abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221658023
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Delen is fout. Dat is onnodig.

Maar als jij op een toegankelijke plaats waar een beveiligingscamera hangt seks gaat hebben, dan is het volledig je eigen schuld als iemand mee kijkt met die camera.

Erg spannend seks op een openbare plaats, maar dan achteraf niet miepen als iemand je gezien heeft.
Ik weet niet welke boot dit precies was maar ik in ben tijdens Sail vorig jaar op De Tromp geweest en er hangen overal bordjes dat er een camera hangt omdat zij zich ook moeten houden aan de AVG dus 100% dat zij dit geweten heeft.
blablablabla
pi_221658027
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:12 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Schijtlollig? Camera aanzetten, seks filmen, matties waarschuwen en beelden in de groepschat delen? Zo kun je alles wel weg relativeren. Het was immers schijtlollig. Het ultimie victim blaming geitenpaadje. Het getoonde gedrag was maar een grapje of schijtlollig. Maar over het gebrek aan klasse van de veroorzakers van hoor ik je niet.
Boys will be boys.

Kunnen ze ook niets aan doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221658034
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Wat daar staat.

Dat je toch wel heel erg veel hersengymnastiek moet doen, of de vrouw moet zien als volledig incapabel als je in deze situatie de schuld bij de man wil leggen.

2 mensen besluitem seks met elkaar te hebben op een plaats waar een camera hangt.

Tenzij die vrouw geestelijk beperkt is of minderjarig is die vrouw natuurlijk net zo verantwoordelijk voor het feit dat ze seks heeft voor die camera.

Maar nee, bij jou is de vrouw het slachtoffer, en de man de dader terwijl ze letterlijk exact hetzelfde hebben gedaan: broek uit en neuken.

Welke gedachtesprongen moet je dan volgen om de man als dader en de vrouw als slachtoffer te zien?
Ze hebben niet beide exact hetzelfde gedaan. Tijdens het neuken bedacht hij zich dat er een camera hing en hij heeft dat niet tegen haar gezegd. Daarom is hij ook dader.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:19:04 #154
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221658049
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Boys will be boys.

Kunnen ze ook niets aan doen.
Jawel, maar dat willen ze niet. Liever nog die slettebak slutshamen dan het afwijzen van dit respectloze gedrag.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221658063
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 18:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Nee hoor, mannen zijn van nature hitsig.
Vrouwen zijn ook van nature hitsig.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_221658088
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:14 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Zij wist niet dat er een camera was en dat er gefilmd werd. Staat in het artikel. Die aanname van medeverantwoordelijkheid is een manier om het delen van beelden te bagetaliseren
Ooh ik wist niet dat als je het niet wist dat je dan opeens niet verantwoordelijk bent voor je eigen acties.

Misschien volgende keer even kijken of er camera's hangen voor je je slipje laat zakken op een openbare plaats.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:26:50 #157
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221658094
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ooh ik wist niet dat als je het niet wist dat je dan opeens niet verantwoordelijk bent voor je eigen acties.

Misschien volgende keer even kijken of er camera's hangen voor je je slipje laat zakken op een openbare plaats.

Wat een goed advies. Controleer eerst je omgeving op camera's voordat je gaat batsen. Natuurlijk ben je daar verantwoordelijk voor. En check ook even bij gevonden camera's, uit eigen verantwoordelijkheid uiteraard, of ze niet filmen. En controleer ook vervolgens de filmers, de kijkers en de verzenders. Controleer ook of de ontvangst goed is, controleer tevens de beeldkwaliteit, vergeet het geluid niet en en controleer ook de belichting. 8)7

[ Bericht 6% gewijzigd door Koekoekmakto op 26-08-2026 12:31:57 ]
pi_221658099
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ze hebben niet beide exact hetzelfde gedaan. Tijdens het neuken bedacht hij zich dat er een camera hing en hij heeft dat niet tegen haar gezegd. Daarom is hij ook dader.
Dader van wat? Neuken in de machinekamer voor de beveiligingscamera? Daar is zij toch net zo schuldig aan.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:28:32 #159
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221658111
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ze had seks op een plek waar ze niet eens mocht komen, laat staan seksen. Ze heeft met haar actie de gehele krijgsmacht te kakken gezet. Zullen we haar ook maar een beetje dader maken, lijkt me wel zo eerlijk
pi_221658112
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:26 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Wat een goed advies. Controleer eerst je omgeving op camera's voordat je gaat batsen. Natuurlijk ben je daar verantwoordelijk voor. Logisch.
Ok. Dus waarom is hij dader en zij slachtoffer als ze beiden hetzelfde gedaan hebben?
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:33:09 #161
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221658139
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ok. Dus waarom is hij dader en zij slachtoffer als ze beiden hetzelfde gedaan hebben?
Hij heeft zijn matties ingeseind dat hij ging batsen. Dat maakt hem ook een dader.

Medeverantwoordelijk, mooi woord.
pi_221658151
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:26 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Wat een goed advies. Controleer eerst je omgeving op camera's voordat je gaat batsen. Natuurlijk ben je daar verantwoordelijk voor. En check ook even bij gevonden camera's, uit eigen verantwoordelijkheid uiteraard, of ze niet filmen. En controleer ook vervolgens de filmers, de kijkers en de verzenders. Controleer ook of de ontvangst goed is, controleer tevens de beeldkwaliteit, vergeet het geluid niet en en controleer ook de belichting. 8)7
ja hahahaha wat een absurd idee om als je in het openbaar seks wil hebben maar niet gezien wil worden om eerst te controleren of je wel echt alleen bent. Hahahhaha het idee alleen al.

Als je geil bent laat je gewoon je broek zakken en gaat van bil, en als anderen dat dan zien en meekijken zijn zij fout niet jijzelf hahahahaha.

Eigen verantwoordelijkheid? Nee, ik wil kunnen naaien waar en wanneer IK dat wil en als anderen mij zien zijn ZIJ fout.
pi_221658154
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:28 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ze had seks op een plek waar ze niet eens mocht komen, laat staan seksen. Ze heeft met haar actie de gehele krijgsmacht te kakken gezet. Zullen we haar ook maar een beetje dader maken, lijkt me wel zo eerlijk
Zij heeft de gehele krijgsmacht te kakken gezet?

Het moet echt niet gekker worden.
pi_221658161
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:33 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Hij heeft zijn matties ingeseind dat hij ging batsen. Dat maakt hem ook een dader.

Medeverantwoordelijk, mooi woord.
En wie lag er te seksen voor de camera? Mevrouw zelf toch?

Heb geen seks voor de camera, weet je zeker dat er niemand meekijkt.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:38:24 #165
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221658162
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
ja hahahaha wat een absurd idee om als je in het openbaar seks wil hebben maar niet gezien wil worden om eerst te controleren of je wel echt alleen bent. Hahahhaha het idee alleen al.

Als je geil bent laat je gewoon je broek zakken en gaat van bil, en als anderen dat dan zien en meekijken zijn zij fout niet jijzelf hahahahaha.

Eigen verantwoordelijkheid? Nee, ik wil kunnen naaien waar en wanneer IK dat wil en als anderen mij zien zijn ZIJ fout.
Het was geen openbare ruimte.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:39:03 #166
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221658166
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
En wie lag er te seksen voor de camera? Mevrouw zelf toch?

Heb geen seks voor de camera, weet je zeker dat er niemand meekijkt.
Ja, in de veronderstelling dat ze privacy had. Daar is misbruik van gemaakt door anderen. Die personen zijn strafbaar.
pi_221658177
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:38 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Het was geen openbare ruimte.
Het was een niet afsluitbare ruimte die door meerdere mensen te betreden is en waar camera's hangen.

Ik hoef toch niet uit leggen dat je in een voor een heel schip toegankelijke ruimte waar camera's hangen je niet dezelfde privacy kan verwachten als in je slaapkamer.
pi_221658185
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:39 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Ja, in de veronderstelling dat ze privacy had. Daar is misbruik van gemaakt door anderen. Die personen zijn strafbaar.
Als je privacy veronderstelt in een voor iedereen toegankelijke ruimte waar camerabewaking is dan is dat een hele domme veronderstelling maar daar kan je echt alleen jezelf verantwoordelijk voor houden.

Voor privacy heb je een slaapkamer.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:42:24 #169
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221658186
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Het was een niet afsluitbare ruimte die door meerdere mensen te betreden is en waar camera's hangen.

Ik hoef toch niet uit leggen dat je in een voor een heel schip toegankelijke ruimte waar camera's hangen je niet dezelfde privacy kan verwachten als in je slaapkamer.
Dat hoef je niet uit te leggen. Maar dat maakt niet dat zij medeverantwoordelijk is voor het schenden van de privacy en het delen van de beelden. Het is niet zo moeilijk. Die gasten waren verkeerd bezig.
pi_221658187
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:08 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat meidje werkt (hopelijk werkte) zelfs ook op een marineschip. Dan zou je op voorhand wel moeten weten dat daar een camera hangt en dat het een dom idee is.

Beide zijn ontzettend stom bezig hoor maar zij speelt achteraf het slachtoffer die onrecht aangedaan is en daar heb ik grote moeite mee.
In het artikel van de Stentor staat dat ze heeft gevraagd of echt niemand het kon zien. Hij wist van de camera maar heeft tegen haar gezegd dat niemand het kon zien.(Beetje anders verwoord ivm paywall)

Ik hoor je niks over hem zeggen. H is inmiddels ontslagen ivm andere drank en drugs incidenten.

https://www.destentor.nl/(...)-hetzelfde~aa069283/

[ Bericht 1% gewijzigd door potjecreme op 26-08-2026 13:45:51 ]
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:44:14 #171
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221658195
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:42 schreef potjecreme het volgende:

[..]
In het artikel van de Stentor staat dat ze heeft gevraagd of echt niemand het kon zien. Hij wist van de camera maar heeft tegen haar gezegd dat niemand het kon zien.

Ik hoor je niks over hem zeggen. H is inmiddels ontslagen ivm andere drank en drugs incidenten.

https://www.destentor.nl/(...)-hetzelfde~aa069283/
Kijk aan, dat wist ik niet. Ze heeft haar privacy zelfs gecheckt. Einde verhaal m.b.t. het ontlopen van medeverantwoordelijkheid.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:48:09 #172
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221658214
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:19 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Jawel, maar dat willen ze niet. Liever nog die slettebak slutshamen dan het afwijzen van dit respectloze gedrag.
Slutshamen? ho ho, ik slutshame helemaal niemand, vind het allemaal prima. Seks in de machinekamer of kopieerhok bij bedrijfsfeesten gebeurt gewoon, lekker laten gaan, daar hoeft ook geen ontslag of berisping voor te worden uitgedeeld.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:48:22 #173
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221658216
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:39 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Laten we wel wezen; Die camara's hangen daar om de boel in de gaten te houden dus dat er mensen op dat scherm kijken is een normale gang van zaken en ik denk niet dat er ergens in de voorschriften te vinden is dat de machinekamer te claimen is voor prive doeleinden
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:50:15 #174
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221658228
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:48 schreef the-eye het volgende:

[..]
Laten we wel wezen; Die camara's hangen daar om de boel in de gaten te houden dus dat er mensen op dat scherm kijken is een normale gang van zaken en ik denk niet dat er ergens in de voorschriften te vinden is dat de machinekamer te claimen is voor prive doeleinden
Zij is voorgelogen dat "niemand het kon zien". Foei voor de de leugenaars en een dikke knuffel voor het belazerde slachtoffer.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:51:53 #175
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221658239
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:50 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Zij is voorgelogen dat "niemand het kon zien". Foei voor de de leugenaars en een dikke knuffel voor het belazerde slachtoffer.
Waar haal jij uit het artikel dat er tegen haar gezegd is dat niemand hun kon zien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')