Ik weet niet welke boot dit precies was maar ik in ben tijdens Sail vorig jaar op De Tromp geweest en er hangen overal bordjes dat er een camera hangt omdat zij zich ook moeten houden aan de AVG dus 100% dat zij dit geweten heeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Delen is fout. Dat is onnodig.
Maar als jij op een toegankelijke plaats waar een beveiligingscamera hangt seks gaat hebben, dan is het volledig je eigen schuld als iemand mee kijkt met die camera.
Erg spannend seks op een openbare plaats, maar dan achteraf niet miepen als iemand je gezien heeft.
Boys will be boys.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:12 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Schijtlollig? Camera aanzetten, seks filmen, matties waarschuwen en beelden in de groepschat delen? Zo kun je alles wel weg relativeren. Het was immers schijtlollig. Het ultimie victim blaming geitenpaadje. Het getoonde gedrag was maar een grapje of schijtlollig. Maar over het gebrek aan klasse van de veroorzakers van hoor ik je niet.
Ze hebben niet beide exact hetzelfde gedaan. Tijdens het neuken bedacht hij zich dat er een camera hing en hij heeft dat niet tegen haar gezegd. Daarom is hij ook dader.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat daar staat.
Dat je toch wel heel erg veel hersengymnastiek moet doen, of de vrouw moet zien als volledig incapabel als je in deze situatie de schuld bij de man wil leggen.
2 mensen besluitem seks met elkaar te hebben op een plaats waar een camera hangt.
Tenzij die vrouw geestelijk beperkt is of minderjarig is die vrouw natuurlijk net zo verantwoordelijk voor het feit dat ze seks heeft voor die camera.
Maar nee, bij jou is de vrouw het slachtoffer, en de man de dader terwijl ze letterlijk exact hetzelfde hebben gedaan: broek uit en neuken.
Welke gedachtesprongen moet je dan volgen om de man als dader en de vrouw als slachtoffer te zien?
Jawel, maar dat willen ze niet. Liever nog die slettebak slutshamen dan het afwijzen van dit respectloze gedrag.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Boys will be boys.
Kunnen ze ook niets aan doen.
Vrouwen zijn ook van nature hitsig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor, mannen zijn van nature hitsig.
Ooh ik wist niet dat als je het niet wist dat je dan opeens niet verantwoordelijk bent voor je eigen acties.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:14 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Zij wist niet dat er een camera was en dat er gefilmd werd. Staat in het artikel. Die aanname van medeverantwoordelijkheid is een manier om het delen van beelden te bagetaliseren
Wat een goed advies. Controleer eerst je omgeving op camera's voordat je gaat batsen. Natuurlijk ben je daar verantwoordelijk voor. En check ook even bij gevonden camera's, uit eigen verantwoordelijkheid uiteraard, of ze niet filmen. En controleer ook vervolgens de filmers, de kijkers en de verzenders. Controleer ook of de ontvangst goed is, controleer tevens de beeldkwaliteit, vergeet het geluid niet en en controleer ook de belichting.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ooh ik wist niet dat als je het niet wist dat je dan opeens niet verantwoordelijk bent voor je eigen acties.
Misschien volgende keer even kijken of er camera's hangen voor je je slipje laat zakken op een openbare plaats.
Dader van wat? Neuken in de machinekamer voor de beveiligingscamera? Daar is zij toch net zo schuldig aan.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze hebben niet beide exact hetzelfde gedaan. Tijdens het neuken bedacht hij zich dat er een camera hing en hij heeft dat niet tegen haar gezegd. Daarom is hij ook dader.
Ze had seks op een plek waar ze niet eens mocht komen, laat staan seksen. Ze heeft met haar actie de gehele krijgsmacht te kakken gezet. Zullen we haar ook maar een beetje dader maken, lijkt me wel zo eerlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze hebben niet beide exact hetzelfde gedaan. Tijdens het neuken bedacht hij zich dat er een camera hing en hij heeft dat niet tegen haar gezegd. Daarom is hij ook dader.
Ok. Dus waarom is hij dader en zij slachtoffer als ze beiden hetzelfde gedaan hebben?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:26 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Wat een goed advies. Controleer eerst je omgeving op camera's voordat je gaat batsen. Natuurlijk ben je daar verantwoordelijk voor. Logisch.
Hij heeft zijn matties ingeseind dat hij ging batsen. Dat maakt hem ook een dader.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ok. Dus waarom is hij dader en zij slachtoffer als ze beiden hetzelfde gedaan hebben?
ja hahahaha wat een absurd idee om als je in het openbaar seks wil hebben maar niet gezien wil worden om eerst te controleren of je wel echt alleen bent. Hahahhaha het idee alleen al.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:26 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Wat een goed advies. Controleer eerst je omgeving op camera's voordat je gaat batsen. Natuurlijk ben je daar verantwoordelijk voor. En check ook even bij gevonden camera's, uit eigen verantwoordelijkheid uiteraard, of ze niet filmen. En controleer ook vervolgens de filmers, de kijkers en de verzenders. Controleer ook of de ontvangst goed is, controleer tevens de beeldkwaliteit, vergeet het geluid niet en en controleer ook de belichting.![]()
Zij heeft de gehele krijgsmacht te kakken gezet?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:28 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ze had seks op een plek waar ze niet eens mocht komen, laat staan seksen. Ze heeft met haar actie de gehele krijgsmacht te kakken gezet. Zullen we haar ook maar een beetje dader maken, lijkt me wel zo eerlijk
En wie lag er te seksen voor de camera? Mevrouw zelf toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:33 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Hij heeft zijn matties ingeseind dat hij ging batsen. Dat maakt hem ook een dader.
Medeverantwoordelijk, mooi woord.
Het was geen openbare ruimte.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ja hahahaha wat een absurd idee om als je in het openbaar seks wil hebben maar niet gezien wil worden om eerst te controleren of je wel echt alleen bent. Hahahhaha het idee alleen al.
Als je geil bent laat je gewoon je broek zakken en gaat van bil, en als anderen dat dan zien en meekijken zijn zij fout niet jijzelf hahahahaha.
Eigen verantwoordelijkheid? Nee, ik wil kunnen naaien waar en wanneer IK dat wil en als anderen mij zien zijn ZIJ fout.
Ja, in de veronderstelling dat ze privacy had. Daar is misbruik van gemaakt door anderen. Die personen zijn strafbaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En wie lag er te seksen voor de camera? Mevrouw zelf toch?
Heb geen seks voor de camera, weet je zeker dat er niemand meekijkt.
Het was een niet afsluitbare ruimte die door meerdere mensen te betreden is en waar camera's hangen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:38 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Het was geen openbare ruimte.
Als je privacy veronderstelt in een voor iedereen toegankelijke ruimte waar camerabewaking is dan is dat een hele domme veronderstelling maar daar kan je echt alleen jezelf verantwoordelijk voor houden.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:39 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ja, in de veronderstelling dat ze privacy had. Daar is misbruik van gemaakt door anderen. Die personen zijn strafbaar.
Dat hoef je niet uit te leggen. Maar dat maakt niet dat zij medeverantwoordelijk is voor het schenden van de privacy en het delen van de beelden. Het is niet zo moeilijk. Die gasten waren verkeerd bezig.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het was een niet afsluitbare ruimte die door meerdere mensen te betreden is en waar camera's hangen.
Ik hoef toch niet uit leggen dat je in een voor een heel schip toegankelijke ruimte waar camera's hangen je niet dezelfde privacy kan verwachten als in je slaapkamer.
In het artikel van de Stentor staat dat ze heeft gevraagd of echt niemand het kon zien. Hij wist van de camera maar heeft tegen haar gezegd dat niemand het kon zien.(Beetje anders verwoord ivm paywall)quote:Op woensdag 26 augustus 2026 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat meidje werkt (hopelijk werkte) zelfs ook op een marineschip. Dan zou je op voorhand wel moeten weten dat daar een camera hangt en dat het een dom idee is.
Beide zijn ontzettend stom bezig hoor maar zij speelt achteraf het slachtoffer die onrecht aangedaan is en daar heb ik grote moeite mee.
Kijk aan, dat wist ik niet. Ze heeft haar privacy zelfs gecheckt. Einde verhaal m.b.t. het ontlopen van medeverantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In het artikel van de Stentor staat dat ze heeft gevraagd of echt niemand het kon zien. Hij wist van de camera maar heeft tegen haar gezegd dat niemand het kon zien.
Ik hoor je niks over hem zeggen. H is inmiddels ontslagen ivm andere drank en drugs incidenten.
https://www.destentor.nl/(...)-hetzelfde~aa069283/
Slutshamen? ho ho, ik slutshame helemaal niemand, vind het allemaal prima. Seks in de machinekamer of kopieerhok bij bedrijfsfeesten gebeurt gewoon, lekker laten gaan, daar hoeft ook geen ontslag of berisping voor te worden uitgedeeld.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:19 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Jawel, maar dat willen ze niet. Liever nog die slettebak slutshamen dan het afwijzen van dit respectloze gedrag.
Laten we wel wezen; Die camara's hangen daar om de boel in de gaten te houden dus dat er mensen op dat scherm kijken is een normale gang van zaken en ik denk niet dat er ergens in de voorschriften te vinden is dat de machinekamer te claimen is voor prive doeleindenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:39 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ja, in de veronderstelling dat ze privacy had. Daar is misbruik van gemaakt door anderen. Die personen zijn strafbaar.
Zij is voorgelogen dat "niemand het kon zien". Foei voor de de leugenaars en een dikke knuffel voor het belazerde slachtoffer.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:48 schreef the-eye het volgende:
[..]
Laten we wel wezen; Die camara's hangen daar om de boel in de gaten te houden dus dat er mensen op dat scherm kijken is een normale gang van zaken en ik denk niet dat er ergens in de voorschriften te vinden is dat de machinekamer te claimen is voor prive doeleinden
Waar haal jij uit het artikel dat er tegen haar gezegd is dat niemand hun kon zien?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:50 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Zij is voorgelogen dat "niemand het kon zien". Foei voor de de leugenaars en een dikke knuffel voor het belazerde slachtoffer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |