quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:26 schreef bitterbal het volgende:
Gaat lekker
Israëlische vrouw en haar dochter hier aangevallen op het eiland door een Fransman vorige week. Nu zag ik de verwondingen. De moeder is haar oor kwijt
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:28 schreef bitterbal het volgende:
En op Samui is een Israëlisch gezin geweigerd bij een soort van dierentuin puur omdat ze Israeli zijn
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 06:27 schreef bitterbal het volgende:
kreeg net beelden van iemand die toegang was geweigerd op het vliegveld in phuket van de deportatie ruimte daar. Minder erg dan gedacht. alsnog natuurlijk niet tof.
ze heeft dezelfde visa als ik maar Phuket is geen fan van deze visa
hmm gaat goed daar..quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 06:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja goede vraag. Natuurlijk nu eerst dat huis/land van mijn naam, bedrijf sluiten. en dan weet ik het niet zo goed eigenlijk. komen steeds meer berichten dat de visa die ik heb risicovol is
Dan heb ik goed nieuws voor je vandaag is het zover!quote:
successquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws voor je vandaag is het zover!
Ontbeten, vaatwasser gevuld, keukenblad gepoetst, lunchpakket gereed, mij alleen nog even insmeren met factor 50 vanwege de bloedhitte vandaag en straks nog een dagje in de winkel werken
Tot later maar weer!
Ik zou zeggen Phuk et.quote:
Mijn ouders houden me voorlopig nog wel even hier hoop ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:01 schreef Koen66 het volgende:
maar ja zolang de juniors hier ook nog moeten wonen is verhuizen alweer een lastige
Heb jij Israeliërs op Samui meegemaakt? Ik wel. Nul medelijden met die genocidale maniakken.quote:
hey, als ik hier generaliserende opmerkingen maak word ik gelijk in de extreemrechtse hoek gezetquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij Israeliërs op Samui meegemaakt? Ik wel. Nul medelijden met die genocidale maniakken.
Altijd betrouwbaar, zo'n n=1 ervaring.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij Israeliërs op Samui meegemaakt? Ik wel. Nul medelijden met die genocidale maniakken.
Hoho, het is sowieso al n=2 want bitterbal heeft dezelfde ervaringquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd betrouwbaar, zo'n n=1 ervaring.
je verlagen tot (hun) niveau betekent niet dat je beter bentquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ballie beschrijft een aantal voorvallen maar geen eigen ervaringen toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoho, het is sowieso al n=2 want bitterbal heeft dezelfde ervaring
sterkte..quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:02 schreef Koen66 het volgende:
ik verlaat het politiek incorrecte toneel en ga weer aan de slag
Ze hebben inderdaad slechts één Gaza-strook vermoord.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd betrouwbaar, zo'n n=1 ervaring.
Dan heb je in de vorige topics wat dingen gemistquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ballie beschrijft een aantal voorvallen maar geen eigen ervaringen toch?
Nou dat valt wel mee dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad slechts één Gaza-strook vermoord.
Klopt. Niet meegekregen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb je in de vorige topics wat dingen gemist
Iedereen is welkomquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:18 schreef CherryLips het volgende:
We vinden toch gewoon iedereen kut hier? Duitsers, Fransen, Marokkanen, Israëli's, Spanjaarden.
Nou niet genoeg dat ik het terecht vind dat zo worden geweigerdquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoho, het is sowieso al n=2 want bitterbal heeft dezelfde ervaring
Mensen gewoon..quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:18 schreef CherryLips het volgende:
We vinden toch gewoon iedereen kut hier? Duitsers, Fransen, Marokkanen, Israëli's, Spanjaarden.
Vooral Nederlanders.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:18 schreef CherryLips het volgende:
Israëli's, Palestijnen, Marokkanen, Turken.. Allemaal kut. Maar nog altijd beter dan Hagenezenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:18 schreef CherryLips het volgende:
Dit deed je expres, kleutzakquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Israëli's, Palestijnen, Marokkanen, Turken.. Allemaal kut. Maar nog altijd beter dan Hagenezen
Ah, oke. Ik had een andere indrukquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou niet genoeg dat ik het terecht vind dat zo worden geweigerd
Nee vind ze vaak wel onbeschoft en met teveel maar ben ook lange tijd met Israëli’s om gegaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik had een andere indruk
Geleerd van Trumpquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee vind ze vaak wel onbeschoft en met teveel maar ben ook lange tijd met Israëli’s om gegaan.
Maar mensen weigeren op basis van nationaliteit vind ik niet oke
Neen maandag kan ik kijken hoeveel uren ik nog heb en evt bijkopen en dan kan ik kijken wanneerquote:
Hangt ervan af waar ie woont of ie Hagenees of Hagenaar is.quote:
Vriendjequote:
Eensquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee vind ze vaak wel onbeschoft en met teveel maar ben ook lange tijd met Israëli’s om gegaan.
Maar mensen weigeren op basis van nationaliteit vind ik niet oke
Heb je wel op de loopband gestaan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:54 schreef bitterbal het volgende:
kon het chocolade croissantje niet weerstaan
Ah, vandaag niet borrelen dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben thuis op de loopband geweest. Vanmiddag badminton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |