quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:12 schreef laforest het volgende:
[..]
Als die zelf niet kent, dan wellicht de middelbare school overdoen.
Nee Harvest.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die winters daar zijn niets vergeleken met die van hier.
Daar komt bij dat jij daar in de bossen wil gaan wonen, waar gewoon nog gevaarlijk wildlife kan zijn.
Waarom snijden sommige mensen, voornamelijk vrouwen, zich in hun polsen?quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een vertrek is op de lange termijn ook onvermijdelijk. Je gaat op den duur ook zien dat er steeds meer bekeerlingen komen.
[ twitter ]
Ik ken persoonlijk een meid die bekeerd is en het heeft denk ik niets te maken met seriemoordenaars. Zij is in de steek gelaten door de vader van haar kind, daarna herhaaldelijk partners gehad die haar ook met haar kind hebben laten vallen. Typische alleenstaande moeder wat je vaak in laag opgeleide wijken ziet.quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:35 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Mja, zouden deze vrouwen echt bekeren omdat ze de islam helemaal geweldig vinden?
Sommige vrouwen zijn simpelweg labiel.
<nee, nee, nee>
Gewaagde uitspraak. Ik zit liever tussen de beren en wolven die dan tussen de ratten in Omsk waar je elk moment neergestoken of onthoofd kan worden door een islamiet. Maargoed, ieder zijn ding.quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klopt als je er aan gewend bent.
@:Purifier is er echter niet aan gewend.
Die heeft een natte droom om in de bossen van het boreale noorden tussen beren en wolven te zitten met een tribal tattoo op zijn gezicht.
Als je levend opgevreten wordt door een wolf of beer denk ik toch dat je stiekem denkt dat Omsk een mooie stad is, maar toch net iets te ver weg.
Heeft zij even mooi de vruchten geplukt van de emancipatie. Wel bijzonder dat moslims het vaak over eer hebben maar dan wel zo’n kansloos loeder met bastaardkindje trouwen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ken persoonlijk een meid die bekeerd is en het heeft denk ik niets te maken met seriemoordenaars. Zij is in de steek gelaten door de vader van haar kind, daarna herhaaldelijk partners gehad die haar ook met haar kind hebben laten vallen. Typische alleenstaande moeder wat je vaak in laag opgeleide wijken ziet.
Nu is ze bekeerd en met een moslim getrouwd. Is er een tweede kindje op komst, en heeft ze stabiliteit. Ze hoeft ook niet te werken. Ze doet het huishouden en moet de kindjes op voeden. Ze is simpelweg blij dat ze stabiliteit heeft.
Ik gok maar dat het voor die meiden in dat X filmpje ongeveer hetzelfde is. Tevreden zijn met die rolverdeling. Onderhouden worden door je man, en in ruil daarvoor het huishouden doen, je kinderen opvoeden.
Tja, dat komt omdat sommige Westerlingen de Islam een spannend alternatief vinden op de Joods-Christelijke inslag van het Westen, die man verafschuwd en door de sterke mate van secularisering geen stevige kaders meer biedt.quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:48 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Waarom snijden sommige mensen, voornamelijk vrouwen, zich in hun polsen?
Met dat soort aantallen is het dus duidelijk dat de kans groter is dat je omkomt door een moslimterroristische aanslag of geweld door een asielzoeker. Want dat waren er wel aanzienlijk meer dan wat jij noemt. Je maakt het alleen maar aantrekkelijker. Zelfs al zouden er elk jaar 100 mensen aangevallen worden door wolven of beten ben je statistisch gezien nog veiliger dan in de gemiddelde stad in West Europa. 👍🏼 Dan heb je ook nog het voordeel dat ke weet dat een beer of wolf gevaarlijk is en je uit de buurt moet en kan blijven. In Nederland is het maar net de vraag of die getinte, agressieve krullenbol op fatbike naast je nou wel of niet gevaarlijk is. Elke dag roulette.quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jaren terug een Russische meid levend op gegeten door een zwarte beer.
Laatst in Noorwegen iemand door een ijsbeer.
Ik zeg niet allemaal natuurlijk, maar zoals je zegt die mensen komen daar vandaan. Prufier wil er als Nederlander naar toe die alleen stadsduiven is gewend.
Wat vind jij eigenlijk van de groeiende Islamitische gemeenschappen in het Westen en verwacht dat je dat zij zich ook op een bepaald moment politiek zullen gaan roeren?quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:03 schreef probeer het volgende:
Toch grappig ...
Twee jaar oid geleden die viral social media over of vrouwen liever met een man of een beer in het bos zitten.
Wie had gedacht dat je er alleen maar 'islamitische man' van hoeft te maken, om opeens veel meer engagement vanuit 'bepaalde contreien' te krijgen.
Maar ook jouw partij staat pal achter de Islam, wil de Islam in de samenleving faciliteren en probeert kritiek tegen moslims met hand en tand te verdedigen? Dit waar men opvallend genoeg niets anders heeft gedaan dan het Christendom en religieuze Christenen aan te vallen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:16 schreef Hexagon het volgende:
Die vrouwen die zich bekeren tot de islam zijn meestal hele onzekere types. Een dogmatisch geloof dat je vertelt wat je moet doen heeft voor hen een voordeel. Als je zelf niet kan kiezen dan hoef je er ook niet onzeker over te zijn.
Even een stukje anekdotisch bewijs hoor, maar ik ken er vanuit het verleden 3 die dit hebben gedaan. Ze waren alle 3 onzeker, naief en hebben enorm veel rondgeneukt. Ook alle 3 dan weer emo/gothic, dan weer alles om rap en hiphop, dan weer techno en festivals. Gewoon van die vtouwen zonder goed vaderfiguur en zwaar kansloos. Dat gebrek aan strenge en rechtlijnige opvoeding die je vaak van een vader krijgt vinden ze dan (onbewust) terug bij een moslimvriendje die ze wel strak aan de lijn houdt. Ergens is dit dus ook gewoon een gevolg van de verwijving van Westerse mannen. We zijn te slim, passief en theoretisch geworden waardoor we niet meer op oerniveau vrouwen straks weten te houden. Dat kunnen moslims door hun evolutionaire achterstand nog wel.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:16 schreef Hexagon het volgende:
Die vrouwen die zich bekeren tot de islam zijn meestal hele onzekere types. Een dogmatisch geloof dat je vertelt wat je moet doen heeft voor hen een voordeel. Als je zelf niet kan kiezen dan hoef je er ook niet onzeker over te zijn.
Ik word liever overhoop geschoten door een drugsdealer dan levend opgegeten door een wolf of beer.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:07 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Met dat soort aantallen is het dus duidelijk dat de kans groter is dat je omkomt door een moslimterroristische aanslag of geweld door een asielzoeker. Want dat waren er wel aanzienlijk meer dan wat jij noemt. Je maakt het alleen maar aantrekkelijker. Zelfs al zouden er elk jaar 100 mensen aangevallen worden door wolven of beten ben je statistisch gezien nog veiliger dan in de gemiddelde stad in West Europa. 👍🏼 Dan heb je ook nog het voordeel dat ke weet dat een beer of wolf gevaarlijk is en je uit de buurt moet en kan blijven. In Nederland is het maar net de vraag of die getinte, agressieve krullenbol op fatbike naast je nou wel of niet gevaarlijk is. Elke dag roulette.
Je maakt van een asielzoekers/moslimfundamentalist al gelijk een drugsdealer, dan verklein je de groep die in feite veel groter is. De kans dat je door een wolf opgevroten wordt is oneindig veel kleiner. Maargoed, ik verkies alsnog wolven en beren die duidelijk herkenbaar en onvoorspelbaar zijn dan leven in een samenleving met moslims/ asielzoekers met alletlei trauma’s (of gewoon agressief en laag IQ) die me ook elk moment iets kunnen aandoen maar ik wel op voorhand voor volwaardig mens aan moet zien en dichtbij moet komen ondanks dat ik een onderliggend gevoel van dreiging voel.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik word liever overhoop geschoten door een drugsdealer dan levend opgegeten door een wolf of beer.
Dat is best pijnlijk hoor. Een luipaard of tijger bijt tenminste meteen je hals door. Een wolf doet dat niet.
Nee mijn partij is tegen het willen marginaliseren van groepen mensen op basis van afkomst en geloof. En verzet zich daarom tegen types die dat willen. Maar dat verdraai jij bewust voor jouw propaganda doeleinden.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar ook jouw partij staat pal achter de Islam, wil de Islam in de samenleving faciliteren en probeert kritiek tegen moslims met hand en tand te verdedigen?
Wat raar dat D66 dan drie gelovige bewindslieden in het kabinet heeft zitten.quote:Dit waar men opvallend genoeg niets anders heeft gedaan dan het Christendom en religieuze Christenen aan te vallen.
Nee, vrouwen bekeren zich niet tot de islam vanwege een politieke partij.quote:Als je dit doet, dan moet je toch ook niet vreemd van staan te kijken dat sommige mensen zich gaan bekeren tot zo een religie/ideologie? Je kunt zulke jonge vrouwen dan wel wegzetten als 'onzeker'. Maar je hebt er dan zelf voor gekozen dit mede mogelijk te maken door zo een religie/ideologie salonfähig te maken.
Zoveel vrouwen zoveel wensen. Vroeger zouden ze waarschijnlijk naar het klooster zijn gegaan.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:26 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Even een stukje anekdotisch bewijs hoor, maar ik ken er vanuit het verleden 3 die dit hebben gedaan. Ze waren alle 3 onzeker, naief en hebben enorm veel rondgeneukt. Ook alle 3 dan weer emo/gothic, dan weer alles om rap en hiphop, dan weer techno en festivals. Gewoon van die vtouwen zonder goed vaderfiguur en zwaar kansloos. Dat gebrek aan strenge en rechtlijnige opvoeding die je vaak van een vader krijgt vinden ze dan (onbewust) terug bij een moslimvriendje die ze wel strak aan de lijn houdt. Ergens is dit dus ook gewoon een gevolg van de verwijving van Westerse mannen. We zijn te slim, passief en theoretisch geworden waardoor we niet meer op oerniveau vrouwen straks weten te houden. Dat kunnen moslims door hun evolutionaire achterstand nog wel.
Het is niet eens dat de islam of wat in de koran staat hun duidelijkheid geeft. Het is de jongen/man die hun vind en ze in dat keurslijf forceerd wat ze kennelijk dan prima vinden. Denk je echt dat die alleenstaande kansloze domme moeders echt de koran hebben gelezen en denken ja dit geloof ik wel? Het zijn de gepensioneerde loverboys die hen overtuigen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zoveel vrouwen zoveel wensen. Vroeger zouden ze waarschijnlijk naar het klooster zijn gegaan.
Blijkbaar is er een groepje dat geen idee heeft wat ze met hun leven aanmoeten en waar de islam kennelijk een bepaalde duidelijkheid geeft. Ik zal het zelf nooit begrijpen waarom je dat nodig hebt. Maar als ze daarmee rust vinden soit.
Het is vergelijkbaar met ex-drugsverslaafden die dan ineens het geloof ontdekken en zo van de drugs afkicken omdat ze dan helemaal aan jezus verslingerd zijn. Ook onbegrijpelijk voor me. Maar voor hen werkt het blijkbaar.
Nouja doe een proef op de som en versier zo'n dame als bazige man en kijk of ze het willen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:11 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Het is niet eens dat de islam of wat in de koran staat hun duidelijkheid geeft. Het is de jongen/man die hun vind en ze in dat keurslijf forceerd wat ze kennelijk dan prima vinden. Denk je echt dat die alleenstaande kansloze domme moeders echt de koran hebben gelezen en denken ja dit geloof ik wel? Het zijn de gepensioneerde loverboys die hen overtuigen.
Islamieten hebben de kennis, discipline en noodzaak niet op een politieke partij te starten. Alles gaat ze voor de wind, import kan gewoon doorgaan, justitie en politiek werkt voorlopig gewoon mee. Ze vinden het wel best. En de islam groeit toch via de baarmoeder welke weer door onze staat gefaciliteerd wordt. Waarom zou je dan je kop boven het maaiveld uitsteken? Er worden moskeëen gebouwd waar eerst kerken stonden. Alles gaat volgens hun plan. Er zijn wijken waar de politie liever niet komt en zij hun eigen wetten voeren.er is geen noodzaak vanuit hun voor een politieke partij.quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:08 schreef recidivist het volgende:
Dus moslims zelf hebben blijkbaar niet sterk die behoefte aangezien ze politiek gezien niet echt verenigd zijn maar een blanke dhimmi komt wel met die oproep?
Ik hoef geen onzekere probleemvrouw met oikofobische neigingen, dankjewel. Ik deporteer ze liever samen met hun nieuwe vriendje. Maar bedankt voor het aanbod.quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja doe een proef op de som en versier zo'n dame als bazige man en kijk of ze het willen.
En dat versieren is niet moeilijk, ik heb ze in mijn jeugdigenjaren gezien en gehad, je hoeft alleen maar een leuke auto te hebben, heel brutaal en assertief te zijn en te zeggen wat ze moeten doen, en als je er genoeg van hebt weer ghosten.quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja doe een proef op de som en versier zo'n dame als bazige man en kijk of ze het willen.
Moet je wel goed met zo’n zwaard overweg kunnen. Anders maak je zo’n beer alleen maar kwaaier.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou een tip.
Mocht je een varken of beer tegen komen. Pijl en boog is niet sterk genoeg.
Je zult echt een speer of zo'n zweihander Wiilliam Wallace zwaard moeten gebruiken.
Wat een emo post.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:34 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Je maakt van een asielzoekers/moslimfundamentalist al gelijk een drugsdealer, dan verklein je de groep die in feite veel groter is. De kans dat je door een wolf opgevroten wordt is oneindig veel kleiner. Maargoed, ik verkies alsnog wolven en beren die duidelijk herkenbaar en onvoorspelbaar zijn dan leven in een samenleving met moslims/ asielzoekers met alletlei trauma’s (of gewoon agressief en laag IQ) die me ook elk moment iets kunnen aandoen maar ik wel op voorhand voor volwaardig mens aan moet zien en dichtbij moet komen ondanks dat ik een onderliggend gevoel van dreiging voel.
De demografische voorspellingen wijzen duidelijk die kant op idd:quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:37 schreef Kottnauer het volgende:
We zitten in een tijdelijke overgangsfase. Binnen afzienbare tijd is er nog maar één partij in Nederland toegestaan: de Islamitische Partij.
De islam heeft geen politieke partij nodig. De islam kan zonder partij ook prima zorgen dat hun regels nagevolgd worden en zo is het altijd al gegaan. Simpelweg omdat de islam eveneens een poltieke beweging is. Geloof je het niet?quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:08 schreef recidivist het volgende:
Dus moslims zelf hebben blijkbaar niet sterk die behoefte aangezien ze politiek gezien niet echt verenigd zijn maar een blanke dhimmi komt wel met die oproep?
Misschien nu niet zichtbaar voor velen, maar over x aantal jaar (zie mijn vorige post), niet meer te ontkennen. Maar dan is het te laat.quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:04 schreef omgevallenboom het volgende:
Als dit ook vanuit de Islamitische gemeenschap gewenst is zie ik het probleem niet zo.
Je ontkent te zeggen dat er een islamitische meerderheid gaat komen die ook nog eens eensgezind een islamitische politiek wil. Vervolgens een heel relaas waarin dat min of meer de implicatie is. Of stopt die groei ineens magisch bij die 20% of 25%? Wel het beeld schetsen maar het niet ownen, een beetje jammer. Je ziet hier andere users in dit topic die dat wel doen (wat logisch is wanneer zo'n beeld geschetst wordt).quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat er straks een Islamitische meerderheid zou komen, je begint dus al met een stropop.
Je doet aannames die verre van zeker zijn. Het percentage moslims in Nederland is de afgelopen 20 jaar amper gegroeid dus dat soort percentages kun je niet zomaar doortrekken. Zat moslims die vertrekken of niet meer praktiserend zijn wanneer ze volwassen worden. Nog los van het feit dat moslims (net als vele andere gelovigen) niet eensgezind stemmen. Dat doen ze nu al niet dus waarom straks dan ineens wel? Ook al zouden we straks op 25% moslims zitten dan nog vertaalt zich dat niet per definitie naar 25% islamitische politiek om de eerder genoemde redenen. Dat ik islamitische politiek niet ga aanmoedigen staat daar los van en ook mijn blik op immigratie staat er los van.quote:Jij stelde dat je liever kerk en staat gescheiden wilt houden, ik vroeg hoe je dat kunt combineren met een coulant en barmhartig beleid mbt migratie, waardoor er effectief gezien gewoon steeds meer moslims zullen komen die op een gegeven moment ook politieke invloed zullen willen.
De jongst gemeten generatie is nu al 15%, het is zeer aannemelijk dat het bij de generatie daaronder nog (veel) hoger ligt, wellicht 20% of 25%. Dat wil zeggen dat over twintig jaar, de jongste generatie volwassenen voor een kwart moslim is.
Ik wil het ook wel zien eigenlijk. Kunnen we eens zien hoe de huidige partijen opgebouwd zijnquote:Op zondag 23 augustus 2026 22:04 schreef omgevallenboom het volgende:
Als dit ook vanuit de Islamitische gemeenschap gewenst is zie ik het probleem niet zo.
Geen fan van. Geen enkele religie, en zeker niet de Islam. Vind de leefregels zeer stom.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van de groeiende Islamitische gemeenschappen in het Westen en verwacht dat je dat zij zich ook op een bepaald moment politiek zullen gaan roeren?
De partij heeft nota bene Christenen jarenlang zitten marginaliseren. D66 is helemaal niet tegen marginalisering, maar men heeft een speciale band met de Islam en moslims, die wordt een soort uniek slachtofferschap toegedicht waardoor geen enkele vorm van kritiek erop als legitiem wordt gezien. Dáár zit het verschil.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee mijn partij is tegen het willen marginaliseren van groepen mensen op basis van afkomst en geloof. En verzet zich daarom tegen types die dat willen. Maar dat verdraai jij bewust voor jouw propaganda doeleinden.
D66 heeft geen gelovige mensen in de partij. Christenen in naam alleen tellen we niet mee, het Christendom is geen etniciteit zoals het Joods zijn wel is. Joden kunnen dus Joods zijn, maar seculier. Christenen niet. Om Christen te zijn dien je toch echt te geloven in het achterliggende gedachtegoed en ook naar de kerk te gaan.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat raar dat D66 dan drie gelovige bewindslieden in het kabinet heeft zitten.
Dat zeg ik ook niet, ik stel niet dat deze vrouwen zich bekeren vanwege D66. Wel zeg ik dat D66 (en daar is de partij trouwens zeker niet de enige in) er van alles aan doet om een klimaat te creëren waarin de Islam wordt gevierd en salonfähig wordt gemaakt.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, vrouwen bekeren zich niet tot de islam vanwege een politieke partij.
De partijleden promoten qua levensstijl eigenlijk eerder het tegenovergestelde van de vrome islam.
Inderdaad, dat is goed mogelijk als je de Grondwet in de prullenbak gooit.quote:Op maandag 24 augustus 2026 03:03 schreef TAmaru het volgende:
De islam kan en moet verboden worden. Huidige wetgeving zou dat ook goed mogelijk maken, ware het niet dat er andere speciale wetgeving is om mensen die geloven in onzichtbare opperwezens speciaal te beschermen.
Paar artikelen en secties maar hoor, baby hoeft niet mee met het badwaterquote:Op maandag 24 augustus 2026 11:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is goed mogelijk als je de Grondwet in de prullenbak gooit.
Ik heb niets tegen de Grondwet, maar bepaalde bepalingen zouden daar wel uit moeten, zoals over religie.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is goed mogelijk als je de Grondwet in de prullenbak gooit.
Een meerderheid zal statistisch gezien niet snel gebeuren, tenzij er zich onverwachte situaties voordoen zoals een enorme influx (meer dan nu het geval is) van mensen uit Islamitische landen of grote groepen die zich gaan bekeren.quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je ontkent te zeggen dat er een islamitische meerderheid gaat komen die ook nog eens eensgezind een islamitische politiek wil. Vervolgens een heel relaas waarin dat min of meer de implicatie is. Of stopt die groei ineens magisch bij die 20% of 25%? Wel het beeld schetsen maar het niet ownen, een beetje jammer. Je ziet hier andere users in dit topic die dat wel doen (wat logisch is wanneer zo'n beeld geschetst wordt).
Nee, het percentage van moslims is niet stabiel in Nederland. Het percentage moslims neemt snel toe, alleen als je dit over de breedte gaat trekken dan valt het nu nog niet op vanwege de oudere generaties waar amper moslims inzitten. Dat heeft in de statistiek Simpsons paradox.quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je doet aannames die verre van zeker zijn. Het percentage moslims in Nederland is de afgelopen 20 jaar amper gegroeid dus dat soort percentages kun je niet zomaar doortrekken. Zat moslims die vertrekken of niet meer praktiserend zijn wanneer ze volwassen worden. Nog los van het feit dat moslims (net als vele andere gelovigen) niet eensgezind stemmen. Dat doen ze nu al niet dus waarom straks dan ineens wel? Ook al zouden we straks op 25% moslims zitten dan nog vertaalt zich dat niet per definitie naar 25% islamitische politiek om de eerder genoemde redenen. Dat ik islamitische politiek niet ga aanmoedigen staat daar los van en ook mijn blik op immigratie staat er los van.
Zie ook:quote:Simpson's paradox is a statistical phenomenon where a trend or relationship appearing in different groups of data disappears or completely reverses when those groups are combined.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 1 15- 18 jaar : 15,0% 18 - 25 jaar : 7,4% 25 - 35 jaar : 6,3% 35 - 45 jaar : 7,0% 45 - 55 jaar : 3,3% 55 - 65 jaar: 3,0% 65 - 75 jaar: 1,1% 75+ jaar: 0,8% |
Hou nou toch eens op te liegen man. Onder de jeugd is het al 15%. Ik heb je de feiten al meermaals gegeven. Je bent een bewuste leugenaar. Kap daar eens mee. Volgens jou is alles nog hetzelfde als in 1995.quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je ontkent te zeggen dat er een islamitische meerderheid gaat komen die ook nog eens eensgezind een islamitische politiek wil. Vervolgens een heel relaas waarin dat min of meer de implicatie is. Of stopt die groei ineens magisch bij die 20% of 25%? Wel het beeld schetsen maar het niet ownen, een beetje jammer. Je ziet hier andere users in dit topic die dat wel doen (wat logisch is wanneer zo'n beeld geschetst wordt).
[..]
Je doet aannames die verre van zeker zijn. Het percentage moslims in Nederland is de afgelopen 20 jaar amper gegroeid dus dat soort percentages kun je niet zomaar doortrekken. Zat moslims die vertrekken of niet meer praktiserend zijn wanneer ze volwassen worden. Nog los van het feit dat moslims (net als vele andere gelovigen) niet eensgezind stemmen. Dat doen ze nu al niet dus waarom straks dan ineens wel? Ook al zouden we straks op 25% moslims zitten dan nog vertaalt zich dat niet per definitie naar 25% islamitische politiek om de eerder genoemde redenen. Dat ik islamitische politiek niet ga aanmoedigen staat daar los van en ook mijn blik op immigratie staat er los van.
Is ook erg makkelijk om te doen hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Paar artikelen en secties maar hoor, baby hoeft niet mee met het badwater
Dit is hem al 100x uitgelegd. Die vent is echt compleet wereldvreemd en leeft gewoon in zijn eigen fantasie. Ik zal zelfs denken aan een verboren agenda.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een meerderheid zal statistisch gezien niet snel gebeuren, tenzij er zich onverwachte situaties voordoen zoals een enorme influx (meer dan nu het geval is) van mensen uit Islamitische landen of grote groepen die zich gaan bekeren.
Ik spreek dus niet van een Islamitische meerderheid omdat het op dit moment geen realistisch scenario is. Het aannemelijke scenario is dat het percentage moslims de komende decennia flink gaat stijgen, maar nog altijd een minderheid blijft.
[..]
Nee, het percentage van moslims is niet stabiel in Nederland. Het percentage moslims neemt snel toe, alleen als je dit over de breedte gaat trekken dan valt het nu nog niet op vanwege de oudere generaties waar amper moslims inzitten. Dat heeft in de statistiek Simpsons paradox.
[..]
Zie ook:
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
Bron
Zodra die generaties boven de 45 zullen gaan wegvallen, gaat het percentage moslims over de breedte enorm toenemen.
Dat wil zeggen dat binnen een halve eeuw (dan zijn de mensen die nu 45 zijn, 95 en velen zullen er dus niet meer van leven), Nederland ook over de breedte veel meer moslims zal kennen, wetende dat de jongere generaties waarschijnlijk (ver) boven de 15% zitten.
Dat zeik ik dus ook: Laat ze maar eens wegvloeien bij de huidige linkse partijen en dan zien we welk deel van van de bevolking nou echt achter die onzin staat en wie liever rechtstreeks de sharia wil zienquote:Op maandag 24 augustus 2026 11:44 schreef Korenfok het volgende:
Op zich heeft hij wel een punt, omdat je dan ziet wat echt de eventuele wensen zijn van Moslim groep en niet zozeer een mengeling van.....
Ik denk dat er juist dat leidt veel minder invloed krijgt van de islam. Nu zie je dit soort belangen verwikkelt in allerlei andere constructies en via andere rechten.
Beetje zoals de pro rusland agenda van fvd. Nergens zeggen ze meer dat ze prorusland zijn (Baudet deed dit, maar toen werden ze bijna de kamer uit gestemd).
Een islamitische partij zal werken als
beetje zoals SGP. SGP vertegenwoordigd een specifieke groep Christenen uit Nederland. Maar 100 jaar later leunt de sgp nu zelfs op hun eigen vrouwen om te stemmen, terwijl ze vroeger vonden dat mannen alleen moesten stemmen.
Nee dat is gewoon volledig onwaar. Christenen zijn niet gemarginaliseerd in Nederland en al helemaal niet door D66. De vorige leider was nog uitgesproken katholiek zelfs. Ze zijn alleen tegen politiek op basis van religieuze argumenten.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De partij heeft nota bene Christenen jarenlang zitten marginaliseren. D66 is helemaal niet tegen marginalisering, maar men heeft een speciale band met de Islam en moslims, die wordt een soort uniek slachtofferschap toegedicht waardoor geen enkele vorm van kritiek erop als legitiem wordt gezien. Dáár zit het verschil.
Ja nog eens, wat is hier marginalisering aan? D66 wil politiek zonder religieuze inmenging maar wil verder geen enkele christen het leven moeilijker maken.quote:D66 heeft geen gelovige mensen in de partij. Christenen in naam alleen tellen we niet mee, het Christendom is geen etniciteit zoals het Joods zijn wel is. Joden kunnen dus Joods zijn, maar seculier. Christenen niet. Om Christen te zijn dien je toch echt te geloven in het achterliggende gedachtegoed en ook naar de kerk te gaan.
Zodra we te maken krijgen met de religie van het Christendom, zien we bij D66 eigenlijk alleen maar weerstand en zoals eerder genoemd marginalisatie van Christenen. D66 heeft er alles aan gedaan om de connectie tussen Nederland en het Christendom te verbreken of te vertragen. D66 ziet zichzelf ook als een seculiere partij. Zie bijvoorbeeld:
D66 wil bijbelse tradities schrappen, christenen zijn het zat
Waarom strijdt D66 tegen geloof?
Het bizarre offensief van D66 tegen het christendom
D66 wil verwijzing naar God uit de wet halen
De beeldenstorm van D66 tegen christelijke wortels
D66 wil seculiere meerderheid verzilveren
Dit soort standpunten mag natuurlijk, maar je dan moet je als partij ook niet willen pretenderen iets met het Christendom te hebben. Nu zijn er een paar politici, zoals bijvoorbeeld Kaag ook deed, die dan voor politiek gewin, claimen Christen te zijn. Maar deze mensen gaan niet naar de kerk en zijn helemaal geen lid van een kerkgemeente of parochie en doen niets aan het Christendom. Sterker nog, men wil van alles dat haaks staat op het Christendom.
Als dat zo zou zijn, waarom hebben de vrouwelijke kamerleden en ministers niet allemaal een hoofddoekje en wordt er zoveel bier gedronken op congressen?quote:Dat zeg ik ook niet, ik stel niet dat deze vrouwen zich bekeren vanwege D66. Wel zeg ik dat D66 (en daar is de partij trouwens zeker niet de enige in) er van alles aan doet om een klimaat te creëren waarin de Islam wordt gevierd en salonfähig wordt gemaakt.
Waarom organiseert D66 iftars? Waarom wil D66 extra Islamitische begraafplaatsen en de mogelijkheid tot een hoofddoek? Waarom maakt men zich bij D66 druk over een protest tegen de komst van een Islamitische school als men zelf niet anders doet dan het Christelijke onderwijs aanvallen? Waarom stemt D66 tegen een motie waarin wordt gesteld dat Islamkritiek onderdeel is van de vrije meningsuiting?
En een meerderheid hoeven ze niet te hebben. Het verleden wijst uit dat 30/35% voldoende is. Onder de jeugd zitten ze al op de helft of erover in veel Europese landen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:39 schreef vul_maar_in het volgende:
Sowieso is dat gescherm met percentages niet echt productief. Het gaat om de encroachment en het vinger=> hand gedrag wat deze religie graag ziet in een land waar ze nog geen meerderheid hebben.
Heel weinig. Beste voorbeeld is die hoofddoekjes discussie. het is niet zo dat 'links' voor hoofddoekjes is.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat zeik ik dus ook: Laat ze maar eens wegvloeien bij de huidige linkse partijen en dan zien we welk deel van van de bevolking nou echt achter die onzin staat en wie liever rechtstreeks de sharia wil zien
vertel in welke land in europa is 30% van de jeugd (15-25) moslim?quote:Op maandag 24 augustus 2026 12:15 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
En een meerderheid hoeven ze niet te hebben. Het verleden wijst uit dat 30/35% voldoende is. Onder de jeugd zitten ze al op de helft of erover in veel Europese landen.
De helft van 30% is 30%? Mocht je dit berekend hebben. NL/UK/Frankrijk/Zweden/Beglie. Waarbij Frankrijk en Zweden al richting de 20% aanschurken. En dan zijn er nog twijfelachtige landen als Oostenrijk en Duitsland, waarbij het lastiger in te schatten is. Islamitische landen als Albanie en Bosnie even buiten beschouwing gelaten. Dit gaat puur om landen die 50 jaar geleden nog zo goed als Islam vrij waren. En besef hoe snel het gaat. 50 jaar is nog geen mensenleven, tel er nog eens 50 jaar bij op en kijk dan eens hoe bepaalde landen in een mensenleven totaal veranderd zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2026 12:55 schreef Korenfok het volgende:
[..]
vertel in welke land in europa is 30% van de jeugd (15-25) moslim?
Of welk land zitten ze over de helft?
ps europa is de eu voor mij.
Rusland heeft heel veel Moslims bijv.
Dit.quote:
nu schurken we tegen de 20% aan, is dat 10%, 18%. je daalt wel snel hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:22 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
De helft van 30% is 30%? Mocht je dit berekend hebben. NL/UK/Frankrijk/Zweden/Beglie. Waarbij Frankrijk en Zweden al richting de 20% aanschurken. En dan zijn er nog twijfelachtige landen als Oostenrijk en Duitsland, waarbij het lastiger in te schatten is. Islamitische landen als Albanie en Bosnie even buiten beschouwing gelaten. Dit gaat puur om landen die 50 jaar geleden nog zo goed als Islam vrij waren. En besef hoe snel het gaat. 50 jaar is nog geen mensenleven, tel er nog eens 50 jaar bij op en kijk dan eens hoe bepaalde landen in een mensenleven totaal veranderd zijn.
Je hoeft ook niet gestudeerd te hebben om te zien dat we in dit tempo alleen maar groeien i.p.v. dat het afneemt of stagneert. Dat is qua demografische veranderingen gewoon bizar in een mensleven. Zie je al voor je dat Japan over 100 jaar voor 25% uit West-Europese of Latijns Amerikaanse mensen bestaat.
Ik snap echt niets van wat je zegt. Het gaat over 30%-35% in het algemeen. Dan beggin ik over de helft ervan is het al bij de jeugd, en jij komt met 50% en 10%. Waar heb je lereren rekenen?quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:30 schreef Korenfok het volgende:
[..]
nu schurken we tegen de 20% aan, is dat 10%, 18%. je daalt wel snel hoor.
eerst zitten we in sommige landen over de 50% en sowieso over de 30%.
Maar wat is het nu.... je radicalisme moet je onderbouwen, want trust me bro, werkt niet echt.
Plus is geboren zijn bij islamitische ouders totaal geen garantie op later moslim worden. aangezien atheisme in islamitische kringen fors toenoemt.
dus 30% van de bevoling is Moslim aan het worden?quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik snap echt niets van wat je zegt. Het gaat over 30%-35% in het algemeen. Dan beggin ik over de helft ervan is het al bij de jeugd, en jij komt met 50% en 10%. Waar heb je lereren rekenen?
Bij Jesse zeker.
Ik zie het al, jij kan echt niet lezen of bent een troll. Prima verder.quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:33 schreef Korenfok het volgende:
[..]
dus 30% van de bevoling is Moslim aan het worden?
echt....
Er is maar een stroming in Nederland die echt onze vrijheid in gevaar brengt en dat is de de poetinpijpende fvd.quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:23 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Dit.
En het kan ook, door het uit de 'religieuze' hoek te trekken en het eindelijk te benoemen tot wat het is;
Een terreurorganisatie.
Ik vraag me af hoeveel FVD-ers er zijn t.o.v. moslims. Kak moeten we toch weer percentages erbij harkenquote:Op maandag 24 augustus 2026 13:38 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Er is maar een stroming in Nederland die echt onze vrijheid in gevaar brengt en dat is de de poetinpijpende fvd.
Maar goed die groep gelooft heilig dat ze nederland redden, net zoals de taliban en iss denken Islam te redden.
quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:38 schreef Korenfok het volgende:
Er is maar een stroming in Nederland die echt onze vrijheid in gevaar brengt en dat is de de poetinpijpende fvd.
Klopt.quote:
En mensen bang maken voor "de moslims" is een prima manier om dat af te dekken.quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:54 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Klopt.
Want wie wil onze open en vrije samenleving afbreken, een samenleving waarin geintegreerd zijn in europa, economisch welvarend zijn... we respect hebben en rekening houden met andere zienswijzes. We zijn een land van bruggenbouwers.
Maar goed FvD wil juist die traditie en grondbeginselen van nederland afbreken.
Niemand "maakt" "mensen" "bang" voor moslims behalve moslims. Erg makkelijke framing als je het mij vraagt.quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En mensen bang maken voor "de moslims" is een prima manier om dat af te dekken.
Daar hebben ze zelf natuurlijk niks mee van doen door hun handelen wereldwijd.quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. De discussie gaat er al lang niet meer over dat er gevaarlijke extremisten zijn die aanslagen plegen en wat we er tegen doen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Niemand "maakt" "mensen" "bang" voor moslims behalve moslims. Erg makkelijke framing als je het mij vraagt.
1400 jaar bewezen veroveringen met geweld, massamoorden, aanslagen, gedwongen bekeringen of de dood, overal terrorisme en haat naar ongelovigen nauwelijks mensenrechten laat staan vrouwenrechten. Alle islamitische landen zijn islamitisch geworden na een gewelddadige verovering. Anno 2026 komen ze er wereldwijd open en bloot voor uit op social media etc, de hele wereld moet en zal islamitisch worden, op welke manier dan ook:quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jij doet exact hetzelfde qua generaliseren.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. De discussie gaat er al lang niet meer over dat er gevaarlijke extremisten zijn die aanslagen plegen en wat we er tegen doen.
In de ogen van de amateur-islamologen hier is iedereen met een islamitische achtergrond gevaarlijk en verdacht en allemaal onderdeel van een groot complot om ons te onderwerpen. En moet er natuurlijk wat gebeuren om ons daarvan te redden.
Dat soort manieren van denken zijn altijd slecht afgelopen.
Niet iedere moslim. Ik heb het liever over de islam maar jij begon over (individuele) moslims dus ik pakte even dezelfde kwast erbij.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. De discussie gaat er al lang niet meer over dat er gevaarlijke extremisten zijn die aanslagen plegen en wat we er tegen doen.
In de ogen van de amateur-islamologen hier is iedereen met een islamitische achtergrond gevaarlijk en verdacht en allemaal onderdeel van een groot complot om ons te onderwerpen. En moet er natuurlijk wat gebeuren om ons daarvan te redden.
Dat soort manieren van denken zijn altijd slecht afgelopen.
Een moslim die zich niet bezig houdt met terreur heeft er inderdaad niets mee van doen. Het is geen leger Orcs dan centraal wordt geleid.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:11 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Daar hebben ze zelf natuurlijk niks mee van doen door hun handelen wereldwijd.
Rusland heeft simpelweg een regime dat ons aanvalt. Als dat regime weg zou gaan en er komen betere machthebbers dan krijgt dat land weer een nieuwe kans.quote:Dat tegen Rusland aan schurken is veel gevaarlijker en niet te verklaren.
Wie is "de islam" dan? Wat is zijn telefoonnummer?quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Niet iedere moslim. Ik heb het liever over de islam maar jij begon over (individuele) moslims dus ik pakte even dezelfde kwast erbij.
Oh hebben ze geen paus die ik in het Vaticaan kan bellen? Daarom is het geen issue, my bad.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wie is "de islam" dan? Wat is zijn telefoonnummer?
Dat is het hele issue. Er is geen centrale "meneer islam" die als een soort Sauron het leger moslim-orcs aanstuurt.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Oh hebben ze geen paus die ik in het Vaticaan kan bellen? Daarom is het geen issue, my bad.
Je ontkent een nuance die menigeen prima aan kan brengen en dat is jammer.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is het hele issue. Er is geen centrale "meneer islam" die als een soort Sauron het leger moslim-orcs aanstuurt.
Het is een grote diverse groep mensen die zich daar bij vind horen op allerlei manieren. Waar ook gevaarlijke extremisten bij zitten die we moeten dwarsbomen.
Maar als het doel is dat "de islam" een gevaar is en weg moet. Dan is dus blijkbaar iedere moslim verdacht en gevaarlijk en moet die blijkbaar weg of iets anders. Het zij simpelweg de conclusies uit zulk taalgebruik.
Het is eerder zoiets als de Borg uit Star Trek.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:29 schreef Hexagon het volgende:
Er is geen centrale "meneer islam" die als een soort Sauron het leger moslim-orcs aanstuurt.
Welke nuance word hier aangebracht dan? Ik zie hier vooral percentages voorbij vliegen die stellen dat iedereen die daarin hoort gevaarlijk is. Of dat een partij die geen mensen wil marginaliseren de islam zou promoten.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Je ontkent een nuance die menigeen prima aan kan brengen en dat is jammer.
Ik heb al vaker gezegd dat die percentages me niks boeien. Ik praat hier voor mezelf velen die er net zo over denken. Niet voor users die iets anders roepen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Welke nuance word hier aangebracht dan? Ik zie hier vooral percentages voorbij vliegen die stellen dat iedereen die daarin hoort gevaarlijk is. Of dat een partij die geen mensen wil marginaliseren de islam zou promoten.
Islam is islam is islam, boeiend dat een groep zich er niet actief mee bezig houdt, als ze eenmaal ergens met genoeg zijn neemt de radicale tak altijd de leiding over en zit je met de Sharia en erger.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:32 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Het is eerder zoiets als de Borg uit Star Trek.
Je moet en zal tot het islamitische collectief geassimileerd worden.
De islam drijft op angst, onderdrukking en geweld. Het is niets anders dan pure terreur, hersenspoeling van kinderen, vrouwenonderdrukking, misdaden tegen de menselijkheid, etc.quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:23 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Dit.
En het kan ook, door het uit de 'religieuze' hoek te trekken en het eindelijk te benoemen tot wat het is;
Een terreurorganisatie.
Dat zal. Ook niet iedere Rus heeft met het Russisch regime van doen. Toch boycotten we ze allemaal. Verder zegt niemand dat iedere Moslim kut is. Genoeg lieve mensen. Neemt niet weg dat het overal een teringzooi is/ lastig leven wordt voor minderheden op het moment dat de Islam groot is geworden. Uitgezonderd Oost-Europa. Daar verzet ik mij terecht tegen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een moslim die zich niet bezig houdt met terreur heeft er inderdaad niets mee van doen. Het is geen leger Orcs dan centraal wordt geleid.
[..]
Rusland heeft simpelweg een regime dat ons aanvalt. Als dat regime weg zou gaan en er komen betere machthebbers dan krijgt dat land weer een nieuwe kans.
Het bijzondere van alles is dat het nog best vaak slimmer mensen zijn die dit ontkennen of dit niet willen zien. User @Hexagon lijkt mij ook niet dom.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:47 schreef HeatWave het volgende:
De koran bewijst het
De geschiedenis bewijst het
De situatie in alle westerse landen bewijst het
De uitspraken van moslims wereldwijd bewijst het
De geboortecijfers en het daar trots op zijn door moslims bewijst het
Usual suspects: het is niet zo want ik zeg het!
Nou ja, dat zie je dus ook terug op oa de universiteiten, feiten, geschiedenis, openbare verklaringen etc doen er niet toe, het wensdenken is leidend. Als wij verlichte westerlingen het maar echt heel erg graag willen stoppen ze wel met hun 1400 jaar oude heilige missie, echt hoor!quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:51 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Het bijzonder van alles is dat het nog best vaak slimmer mensen zijn die dit ontkennen of dit niet willen zien.
Heel bijzonder fenomeen. Was de Islam extreem rechts geweest dan waren deze mensen gek geworden.
Ik had ooit ook hoop op de verlichting in de Islamitische wereld, maar toen was ik nog naief. Dat heb ik allang opgegeven. Die gaat er niet meer komen. Zelfs een Turkije is weer terug in de tijd door die gek aan de macht daar.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat zie je dus ook terug op oa de universiteiten, feiten, geschiedenis, openbare verklaringen etc doen er niet toe, het wensdenken is leidend. Als wij verlichte westerlingen het maar echt heel erg graag willen stoppen ze wel met hun 1400 jaar oude heilige missie, echt hoor!
Kuddegedrag, meelopen met "the current thing", activistje larpen en het opnemen voor Hamas, echt duidelijk tekenen van intelligent gedrag.
Ja, dat stelde ik eerder ook al, ik geloof echt niet dat hij dom is, maar wel of heel lui om even 10 min iets op te zoeken/ te lezen of hij is daadwerkelijk niet oprecht maar puur activistisch. En dan ben je best kwaadaardig in mijn ogen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:51 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Het bijzondere van alles is dat het nog best vaak slimmer mensen zijn die dit ontkennen of dit niet willen zien. User @:Hexagon lijkt mij ook niet dom.
Heel bijzonder fenomeen. Was de Islam extreem rechts geweest dan waren deze mensen gek geworden. Het is een haatdragende ideologie en dat bewijst inderdaad de geschiedenis, Syrie, Irak, Afghanistan, Iran de ontwikkelingen in Westerse landen. Turkije onder Erdogan. De haat richting Joden, homo's enzo kunnen we nog wel even doorgaan. Maar oh wee als je die conclusie trekt. En nergens zijn Moslims ooit samen eens in opstand gekomen voor de rechten van minderheden. Maar op de een of andere manier moeten wij dat wel voor hun doen.
Nou ja, dat is dus wat ik bedoelde met, islam is islam is islam, zelfs als er een (kleine) groep zou proberen gematigd te zijn, zodra de islam de macht heeft is het over met nuance etc. En ook wederom, zie letterlijk elk islamitisch land ter wereld.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:55 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik had ooit ook hoop op de verlichting in de Islamitische wereld, maar toen was ik nog naief. Dat heb ik allang opgegeven. Die gaat er niet meer komen. Zelfs een Turkije is weer terug in de tijd door die gek aan de macht daar.
Mja, het is wel typisch D66 gedrag. Dit soort mensen zijn kosmopolieten. Voelen zich wereldburgers die 'toevallig' in Nederland wonen. Als ons land straks in brand staat, zegt de D66'er;quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:51 schreef DobbyDobby het volgende:
Het bijzondere van alles is dat het nog best vaak slimmer mensen zijn die dit ontkennen of dit niet willen zien. User @Hexagon lijkt mij ook niet dom.
Het lijkt er soms wel eens op alsof linkse mensen bewust geen enkele feitelijke kritiek op de Islam accepteren, omdat ze dan bang zijn dat ze rechts gelijk geven. En dan ben je inderdaad bewust kwaadaardig bezig. Daar lijkt het toch ook steeds meer op bij de politiek. Ze kunnen toch niet allemaal zo achterlijk zijn? En dat geldt op veel meer onderdelen trouwens. Zelfde als die debielen die het een geloof noemen. Het is een levenswijze, niet alleen een geloof. En dat weet iedereen die zich er ooit in verdiept heeft.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat stelde ik eerder ook al, ik geloof echt niet dat hij dom is, maar wel of heel lui om even 10 min iets op te zoeken/ te lezen of hij is daadwerkelijk niet oprecht maar puur activistisch. En dan ben je best kwaadaardig in mijn ogen.
Hij heeft pas nog ergens met droge ogen gepost dat hij ergens op reis was en tijdens zijn tripjes overdag met gids etc helemaal geen overlast heeft ervaren in Engeland, dus hij ziet het niet, dus het bestaat niet en "jij" bent dus een Nazi.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:01 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Mja, het is wel typisch D66 gedrag. Dit soort mensen zijn kosmopolieten. Voelen zich wereldburgers die 'toevallig' in Nederland wonen. Als ons land straks in brand staat, zegt de D66'er;
"Jammer, maar ik pak gewoon mijn laptopje en ga ergens anders heen waar de islam nog geen voet aan de grond heeft, geen probleem."
Niet iedere Nederlander kan of wil dat
Natuurlijk zegt men dat wel want ze zijn blijkbaar allemaal verdacht. Gezien er geen enkel onderscheid wordt gemaakt in degenen die zichzelf bij de islam vinden horen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:40 schreef DobbyDobby het volgende:
Verder zegt niemand dat iedere Moslim kut is.
Blind de ideologie volgen zonder kritiek op eigen groep, daar komt het inmiddels wel op neer ja.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:01 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Het lijkt er soms wel eens op alsof linkse mensen bewust geen enkele feitelijke kritiek op de Islam accepteren, omdat ze dan bang zijn dat ze rechts gelijk geven. En dan ben je inderdaad bewust kwaadaardig bezig. Daar lijkt het toch ook steeds meer op bij de politiek. Ze kunnen toch niet allemaal zo achterlijk zijn? En dat geldt op veel meer onderdelen trouwens. Zelfde als die debielen die het een geloof noemen. Het is een levenswijze, niet alleen een geloof. En dat weet iedereen die zich er ooit in verdiept heeft.
Welke gids?quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij heeft pas nog ergens met droge ogen gepost dat hij ergens op reis was en tijdens zijn tripjes overdag met gids etc helemaal geen overlast heeft ervaren in Engeland, dus hij ziet het niet, dus het bestaat niet en "jij" bent dus een Nazi.
Dat grenst wel aan kwaadaardigheid inmiddels ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |