Ja, die memo heb ik gemist. Dank u wel voor het attenderen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:00 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Heb je de memo gemist?
Voetbalstadions afbreken, agenten in elkaar slaan, een partijkantoor slopen, azc's proberen te vernielen, vrouwen die pro migratie zijn voor hoer uitmaken is niet emotioneel. Dit zijn "bezorgde burgers"
Ik snap dat je dat schrijft. Ik word ook regelmatig heel treurig van hoe sommigen hier aangeven over vrouwen te denken.quote:Op dinsdag 1 september 2026 12:44 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Soms snap ik ineens weer waarom gelijkwaardigheid zo'n lange adem nodig heeft. Op FOK! lijken vrouwen namelijk opmerkelijk vaak het probleem te zijn. Jong? Te naïef. Oud? Jaloers. Ambitieus? Manwijf. Zorgzaam? Dan moet ze vooral voor hem zorgen.
Op een forum met vooral mannen en een behoorlijk rechtse inslag is dat misschien niet eens zo verrassend, maar af en toe word ik er wel een beetje moedeloos van.
In het echte leven heb je idd gelijk. Maar wat ik hier lees is echt de triestigheid van alle sneuneuzerijquote:Op dinsdag 1 september 2026 16:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat schrijft. Ik word ook regelmatig heel treurig van hoe sommigen hier aangeven over vrouwen te denken.
Maar deels is dat ook een gevalletje stoere praat lijkt mij. B.v. 40 jarigen die praten over tieners... ja, die hebben 0,0 aandacht van die tieners en van afstand lijken ze inderdaad een stuk leuker dan wanneer je met ze praat, omdat je ze dan een volwassen psyche kan toedichten.
In de praktijk zal het dus toch wel meevallen. Tenminste, ik zie om mij heen vooral normale kerels die zich gewoon normaal kunnen gedragen (voor zover ik het kan beoordelen).
Het lijkt mij helemaal niets met politiek te maken te hebben.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:12 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik moet de laatste tijd dan ook een beetje grinniken als ik vrouwen hoor zeggen dat ze stemmen op een PVV, FvD (JA21).
Waar mannen als Dion Graus welkom zijn en een hele geschiedenis kennen van aantijgingen van vrouwen en misbruik. Waar er bij een FvD vrouwen gepushed worden om seks te hebben met mannen van de groep.
Dat jij het met die vogels eens bent moet je niet op de rest van ons projecteren want dit is niet bepaald de norm volgens mijquote:Op dinsdag 1 september 2026 12:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Onze Nederlandse cultuur en tradities, dames en heren.
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 1 september 2026 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In het echte leven heb je idd gelijk. Maar wat ik hier lees is echt de triestigheid van alle sneuneuzerij
Oké. Slechts 3 users die dat zeggen. En daar maak jij 'onze Nederlandse cultuur en tradities' van?quote:Op dinsdag 1 september 2026 12:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Onze Nederlandse cultuur en tradities, dames en heren.
Iets met een pot en een ketel...quote:Op maandag 25 mei 2026 16:22 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Maar goed sommige gebruiken graag krantenkoppen om te generaliseren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |