Die zijn helaas niet zo dom. Ze weten het net wat slimmer te verpakken dan extreemrechts.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:35 schreef DrRobotnik het volgende:
Ben wel voorstander eigenlijk, het verkiezingsprogramma van een uitgesproken islamitische partij zou wellicht enkele ogen kunnen openen.
Welke waarden?quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:09 schreef laforest het volgende:
Nee! Dat gaat tegen de waarden van onze rechtsstaat in.
CDA en die kleintjes ook oprotten inderdaadquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:34 schreef probeer het volgende:
... DENK?
En eh, tsja, het staat ze vrij, democratie en zo. Al zie ik persoonlijk het liefst zo min mogelijk politieke partijen en/of onderwijsinstellingen die zich baseren op of laten inspireren door religie.
Ik heb nergens gezegd dat er straks een Islamitische meerderheid zou komen, je begint dus al met een stropop.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het één volgt niet per se op het ander. Jij beredeneert uit een soort overspoeling- of omvolkingsframe waarbij we straks in Nederland zogenaamd in meerderheid islamitisch worden en ook de politiek wordt overgenomen door moslims en islamitisch gedachtegoed. Ik ga daar niet in mee. Je kunt prima ergens aardig wat moslims hebben wonen zonder dat het overheidsbeleid vervolgens ook islamitisch wordt. Trias politica enzo. Nog even los van het feit dat het percentage moslims en de immigratieaantallen veel te laag zijn voor dit soort scenarios. Neemt niet weg dat ik de islam (en andere religies) in de politiek niet ga aanmoedigen want mijn inziens hoort dat zoveel mogelijk gescheiden te zijn en vind ik geen enkele religie een geschikte drijfveer voor bestuur. Men heeft wel het recht binnen de kaders van de wet, net als bijv. de SGP dat heeft.
Als die zelf niet kent, dan wellicht de middelbare school overdoen.quote:
Moslims willen in eerste instantie altijd meer islam, de rest is bijzaak. Dat zal bij voldoende macht altijd uitmonden op Sharia wetgeving.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:53 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk eigenlijk dat de meeste moslims vrij saaie dingen van de politiek willen zoals voldoende werkgelegenhied, kansen op een huis en goe onderhouden infrastructuur en dat soort dingen.
Geen wensen, doch eisen.quote:Volgens Van der List zou zo'n partij duidelijk maken wat de eisen van moslims zijn
Onder de jeugd al 15% En wat je zegt 30-35% is voldoende. Dat gaan we nog wel meemaken met hoe het nu gaat in Europa. Hoop dat iedereen met een beetje geld een plan B heeft. Iedereen weet wat er dan gaat gebeuren. UK en Frankrijk zullen nog eerder vallen, maar dan kunnen wij wel eens komen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het probleem is natuurlijk dat ze niet direct de werkelijke islamitische agenda openbaren, want zo zit dat volk niet in elkaar.
Ze zijn immers nog maar met 7%. En als het richting de 30% 35% gaat, hoef je er niet meer naar te raden wat hun bedoeling is, en is er ook geen islamitische partij nodig die tegen die tijd hun daadwerkelijke bedoelingen netjes op een rij zet.
Die agenda is namelijk al sinds het jaar 700 bekend en is vanaf toen al wereldwijd uitgevoerd.
Succes Nederland!
“Those who refuse to learn from history are condemned to repeat it.”
Bekijk deze YouTube-video
Aldus de amateur-islamologen op dit forum.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:13 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Moslims willen in eerste instantie altijd meer islam, de rest is bijzaak. Dat zal bij voldoende macht altijd uitmonden op Sharia wetgeving.
Niets meer. Alleen enkel Sharia... Net als in Afghanistan of Pakistan en vele M-oosten.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:13 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Moslims willen in eerste instantie altijd meer islam, de rest is bijzaak. Dat zal bij voldoende macht altijd uitmonden op Sharia wetgeving.
Nou nee, gewoon simpele logica en patroonherkenning. Dit gebeurt overal ter wereld waar de islam politieke macht verkrijgt. Verdiep je eens in het islamisme.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Aldus de amateur-islamologen op dit forum.
Het punt is dat de huidige invaders naar Nederland "gevlucht" zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:13 schreef DobbyDobby het volgende:
Onder de jeugd al 15% En wat je zegt 30-35% is voldoende. Dat gaan we nog wel meemaken met hoe het nu gaat in Europa. Hoop dat iedereen met een beetje geld een plan B heeft. Iedereen weet wat er dan gaat gebeuren. UK en Frankrijk zullen nog eerder vallen, maar dan kunnen wij wel eens komen.
Was zo effectief bij de verkiezingen van Saddam Hoessein.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:46 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, laten we de anonimiteit van ons stemrecht opgeven.
Ze eisen verblijfsvergunningen en woningen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze eisen alleen niks. Dat verzint de schrijver namelijk.
Precies. Maar dat snappen die wereldvreemde lui maar niet. Islam is niet alleen een geloof. Het is een levenswijze.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:13 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Mensen zonder verblijfsvergunning mogen niet stemmen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:17 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ze eisen verblijfsvergunningen en woningen.
Er is toch werkgelegenheid voldoende voor de moslims? De imams en hun broeders willen namelijk ongelimiteerd auto kunnen rijden.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:53 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk eigenlijk dat de meeste moslims vrij saaie dingen van de politiek willen zoals voldoende werkgelegenhied, kansen op een huis en goe onderhouden infrastructuur en dat soort dingen.
Ik laat mij niet door mannen in jurken de wet opleggen. Geen moslims, geen priesters, geen trannies dus.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:21 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Toch hoog tijd om het geheugen van sommige users s hier eens op te frissen...
https://en.wikipedia.org/wiki/Sharia4Holland
[ afbeelding ]
Oost Europa en Zuid-Amerika dan maar. Als heel Nederland er uitziet zoals het huidige Amsterdam ben ik weg in ieder geval.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het punt is dat de huidige invaders naar Nederland "gevlucht" zijn.
Nederlanders, Europeanen en de rest van de Westerse Wereld hebben straks geen land meer om naartoe te vluchten.
Voor mij wordt het de uitgestrekte bossen in Canada of noordelijk Scandinavië. En ik ga die verandering hier niet afwachten.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:25 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Oost Europa en Zuid-Amerika dan maar. Als heel Nederland er uitziet zoals het huidige Amsterdam ben ik weg in ieder geval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |