Ah, nagels duurt wel bijna de hele dag toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee twijfelde even maar nee. Ga zondag denk ik weer. Morgen nagel afspraak
ja tussen de 3 en 4 denk ik. zijn er al 3 gebroken en 1 is onderweg om te brekenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, nagels duurt wel bijna de hele dag toch?
3 of 4 uur voor nagels?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tussen de 3 en 4 denk ik. zijn er al 3 gebroken en 1 is onderweg om te breken
Dat vind ik naar om te horen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tussen de 3 en 4 denk ik. zijn er al 3 gebroken en 1 is onderweg om te breken
The point of a Russian manicure is to achieve an ultra-clean, flawless look and long-lasting durability by using an electric file (e-file) to completely remove dry cuticles and dead skin without water soaking. This meticulous prep allows gel polish to be painted deep beneath the cuticle line, making the manicure look freshly done for 3 to 5 weeksquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Russian manicure? Dat klinkt onheilspellend.
Dit klinkt pijnlijk trouwens. Alsof ze die gelnagel een halve centimeter onder je nagelriem rammenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
The point of a Russian manicure is to achieve an ultra-clean, flawless look and long-lasting durability by using an electric file (e-file) to completely remove dry cuticles and dead skin without water soaking. This meticulous prep allows gel polish to be painted deep beneath the cuticle line, making the manicure look freshly done for 3 to 5 weeks
ja klinkt het maar das niet zoquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit klinkt pijnlijk trouwens. Alsof ze die gelnagel een halve centimeter onder je nagelriem rammen
Maar als je zelf ijsthee maakt doe je dat wel met ijsquote:
klinkt ongezondquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
The point of a Russian manicure is to achieve an ultra-clean, flawless look and long-lasting durability by using an electric file (e-file) to completely remove dry cuticles and dead skin without water soaking. This meticulous prep allows gel polish to be painted deep beneath the cuticle line, making the manicure look freshly done for 3 to 5 weeks
quote:Worming from Home is a hilarious and unconventional job-simulation game where you play as a tiny 3-inch worm trying to survive a corporate finance career while working from home.
The game combines workplace comedy, chaotic physics, and humorous takes on the challenges of maintaining a work-life balance.
Key Features: 👇
• Chaotic Physics: Control a squishy worm that has to flop, roll, and bounce across the desk just to type on a keyboard.
• Corporate Work: Complete spreadsheets, respond to angry messages from your boss, and handle incoming calls.
• Stock Market: Enter Wall Street Mode, where risky insider trading can help you make money and survive an economic downturn.
• Life Outside Work: When the workday ends, explore your workspace, buy stylish hats for your worm, or hit the tiny gym for a workout.
📅 It is scheduled for full release on September 4, 2026, for PC (Windows) and macOS via Steam.
en als het zover is wat ga je dan doen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:22 schreef Recce het volgende:
Ik zit te wachten tot de IJssel bij Deventer echt het laagterecord breekt. Dat is uit 1959 en staat op 25 cm boven NAP. De afgelopen dagen is een paar keer de 25 cm aangetikt, maar het peil is er nog niet overtuigend onder geweest.
[ afbeelding ]
Dan stoppen ze je vingers tussen het kozijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:15 schreef Recce het volgende:
[..]
De hele dag die grafiek aanquote:
Emmertje water brengen om het omhoog te krijgenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en als het zover is wat ga je dan doen?
Is dat nog steeds bezig? Daar heb je al een week last van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godsamme, word echt zo gek van dat oor![]()
En nee, ik ga hem er niet van Goghstijl afhalen
Jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat nog steeds bezig? Daar heb je al een week last van.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:26 schreef bitterbal het volgende:
ik had gisteren iets beschamends toen ik weg ging bij de sportschool![]()
![]()
"Stapte op de scooter en 10 meter voor mij stond een jongen mijn kant op te zwaaien en hij vroeg are you going? En het leek net alsof die het aan mij vroeg dus net voordat ik yes kon zeggen hoorde ik een stem achter mij.
Dacht echt dat die het tegen mij zei
hoe is dat gekomen dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Begon vorige week vrijdag inderdaad. Woensdag bij HA geweest, oren zijn vanaf buiten mooi schoon. Dus verstopping zit aan de binnenkant. Moet nu met neusspray en stomen proberen het weg te krijgen, dus dat doe ik nu voor de derde dag, maar helpt nog niets. Voel wel wat slijm vanuit die buis mn keel in lopen, maar mijn oor is nog steeds doof
Verkoudheid I guessquote:
Ja, denk een feestje vieren en @Dr_Flash taggen in een post.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en als het zover is wat ga je dan doen?
Heul veul zoutsprayen en anders een neusdouche kopen en je holtes met zoutwater uitspoelen meerdere keren per dagquote:
Gruwelijk irritant.quote:
Oja neusdouche kan ik nog wel proberen. Nooit gedaan, ziet er zo naar uit altijdquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heul veul zoutsprayen en anders een neusdouche kopen en je holtes met zoutwater uitspoelen meerdere keren per dag
Oeh, dat was dus bijna foutgegaan. Dan had je uit schaamte het eiland moeten verlaten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:26 schreef bitterbal het volgende:
ik had gisteren iets beschamends toen ik weg ging bij de sportschool![]()
![]()
"Stapte op de scooter en 10 meter voor mij stond een jongen mijn kant op te zwaaien en hij vroeg are you going? En het leek net alsof die het aan mij vroeg dus net voordat ik yes kon zeggen hoorde ik een stem achter mij.
Dacht echt dat die het tegen mij zei
ja had ik hier niet kunnen blijven neequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeh, dat was dus bijna foutgegaan. Dan had je uit schaamte het eiland moeten verlaten.
Valt al het andere bij in het niet inderdaadquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeh, dat was dus bijna foutgegaan. Dan had je uit schaamte het eiland moeten verlaten.
Rode laklaag erop en gaan. Of ze worden radioactief gemaakt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zoiets.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker de airco op je laten blazen de hele dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |