SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
mwoah, ik had liever nog iets langer geslapen
Deze kwam onder de klamboe en is zon tijgermuggeval.quote:
Yes die hebben we hier ook. Kunnen dengue verspreiden en zijn ook overdag actief.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze kwam onder de klamboe en is zon tijgermuggeval.
Die zijn 2 millimeter groot ofzo
Dit is Friesland. Ik wist niet dat je die mugjes moest melden. Dit is niet de eerstequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes die hebben we hier ook. Kunnen dengue verspreiden en zijn ook overdag actief.
je kan hem melden
https://muggensurveillance.be/deelname
ah w8 das belgie![]()
Geloof dat ze tijd terug idd wilde weten waar ze waren gespot. En dan kwamen ze zoeken naar de nesten. Weet niet of ze dat nog steeds doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit is Friesland. Ik wist niet dat je die mugjes moest melden. Dit is niet de eerste
Ik weet niet eens wat dengue is en ik weet een heleboelquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat ze tijd terug idd wilde weten waar ze waren gespot. En dan kwamen ze zoeken naar de nesten. Weet niet of ze dat nog steeds doen.
Deze mug kan verschillende ziektes overdragen waaronder dengue. Geloof dat er rond 1960 een grote hoeveelheid was van deze muggen in NL en die hebben ze toen succesvol weten te doodvermoorden![]()
Ik heb zelf nog geen dengue gehad want heb ook de vaccinatie maar ken wel mensen die het hebben gehad en sommige dachten serieus dat ze het niet zouden overleven zo ziek waren ze.
knokkelkoortsquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dengue is en ik weet een heleboel
Neee dat niet asjeblieftquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
knokkelkoorts
Dengue, ook bekend als knokkelkoorts, is een virale infectieziekte die wordt overgedragen door de beet van besmette Aedes-muggen. De ziekte komt veel voor in (sub)tropische gebieden. Veel mensen hebben geen klachten, maar wie wel ziek wordt krijgt last van hoge koorts, heftige hoofdpijn en erge spier- en gewrichtspijn
in nl is de kans iniminie dat die het virus bij zich heeft :pquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Neee dat niet asjeblieft
Ik ben al een aantal keer gestoken door het kreng
Tot vakantiegangers terugkomen met die ziekte.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:41 schreef bitterbal het volgende:
Nee, je kunt op dit moment geen dengue (knokkelkoorts) oplopen in Europees Nederland
Of je moet de pech hebben dat er eentje met het vliegtuig meelift, dat was geloof ik in Belgie het gevalquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:41 schreef bitterbal het volgende:
Nee, je kunt op dit moment geen dengue (knokkelkoorts) oplopen in Europees Nederland
Ja kans is echt klein. Grotere kans dat je straks van de trap flikkert:pquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Of je moet de pech hebben dat er eentje met het vliegtuig meelift, dat was geloof ik in Belgie het geval
Die kans is momenteel echt heel grootquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kans is echt klein. Grotere kans dat je straks van de trap flikkert:p
Daarom ga ik mij volgend jaar ook inschrijven voor een 55+ woningquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Die kans is momenteel echt heel groot
Of dat iemand om half 5 uit z'n bed flikkert en vervolgens niet meer terug in slaap valt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bedankt voor deze samenvatting.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 06:02 schreef Karzai het volgende:
Wereldnieuws weer doorgenomen, de oorlogen kabbelen nog voort er zit niet veel schot in de zaak
.En wij maar betalen, nog maar ff een uurtje op de bank leggen
Slechte trap en ikzelfquote:
hoe lang is de wachttijd?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 06:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daarom ga ik mij volgend jaar ook inschrijven voor een 55+ woning
wat zijn je plannen nu de komende tijd?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 06:27 schreef bitterbal het volgende:
kreeg net beelden van iemand die toegang was geweigerd op het vliegveld in phuket van de deportatie ruimte daar. Minder erg dan gedacht. alsnog natuurlijk niet tof.
ze heeft dezelfde visa als ik maar Phuket is geen fan van deze visa
ja goede vraag. Natuurlijk nu eerst dat huis/land van mijn naam, bedrijf sluiten. en dan weet ik het niet zo goed eigenlijk. komen steeds meer berichten dat de visa die ik heb risicovol isquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 06:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat zijn je plannen nu de komende tijd?
Nee nog niet, ik word in januari 55, en mijn hypotheek loopt nog 11 jaar door dus zoveel haast heb ik niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 06:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je bent dan wel ruim op tijd denk ik. Heb je al iets op het oog?
1,2,3,4 wat veel ouwe lullen hier!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 06:55 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij mag ik me daar ook zowat voor inschrijven intussen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:26 schreef bitterbal het volgende:
Gaat lekker
Israëlische vrouw en haar dochter hier aangevallen op het eiland door een Fransman vorige week. Nu zag ik de verwondingen. De moeder is haar oor kwijt
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:28 schreef bitterbal het volgende:
En op Samui is een Israëlisch gezin geweigerd bij een soort van dierentuin puur omdat ze Israeli zijn
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 06:27 schreef bitterbal het volgende:
kreeg net beelden van iemand die toegang was geweigerd op het vliegveld in phuket van de deportatie ruimte daar. Minder erg dan gedacht. alsnog natuurlijk niet tof.
ze heeft dezelfde visa als ik maar Phuket is geen fan van deze visa
hmm gaat goed daar..quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 06:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja goede vraag. Natuurlijk nu eerst dat huis/land van mijn naam, bedrijf sluiten. en dan weet ik het niet zo goed eigenlijk. komen steeds meer berichten dat de visa die ik heb risicovol is
Dan heb ik goed nieuws voor je vandaag is het zover!quote:
successquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws voor je vandaag is het zover!
Ontbeten, vaatwasser gevuld, keukenblad gepoetst, lunchpakket gereed, mij alleen nog even insmeren met factor 50 vanwege de bloedhitte vandaag en straks nog een dagje in de winkel werken
Tot later maar weer!
Ik zou zeggen Phuk et.quote:
Mijn ouders houden me voorlopig nog wel even hier hoop ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:01 schreef Koen66 het volgende:
maar ja zolang de juniors hier ook nog moeten wonen is verhuizen alweer een lastige
Heb jij Israeliërs op Samui meegemaakt? Ik wel. Nul medelijden met die genocidale maniakken.quote:
hey, als ik hier generaliserende opmerkingen maak word ik gelijk in de extreemrechtse hoek gezetquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij Israeliërs op Samui meegemaakt? Ik wel. Nul medelijden met die genocidale maniakken.
Altijd betrouwbaar, zo'n n=1 ervaring.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij Israeliërs op Samui meegemaakt? Ik wel. Nul medelijden met die genocidale maniakken.
Hoho, het is sowieso al n=2 want bitterbal heeft dezelfde ervaringquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd betrouwbaar, zo'n n=1 ervaring.
je verlagen tot (hun) niveau betekent niet dat je beter bentquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ballie beschrijft een aantal voorvallen maar geen eigen ervaringen toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoho, het is sowieso al n=2 want bitterbal heeft dezelfde ervaring
sterkte..quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:02 schreef Koen66 het volgende:
ik verlaat het politiek incorrecte toneel en ga weer aan de slag
Ze hebben inderdaad slechts één Gaza-strook vermoord.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd betrouwbaar, zo'n n=1 ervaring.
Dan heb je in de vorige topics wat dingen gemistquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ballie beschrijft een aantal voorvallen maar geen eigen ervaringen toch?
Nou dat valt wel mee dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad slechts één Gaza-strook vermoord.
Klopt. Niet meegekregen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb je in de vorige topics wat dingen gemist
Iedereen is welkomquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:18 schreef CherryLips het volgende:
We vinden toch gewoon iedereen kut hier? Duitsers, Fransen, Marokkanen, Israëli's, Spanjaarden.
Nou niet genoeg dat ik het terecht vind dat zo worden geweigerdquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoho, het is sowieso al n=2 want bitterbal heeft dezelfde ervaring
Mensen gewoon..quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:18 schreef CherryLips het volgende:
We vinden toch gewoon iedereen kut hier? Duitsers, Fransen, Marokkanen, Israëli's, Spanjaarden.
Vooral Nederlanders.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:18 schreef CherryLips het volgende:
Israëli's, Palestijnen, Marokkanen, Turken.. Allemaal kut. Maar nog altijd beter dan Hagenezenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:18 schreef CherryLips het volgende:
Dit deed je expres, kleutzakquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Israëli's, Palestijnen, Marokkanen, Turken.. Allemaal kut. Maar nog altijd beter dan Hagenezen
Ah, oke. Ik had een andere indrukquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou niet genoeg dat ik het terecht vind dat zo worden geweigerd
Nee vind ze vaak wel onbeschoft en met teveel maar ben ook lange tijd met Israëli’s om gegaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik had een andere indruk
Geleerd van Trumpquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee vind ze vaak wel onbeschoft en met teveel maar ben ook lange tijd met Israëli’s om gegaan.
Maar mensen weigeren op basis van nationaliteit vind ik niet oke
Neen maandag kan ik kijken hoeveel uren ik nog heb en evt bijkopen en dan kan ik kijken wanneerquote:
Hangt ervan af waar ie woont of ie Hagenees of Hagenaar is.quote:
Vriendjequote:
Eensquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee vind ze vaak wel onbeschoft en met teveel maar ben ook lange tijd met Israëli’s om gegaan.
Maar mensen weigeren op basis van nationaliteit vind ik niet oke
Heb je wel op de loopband gestaan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:54 schreef bitterbal het volgende:
kon het chocolade croissantje niet weerstaan
Ah, vandaag niet borrelen dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben thuis op de loopband geweest. Vanmiddag badminton
Ah, nagels duurt wel bijna de hele dag toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee twijfelde even maar nee. Ga zondag denk ik weer. Morgen nagel afspraak
ja tussen de 3 en 4 denk ik. zijn er al 3 gebroken en 1 is onderweg om te brekenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, nagels duurt wel bijna de hele dag toch?
3 of 4 uur voor nagels?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tussen de 3 en 4 denk ik. zijn er al 3 gebroken en 1 is onderweg om te breken
Dat vind ik naar om te horen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tussen de 3 en 4 denk ik. zijn er al 3 gebroken en 1 is onderweg om te breken
The point of a Russian manicure is to achieve an ultra-clean, flawless look and long-lasting durability by using an electric file (e-file) to completely remove dry cuticles and dead skin without water soaking. This meticulous prep allows gel polish to be painted deep beneath the cuticle line, making the manicure look freshly done for 3 to 5 weeksquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Russian manicure? Dat klinkt onheilspellend.
Dit klinkt pijnlijk trouwens. Alsof ze die gelnagel een halve centimeter onder je nagelriem rammenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
The point of a Russian manicure is to achieve an ultra-clean, flawless look and long-lasting durability by using an electric file (e-file) to completely remove dry cuticles and dead skin without water soaking. This meticulous prep allows gel polish to be painted deep beneath the cuticle line, making the manicure look freshly done for 3 to 5 weeks
ja klinkt het maar das niet zoquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit klinkt pijnlijk trouwens. Alsof ze die gelnagel een halve centimeter onder je nagelriem rammen
Maar als je zelf ijsthee maakt doe je dat wel met ijsquote:
klinkt ongezondquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
The point of a Russian manicure is to achieve an ultra-clean, flawless look and long-lasting durability by using an electric file (e-file) to completely remove dry cuticles and dead skin without water soaking. This meticulous prep allows gel polish to be painted deep beneath the cuticle line, making the manicure look freshly done for 3 to 5 weeks
quote:Worming from Home is a hilarious and unconventional job-simulation game where you play as a tiny 3-inch worm trying to survive a corporate finance career while working from home.
The game combines workplace comedy, chaotic physics, and humorous takes on the challenges of maintaining a work-life balance.
Key Features: 👇
• Chaotic Physics: Control a squishy worm that has to flop, roll, and bounce across the desk just to type on a keyboard.
• Corporate Work: Complete spreadsheets, respond to angry messages from your boss, and handle incoming calls.
• Stock Market: Enter Wall Street Mode, where risky insider trading can help you make money and survive an economic downturn.
• Life Outside Work: When the workday ends, explore your workspace, buy stylish hats for your worm, or hit the tiny gym for a workout.
📅 It is scheduled for full release on September 4, 2026, for PC (Windows) and macOS via Steam.
en als het zover is wat ga je dan doen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:22 schreef Recce het volgende:
Ik zit te wachten tot de IJssel bij Deventer echt het laagterecord breekt. Dat is uit 1959 en staat op 25 cm boven NAP. De afgelopen dagen is een paar keer de 25 cm aangetikt, maar het peil is er nog niet overtuigend onder geweest.
[ afbeelding ]
Dan stoppen ze je vingers tussen het kozijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:15 schreef Recce het volgende:
[..]
De hele dag die grafiek aanquote:
Emmertje water brengen om het omhoog te krijgenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en als het zover is wat ga je dan doen?
Is dat nog steeds bezig? Daar heb je al een week last van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godsamme, word echt zo gek van dat oor![]()
En nee, ik ga hem er niet van Goghstijl afhalen
Jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat nog steeds bezig? Daar heb je al een week last van.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:26 schreef bitterbal het volgende:
ik had gisteren iets beschamends toen ik weg ging bij de sportschool![]()
![]()
"Stapte op de scooter en 10 meter voor mij stond een jongen mijn kant op te zwaaien en hij vroeg are you going? En het leek net alsof die het aan mij vroeg dus net voordat ik yes kon zeggen hoorde ik een stem achter mij.
Dacht echt dat die het tegen mij zei
hoe is dat gekomen dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Begon vorige week vrijdag inderdaad. Woensdag bij HA geweest, oren zijn vanaf buiten mooi schoon. Dus verstopping zit aan de binnenkant. Moet nu met neusspray en stomen proberen het weg te krijgen, dus dat doe ik nu voor de derde dag, maar helpt nog niets. Voel wel wat slijm vanuit die buis mn keel in lopen, maar mijn oor is nog steeds doof
Verkoudheid I guessquote:
Ja, denk een feestje vieren en @Dr_Flash taggen in een post.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en als het zover is wat ga je dan doen?
Heul veul zoutsprayen en anders een neusdouche kopen en je holtes met zoutwater uitspoelen meerdere keren per dagquote:
Gruwelijk irritant.quote:
Oja neusdouche kan ik nog wel proberen. Nooit gedaan, ziet er zo naar uit altijdquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heul veul zoutsprayen en anders een neusdouche kopen en je holtes met zoutwater uitspoelen meerdere keren per dag
Oeh, dat was dus bijna foutgegaan. Dan had je uit schaamte het eiland moeten verlaten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:26 schreef bitterbal het volgende:
ik had gisteren iets beschamends toen ik weg ging bij de sportschool![]()
![]()
"Stapte op de scooter en 10 meter voor mij stond een jongen mijn kant op te zwaaien en hij vroeg are you going? En het leek net alsof die het aan mij vroeg dus net voordat ik yes kon zeggen hoorde ik een stem achter mij.
Dacht echt dat die het tegen mij zei
ja had ik hier niet kunnen blijven neequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeh, dat was dus bijna foutgegaan. Dan had je uit schaamte het eiland moeten verlaten.
Valt al het andere bij in het niet inderdaadquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeh, dat was dus bijna foutgegaan. Dan had je uit schaamte het eiland moeten verlaten.
Rode laklaag erop en gaan. Of ze worden radioactief gemaakt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zoiets.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker de airco op je laten blazen de hele dag.
waarom?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Ga me waarschijnlijk de pleuris vervelen
Hue hue.quote:
Het is even wennen maar als je het goed doet biedt het veeeeeel verlichtingquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja neusdouche kan ik nog wel proberen. Nooit gedaan, ziet er zo naar uit altijd![]()
Voel met stomen wel slijm loskomen, maar na drie dagen stomen is mijn oor nog steeds doof
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja. dat hoor ik wel vaker van mensen
Meh dat is wel goed irritant ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Begon vorige week vrijdag inderdaad. Woensdag bij HA geweest, oren zijn vanaf buiten mooi schoon. Dus verstopping zit aan de binnenkant. Moet nu met neusspray en stomen proberen het weg te krijgen, dus dat doe ik nu voor de derde dag, maar helpt nog niets. Voel wel wat slijm vanuit die buis mn keel in lopen, maar mijn oor is nog steeds doof
Ik heb ook iets over jou gehoord.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja. dat hoor ik wel vaker van mensen
ohquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:44 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Ik heb ook iets over jou gehoord.
Dat ze een beruchte crimineel is?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:44 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Ik heb ook iets over jou gehoord.
Oud nieuws.quote:
ah zo. ja dan is het idd wel even wennen als je dan niks doetquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net een onwijs intense week achter de rug.
Ben wel al naar de winkel geweest, geen zin om nu weer te gaan. Doe ik vanmiddag wel, dan moet ik toch de deur weer uitquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het is even wennen maar als je het goed doet biedt het veeeeeel verlichting
Dit is gewoon een publiekelijk geheim, hoef je niet voor in de krochten te zoekenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:48 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen toegang tot het Keldertje.
How many are missing?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is gewoon een publiekelijk geheim, hoef je niet voor in de krochten te zoeken
Je kunt jezelf toch wel een dagje vermaken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Ga me waarschijnlijk de pleuris vervelen
Echt hequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is gewoon een publiekelijk geheim, hoef je niet voor in de krochten te zoeken
Veel plezier.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:01 schreef Barbusse het volgende:
Vandaag even een tripje maken naar Braga
Muito abrigado!quote:
Klinkt een beetje alsof je hippe straattaal gebruikt voor een dorp als Broekland ofzoquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:01 schreef Barbusse het volgende:
Vandaag even een tripje maken naar Braga
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:04 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Je bent zelf een abrikoos.
Hoezo wordenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:05 schreef Ama het volgende:
Even snel naar de supermarkt voor het zo achterlijk warm gaat worden.
quote:High Temperature
28.9°C at 10:04
Lekkere vent.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal nog eens beleefd dankjewel zeggen
Braga is een mooi stadje hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt een beetje alsof je hippe straattaal gebruikt voor een dorp als Broekland ofzo
Zo snel mogelijk er uit laten trekken als het gaat ontsteken is het nog vervelender. Die van mij begin dit jaar laten trekken door de kaakchirurg op 38 jarige leeftijdquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:55 schreef mschol het volgende:
hmm tandarts is van mening dat mn verstandskies doorkomt en dat die er uit moet (en dat moet bij een kaakchirurg)
en tandvlees daar is geïrriteerd dus spoelen met zoutoplossing
verder niks spannends te zien kennelijk
soort van gerustgesteld denk ik
Ja, maar het is nogal een overgang van IJsland in te weinig dagen naar de hele dag op de bank hangenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt jezelf toch wel een dagje vermaken?
Ik zou een moord doen om me een dagje te kunnen vervelenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, maar het is nogal een overgang van IJsland in te weinig dagen naar de hele dag op de bank hangen
Was na twee weken Californië vooral heel erg. Toen ben ik echt dingen gaan doen om het dingen doen omdat ik gewoon niet meer thuis kon zitten
Had het dan beter ingeschat en had het in meer dagen gedaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, maar het is nogal een overgang van IJsland in te weinig dagen naar de hele dag op de bank hangen
Was na twee weken Californië vooral heel erg. Toen ben ik echt dingen gaan doen om het dingen doen omdat ik gewoon niet meer thuis kon zitten
Van Porto naar Braga en van Damsco naar Hagaquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Braga is een mooi stadje hoor
[ afbeelding ]
Op mijn leeftijd ben je blij met een dagje niets doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds van genieten op z'n tijd hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd ben je blij met een dagje niets doen.
Dit heb ik ook heel ergquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Als ik me een dagje verveel voel ik me weer schuldig want ik had eigenlijk honderd dingen willen doen.
Ik kan intens genieten van een dagje kalsarikännitquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met kinderen al helemaal.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even ophalen, heb je meteen iets te doen hahaatjes.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Hm, lijkt erop dat ik m'n horloge oplader ben vergeten
ff op en neer naar de koelte.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Even ophalen, heb je meteen iets te doen hahaatjes.
In het hotel laten liggen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Heb je die in ijsjesland laten liggen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Was een stacaravanquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In het hotel laten liggen?
Ik doe gewoon soms bewust een dag niks ook al zou ik wel vanalles gaan doen. Heerlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is dit voor sportief gedoe dan? Gatverdamme Q.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:40 schreef Q. het volgende:
Rondje gefietst, nu rest van de dag binnen met alles dicht.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:39 schreef Nattekat het volgende:
Ah, gevonden
Zaten in een ander vakje dan de rest van de kabelzooi.
Trekkers mogen niet eens over de snelweg.quote:Bij een ongeluk op de A59 bij Heesch zijn vanochtend iets voor 9.30 uur twee doden gevallen. Vier auto's waren erbij betrokken.. Een onbekend aantal gewonden wordt nagekeken door het ambulancepersoneel.
Volgens een woordvoerder van de ANWB gebeurde het ongeluk in de staart van een file, die was ontstaan door boerenprotest. Boeren gingen met trekkers op weg naar het provinciehuis in Den Bosch om daar te protesteren. Ze reden ook over de snelweg.
De boeren zijn schuldig aan twee doden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Trekkers mogen niet eens over de snelweg.
Ja, ik zal er geen gewoonte van maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat is dit voor sportief gedoe dan? Gatverdamme Q.
Boeren mogen alles in dit land!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Trekkers mogen niet eens over de snelweg.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Boeren mogen alles in dit land!![]()
Trekkerterroristen.
Politie-aanpak bij illegale protesten is echt lachwekkend in dit land.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Boeren mogen alles in dit land!![]()
Trekkerterroristen.
Ja maar boeren zijn zielig dus die mogen alles wat normale mensen niet mogen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Politie-aanpak bij illegale protesten is echt lachwekkend in dit land.
Kenteken beetje afplakken en je bent oncontroleerbaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar boeren zijn zielig dus die mogen alles wat normale mensen niet mogen.
Het is wel een beetje van de zotte dat een vergunning ineens niet meer geldig isquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Van gleuf naar gleuf.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gelukkig zit de post er al in.
Ja de ene nog natter dan de anderquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van gleuf naar gleuf.
iets over ice teaquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:02 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Ik zie nu pas de TT. Wat is dit?
Niet alleen bij de boeren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik gisterochtend heb schoongemaakt. Toen was het nog goed te doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
28 graden al op mijn werkplek.
uit, aan, volume +/-, stil, opnemen, ophangen, camera bekijken..quote:
Nicequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:16 schreef mschol het volgende:
[..]
uit, aan, volume +/-, stil, opnemen, ophangen, camera bekijken..
Ja, ik moest kloppen, want de bel doet het niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:19 schreef Ama het volgende:
Voordeel aan mijn elektrische deurbel is wel dat ik die gewoon uit het stopcontact kan halen als ik echt niet lastig gevallen wil worden.
Hoewel mensen dan wel op het keukenraam gaan kloppen.
deurbel beneden is uit te zetten, boven ook als ik echt niet gestoord wil wordenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:19 schreef Ama het volgende:
Voordeel aan mijn elektrische deurbel is wel dat ik die gewoon uit het stopcontact kan halen als ik echt niet lastig gevallen wil worden.
"IK HEB NU GEEN ZIN IN JE."quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:19 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik moest kloppen, want de bel doet het niet.
Die is maandag pasquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog even wachten tot de lunchpauze.
Heb je geen lunchpauze vandaag?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die is maandag pasmag ik dan niets eten tot maandag?!
Oja even de airco wat harder zettenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had zoiets van ' waarom begint het nou warmer aan te voelen '
De accu van mijn ventilator is leeg. Rip mij.
quote:De bedoeling is dat in de toekomst op het gebouw de tekst komt te staan 'The John F. Kennedy Center for the Performing Arts Restored and Renovated By President Donald J. Trump.'. De naam van Trump komt onder de officiële titel.
Nu wel heel erg veel.quote:
Helaas geen B100 maar B78quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helaas geen B100 maar B78
Het goede overwint altijd het kwaad.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:08 schreef Nattekat het volgende:
Tis toch wel ongelofelijk dat alle boeven die tot in hun laatste jaren nog actief waren nu neervallen, terwijl B&A zelf ondanks al hun kwaaltjes gewoon nog in leven zijn.
Nou, alleen die handige Harrie nog.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het goede overwint altijd het kwaad.
En Vlugge Japie zal tegelijkertijd met Bassie gaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, alleen die handige Harrie nog.
En Vlugge Japiequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, alleen die handige Harrie nog.
Die was geen slechterik meer aan het eindequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Joris van de huilende proffessor leeft ook nog btw
Nee okeequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die was geen slechterik meer aan het einde
Daarom leeft ie nog.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die was geen slechterik meer aan het einde
Ook goede rollen zijn al overleden.quote:
Kom er net achter dat de kapitein in december is overleden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook goede rollen zijn al overleden.
Ik noem een Danny Verbiest en Adjudant vd Steen ( Dick Rienstra) en Lara de hond leeft ook niet meer.
Toen postte je nog een wie?? toen we het hadden over Hans Otjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Kom er net achter dat de kapitein in december is overleden.
Niet opgeslagen in m'n RAM destijdsquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen postte je nog een wie?? toen we het hadden over Hans Otjes
Kan gebeuren. Je kan ook niet alles onthouden van wat er hier gebeurd..quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet opgeslagen in m'n RAM destijds
Ik had gister een dagje vrij en je kon inderdaad best redelijk rondlopen. Zal morgen vast wel weer anders zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:20 schreef LTVDK het volgende:
Vond het eigenlijk nog best te doen buiten, ja het is tyfusheet, maar er staat een lekker briesje en het is gortdroog qua luchtvochtigheid
Ja dan zal het wel weer benauwd zijn dat alles lekker plaktquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had gister een dagje vrij en je kon inderdaad best redelijk rondlopen. Zal morgen vast wel weer anders zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |