Hangt ervan af waar ie woont of ie Hagenees of Hagenaar is.quote:
Vriendjequote:
Eensquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee vind ze vaak wel onbeschoft en met teveel maar ben ook lange tijd met Israëli’s om gegaan.
Maar mensen weigeren op basis van nationaliteit vind ik niet oke
Heb je wel op de loopband gestaan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:54 schreef bitterbal het volgende:
kon het chocolade croissantje niet weerstaan
Ah, vandaag niet borrelen dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben thuis op de loopband geweest. Vanmiddag badminton
Ah, nagels duurt wel bijna de hele dag toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee twijfelde even maar nee. Ga zondag denk ik weer. Morgen nagel afspraak
ja tussen de 3 en 4 denk ik. zijn er al 3 gebroken en 1 is onderweg om te brekenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, nagels duurt wel bijna de hele dag toch?
3 of 4 uur voor nagels?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tussen de 3 en 4 denk ik. zijn er al 3 gebroken en 1 is onderweg om te breken
Dat vind ik naar om te horen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tussen de 3 en 4 denk ik. zijn er al 3 gebroken en 1 is onderweg om te breken
The point of a Russian manicure is to achieve an ultra-clean, flawless look and long-lasting durability by using an electric file (e-file) to completely remove dry cuticles and dead skin without water soaking. This meticulous prep allows gel polish to be painted deep beneath the cuticle line, making the manicure look freshly done for 3 to 5 weeksquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Russian manicure? Dat klinkt onheilspellend.
Dit klinkt pijnlijk trouwens. Alsof ze die gelnagel een halve centimeter onder je nagelriem rammenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
The point of a Russian manicure is to achieve an ultra-clean, flawless look and long-lasting durability by using an electric file (e-file) to completely remove dry cuticles and dead skin without water soaking. This meticulous prep allows gel polish to be painted deep beneath the cuticle line, making the manicure look freshly done for 3 to 5 weeks
ja klinkt het maar das niet zoquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit klinkt pijnlijk trouwens. Alsof ze die gelnagel een halve centimeter onder je nagelriem rammen
Maar als je zelf ijsthee maakt doe je dat wel met ijsquote:
klinkt ongezondquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
The point of a Russian manicure is to achieve an ultra-clean, flawless look and long-lasting durability by using an electric file (e-file) to completely remove dry cuticles and dead skin without water soaking. This meticulous prep allows gel polish to be painted deep beneath the cuticle line, making the manicure look freshly done for 3 to 5 weeks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |