abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221658739
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 13:49 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Er is een verschil in perongeluk betrapt worden op camera vs achter je collega aan sluipen, bewust het scherm aandoen, blijven kijken het filmen en het vervolgens door te sturen.
En vantevoren de vrouw, ondanks haar geuite zorgen of ze wel onbespied zouden zijn, niet vertellen van de camera waar je zelf wel vanaf weet en haar dus willens en wetens in deze positie brengen.

Ik vind het echt onbegrijpelijk hoeveel mannen dit maar gewoon normaal vinden en zich in allerlei bochten wringen om de mannen in dit verhaal goed te praten en de vrouw te slutshamen.
Kennelijk is het onmogelijk voor sommige mannen om te zien dat er ook nare mannen zijn die dingen doen die je gewoon als fatsoenlijk mens veroordeelt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 26 augustus 2026 @ 13:59:47 #202
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221658747
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 17:27 schreef SimonB. het volgende:

[..]
En vrouwen moeten zeker ook maar binnen blijven als het donker is?
Ja?

Ik durf niet eens buiten als het donker is waarom denken vrouwen dat ze liever een beer kunnen kiezen dan een man :T
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  woensdag 26 augustus 2026 @ 14:00:32 #203
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221658751
quote:

[..]
Er is een verschil in perongeluk betrapt worden op camera vs achter je collega aan sluipen, bewust het scherm aandoen, blijven kijken het filmen en het vervolgens door te sturen.
Daar zit zeker een verschil, dat ben ik met je eens maar voor mijn oordeel over de twee hoofdrolspelers maakt dat niet uit. Ze namen zelf dat risico.

Natuurlijk vind ik ook wat van het gedrag van hun collega's en het valt me tegen dat men dit niet netter op heeft weten te lossen. Als een collega het zo zwaar heeft steek je de koppen bij elkaar en los je het op.
pi_221658760
Kennelijk had deze mannelijke matroos al geen beste reputatie.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 14:03:30 #205
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_221658769
quote:

[..]
Het filmen is wat mij betreft de grootste fout die men heeft begaan.

Zonder het filmen zou het gewoon geouwehoer zijn tijdens een feestje.
pi_221659001
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:03 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Het filmen is wat mij betreft de grootste fout die men heeft begaan.

Zonder het filmen zou het gewoon geouwehoer zijn tijdens een feestje.
Misschien niet op een plek gaan neuken waar van iedereen met één hersencel kan bedenken dat er cameratoezicht is? Men heeft het incident niet gefilmd maar de bewakingsbeelden.
blablablabla
pi_221659015
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:13 schreef Elan het volgende:

[..]
Misschien niet op een plek gaan neuken waar van iedereen met één hersencel kan bedenken dat er cameratoezicht is? Men heeft het incident niet gefilmd maar de bewakingsbeelden.
Die monitors zijn aangezet door de vriendjes van de grapjas. Ik neem aan dat die niet continu aanstaan.
pi_221659081
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die monitors zijn aangezet door de vriendjes van de grapjas. Ik neem aan dat die niet continu aanstaan.
Dat klinkt niet heel logisch, je hangt een CCTV camera op om permanent toezicht te kunnen houden. Niet om in een uniek geval je neukende collega's te kunnen bespioneren.
blablablabla
pi_221659113
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:18 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat klinkt niet heel logisch, je hangt een CCTV camera op om permanent toezicht te kunnen houden. Niet om in een uniek geval je neukende collega's te kunnen bespioneren.
Hoeft helemaal niet, je kunt eventueel later de beelden nog ophalen. Maar monitors staan meestal uit als er niemand in de monitorkamer zijn functie uitoefent.
pi_221659225
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:20 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hoeft helemaal niet, je kunt eventueel later de beelden nog ophalen. Maar monitors staan meestal uit als er niemand in de monitorkamer zijn functie uitoefent.
Wat heel logisch is in de machinekamer als het schip aangemeerd is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221659253
quote:

[..]
Lang niet alle CCTV cameras nemen op, dat zijn namelijk enorme bakken aan data.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221659275
quote:

[..]
Dat zou in theorie kunnen maar allemaal nog maar bewezen moeten worden en bevestigd door de rechter. Zij had daar in beginsel gewoon geen seks moeten hebben. Play stupid games win stupid prices.
blablablabla
  FOK!Fotograaf woensdag 26 augustus 2026 @ 14:35:05 #214
842 Zorro
Z
pi_221659285
Ik heb niet alles gelezen, dus misschien is het al genoemd. Ik zie dit niet in de OP, en dat maakt de dader voor mij al meteen een type wat niet het voordeel van welke twijfel dan ook krijgt:

quote:
H. is later ontslagen, na een ander incident met alcohol en drugs
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221659293
Gay
pi_221659301
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:32 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat zou in theorie kunnen maar allemaal nog maar bewezen moeten worden en bevestigd door de rechter. Zij had daar in beginsel gewoon geen seks moeten hebben. Play stupid games win stupid prices.
Maak daar maar hadden van ipv had.
pi_221659313
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:37 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Maak daar maar hadden van ipv had.
Waar 2 neuken hebben 2 schuld inderdaad. Hij staat net zo goed op die beelden, dus ze zijn beide net zoveel slachtoffer als dader. Dat verspreiden in die appgroep had niet gemogen ofc. Die B is de ergste, zelfs als hij het deed in opdracht van...
blablablabla
pi_221659788
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Waar 2 neuken hebben 2 schuld inderdaad. Hij staat net zo goed op die beelden, dus ze zijn beide net zoveel slachtoffer als dader. Dat verspreiden in die appgroep had niet gemogen ofc. Die B is de ergste, zelfs als hij het deed in opdracht van...
Hij wist van de camera en zij niet!!!!!!!!!!!!!!!!!Dat maakt hem dader.

Ik geloof er niks van dat jouw ene hersencel zou weten dat er een camera zou hangen terwijl die zelfde hersencel niet eens het verschil tussen de vrouw en man in dit verhaal weet te ontleden.
pi_221659818
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 17:23 schreef Elan het volgende:

[..]
Zo zie je maar dat je beter geen vrouwen in het leger kunt toe laten, komt alleen maar gezeik van.
Verkapte wens voor meer live gay sex streaming.
pi_221659819
quote:

[..]
Zo zie je maar dat je beter geen vrouwen in het leger kunt toe laten, komt alleen maar gezeik van.
_O- _O-
pi_221659823
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:18 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Hij wist van de camera en zij niet!!!!!!!!!!!!!!!!!Dat maakt hem dader.

Ik geloof er niks van dat jouw ene hersencel zou weten dat er een camera zou hangen terwijl die zelfde hersencel niet eens het verschil tussen de vrouw en man in dit verhaal weet te ontleden.
Ik geloof haar niet. Ze wist dat daar camera's hingen want ze werkt zelf op eens schip. Ze heeft nu spijt en wil zichzelf als slachtoffer posteren. Klassiek manipulatief gedrag en waarom vrouwen miz niet tussen de mannen in het leger thuishoren. Hier win je geen oorlogen mee.
blablablabla
pi_221659831
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:23 schreef oheng het volgende:

[..]
Verkapte wens voor meer live gay sex streaming.
Nee hoor, gewoon af en toe een haven induiken waar de hoeren goedkoop zijn :7 .

NWS / Amerikaans vliegdekschip met 'uitgeputte bemanning' onderweg naar...
blablablabla
pi_221659884
quote:
Als we kijken naar de hele geschiedenis van de mens zijn mannen 99% schuldig aan al het gezeik.
Corporate translator
pi_221659894
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:34 schreef HSG het volgende:

[..]
Als we kijken naar de hele geschiedenis van de mens zijn mannen 99% schuldig aan al het gezeik.
Daarom onze oorlogen zelf laten oplossen en niet mee bemoeien.
blablablabla
pi_221659896
Het zal allemaal wel aan mij liggen, maar die vrouw heeft vrijwillig seks gehad.

Die kerel was waarschijnlijk op de hoogte van het filmen en de rest heeft overduidelijk strafbaar gehandeld.

Hoe je er dan bijkomt om de schuld of verantwoordelijkheid deel bij die vrouw te leggen ontgaat mij ten ene male. Er zijn best grijze gebieden. Dit is pikzwart.

(en grappen over pikzwart in dezen zijn niet grappig!)
pi_221659899
Beetje zelf nadenken kunnen we toch ook in deze tijd of niet? Zeker in zo'n sector met 90% mannen zijn dit geen slimme acties. En ja die hebben soms consequenties.
pi_221659902
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Daarom onze oorlogen zelf laten oplossen en niet mee bemoeien.
Die door mannen en hun gezeik gestart zijn.
Corporate translator
pi_221659907
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:37 schreef HSG het volgende:

[..]
Die door mannen gestart zijn.
Exact mijn punt.
blablablabla
pi_221659911
quote:
6s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:38 schreef Elan het volgende:

[..]
Exact mijn punt.
Kun je dus net zo goed grotendeel van de mannen binnen houden. Anders krijg je alleen maar gezeik.
Corporate translator
  woensdag 26 augustus 2026 @ 15:40:46 #230
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221659926
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:37 schreef HSG het volgende:

[..]
Die door mannen en hun gezeik gestart zijn.
Je moet je voor de grap eens verdiepen in historische conflicten en hoe veel daarvan gestart zijn door vrouwelijke leiders, dat beeld dat vrouwen vredelievender zijn is nergens op gebaseerd eigenlijk :7.

quote:
Throughout history, queens were more likely to wage war than kings
https://qz.com/967895/thr(...)to-wage-war-than-men

etc :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221659929
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:38 schreef HSG het volgende:

[..]
Kun je dus net zo goed grotendeel van de mannen binnen houden. Anders krijg je alleen maar gezeik.
Blijf jij inderdaad maar lekker op je zolderkamer met dit soort domme redenaties.
blablablabla
pi_221659987
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Blijf jij inderdaad maar lekker op je zolderkamer met dit soort domme redenaties.
Pot..ketel..zwart.
Corporate translator
pi_221661255
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:23 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik geloof haar niet. Ze wist dat daar camera's hingen want ze werkt zelf op eens schip. Ze heeft nu spijt en wil zichzelf als slachtoffer posteren. Klassiek manipulatief gedrag en waarom vrouwen miz niet tussen de mannen in het leger thuishoren. Hier win je geen oorlogen mee.
Zo dan, jij doet wel steeds heel veel aannames die alleen op onderbuikgevoelens zijn gebaseerd. Gelukkig werk je niet bij de rechterlijke macht.
pi_221661272
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 18:17 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Zo dan, jij doet wel steeds heel veel aannames die alleen op onderbuikgevoelens zijn gebaseerd. Gelukkig werk je niet bij de rechterlijke macht.
Zolang er geen uitspraak ligt maken we ons daar allemaal schuldig aan in dit topic, jij net zo goed.
blablablabla
pi_221661294
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 18:19 schreef Elan het volgende:

[..]
Zolang er geen uitspraak ligt maken we ons daar allemaal schuldig aan in dit topic, jij net zo goed.
Nee, ik doe helemaal geen aannames. Met aannames bedoel ik dat jij zegt dat je denkt te weten wat iemand weet en denkt en waarom die iets doet. Dat kan helemaal niet.
pi_221661304
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 18:22 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nee, ik doe helemaal geen aannames. Met aannames bedoel ik dat jij zegt dat je denkt te weten wat iemand weet en denkt en waarom die iets doet. Dat kan helemaal niet.
Precies dat, al vanaf pagina een doet Elan dit.
pi_221661330
quote:

[..]
Als een verhaal totaal niet plausibel klinkt mag je daar je twijfels bij hebben. Zelfs als een rechter een bepaalde uitspraak doet..

Dus als ik zeg dat ik dat wijf niet geloof met haar gejank achteraf zeg ik dat lekker. Wat jij daarvan denkt interesseert me geen moer.
blablablabla
  woensdag 26 augustus 2026 @ 18:27:35 #238
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221661335
quote:

[..]
Dat iemand die bij de marine zit zou weten dat er in de machinekamer camera's hangen is nou niet zo'n wilde redenatie hoor. Je bent gewoon oerdom als je dat niet in je opkomt voor zover ze, ze niet al op haar eigen schip heeft zien hangen
pi_221661340
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 18:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Klopt,en zeg ik het lekker nog een keer. Ik geloof er geen zak van dat zij niet wist dat er een camera hing.

Ze werkte nota bene zelf ook op een marineschip.
blablablabla
  woensdag 26 augustus 2026 @ 18:34:15 #240
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221661390
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 18:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Als je bij de marine zit maar blijkbaar zo met je ogen in je reet door het leven gaat dat een camera in een machinekamer iets onwerkelijks voor je is, is het toch echt tijd een ander baantje te zoeken Ik ken heel veel minder belangrijke baantjes waar al een alertheid van je verwacht wordt die deze juffrouw nooit gaat laten zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')