abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221639790
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2026 17:12 schreef laforest het volgende:

[..]
Als die zelf niet kent, dan wellicht de middelbare school overdoen.
:')
"Pools are perfect for holding water"
pi_221639800
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 18:28 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Die winters daar zijn niets vergeleken met die van hier.
Daar komt bij dat jij daar in de bossen wil gaan wonen, waar gewoon nog gevaarlijk wildlife kan zijn.
Nee Harvest.

PurifieR heeft een geweldig idee, zonder enige nadelen. En wij gaan hem steunen. ^O^

@PurifieR Heb je een percentage in je hoofd, als grens? "Als ze met x% zijn, dan ga ik!"
pi_221639826
quote:
13s.gif Op zondag 23 augustus 2026 18:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een vertrek is op de lange termijn ook onvermijdelijk. Je gaat op den duur ook zien dat er steeds meer bekeerlingen komen.

[ twitter ]
Waarom snijden sommige mensen, voornamelijk vrouwen, zich in hun polsen?
  zondag 23 augustus 2026 @ 19:52:01 #104
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221639843
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 19:35 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Mja, zouden deze vrouwen echt bekeren omdat ze de islam helemaal geweldig vinden?

Sommige vrouwen zijn simpelweg labiel.

<nee, nee, nee>
Ik ken persoonlijk een meid die bekeerd is en het heeft denk ik niets te maken met seriemoordenaars. Zij is in de steek gelaten door de vader van haar kind, daarna herhaaldelijk partners gehad die haar ook met haar kind hebben laten vallen. Typische alleenstaande moeder wat je vaak in laag opgeleide wijken ziet.

Nu is ze bekeerd en met een moslim getrouwd. Is er een tweede kindje op komst, en heeft ze stabiliteit. Ze hoeft ook niet te werken. Ze doet het huishouden en moet de kindjes op voeden. Ze is simpelweg blij dat ze stabiliteit heeft.

Ik gok maar dat het voor die meiden in dat X filmpje ongeveer hetzelfde is. Tevreden zijn met die rolverdeling. Onderhouden worden door je man, en in ruil daarvoor het huishouden doen, je kinderen opvoeden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 24-08-2026 10:46:27 ]
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221639898
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 19:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Klopt als je er aan gewend bent.
@:Purifier is er echter niet aan gewend.

Die heeft een natte droom om in de bossen van het boreale noorden tussen beren en wolven te zitten met een tribal tattoo op zijn gezicht.

Als je levend opgevreten wordt door een wolf of beer denk ik toch dat je stiekem denkt dat Omsk een mooie stad is, maar toch net iets te ver weg.
Gewaagde uitspraak. Ik zit liever tussen de beren en wolven die dan tussen de ratten in Omsk waar je elk moment neergestoken of onthoofd kan worden door een islamiet. Maargoed, ieder zijn ding.
pi_221639907
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 19:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik ken persoonlijk een meid die bekeerd is en het heeft denk ik niets te maken met seriemoordenaars. Zij is in de steek gelaten door de vader van haar kind, daarna herhaaldelijk partners gehad die haar ook met haar kind hebben laten vallen. Typische alleenstaande moeder wat je vaak in laag opgeleide wijken ziet.

Nu is ze bekeerd en met een moslim getrouwd. Is er een tweede kindje op komst, en heeft ze stabiliteit. Ze hoeft ook niet te werken. Ze doet het huishouden en moet de kindjes op voeden. Ze is simpelweg blij dat ze stabiliteit heeft.

Ik gok maar dat het voor die meiden in dat X filmpje ongeveer hetzelfde is. Tevreden zijn met die rolverdeling. Onderhouden worden door je man, en in ruil daarvoor het huishouden doen, je kinderen opvoeden.
Heeft zij even mooi de vruchten geplukt van de emancipatie. Wel bijzonder dat moslims het vaak over eer hebben maar dan wel zo’n kansloos loeder met bastaardkindje trouwen.
  zondag 23 augustus 2026 @ 20:01:45 #107
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221639910
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2026 19:48 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Waarom snijden sommige mensen, voornamelijk vrouwen, zich in hun polsen?
Tja, dat komt omdat sommige Westerlingen de Islam een spannend alternatief vinden op de Joods-Christelijke inslag van het Westen, die man verafschuwd en door de sterke mate van secularisering geen stevige kaders meer biedt.

Via werk, studie of misschien de eigen sociale kring, komt men in contact met de Islam, waar men merkt dat moslims wél krachtig vasthouden aan religieuze kaders. En moslim zijn geeft je sociaal kapitaal, je krijgt eerder complimenten dan als je zegt naar de kerk (of laat staan de synagoge) te gaan.

Dat laatst zorgt alleen maar voor afkeer of zelfs haat, zeker in de hoogopgeleide contreien waar men tegenwoordig staat te trappelen om te kunnen aanschuiven bij een iftar en vooral niet 'Islamofoob' wil zijn.

Alle media doen er natuurlijk ook aan mee, de Islam wordt voorzien van uitstekende marketing wat dat betreft gericht aan kinderen en jongeren. Overal worden positieve artikelen geschreven en kritiek op de Islam meteen weggezet als 'racisme' of 'Islamofobie'.

Op veel scholen worden kinderen meegenomen naar de moskee en hoe jonger je gaat kijken, hoe meer kinderen ook kinderen uit Islamitische gezinnen zullen kennen.

En dit gaat in de komende decennia naar verwachting alleen maar toenemen, de kans is helaas groot dat steeds meer jonge Westerlingen zullen zich bekeren tot de Islam.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221639921
Toch grappig ...

Twee jaar oid geleden die viral social media over of vrouwen liever met een man of een beer in het bos zitten.

Wie had gedacht dat je er alleen maar 'islamitische man' van hoeft te maken, om opeens veel meer engagement vanuit 'bepaalde contreien' te krijgen.
pi_221639930
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 19:08 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Jaren terug een Russische meid levend op gegeten door een zwarte beer.
Laatst in Noorwegen iemand door een ijsbeer.

Ik zeg niet allemaal natuurlijk, maar zoals je zegt die mensen komen daar vandaan. Prufier wil er als Nederlander naar toe die alleen stadsduiven is gewend.
Met dat soort aantallen is het dus duidelijk dat de kans groter is dat je omkomt door een moslimterroristische aanslag of geweld door een asielzoeker. Want dat waren er wel aanzienlijk meer dan wat jij noemt. Je maakt het alleen maar aantrekkelijker. Zelfs al zouden er elk jaar 100 mensen aangevallen worden door wolven of beten ben je statistisch gezien nog veiliger dan in de gemiddelde stad in West Europa. 👍🏼 Dan heb je ook nog het voordeel dat ke weet dat een beer of wolf gevaarlijk is en je uit de buurt moet en kan blijven. In Nederland is het maar net de vraag of die getinte, agressieve krullenbol op fatbike naast je nou wel of niet gevaarlijk is. Elke dag roulette.
  zondag 23 augustus 2026 @ 20:14:35 #110
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221639975
quote:
14s.gif Op zondag 23 augustus 2026 20:03 schreef probeer het volgende:
Toch grappig ...

Twee jaar oid geleden die viral social media over of vrouwen liever met een man of een beer in het bos zitten.

Wie had gedacht dat je er alleen maar 'islamitische man' van hoeft te maken, om opeens veel meer engagement vanuit 'bepaalde contreien' te krijgen.
Wat vind jij eigenlijk van de groeiende Islamitische gemeenschappen in het Westen en verwacht dat je dat zij zich ook op een bepaald moment politiek zullen gaan roeren?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 23 augustus 2026 @ 20:16:34 #111
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221639987
Die vrouwen die zich bekeren tot de islam zijn meestal hele onzekere types. Een dogmatisch geloof dat je vertelt wat je moet doen heeft voor hen een voordeel. Als je zelf niet kan kiezen dan hoef je er ook niet onzeker over te zijn.
  zondag 23 augustus 2026 @ 20:22:10 #112
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221640021
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 20:16 schreef Hexagon het volgende:
Die vrouwen die zich bekeren tot de islam zijn meestal hele onzekere types. Een dogmatisch geloof dat je vertelt wat je moet doen heeft voor hen een voordeel. Als je zelf niet kan kiezen dan hoef je er ook niet onzeker over te zijn.
Maar ook jouw partij staat pal achter de Islam, wil de Islam in de samenleving faciliteren en probeert kritiek tegen moslims met hand en tand te verdedigen? Dit waar men opvallend genoeg niets anders heeft gedaan dan het Christendom en religieuze Christenen aan te vallen.

Als je dit doet, dan moet je toch ook niet vreemd van staan te kijken dat sommige mensen zich gaan bekeren tot zo een religie/ideologie? Je kunt zulke jonge vrouwen dan wel wegzetten als 'onzeker'. Maar je hebt er dan zelf voor gekozen dit mede mogelijk te maken door zo een religie/ideologie salonfähig te maken.
pi_221640038
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 20:16 schreef Hexagon het volgende:
Even een stukje anekdotisch bewijs hoor, maar ik ken er vanuit het verleden 3 die dit hebben gedaan. Ze waren alle 3 onzeker, naief en hebben enorm veel rondgeneukt. Ook alle 3 dan weer emo/gothic, dan weer alles om rap en hiphop, dan weer techno en festivals. Gewoon van die vtouwen zonder goed vaderfiguur en zwaar kansloos. Dat gebrek aan strenge en rechtlijnige opvoeding die je vaak van een vader krijgt vinden ze dan (onbewust) terug bij een moslimvriendje die ze wel strak aan de lijn houdt. Ergens is dit dus ook gewoon een gevolg van de verwijving van Westerse mannen. We zijn te slim, passief en theoretisch geworden waardoor we niet meer op oerniveau vrouwen straks weten te houden. Dat kunnen moslims door hun evolutionaire achterstand nog wel.
  zondag 23 augustus 2026 @ 20:29:21 #114
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221640049
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 20:07 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Met dat soort aantallen is het dus duidelijk dat de kans groter is dat je omkomt door een moslimterroristische aanslag of geweld door een asielzoeker. Want dat waren er wel aanzienlijk meer dan wat jij noemt. Je maakt het alleen maar aantrekkelijker. Zelfs al zouden er elk jaar 100 mensen aangevallen worden door wolven of beten ben je statistisch gezien nog veiliger dan in de gemiddelde stad in West Europa. 👍🏼 Dan heb je ook nog het voordeel dat ke weet dat een beer of wolf gevaarlijk is en je uit de buurt moet en kan blijven. In Nederland is het maar net de vraag of die getinte, agressieve krullenbol op fatbike naast je nou wel of niet gevaarlijk is. Elke dag roulette.
Ik word liever overhoop geschoten door een drugsdealer dan levend opgegeten door een wolf of beer.
Dat is best pijnlijk hoor. Een luipaard of tijger bijt tenminste meteen je hals door. Een wolf doet dat niet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221640078
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 20:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik word liever overhoop geschoten door een drugsdealer dan levend opgegeten door een wolf of beer.
Dat is best pijnlijk hoor. Een luipaard of tijger bijt tenminste meteen je hals door. Een wolf doet dat niet.
Je maakt van een asielzoekers/moslimfundamentalist al gelijk een drugsdealer, dan verklein je de groep die in feite veel groter is. De kans dat je door een wolf opgevroten wordt is oneindig veel kleiner. Maargoed, ik verkies alsnog wolven en beren die duidelijk herkenbaar en onvoorspelbaar zijn dan leven in een samenleving met moslims/ asielzoekers met alletlei trauma’s (of gewoon agressief en laag IQ) die me ook elk moment iets kunnen aandoen maar ik wel op voorhand voor volwaardig mens aan moet zien en dichtbij moet komen ondanks dat ik een onderliggend gevoel van dreiging voel.
  zondag 23 augustus 2026 @ 20:38:08 #116
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221640093
quote:
14s.gif Op zondag 23 augustus 2026 20:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Maar ook jouw partij staat pal achter de Islam, wil de Islam in de samenleving faciliteren en probeert kritiek tegen moslims met hand en tand te verdedigen?
Nee mijn partij is tegen het willen marginaliseren van groepen mensen op basis van afkomst en geloof. En verzet zich daarom tegen types die dat willen. Maar dat verdraai jij bewust voor jouw propaganda doeleinden.

quote:
Dit waar men opvallend genoeg niets anders heeft gedaan dan het Christendom en religieuze Christenen aan te vallen.
Wat raar dat D66 dan drie gelovige bewindslieden in het kabinet heeft zitten.

quote:
Als je dit doet, dan moet je toch ook niet vreemd van staan te kijken dat sommige mensen zich gaan bekeren tot zo een religie/ideologie? Je kunt zulke jonge vrouwen dan wel wegzetten als 'onzeker'. Maar je hebt er dan zelf voor gekozen dit mede mogelijk te maken door zo een religie/ideologie salonfähig te maken.
Nee, vrouwen bekeren zich niet tot de islam vanwege een politieke partij.

De partijleden promoten qua levensstijl eigenlijk eerder het tegenovergestelde van de vrome islam.
  zondag 23 augustus 2026 @ 20:43:42 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221640158
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2026 20:26 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Even een stukje anekdotisch bewijs hoor, maar ik ken er vanuit het verleden 3 die dit hebben gedaan. Ze waren alle 3 onzeker, naief en hebben enorm veel rondgeneukt. Ook alle 3 dan weer emo/gothic, dan weer alles om rap en hiphop, dan weer techno en festivals. Gewoon van die vtouwen zonder goed vaderfiguur en zwaar kansloos. Dat gebrek aan strenge en rechtlijnige opvoeding die je vaak van een vader krijgt vinden ze dan (onbewust) terug bij een moslimvriendje die ze wel strak aan de lijn houdt. Ergens is dit dus ook gewoon een gevolg van de verwijving van Westerse mannen. We zijn te slim, passief en theoretisch geworden waardoor we niet meer op oerniveau vrouwen straks weten te houden. Dat kunnen moslims door hun evolutionaire achterstand nog wel.
Zoveel vrouwen zoveel wensen. Vroeger zouden ze waarschijnlijk naar het klooster zijn gegaan.

Blijkbaar is er een groepje dat geen idee heeft wat ze met hun leven aanmoeten en waar de islam kennelijk een bepaalde duidelijkheid geeft. Ik zal het zelf nooit begrijpen waarom je dat nodig hebt. Maar als ze daarmee rust vinden soit.

Het is vergelijkbaar met ex-drugsverslaafden die dan ineens het geloof ontdekken en zo van de drugs afkicken omdat ze dan helemaal aan jezus verslingerd zijn. Ook onbegrijpelijk voor me. Maar voor hen werkt het blijkbaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hexagon op 23-08-2026 20:49:02 ]
  zondag 23 augustus 2026 @ 21:08:37 #118
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_221640339
Dus moslims zelf hebben blijkbaar niet sterk die behoefte aangezien ze politiek gezien niet echt verenigd zijn maar een blanke dhimmi komt wel met die oproep?
enkelband
pi_221640350
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 20:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Zoveel vrouwen zoveel wensen. Vroeger zouden ze waarschijnlijk naar het klooster zijn gegaan.

Blijkbaar is er een groepje dat geen idee heeft wat ze met hun leven aanmoeten en waar de islam kennelijk een bepaalde duidelijkheid geeft. Ik zal het zelf nooit begrijpen waarom je dat nodig hebt. Maar als ze daarmee rust vinden soit.

Het is vergelijkbaar met ex-drugsverslaafden die dan ineens het geloof ontdekken en zo van de drugs afkicken omdat ze dan helemaal aan jezus verslingerd zijn. Ook onbegrijpelijk voor me. Maar voor hen werkt het blijkbaar.
Het is niet eens dat de islam of wat in de koran staat hun duidelijkheid geeft. Het is de jongen/man die hun vind en ze in dat keurslijf forceerd wat ze kennelijk dan prima vinden. Denk je echt dat die alleenstaande kansloze domme moeders echt de koran hebben gelezen en denken ja dit geloof ik wel? Het zijn de gepensioneerde loverboys die hen overtuigen.
  zondag 23 augustus 2026 @ 21:15:21 #120
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221640368
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 21:11 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Het is niet eens dat de islam of wat in de koran staat hun duidelijkheid geeft. Het is de jongen/man die hun vind en ze in dat keurslijf forceerd wat ze kennelijk dan prima vinden. Denk je echt dat die alleenstaande kansloze domme moeders echt de koran hebben gelezen en denken ja dit geloof ik wel? Het zijn de gepensioneerde loverboys die hen overtuigen.
Nouja doe een proef op de som en versier zo'n dame als bazige man en kijk of ze het willen.
pi_221640373
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 21:08 schreef recidivist het volgende:
Dus moslims zelf hebben blijkbaar niet sterk die behoefte aangezien ze politiek gezien niet echt verenigd zijn maar een blanke dhimmi komt wel met die oproep?
Islamieten hebben de kennis, discipline en noodzaak niet op een politieke partij te starten. Alles gaat ze voor de wind, import kan gewoon doorgaan, justitie en politiek werkt voorlopig gewoon mee. Ze vinden het wel best. En de islam groeit toch via de baarmoeder welke weer door onze staat gefaciliteerd wordt. Waarom zou je dan je kop boven het maaiveld uitsteken? Er worden moskeëen gebouwd waar eerst kerken stonden. Alles gaat volgens hun plan. Er zijn wijken waar de politie liever niet komt en zij hun eigen wetten voeren.er is geen noodzaak vanuit hun voor een politieke partij.
pi_221640384
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 21:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nouja doe een proef op de som en versier zo'n dame als bazige man en kijk of ze het willen.
Ik hoef geen onzekere probleemvrouw met oikofobische neigingen, dankjewel. Ik deporteer ze liever samen met hun nieuwe vriendje. Maar bedankt voor het aanbod.
pi_221640393
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 21:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]
En dat versieren is niet moeilijk, ik heb ze in mijn jeugdigenjaren gezien en gehad, je hoeft alleen maar een leuke auto te hebben, heel brutaal en assertief te zijn en te zeggen wat ze moeten doen, en als je er genoeg van hebt weer ghosten.
pi_221640421
"De Slachtpartij"?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_221640439
quote:
10s.gif Op zondag 23 augustus 2026 18:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nou een tip.
Mocht je een varken of beer tegen komen. Pijl en boog is niet sterk genoeg.
Je zult echt een speer of zo'n zweihander Wiilliam Wallace zwaard moeten gebruiken.
Moet je wel goed met zo’n zwaard overweg kunnen. Anders maak je zo’n beer alleen maar kwaaier. :D
Oh, en oefenen met computerspelletjes telt niet echt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')