Die door mannen en hun gezeik gestart zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom onze oorlogen zelf laten oplossen en niet mee bemoeien.
Kun je dus net zo goed grotendeel van de mannen binnen houden. Anders krijg je alleen maar gezeik.quote:
Je moet je voor de grap eens verdiepen in historische conflicten en hoe veel daarvan gestart zijn door vrouwelijke leiders, dat beeld dat vrouwen vredelievender zijn is nergens op gebaseerd eigenlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:37 schreef HSG het volgende:
[..]
Die door mannen en hun gezeik gestart zijn.
https://qz.com/967895/thr(...)to-wage-war-than-menquote:Throughout history, queens were more likely to wage war than kings
Blijf jij inderdaad maar lekker op je zolderkamer met dit soort domme redenaties.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:38 schreef HSG het volgende:
[..]
Kun je dus net zo goed grotendeel van de mannen binnen houden. Anders krijg je alleen maar gezeik.
Pot..ketel..zwart.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijf jij inderdaad maar lekker op je zolderkamer met dit soort domme redenaties.
Zo dan, jij doet wel steeds heel veel aannames die alleen op onderbuikgevoelens zijn gebaseerd. Gelukkig werk je niet bij de rechterlijke macht.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik geloof haar niet. Ze wist dat daar camera's hingen want ze werkt zelf op eens schip. Ze heeft nu spijt en wil zichzelf als slachtoffer posteren. Klassiek manipulatief gedrag en waarom vrouwen miz niet tussen de mannen in het leger thuishoren. Hier win je geen oorlogen mee.
Zolang er geen uitspraak ligt maken we ons daar allemaal schuldig aan in dit topic, jij net zo goed.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zo dan, jij doet wel steeds heel veel aannames die alleen op onderbuikgevoelens zijn gebaseerd. Gelukkig werk je niet bij de rechterlijke macht.
Nee, ik doe helemaal geen aannames. Met aannames bedoel ik dat jij zegt dat je denkt te weten wat iemand weet en denkt en waarom die iets doet. Dat kan helemaal niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang er geen uitspraak ligt maken we ons daar allemaal schuldig aan in dit topic, jij net zo goed.
Precies dat, al vanaf pagina een doet Elan dit.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, ik doe helemaal geen aannames. Met aannames bedoel ik dat jij zegt dat je denkt te weten wat iemand weet en denkt en waarom die iets doet. Dat kan helemaal niet.
Als een verhaal totaal niet plausibel klinkt mag je daar je twijfels bij hebben. Zelfs als een rechter een bepaalde uitspraak doet..quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, ik doe helemaal geen aannames. Met aannames bedoel ik dat jij zegt dat je denkt te weten wat iemand weet en denkt en waarom die iets doet. Dat kan helemaal niet.
Dat iemand die bij de marine zit zou weten dat er in de machinekamer camera's hangen is nou niet zo'n wilde redenatie hoor. Je bent gewoon oerdom als je dat niet in je opkomt voor zover ze, ze niet al op haar eigen schip heeft zien hangenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Klopt,en zeg ik het lekker nog een keer. Ik geloof er geen zak van dat zij niet wist dat er een camera hing.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Precies dat, al vanaf pagina een doet Elan dit.
Als je bij de marine zit maar blijkbaar zo met je ogen in je reet door het leven gaat dat een camera in een machinekamer iets onwerkelijks voor je is, is het toch echt tijd een ander baantje te zoeken Ik ken heel veel minder belangrijke baantjes waar al een alertheid van je verwacht wordt die deze juffrouw nooit gaat laten zienquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Precies dat, al vanaf pagina een doet Elan dit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |