Maggie Habermann heeft het ook over haar in haar boek 'Regime Change' waar @KoosVogels het over had.quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vermoedelijk een verpleegster met als specialiteit dementie.
Het is een mentaalziek man. Volgens mij niet dement.quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vermoedelijk een verpleegster VerpleegKundige met als specialiteit dementie.
Natalie Harp.quote:
Ze is de enige vrouw die blijkbaar de poeplucht van Trump nog kan verdragen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 20:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maggie Habermann heeft het ook over haar in haar boek 'Regime Change' waar @:KoosVogels het over had.
Bekijk deze YouTube-video
Stukje einde van Bretton Woodsquote:Op maandag 17 augustus 2026 09:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Ik weet niet of we die nou zo serieus moeten nemen als bron.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:16 schreef Beathoven het volgende:
Volgens MTG wordt er binnenskamers serieus gesproken over de inzet van atoombommen mbt Iran en het verlies daar.
Het vervelende is, dat het helemaal niet zo onwaarschijnlijk is, wat zij beweert. Met de idioten die rondom de narcist zitten en hem naar de mond praten...quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet of we die nou zo serieus moeten nemen als bron.
Echt een grote fout van Ossoff.quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
John Ossoff:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Liever niet.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet of we die nou zo serieus moeten nemen als bron.
Mwah af en toe zo'n opmerking kan heel effectief zijn ook gezien de reactie van het publiek en MAGA.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 00:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Echt een grote fout van Ossoff.
Vent kan wel speechen. Goede kop ook. 13 procentpunt voorliggen in GA. Plausibel, ik zeg plausibel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 05:30 schreef Kijkertje het volgende:
Ossoff krijgt iig veel aandacht waardoor waar hij zijn kritiek (uitgebreid) kwijt kan.
Ik denk niet dat die nog lijntjes heeft. Ja, coke misschien. Maar niet met MAGA kopstukken.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:16 schreef Beathoven het volgende:
Volgens MTG wordt er binnenskamers serieus gesproken over de inzet van atoombommen mbt Iran en het verlies daar.
Denk je dat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:10 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die nog lijntjes heeft. Ja, coke misschien. Maar niet met MAGA kopstukken.
vraag is natuurlijk of het werkelijk Trump's obsessie met de Ballroom was ... De Ossof-opmerking had natuurlijk twee stekelige punten, zowel de Ballroom als Trumps complete fixatie op Natalie Harp die 24 uur per dag en 7 dagen per week in zijn direkte omgeving lijkt te zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 01:23 schreef Kijkertje het volgende:
Oh en Trump zelf uiteraard die (afgezien van zijn Pee Wee opmerking) feilloos Ossoff's punt bevestigt door zijn ballroom-obsessie als voorbeeld te nemen wat hij liever doet. Ossoff wees daar juist ook op in zijn uitspraak.
Wel op het veiligheidsniveau nukes gooien. Dat is wel een erg select groepje.quote:
Nou ja het werd tijdens zijn eerste termijn ook al beweerd dat Trump zich afvroeg waarom nucleaire wapens niet ingezet mochten worden. Toen zaten er echter ook nog volwassenen aan tafel. Dat is het grote verschil met nu.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het vervelende is, dat het helemaal niet zo onwaarschijnlijk is, wat zij beweert. Met de idioten die rondom de narcist zitten en hem naar de mond praten...
T: "I think we should nuke Iran!"
Kontlikkers: "Brilliant idea, mr. President. That will teach them!"
AOC-Ossoff of Harris-Newsom gaat het misschien wel worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ossof voor VP. Democraten moeten gewoon steeds wijzen op obvious leugens.
Bedoel het juist anders. Ik denk niet dat dit negatief is voor Trump.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 01:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mwah af en toe zo'n opmerking kan heel effectief zijn ook gezien de reactie van het publiek en MAGA.
Oh en Trump zelf uiteraard die (afgezien van zijn Pee Wee opmerking) feilloos Ossoff's punt bevestigt door zijn ballroom-obsessie als voorbeeld te nemen wat hij liever doet. Ossoff wees daar juist ook op in zijn uitspraak.
Video
[ afbeelding ]
En zeg nu zelf, tot nu toe heeft de 'zachte/schone' aanpak ook niet geholpen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |