En vantevoren de vrouw, ondanks haar geuite zorgen of ze wel onbespied zouden zijn, niet vertellen van de camera waar je zelf wel vanaf weet en haar dus willens en wetens in deze positie brengen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Er is een verschil in perongeluk betrapt worden op camera vs achter je collega aan sluipen, bewust het scherm aandoen, blijven kijken het filmen en het vervolgens door te sturen.
Ja?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:27 schreef SimonB. het volgende:
[..]
En vrouwen moeten zeker ook maar binnen blijven als het donker is?
Daar zit zeker een verschil, dat ben ik met je eens maar voor mijn oordeel over de twee hoofdrolspelers maakt dat niet uit. Ze namen zelf dat risico.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Er is een verschil in perongeluk betrapt worden op camera vs achter je collega aan sluipen, bewust het scherm aandoen, blijven kijken het filmen en het vervolgens door te sturen.
Het filmen is wat mij betreft de grootste fout die men heeft begaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit, ondertussen al lang en breed ontslagen wegens bakkies met alcohol en drugs...quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:02 schreef Firuze60 het volgende:
Kennelijk had deze mannelijke matroos al geen beste reputatie.
Misschien niet op een plek gaan neuken waar van iedereen met één hersencel kan bedenken dat er cameratoezicht is? Men heeft het incident niet gefilmd maar de bewakingsbeelden.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:03 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Het filmen is wat mij betreft de grootste fout die men heeft begaan.
Zonder het filmen zou het gewoon geouwehoer zijn tijdens een feestje.
Die monitors zijn aangezet door de vriendjes van de grapjas. Ik neem aan dat die niet continu aanstaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien niet op een plek gaan neuken waar van iedereen met één hersencel kan bedenken dat er cameratoezicht is? Men heeft het incident niet gefilmd maar de bewakingsbeelden.
Dat klinkt niet heel logisch, je hangt een CCTV camera op om permanent toezicht te kunnen houden. Niet om in een uniek geval je neukende collega's te kunnen bespioneren.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die monitors zijn aangezet door de vriendjes van de grapjas. Ik neem aan dat die niet continu aanstaan.
Hoeft helemaal niet, je kunt eventueel later de beelden nog ophalen. Maar monitors staan meestal uit als er niemand in de monitorkamer zijn functie uitoefent.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel logisch, je hangt een CCTV camera op om permanent toezicht te kunnen houden. Niet om in een uniek geval je neukende collega's te kunnen bespioneren.
Wat heel logisch is in de machinekamer als het schip aangemeerd is.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet, je kunt eventueel later de beelden nog ophalen. Maar monitors staan meestal uit als er niemand in de monitorkamer zijn functie uitoefent.
Lang niet alle CCTV cameras nemen op, dat zijn namelijk enorme bakken aan data.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet, je kunt eventueel later de beelden nog ophalen. Maar monitors staan meestal uit als er niemand in de monitorkamer zijn functie uitoefent.
Dat zou in theorie kunnen maar allemaal nog maar bewezen moeten worden en bevestigd door de rechter. Zij had daar in beginsel gewoon geen seks moeten hebben. Play stupid games win stupid prices.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
quote:H. is later ontslagen, na een ander incident met alcohol en drugs
Maak daar maar hadden van ipv had.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou in theorie kunnen maar allemaal nog maar bewezen moeten worden en bevestigd door de rechter. Zij had daar in beginsel gewoon geen seks moeten hebben. Play stupid games win stupid prices.
Waar 2 neuken hebben 2 schuld inderdaad. Hij staat net zo goed op die beelden, dus ze zijn beide net zoveel slachtoffer als dader. Dat verspreiden in die appgroep had niet gemogen ofc. Die B is de ergste, zelfs als hij het deed in opdracht van...quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maak daar maar hadden van ipv had.
Hij wist van de camera en zij niet!!!!!!!!!!!!!!!!!Dat maakt hem dader.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar 2 neuken hebben 2 schuld inderdaad. Hij staat net zo goed op die beelden, dus ze zijn beide net zoveel slachtoffer als dader. Dat verspreiden in die appgroep had niet gemogen ofc. Die B is de ergste, zelfs als hij het deed in opdracht van...
Verkapte wens voor meer live gay sex streaming.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat je beter geen vrouwen in het leger kunt toe laten, komt alleen maar gezeik van.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat je beter geen vrouwen in het leger kunt toe laten, komt alleen maar gezeik van.
Ik geloof haar niet. Ze wist dat daar camera's hingen want ze werkt zelf op eens schip. Ze heeft nu spijt en wil zichzelf als slachtoffer posteren. Klassiek manipulatief gedrag en waarom vrouwen miz niet tussen de mannen in het leger thuishoren. Hier win je geen oorlogen mee.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij wist van de camera en zij niet!!!!!!!!!!!!!!!!!Dat maakt hem dader.
Ik geloof er niks van dat jouw ene hersencel zou weten dat er een camera zou hangen terwijl die zelfde hersencel niet eens het verschil tussen de vrouw en man in dit verhaal weet te ontleden.
Nee hoor, gewoon af en toe een haven induiken waar de hoeren goedkoop zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:23 schreef oheng het volgende:
[..]
Verkapte wens voor meer live gay sex streaming.
Als we kijken naar de hele geschiedenis van de mens zijn mannen 99% schuldig aan al het gezeik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:23 schreef Elan het volgende:
Daarom onze oorlogen zelf laten oplossen en niet mee bemoeien.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:34 schreef HSG het volgende:
[..]
Als we kijken naar de hele geschiedenis van de mens zijn mannen 99% schuldig aan al het gezeik.
Die door mannen en hun gezeik gestart zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom onze oorlogen zelf laten oplossen en niet mee bemoeien.
Kun je dus net zo goed grotendeel van de mannen binnen houden. Anders krijg je alleen maar gezeik.quote:
Je moet je voor de grap eens verdiepen in historische conflicten en hoe veel daarvan gestart zijn door vrouwelijke leiders, dat beeld dat vrouwen vredelievender zijn is nergens op gebaseerd eigenlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:37 schreef HSG het volgende:
[..]
Die door mannen en hun gezeik gestart zijn.
https://qz.com/967895/thr(...)to-wage-war-than-menquote:Throughout history, queens were more likely to wage war than kings
Blijf jij inderdaad maar lekker op je zolderkamer met dit soort domme redenaties.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:38 schreef HSG het volgende:
[..]
Kun je dus net zo goed grotendeel van de mannen binnen houden. Anders krijg je alleen maar gezeik.
Pot..ketel..zwart.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijf jij inderdaad maar lekker op je zolderkamer met dit soort domme redenaties.
Zo dan, jij doet wel steeds heel veel aannames die alleen op onderbuikgevoelens zijn gebaseerd. Gelukkig werk je niet bij de rechterlijke macht.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik geloof haar niet. Ze wist dat daar camera's hingen want ze werkt zelf op eens schip. Ze heeft nu spijt en wil zichzelf als slachtoffer posteren. Klassiek manipulatief gedrag en waarom vrouwen miz niet tussen de mannen in het leger thuishoren. Hier win je geen oorlogen mee.
Zolang er geen uitspraak ligt maken we ons daar allemaal schuldig aan in dit topic, jij net zo goed.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zo dan, jij doet wel steeds heel veel aannames die alleen op onderbuikgevoelens zijn gebaseerd. Gelukkig werk je niet bij de rechterlijke macht.
Nee, ik doe helemaal geen aannames. Met aannames bedoel ik dat jij zegt dat je denkt te weten wat iemand weet en denkt en waarom die iets doet. Dat kan helemaal niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang er geen uitspraak ligt maken we ons daar allemaal schuldig aan in dit topic, jij net zo goed.
Precies dat, al vanaf pagina een doet Elan dit.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, ik doe helemaal geen aannames. Met aannames bedoel ik dat jij zegt dat je denkt te weten wat iemand weet en denkt en waarom die iets doet. Dat kan helemaal niet.
Als een verhaal totaal niet plausibel klinkt mag je daar je twijfels bij hebben. Zelfs als een rechter een bepaalde uitspraak doet..quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, ik doe helemaal geen aannames. Met aannames bedoel ik dat jij zegt dat je denkt te weten wat iemand weet en denkt en waarom die iets doet. Dat kan helemaal niet.
Dat iemand die bij de marine zit zou weten dat er in de machinekamer camera's hangen is nou niet zo'n wilde redenatie hoor. Je bent gewoon oerdom als je dat niet in je opkomt voor zover ze, ze niet al op haar eigen schip heeft zien hangenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Klopt,en zeg ik het lekker nog een keer. Ik geloof er geen zak van dat zij niet wist dat er een camera hing.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Precies dat, al vanaf pagina een doet Elan dit.
Als je bij de marine zit maar blijkbaar zo met je ogen in je reet door het leven gaat dat een camera in een machinekamer iets onwerkelijks voor je is, is het toch echt tijd een ander baantje te zoeken Ik ken heel veel minder belangrijke baantjes waar al een alertheid van je verwacht wordt die deze juffrouw nooit gaat laten zienquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Precies dat, al vanaf pagina een doet Elan dit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |