespect druipt er vanaf. Ik geloof er geen zak van dat ze niet wist dat er een camera hing, ook van hem niet overigens. Als jij maanden op zee zit op zo'n schip weet je zulke dingen.
Het gebrek aan klasse en zelfrespect van de filmer en verspreider is in mijn ogen belangrijker. Je maakt mensen verantwoordelijk voor zaken waar ze niet verantwoordelijk voor zijn.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 11:58:48 #138
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221657906
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als dat werkelijk is zoals je denkt, dan zijn we wel uitgepraat.

Iemand zonder toestemming filmen tijdens de seks en daarna de beelden verspreiden is ALTIJD fout en strafbaar.
Beelden verspreiden wel, maar als je in de machinekamer gaat liggen krikken tijdens een bedrijfsborrel hoef je natuurlijk niet op al teveel privacy te rekenen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_221657931
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:56 schreef Elan het volgende:

[..]
Weet je iets van scheepvaart? Je doet alsof het een peeskamertje is. De machinekamer is ten strengste verboden voor alles wat niet direct werk gerelateerd is. Op normale boten is dit al zo/ Het is letterlijk het hart van het schip. Laat staan op een marineschip.

Ga voor de grap eens kijken op de open dag van de marine in Den Helder ik garandeer je dat er mannen met geweren voor de machinekamer staan en dat je daar als random nerd niet eens in de buurt kunt komen.
Dan is het fout dat ze die machinekamer hebben betreden. Ongeacht wat ze daar gedaan hebben. En voor het betreden kunnen ze dan op het matje worden geroepen en eventueel bestraft.

Maar dat wil niet zeggen dat ze omdat het in de machinekamer is ineens wel gefilmd mogen worden en dat die beelden dan zomaar verspreid mogen worden.

Voor de grap.
pi_221657934
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Beelden verspreiden wel, maar als je in de machinekamer gaat liggen krikken tijdens een bedrijfsborrel hoef je natuurlijk niet op al teveel privacy te rekenen.
Filmen of het risico dat er iemand binnen loopt zijn twee verschillende zaken. het eerste heeft dan weer niets met 'teveel privacy' te maken.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:02:11 #141
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221657946
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:51 schreef Elan het volgende:

[..]
Dus als jij midden op de dag op De Dam een potje gaat staan neuken heb je alle recht om boos te zijn dat daar beelden van op internet verschijnen? Dream on _O- Mensen hebben ook een eigen verantwoordelijkheid.
Precies, de filmers en verspreiders hebben een verantwoordelijkheid. Je "gelegenheid maakt de dief" argurment is victim blaming.
pi_221657961
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:51 schreef Elan het volgende:

[..]
Als je midden op de dag op de dam een potje gaat staan neuken word je aangehouden omdat seks hebben in het openbaar strafbaar is.

Goede vergelijking wel weer.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:05:31 #143
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221657968
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Filmen of het risico dat er iemand binnen loopt zijn twee verschillende zaken. het eerste heeft dan weer niets met 'teveel privacy' te maken.
Er wordt niet gefilmd, er hangt daar een (beveiligings)camera die is aangezet. Nogmaals, als het een vooropgezet plan was dan is het een vervelende streek maar dan nog lijkt het me niet iets waar een strafrechter zich over zou moeten buigen (anders zou het zijn wanneer iemand met dat oogmerk wordt dronkengevoerd). Simpelweg de camera aanzetten wanneer er twee de machinekamer induiken en er dan bij gaan staan joelen valt vooral een beetje onder schijtlolligheden. Als je dat niet wilt moet je niet tijdens een feest in de machinekamer gaan liggen neuken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_221657977
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:44 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Delen is fout. Dat is onnodig.

Maar als jij op een toegankelijke plaats waar een beveiligingscamera hangt seks gaat hebben, dan is het volledig je eigen schuld als iemand mee kijkt met die camera.

Erg spannend seks op een openbare plaats, maar dan achteraf niet miepen als iemand je gezien heeft.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221657991
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:47 schreef Irmak_Spermabak het volgende:

[..]
Volgens mij ben je ten alle tijden zelf verantwoordelijk als je voor een beveiligingscamera seks gaat hebben. Dat is een beetje het risico van seks in het openbaar. Wil je dat risico niet lopen ga je gewoon naar een slaapkamer.
pi_221658003
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:05 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Er wordt niet gefilmd, er hangt daar een (beveiligings)camera die is aangezet. Nogmaals, als het een vooropgezet plan was dan is het een vervelende streek maar dan nog lijkt het me niet iets waar een strafrechter zich over zou moeten buigen (anders zou het zijn wanneer iemand met dat oogmerk wordt dronkengevoerd). Simpelweg de camera aanzetten wanneer er twee de machinekamer induiken en er dan bij gaan staan joelen valt vooral een beetje onder schijtlolligheden. Als je dat niet wilt moet je niet tijdens een feest in de machinekamer gaan liggen neuken.
Meekijken is nog iets heel anders dan foto's en filmpjes maken en die verspreiden.
En de man in kwestie wist het en verzuimde het tegen de vrouw te vertellen, waarmee hij haar dus niet de kans heeft gegeven om te stoppen.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:12:55 #147
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221658012
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:05 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Schijtlollig? Camera aanzetten, seks filmen, matties waarschuwen en beelden in de groepschat delen? Zo kun je alles wel weg relativeren. Het was immers schijtlollig. Het ultimie victim blaming geitenpaadje. Het getoonde gedrag was maar een grapje of schijtlollig. Maar over het gebrek aan klasse van de veroorzakers van hoor ik je niet.
pi_221658013
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Welke kant wil je nu op?
Wat daar staat.

Dat je toch wel heel erg veel hersengymnastiek moet doen, of de vrouw moet zien als volledig incapabel als je in deze situatie de schuld bij de man wil leggen.

2 mensen besluitem seks met elkaar te hebben op een plaats waar een camera hangt.

Tenzij die vrouw geestelijk beperkt is of minderjarig is die vrouw natuurlijk net zo verantwoordelijk voor het feit dat ze seks heeft voor die camera.

Maar nee, bij jou is de vrouw het slachtoffer, en de man de dader terwijl ze letterlijk exact hetzelfde hebben gedaan: broek uit en neuken.

Welke gedachtesprongen moet je dan volgen om de man als dader en de vrouw als slachtoffer te zien?
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:13:29 #149
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221658015
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Meekijken is nog iets heel anders dan foto's en filmpjes maken en die verspreiden.
En de man in kwestie wist het en verzuimde het tegen de vrouw te vertellen, waarmee hij haar dus niet de kans heeft gegeven om te stoppen.
Ik heb het dan ook niet over de verspreiders van de filmpjes, daarover heb ik al expliciet aangegeven dat ik dat een ander verhaal vind, maar die staan hier niet voor de rechter.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:14:46 #150
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221658022
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Maar als jij op een toegankelijke plaats waar een beveiligingscamera hangt seks gaat hebben, dan is het volledig je eigen schuld als iemand mee kijkt met die camera.

Erg spannend seks op een openbare plaats, maar dan achteraf niet miepen als iemand je gezien heeft.
Zij wist niet dat er een camera was en dat er gefilmd werd. Staat in het artikel. Die aanname van medeverantwoordelijkheid is een manier om het delen van beelden te bagetaliseren
pi_221658023
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik weet niet welke boot dit precies was maar ik in ben tijdens Sail vorig jaar op De Tromp geweest en er hangen overal bordjes dat er een camera hangt omdat zij zich ook moeten houden aan de AVG dus 100% dat zij dit geweten heeft.
blablablabla
pi_221658027
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:12 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Schijtlollig? Camera aanzetten, seks filmen, matties waarschuwen en beelden in de groepschat delen? Zo kun je alles wel weg relativeren. Het was immers schijtlollig. Het ultimie victim blaming geitenpaadje. Het getoonde gedrag was maar een grapje of schijtlollig. Maar over het gebrek aan klasse van de veroorzakers van hoor ik je niet.
Boys will be boys.

Kunnen ze ook niets aan doen.
pi_221658034
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Wat daar staat.

Dat je toch wel heel erg veel hersengymnastiek moet doen, of de vrouw moet zien als volledig incapabel als je in deze situatie de schuld bij de man wil leggen.

2 mensen besluitem seks met elkaar te hebben op een plaats waar een camera hangt.

Tenzij die vrouw geestelijk beperkt is of minderjarig is die vrouw natuurlijk net zo verantwoordelijk voor het feit dat ze seks heeft voor die camera.

Maar nee, bij jou is de vrouw het slachtoffer, en de man de dader terwijl ze letterlijk exact hetzelfde hebben gedaan: broek uit en neuken.

Welke gedachtesprongen moet je dan volgen om de man als dader en de vrouw als slachtoffer te zien?
Ze hebben niet beide exact hetzelfde gedaan. Tijdens het neuken bedacht hij zich dat er een camera hing en hij heeft dat niet tegen haar gezegd. Daarom is hij ook dader.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:19:04 #154
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221658049
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Boys will be boys.

Kunnen ze ook niets aan doen.
Jawel, maar dat willen ze niet. Liever nog die slettebak slutshamen dan het afwijzen van dit respectloze gedrag.
pi_221658063
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 18:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Nee hoor, mannen zijn van nature hitsig.
Vrouwen zijn ook van nature hitsig.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_221658088
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:14 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Zij wist niet dat er een camera was en dat er gefilmd werd. Staat in het artikel. Die aanname van medeverantwoordelijkheid is een manier om het delen van beelden te bagetaliseren
Ooh ik wist niet dat als je het niet wist dat je dan opeens niet verantwoordelijk bent voor je eigen acties.

Misschien volgende keer even kijken of er camera's hangen voor je je slipje laat zakken op een openbare plaats.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:26:50 #157
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221658094
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ooh ik wist niet dat als je het niet wist dat je dan opeens niet verantwoordelijk bent voor je eigen acties.

Misschien volgende keer even kijken of er camera's hangen voor je je slipje laat zakken op een openbare plaats.

Wat een goed advies. Controleer eerst je omgeving op camera's voordat je gaat batsen. Natuurlijk ben je daar verantwoordelijk voor. En check ook even bij gevonden camera's, uit eigen verantwoordelijkheid uiteraard, of ze niet filmen. En controleer ook vervolgens de filmers, de kijkers en de verzenders. Controleer ook of de ontvangst goed is, controleer tevens de beeldkwaliteit, vergeet het geluid niet en en controleer ook de belichting. 8)7

[ Bericht 6% gewijzigd door Koekoekmakto op 26-08-2026 12:31:57 ]
pi_221658099
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ze hebben niet beide exact hetzelfde gedaan. Tijdens het neuken bedacht hij zich dat er een camera hing en hij heeft dat niet tegen haar gezegd. Daarom is hij ook dader.
Dader van wat? Neuken in de machinekamer voor de beveiligingscamera? Daar is zij toch net zo schuldig aan.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:28:32 #159
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221658111
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ze had seks op een plek waar ze niet eens mocht komen, laat staan seksen. Ze heeft met haar actie de gehele krijgsmacht te kakken gezet. Zullen we haar ook maar een beetje dader maken, lijkt me wel zo eerlijk
pi_221658112
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:26 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Wat een goed advies. Controleer eerst je omgeving op camera's voordat je gaat batsen. Natuurlijk ben je daar verantwoordelijk voor. Logisch.
Ok. Dus waarom is hij dader en zij slachtoffer als ze beiden hetzelfde gedaan hebben?
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:33:09 #161
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221658139
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ok. Dus waarom is hij dader en zij slachtoffer als ze beiden hetzelfde gedaan hebben?
Hij heeft zijn matties ingeseind dat hij ging batsen. Dat maakt hem ook een dader.

Medeverantwoordelijk, mooi woord.
pi_221658151
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:26 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Wat een goed advies. Controleer eerst je omgeving op camera's voordat je gaat batsen. Natuurlijk ben je daar verantwoordelijk voor. En check ook even bij gevonden camera's, uit eigen verantwoordelijkheid uiteraard, of ze niet filmen. En controleer ook vervolgens de filmers, de kijkers en de verzenders. Controleer ook of de ontvangst goed is, controleer tevens de beeldkwaliteit, vergeet het geluid niet en en controleer ook de belichting. 8)7
ja hahahaha wat een absurd idee om als je in het openbaar seks wil hebben maar niet gezien wil worden om eerst te controleren of je wel echt alleen bent. Hahahhaha het idee alleen al.

Als je geil bent laat je gewoon je broek zakken en gaat van bil, en als anderen dat dan zien en meekijken zijn zij fout niet jijzelf hahahahaha.

Eigen verantwoordelijkheid? Nee, ik wil kunnen naaien waar en wanneer IK dat wil en als anderen mij zien zijn ZIJ fout.
pi_221658154
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:28 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ze had seks op een plek waar ze niet eens mocht komen, laat staan seksen. Ze heeft met haar actie de gehele krijgsmacht te kakken gezet. Zullen we haar ook maar een beetje dader maken, lijkt me wel zo eerlijk
Zij heeft de gehele krijgsmacht te kakken gezet?

Het moet echt niet gekker worden.
pi_221658161
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:33 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Hij heeft zijn matties ingeseind dat hij ging batsen. Dat maakt hem ook een dader.

Medeverantwoordelijk, mooi woord.
En wie lag er te seksen voor de camera? Mevrouw zelf toch?

Heb geen seks voor de camera, weet je zeker dat er niemand meekijkt.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:38:24 #165
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221658162
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
ja hahahaha wat een absurd idee om als je in het openbaar seks wil hebben maar niet gezien wil worden om eerst te controleren of je wel echt alleen bent. Hahahhaha het idee alleen al.

Als je geil bent laat je gewoon je broek zakken en gaat van bil, en als anderen dat dan zien en meekijken zijn zij fout niet jijzelf hahahahaha.

Eigen verantwoordelijkheid? Nee, ik wil kunnen naaien waar en wanneer IK dat wil en als anderen mij zien zijn ZIJ fout.
Het was geen openbare ruimte.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:39:03 #166
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221658166
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
En wie lag er te seksen voor de camera? Mevrouw zelf toch?

Heb geen seks voor de camera, weet je zeker dat er niemand meekijkt.
Ja, in de veronderstelling dat ze privacy had. Daar is misbruik van gemaakt door anderen. Die personen zijn strafbaar.
pi_221658177
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:38 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Het was geen openbare ruimte.
Het was een niet afsluitbare ruimte die door meerdere mensen te betreden is en waar camera's hangen.

Ik hoef toch niet uit leggen dat je in een voor een heel schip toegankelijke ruimte waar camera's hangen je niet dezelfde privacy kan verwachten als in je slaapkamer.
pi_221658185
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:39 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Ja, in de veronderstelling dat ze privacy had. Daar is misbruik van gemaakt door anderen. Die personen zijn strafbaar.
Als je privacy veronderstelt in een voor iedereen toegankelijke ruimte waar camerabewaking is dan is dat een hele domme veronderstelling maar daar kan je echt alleen jezelf verantwoordelijk voor houden.

Voor privacy heb je een slaapkamer.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:42:24 #169
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221658186
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Het was een niet afsluitbare ruimte die door meerdere mensen te betreden is en waar camera's hangen.

Ik hoef toch niet uit leggen dat je in een voor een heel schip toegankelijke ruimte waar camera's hangen je niet dezelfde privacy kan verwachten als in je slaapkamer.
Dat hoef je niet uit te leggen. Maar dat maakt niet dat zij medeverantwoordelijk is voor het schenden van de privacy en het delen van de beelden. Het is niet zo moeilijk. Die gasten waren verkeerd bezig.
pi_221658187
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:08 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat meidje werkt (hopelijk werkte) zelfs ook op een marineschip. Dan zou je op voorhand wel moeten weten dat daar een camera hangt en dat het een dom idee is.

Beide zijn ontzettend stom bezig hoor maar zij speelt achteraf het slachtoffer die onrecht aangedaan is en daar heb ik grote moeite mee.
In het artikel van de Stentor staat dat ze heeft gevraagd of echt niemand het kon zien. Hij wist van de camera maar heeft tegen haar gezegd dat niemand het kon zien.(Beetje anders verwoord ivm paywall)

Ik hoor je niks over hem zeggen. H is inmiddels ontslagen ivm andere drank en drugs incidenten.

https://www.destentor.nl/(...)-hetzelfde~aa069283/

[ Bericht 1% gewijzigd door potjecreme op 26-08-2026 13:45:51 ]
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:44:14 #171
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221658195
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:42 schreef potjecreme het volgende:

[..]
In het artikel van de Stentor staat dat ze heeft gevraagd of echt niemand het kon zien. Hij wist van de camera maar heeft tegen haar gezegd dat niemand het kon zien.

Ik hoor je niks over hem zeggen. H is inmiddels ontslagen ivm andere drank en drugs incidenten.

Kijk aan, dat wist ik niet. Ze heeft haar privacy zelfs gecheckt. Einde verhaal m.b.t. het ontlopen van medeverantwoordelijkheid.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:48:09 #172
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221658214
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:19 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Jawel, maar dat willen ze niet. Liever nog die slettebak slutshamen dan het afwijzen van dit respectloze gedrag.
Slutshamen? ho ho, ik slutshame helemaal niemand, vind het allemaal prima. Seks in de machinekamer of kopieerhok bij bedrijfsfeesten gebeurt gewoon, lekker laten gaan, daar hoeft ook geen ontslag of berisping voor te worden uitgedeeld.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:48:22 #173
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221658216
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:39 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Laten we wel wezen; Die camara's hangen daar om de boel in de gaten te houden dus dat er mensen op dat scherm kijken is een normale gang van zaken en ik denk niet dat er ergens in de voorschriften te vinden is dat de machinekamer te claimen is voor prive doeleinden
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:50:15 #174
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221658228
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:48 schreef the-eye het volgende:

[..]
Laten we wel wezen; Die camara's hangen daar om de boel in de gaten te houden dus dat er mensen op dat scherm kijken is een normale gang van zaken en ik denk niet dat er ergens in de voorschriften te vinden is dat de machinekamer te claimen is voor prive doeleinden
Zij is voorgelogen dat "niemand het kon zien". Foei voor de de leugenaars en een dikke knuffel voor het belazerde slachtoffer.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:51:53 #175
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221658239
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:50 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Zij is voorgelogen dat "niemand het kon zien". Foei voor de de leugenaars en een dikke knuffel voor het belazerde slachtoffer.
Waar haal jij uit het artikel dat er tegen haar gezegd is dat niemand hun kon zien?
pi_221658240
quote:

[..]
In het artikel van de Stentor staat dat ze heeft gevraagd of echt niemand het kon zien. Hij wist van de camera maar heeft tegen haar gezegd dat niemand het kon zien.

quote:
Daar kijkt de officier van justitie anders tegenaan. Al was het maar omdat beide matrozen bij de technische dienst werken en dus precies weten in welke ruimte een camera hangt. Dat erkennen ze ook.
Arme meid hoe heeft dit nu toch kunnen gebeuren.
blablablabla
pi_221658242
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:51 schreef the-eye het volgende:

[..]
Waar haal jij uit het artikel dat er tegen haar gezegd is dat niemand hun kon zien?
Staat er niet in. Als de waarheid te pijnlijk is moet je maar wat leugens er bij verzinnen. Ze wisten beide dat er een camera hing, alleen heeft die kerel schijnbaar zijn schouders opgehaald en was zij overstuur.
blablablabla
pi_221658243
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:51 schreef Elan het volgende:

[..]
[..]
Arme meid hoe heeft dit nu toch kunnen gebeuren.
Ze hebben het over de verdachten, slimpie.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:53:11 #179
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221658245
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:51 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ik ga af op de post van potjecreme.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:53:24 #180
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_221658246
Dit zou vroeger nooit echt een probleem zijn geweest.
Ja dan ben je ook betrapt en zul je even wat weken het moeten aanhoren.

Maar tegenwoordig is het meteen opgenomen en wordt het verspreid op socials en dat is natuurlijk wel een groot probleem.
Hoe kom je er ook op om dat dan te gaan opnemen op de telefoon, je weet dat het voor grote problemen kan zorgen.
pi_221658251
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Staat er niet in. Als de waarheid te pijnlijk is moet je maar wat leugens er bij verzinnen. Ze wisten beide dat er een camera hing, alleen heeft die kerel schijnbaar zijn schouders opgehaald en was zij overstuur.
Ik de Stentor staat dat wel. Twee maal vroeg ze het.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:55:10 #182
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221658255
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Die kerel was ter kwader trouw. Hij heeft haar vals gerustgesteld, zijn matties gewaarschuwd en haar belazerd.

"Onderweg over het schip vraagt de vrouw hem tot twee keer toe of 'iemand ons kan zien'. Toen heb ik haar gezegd dat we naar de meest afgelegen ruimte gingen''

[ Bericht 5% gewijzigd door Koekoekmakto op 26-08-2026 13:01:39 ]
pi_221658258
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:52 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ze hebben het over de verdachten, slimpie.
Zij werkte ook op een schip. Zij wist dat daar een camera hing en heeft waarschijnlijk bewust het risico genomen voor de kick die het gaf.
blablablabla
pi_221658275
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:55 schreef Elan het volgende:

[..]
Zij werkte ook op een schip. Zij wist dat daar een camera hing en heeft waarschijnlijk bewust het risico genomen voor de kick die het gaf.
Niet elk schip is hetzelfde en teven hoeft niet iedere medewerker op een schip te weten waar de camera's hangen.
pi_221658338
quote:

[..]

Dat staat niet in het artikel.
pi_221658356
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:58 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Niet elk schip is hetzelfde en teven hoeft niet iedere medewerker op een schip te weten waar de camera's hangen.
Heimelijk filmen is wettelijk verboden dus er zullen bordjes gehangen hebben. Dat je een stuk in je kraag zuipt en die mist is jouw probleem.

Ik vind het bijzonder dat je iemand die zulke idioterie uithaalt tot slachtoffer maakt. Wat die kerels deden verdiend ook absoluut geen schoonheidsprijs maar je hebt toch ook een eigen verantwoording?
blablablabla
pi_221658360
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:58 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Probeer je te zeggen dat als jij besluit seks te hebben in een ruimte waar een camera hangt, en jij weet niet van de camera af, dat dan degene die het beeldscherm bekijkt degene is die fout is?

Geldt dat ook voor overvallers en inbrekers?

"Ja meneer de rechter, ik sta wel op beeld terwijl ik de winkelier onder bedreiging van een vuurwapen beroof, maar als ik had geweten dat daar een beveiligingscamera hangt had ik dat natuurlijk nooit gedaan."
  woensdag 26 augustus 2026 @ 13:14:05 #188
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221658386
Uiteraard is het niet echt handig om sex te hebben op je werkplek. Maar is het natuurlijk met name kwalijk dat mensen hier dan ook nog beelden van maken en deze verspreiden. Hou dit gewoon binnen de organisatie en als sterk verhaal voor in de kroeg.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221658395
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:54 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik de Stentor staat dat wel. Twee maal vroeg ze het.
Dat ze het vroeg ja. Waarop hij zei dat ze naar de meest afgelegen ruimte gingen. Dat is iets anders dan zeggen dat niemand je kan zien want blijkbaar kun je naar de meest afgelegen ruimte gaan en toch gezien worden.
pi_221658403
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 13:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Probeer je te zeggen dat als jij besluit seks te hebben in een ruimte waar een camera hangt, en jij weet niet van de camera af, dat dan degene die het beeldscherm bekijkt degene is die fout is?

Geldt dat ook voor overvallers en inbrekers?

"Ja meneer de rechter, ik sta wel op beeld terwijl ik de winkelier onder bedreiging van een vuurwapen beroof, maar als ik had geweten dat daar een beveiligingscamera hangt had ik dat natuurlijk nooit gedaan."
Ze staan voor de rechter omdat het er alle schijn van heeft dat ze hierin is gelokt. Dit was een plan van beide mannelijke matrozen.
pi_221658410
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 13:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat ze het vroeg ja. Waarop hij zei dat ze naar de meest afgelegen ruimte gingen. Dat is iets anders dan zeggen dat niemand je kan zien want blijkbaar kun je naar de meest afgelegen ruimte gaan en toch gezien worden.
Hij zei in iedergeval niet dat er een camera hangt en dat wellicht iemand het kan zien.
pi_221658420
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 13:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Heimelijk filmen is wettelijk verboden dus er zullen bordjes gehangen hebben. Dat je een stuk in je kraag zuipt en die mist is jouw probleem.

Ik vind het bijzonder dat je iemand die zulke idioterie uithaalt tot slachtoffer maakt. Wat die kerels deden verdiend ook absoluut geen schoonheidsprijs maar je hebt toch ook een eigen verantwoording?
Niemand ontkent haar eigen verantwoordelijkheid naar haar werkgever. Alleen wisten beide mannen van de camera. Eentje is bewust naar die ruimte gelopen om te kijken en de ander heeft een show gehouden voor de camera. Aan alles ruikt het als een vooropgezet plan waar de vrouw in kwestie niet van op de hoogte was. Dat kan je de heren wel zeker kwalijk nemen. Het is raar dat jij je zoveel focust op de vrouw in de verhaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door potjecreme op 26-08-2026 13:44:15 ]
pi_221658433
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 13:16 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ze staan voor de rechter omdat het er alle schijn van heeft dat ze hierin is gelokt. Dit was een plan van beide mannelijke matrozen.
Dat moet nog maar blijken.

Volgens zijn advocaat heeft hij in een dronken bui seks gehad met een collega en is daarbij toevallig gefilmd. Hetzelfde als wat haar is overkomen.
pi_221658450
Is het de zee die ik ruik of je kutje?

Poh.
U MAD?
pi_221658454
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 13:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat moet nog maar blijken.

Volgens zijn advocaat heeft hij in een dronken bui seks gehad met een collega en is daarbij toevallig gefilmd. Hetzelfde als wat haar is overkomen.
Alle ooggetuigen zeggen dat hij er een showtje van maken. "Gelukkig" zijn er veel ooggetuigen.
pi_221658485
quote:
3s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 13:17 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Hij zei in iedergeval niet dat er een camera hangt en dat wellicht iemand het kan zien.
Ik kan me toch niet voorstellen dat een camera aan boord van een schip dermate uniek is dat je die mogelijkheid zelf niet kan bedenken als matroos op een schip. Weliswaar een ander schip maar een camera in een machinekamer of magazijn lijkt me eerlijk gezegd niet heel erg buiten een redelijk verwachtingspatroon liggen.

Dat collega's de beelden hebben opgeslagen en verspreid is natuurlijk wel heel kwalijk.
pi_221658530
quote:
9s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
Is het de zee die ik ruik of je kutje?

Poh.
pi_221658590
Bys will be boys en wijven moet niet zo naief zijn en zomaar seks hebben. Eigen schuld enzo. Arme mannen dat ze nu voor de rechter staan. Wat een nare, oneerlijke wereld is het toch voor mannen.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 13:45:05 #199
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221658677
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 13:34 schreef miss_sly het volgende:
Bys will be boys en wijven moet niet zo naief zijn en zomaar seks hebben. Eigen schuld enzo.
Ja sorry maar er is geen vezel in m'n lijf die vindt dat mensen recht op privacy hebben in de machinekamer van een marineschip.
pi_221658692
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 13:45 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ja sorry maar er is geen vezel in m'n lijf die vindt dat mensen recht op privacy hebben in de machinekamer van een marineschip.
Er is een verschil in perongeluk betrapt worden op camera vs achter je collega aan sluipen, bewust het scherm aandoen, blijven kijken het filmen en het vervolgens door te sturen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')