Moeten hun weten.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat er straks een Islamitische meerderheid zou komen, je begint dus al met een stropop.
Jij stelde dat je liever kerk en staat gescheiden wilt houden, ik vroeg hoe je dat kunt combineren met een coulant en barmhartig beleid mbt migratie, waardoor er effectief gezien gewoon steeds meer moslims zullen komen die op een gegeven moment ook politieke invloed zullen willen.
De jongst gemeten generatie is nu al 15%, het is zeer aannemelijk dat het bij de generatie daaronder nog (veel) hoger ligt, wellicht 20% of 25%. Dat wil zeggen dat over twintig jaar, de jongste generatie volwassenen voor een kwart moslim is.
Ik zie je daar al met speer en berenvel in een plaggenhut zitten.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:30 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Voor mij wordt het de uitgestrekte bossen in Canada of noordelijk Scandinavië. En ik ga die verandering hier niet afwachten.
Wel met Starlink antenne zodat ik m'n werk kan doen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zie je daar al met speer en berenvel in een plaggenhut zitten.
Ik hou niet van de kou man. Dus dat valt voor mij af. Ik denk dat het nog wel wat jaren gaat duren voor het echt een ongekend C land is geworden hier, maar dat we er op afstevenen is wel een zekerheid inmiddels. Of er moet ineens een radicale omslag gaan plaatsvinden vanuit de EU/Nederland, maar zie beiden niet gebeuren. Misschien als het al te laat is.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:30 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Voor mij wordt het de uitgestrekte bossen in Canada of noordelijk Scandinavië. En ik ga die verandering hier niet afwachten.
Ik kan juist absoluut niet tegen warmte, bij kou leef ik juist op. Verder eens. Ik zie het niet meer goed komen hier.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:11 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik hou niet van de kou man. Dus dat valt voor mij af. Ik denk dat het nog wel wat jaren gaat duren voor het echt een ongekend C land is geworden hier, maar dat we er op afstevenen is wel een zekerheid inmiddels. Of er moet ineens een radicale omslag gaan plaatsvinden vanuit de EU/Nederland, maar zie beiden niet gebeuren. Misschien als het al te laat is.
Dat 2e is een keuze. Impoteren van allemaal Islamiten is natuurlijk geen keuze van de bevolking.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Moeten hun weten.
Als het andere deel van de bevolking zich niet meer wil voortplanten is dat ook eigen keuze.
Over 20 jaar spreken we elkaar vanuit Canada/ Curacao dus?quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:12 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik kan juist absoluut niet tegen warmte, bij kou leef ik juist op. Verder eens. Ik zie het niet meer goed komen hier.
Of de bossen in Zweden. Maar dat is inderdaad de bedoelingquote:Op zondag 23 augustus 2026 18:16 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Over 20 jaar spreken we elkaar vanuit Canada/ Curacao dus?
Een vertrek is op de lange termijn ook onvermijdelijk. Je gaat op den duur ook zien dat er steeds meer bekeerlingen komen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:12 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik kan juist absoluut niet tegen warmte, bij kou leef ik juist op. Verder eens. Ik zie het niet meer goed komen hier.
En die zijn vaak nog een stap erger en vervelender.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een vertrek is op de lange termijn ook onvermijdelijk. Je gaat op den duur ook zien dat er steeds meer bekeerlingen komen.
[ twitter ]
Die winters daar zijn niets vergeleken met die van hier.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:12 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ja, klopt. Het enige verschil is dat die geen allah akbar roepen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:28 schreef Harvest89 het volgende:
Daar komt bij dat jij daar in de bossen wil gaan wonen, waar gewoon nog gevaarlijk wildlife kan zijn.
Klopt, wat we hier hebben zijn nauwelijks winters te noemen helaas. En dat wildlife, prima. Daar kun je je tegen beschermen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die winters daar zijn niets vergeleken met die van hier.
Daar komt bij dat jij daar in de bossen wil gaan wonen, waar gewoon nog gevaarlijk wildlife kan zijn.
Nou een tip.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:29 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Klopt, wat we hier hebben zijn nauwelijks winters te noemen helaas. En dat wildlife, prima. Daar kun je je tegen beschermen.
Exact en eruit stappen is onmogelijk, want dan legt je eigen pa of broer je wel om. Kwestie van tijd voor dit het grootste geloof van West Europa is.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een vertrek is op de lange termijn ook onvermijdelijk. Je gaat op den duur ook zien dat er steeds meer bekeerlingen komen.
[ twitter ]
En dat is veel waard.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, klopt. Het enige verschil is dat die geen allah akbar roepen.
Wij mensen hebben altijd tussen de dieren geleefd. Wij zijn daar in het Westen op veel plekken nu totaal van vervreemd geworden. Neem de hysterie over die paar wolven in Nederland als voorbeeld. Op andere plekken is het doodnormaal dat je s'avonds vanuit de bergen of bossen het gehuil van wolven hoort. Hier is het in vier kranten voorpaginanieuws als Karen tijdens het hardlopen een wolf heeft gezien en in de paniek schoot, zichzelf in de broek heeft geplast terwijl ze de politie belde.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou een tip.
Mocht je een varken of beer tegen komen. Pijl en boog is niet sterk genoeg.
Je zult echt een speer of zo'n zweihander Wiilliam Wallace zwaard moeten gebruiken.
Klopt als je er aan gewend bent.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En dat is veel waard.
[..]
Wij mensen hebben altijd tussen de dieren geleefd. Wij zijn daar in het Westen op veel plekken nu totaal van vervreemd geworden. Neem de hysterie over die paar wolven in Nederland als voorbeeld. Op andere plekken is het doodnormaal dat je s'avonds vanuit de bergen of bossen het gehuil van wolven hoort. Hier is het in vier kranten voorpaginanieuws als Karen tijdens het hardlopen een wolf heeft gezien en in de paniek schoot, zichzelf in de broek heeft geplast terwijl ze de politie belde.
Nou, nee. Ver weg van de mensheid betekent niet automatisch tussen de beren en wolven willen zitten.quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:01 schreef Harvest89 het volgende:
Die heeft een natte droom om in de bossen van het boreale noorden tussen beren en wolven te zitten met een tribal tattoo op zijn gezicht.
Je tuigt een karikatuur op van zijn wens om in een natuurlijke omgeving te wonen. Normale en weldenkende mensen bereiden zich op zo een stap goed voor, er wonen daar zat mensen waar je van kunt leren of dat je dat mensen in Edmonton of Tromsø allemaal ten prooi vallen aan een beer of wolf? Het is eerder andersom. Vooral Noorwegen kent een behoorlijke cultuur als het om jagen gaat.quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klopt als je er aan gewend bent.
@:Purifier is er echter niet aan gewend.
Die heeft een natte droom om in het boreale noorden tussen beren en wolven te zitten met een tribal tattoo op zijn gezicht.
Als je levend opgevreten wordt door een wolf of beer denk ik toch dat je stiekem denkt dat Omsk een mooie stad is, maar toch net iets te ver weg.
Je zegt bossen van Scandinavie. Grote kans op beren en wolven.quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:04 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Nou, nee. Ver weg van de mensheid betekent niet automatisch tussen de beren en wolven willen zitten.
Jaren terug een Russische meid levend op gegeten door een zwarte beer.quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je tuigt een karikatuur op van zijn wens om in een natuurlijke omgeving te wonen. Normale en weldenkende mensen bereiden zich op zo een stap goed voor, er wonen daar zat mensen waar je van kunt leren of dat je dat mensen in Edmonton of Tromsø allemaal ten prooi vallen aan een beer of wolf? Het is eerder andersom. Vooral Noorwegen kent een behoorlijke cultuur als het om jagen gaat.
Ja, de randen van de bossen. In een huis. Met fatsoenlijke afrasteringen om dieren buiten m'n tuin en boomgaard te houden. Zoals zovelen in die gebieden leven. Nogal wat anders dan onbeschermd in een hutje middenin een bos te gaan leven.quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je zegt bossen van Scandinavie. Grote kans op beren en wolven.
Wolven zijn vrij schuw maar beren kunnen nieuwschierig zijn.
Mja, zouden deze vrouwen echt bekeren omdat ze de islam helemaal geweldig vinden?quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:17 schreef HowardRoark het volgende:
Knuppel in het hoenderhok. En ze flippen 'm weer volkomen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze eisen alleen niks. Dat verzint de schrijver namelijk.
Ik zeg nergens dat ze op moeten rotten. Ze mogen er zijn. Stukje democratie en zo; een politieke partij op mogen richten. Een best belangrijk stukje zelfs.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:11 schreef laforest het volgende:
[..]
CDA en die kleintjes ook oprotten inderdaad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |