Echt een grote fout van Ossoff.quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
John Ossoff:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Liever niet.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet of we die nou zo serieus moeten nemen als bron.
Mwah af en toe zo'n opmerking kan heel effectief zijn ook gezien de reactie van het publiek en MAGA.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 00:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Echt een grote fout van Ossoff.
Vent kan wel speechen. Goede kop ook. 13 procentpunt voorliggen in GA. Plausibel, ik zeg plausibel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 05:30 schreef Kijkertje het volgende:
Ossoff krijgt iig veel aandacht waardoor waar hij zijn kritiek (uitgebreid) kwijt kan.
Ik denk niet dat die nog lijntjes heeft. Ja, coke misschien. Maar niet met MAGA kopstukken.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:16 schreef Beathoven het volgende:
Volgens MTG wordt er binnenskamers serieus gesproken over de inzet van atoombommen mbt Iran en het verlies daar.
Denk je dat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:10 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die nog lijntjes heeft. Ja, coke misschien. Maar niet met MAGA kopstukken.
vraag is natuurlijk of het werkelijk Trump's obsessie met de Ballroom was ... De Ossof-opmerking had natuurlijk twee stekelige punten, zowel de Ballroom als Trumps complete fixatie op Natalie Harp die 24 uur per dag en 7 dagen per week in zijn direkte omgeving lijkt te zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 01:23 schreef Kijkertje het volgende:
Oh en Trump zelf uiteraard die (afgezien van zijn Pee Wee opmerking) feilloos Ossoff's punt bevestigt door zijn ballroom-obsessie als voorbeeld te nemen wat hij liever doet. Ossoff wees daar juist ook op in zijn uitspraak.
Wel op het veiligheidsniveau nukes gooien. Dat is wel een erg select groepje.quote:
Nou ja het werd tijdens zijn eerste termijn ook al beweerd dat Trump zich afvroeg waarom nucleaire wapens niet ingezet mochten worden. Toen zaten er echter ook nog volwassenen aan tafel. Dat is het grote verschil met nu.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het vervelende is, dat het helemaal niet zo onwaarschijnlijk is, wat zij beweert. Met de idioten die rondom de narcist zitten en hem naar de mond praten...
T: "I think we should nuke Iran!"
Kontlikkers: "Brilliant idea, mr. President. That will teach them!"
AOC-Ossoff of Harris-Newsom gaat het misschien wel worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ossof voor VP. Democraten moeten gewoon steeds wijzen op obvious leugens.
Bedoel het juist anders. Ik denk niet dat dit negatief is voor Trump.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 01:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mwah af en toe zo'n opmerking kan heel effectief zijn ook gezien de reactie van het publiek en MAGA.
Oh en Trump zelf uiteraard die (afgezien van zijn Pee Wee opmerking) feilloos Ossoff's punt bevestigt door zijn ballroom-obsessie als voorbeeld te nemen wat hij liever doet. Ossoff wees daar juist ook op in zijn uitspraak.
Video
[ afbeelding ]
En zeg nu zelf, tot nu toe heeft de 'zachte/schone' aanpak ook niet geholpen ...
Ja, maar jij zit zo diep in de sekte, dat jij denkt dat niets negatief is voor Trump.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bedoel het juist anders. Ik denk niet dat dit negatief is voor Trump.
Harris en Newsom komen allebei uit Californië. Dat wordt dus geen tandem (zou ook dom zijn van de Dems).quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
AOC-Ossoff of Harris-Newsom gaat het misschien wel worden.
Veel te vroeg voor. Obama begon pas begin 2007 met zijn campagne en was toen nog een vrij onbekende senator.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Harris is sowieso een totale non-starter, zelfs Democraten die gemotiveerd genoeg zijn om in primaries te stemmen hebben niets met haar. Dat zag je al in 2020 en na 2024 al helemaal.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Harris en Newsom komen allebei uit Californië. Dat wordt dus geen tandem (zou ook dom zijn van de Dems).
Ik denk ook dat ze weinig kans maakt maar ze gaat het wel proberen. Ze is al bezig en qua naamsbekendheid komt ze wel telkens hoog in de lijstjes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:40 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Harris is sowieso een totale non-starter, zelfs Democraten die gemotiveerd genoeg zijn om in primaries te stemmen hebben niets met haar. Dat zag je al in 2020 en na 2024 al helemaal.
Dit zou ik zeker niet willen missenquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nu weet ik dat hij dat wilde maar ik kan er verder nets 'officieels' over vinden. Heb je wat meer info?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nou Trump heeft de Straar van Hormuz zojuist uitgeroepen tot official US territory
Hier op FOK! was ie al opgevallen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:38 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Veel te vroeg voor. Obama begon pas begin 2007 met zijn campagne en was toen nog een vrij onbekende senator.
Kan er ook niks over vinden. Misschien had men zich beter op Banyas kunnen richten volgens de NOSquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:18 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nu weet ik dat hij dat wilde maar ik kan er verder nets 'officieels' over vinden. Heb je wat meer info?
De Amerikanen weten ook minder van hun eigen politiek dan de gemiddelde fokker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hier op FOK! was ie al opgevallen.
POL / [US 2004] Barack Obama
https://www.axios.com/202(...)-of-hormuz-territoryquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:32 schreef Sabata het volgende:
[..]
Kan er ook niks over vinden. Misschien had men zich beter op Banyas kunnen richten volgens de NOS
https://nos.nl/artikel/26(...)en-komt-uit-in-syrie
Trump Straight natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 18:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hoe gaat hij de straat nu noemen?
Golf van New Mexico?
Totdat Natalie hem zat is en daarna in interviews roept: "Trump straight? Don't make me laugh!"quote:
?????quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit zo diep in de sekte, dat jij denkt dat niets negatief is voor Trump.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |