Waarom zouden die hier wat te 'eisen' moeten hebben? Als ze zo graag wil dat hun 'religie' invloed krijgt op het land waarin ze leven: Have fun in Saudi Arabië, Indonesië, of een van die andere faallanden geleid door die afgrijselijke 'religie'.quote:
Don't shoot the TSquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:24 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Waarom zouden die hier wat te 'eisen' moeten hebben? Als ze zo graag wil dat hun 'religie' invloed krijgt op het land waarin ze leven: Have fun in Saudi Arabië, Indonesië, of een van die andere faallanden geleid door die afgrijselijke 'religie'.
Waarom is FvD dan niet in Duitsland opgericht?quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:28 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dat ze dat maar in het Midden-Oosten ergens doen.
Want?quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom is FvD dan niet in Duitsland opgericht?
Die islamitische partij hebben we al: DENK.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:20 schreef Jippie het volgende:
Journalist en auteur Gerry van der List van EW pleit voor de oprichting van een islamitische partij in Nederland. Dat zegt hij in een nieuwe aflevering van de WNL-podcast Onze Eeuw. Volgens Van der List zou zo'n partij duidelijk maken wat de eisen van moslims zijn, waardoor de politiek overzichtelijker zou worden. Van der List is tegelijkertijd kritisch op wat hij islamisering noemt. "Men staat tegenover elkaar", zegt hij in de podcast.
Dan alleen de ogenquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:35 schreef DrRobotnik het volgende:
Ben wel voorstander eigenlijk, het verkiezingsprogramma van een uitgesproken islamitische partij zou wellicht enkele ogen kunnen openen.
Zijn ze inderdaad.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:36 schreef probeer het volgende:
Ow, blijkbaar zegt DENK zelf, officieel seculier te zijn.
quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik had er afgelopen verkiezingen bijna op gestemd, op de valreep toch maar voor TimmerFransje gegaan.
Laten we het er op houden dat ze dat zeggen te zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zijn ze inderdaad.
En het programma is erg sociaal.
Ik had er afgelopen verkiezingen bijna op gestemd, op de valreep toch maar voor TimmerFransje gegaan.
Ja, laten we de anonimiteit van ons stemrecht opgeven.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:44 schreef Jahr00n het volgende:
Wat mij betreft prima idee. Wel graag loggen wie er dan op stemt zodat de aivd deze mensen actief kan monitoren of uit kan zetten.
Ja, dit dus.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:46 schreef Hexagon het volgende:
Tamelijk betuttelend idee. Als moslims die behoefte hadden dan was die partij wel ontstaan. Maar kennelijk zijn ze al voorzien met de partijen die er zijn.
Sowieso hebben moslims nogal uiteenlopende opvattingen over van alles.
Zijn toch net mensen. Wel bijzonder dat dit kwartje in Den Haag maar niet lijkt te willen landen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:53 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk eigenlijk dat de meeste moslims vrij saaie dingen van de politiek willen zoals voldoende werkgelegenhied, kansen op een huis en goe onderhouden infrastructuur en dat soort dingen.
quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:36 schreef probeer het volgende:
Ow, blijkbaar zegt DENK zelf, officieel seculier te zijn.
Het probleem is natuurlijk dat ze niet direct de werkelijke islamitische agenda openbaren, want zo zit dat volk niet in elkaar.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:35 schreef DrRobotnik het volgende:
Ben wel voorstander eigenlijk, het verkiezingsprogramma van een uitgesproken islamitische partij zou wellicht enkele ogen kunnen openen.
Tja, toch wil progressief links, nochtans jouw politieke stroming, veel migranten uit (radicaal) Islamitische landen binnenlaten en schiet elke mogelijkheid tot het beperken of afstoppen van de onophoudelijke influx af. Dit staat nogal haaks op elkaar. Men wil die mensen die de mogelijkheid geven zich hier te vestigen, maar uit de politiek houden of hoe moeten we dat zien?quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kerk en staat zoveel mogelijk gescheiden houden en dus ook in de politiek. Hoe minder partijen gebaseerd op een religie hoe beter. Het mag, maar ik zou het zeker niet aanmoedigen.
Dit is wel weer een bijzondere variant inderdaad. Maar hij bereikt zijn doel en er zijn weer wat mensen bang voor de moslims.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:35 schreef nostra het volgende:
De witte mens weet toch maar goed wat de minderheden blieven.
Een (terechte) hekel hebben aan !== 'bang'.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:51 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dit is wel weer een bijzondere variant inderdaad. Maar hij bereikt zijn doel en er zijn weer wat mensen bang voor de moslims.
Jullie geloven toch dat er allerlei eisen zijn die massaal worden ingewilligd?quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:56 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Een (terechte) hekel hebben aan !== 'bang'.
Dat jij een leven gaat zoeken.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:09 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Nou, roept u maar.
[poll=10332]
Het één volgt niet per se op het ander. Jij beredeneert uit een soort overspoeling- of omvolkingsframe waarbij we straks in Nederland zogenaamd in meerderheid islamitisch worden en ook de politiek wordt overgenomen door moslims en islamitisch gedachtegoed. Ik ga daar niet in mee. Je kunt prima ergens aardig wat moslims hebben wonen zonder dat het overheidsbeleid vervolgens ook islamitisch wordt. Trias politica enzo. Nog even los van het feit dat het percentage moslims en de immigratieaantallen veel te laag zijn voor dit soort scenarios. Neemt niet weg dat ik de islam (en andere religies) in de politiek niet ga aanmoedigen want mijn inziens hoort dat zoveel mogelijk gescheiden te zijn en vind ik geen enkele religie een geschikte drijfveer voor bestuur. Men heeft wel het recht binnen de kaders van de wet, net als bijv. de SGP dat heeft.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, toch wil progressief links, nochtans jouw politieke stroming, veel migranten uit (radicaal) Islamitische landen binnenlaten en schiet elke mogelijkheid tot het beperken of afstoppen van de inhoudelijke influx af. Dit staat nogal haaks op elkaar. Men wil die mensen die de mogelijkheid geven zich te bevestigen, maar uit de politiek houden of hoe moeten we dat zien?
Ze eisen alleen niks. Dat verzint de schrijver namelijk.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:00 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Het interesseert mij geen kut wat die gasten eisen, ze mogen ook oprotten als het niet bevalt, graag zelfs.
Bye, don't let the door hit you on the way back.
quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:43 schreef Cockwhale het volgende:
Tyf op met je eisen. Kutgeloof is het.
Ja nog een keer, er is niemand die wat van de politiek geeist heeft. Derhalve gaat er ook niemand opflikkeren.quote:
Als ik zie dat één van die wijven op die foto word lastig gevallen door doctoren en ingenieurs loop ik gewoon fluitend door.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:50 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
"Maar je kan ze niet allemaal over één kam scheren. En christenen zijn ook niet liev met hun kruistochten, hoorrrrw..!"
- Anne-Fleur, PRO-kiezer
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |