SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
mwoah, ik had liever nog iets langer geslapen
Deze kwam onder de klamboe en is zon tijgermuggeval.quote:
Yes die hebben we hier ook. Kunnen dengue verspreiden en zijn ook overdag actief.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze kwam onder de klamboe en is zon tijgermuggeval.
Die zijn 2 millimeter groot ofzo
Dit is Friesland. Ik wist niet dat je die mugjes moest melden. Dit is niet de eerstequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes die hebben we hier ook. Kunnen dengue verspreiden en zijn ook overdag actief.
je kan hem melden
https://muggensurveillance.be/deelname
ah w8 das belgie![]()
Geloof dat ze tijd terug idd wilde weten waar ze waren gespot. En dan kwamen ze zoeken naar de nesten. Weet niet of ze dat nog steeds doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit is Friesland. Ik wist niet dat je die mugjes moest melden. Dit is niet de eerste
Ik weet niet eens wat dengue is en ik weet een heleboelquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat ze tijd terug idd wilde weten waar ze waren gespot. En dan kwamen ze zoeken naar de nesten. Weet niet of ze dat nog steeds doen.
Deze mug kan verschillende ziektes overdragen waaronder dengue. Geloof dat er rond 1960 een grote hoeveelheid was van deze muggen in NL en die hebben ze toen succesvol weten te doodvermoorden![]()
Ik heb zelf nog geen dengue gehad want heb ook de vaccinatie maar ken wel mensen die het hebben gehad en sommige dachten serieus dat ze het niet zouden overleven zo ziek waren ze.
knokkelkoortsquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dengue is en ik weet een heleboel
Neee dat niet asjeblieftquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
knokkelkoorts
Dengue, ook bekend als knokkelkoorts, is een virale infectieziekte die wordt overgedragen door de beet van besmette Aedes-muggen. De ziekte komt veel voor in (sub)tropische gebieden. Veel mensen hebben geen klachten, maar wie wel ziek wordt krijgt last van hoge koorts, heftige hoofdpijn en erge spier- en gewrichtspijn
in nl is de kans iniminie dat die het virus bij zich heeft :pquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Neee dat niet asjeblieft
Ik ben al een aantal keer gestoken door het kreng
Tot vakantiegangers terugkomen met die ziekte.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:41 schreef bitterbal het volgende:
Nee, je kunt op dit moment geen dengue (knokkelkoorts) oplopen in Europees Nederland
Of je moet de pech hebben dat er eentje met het vliegtuig meelift, dat was geloof ik in Belgie het gevalquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:41 schreef bitterbal het volgende:
Nee, je kunt op dit moment geen dengue (knokkelkoorts) oplopen in Europees Nederland
Ja kans is echt klein. Grotere kans dat je straks van de trap flikkert:pquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Of je moet de pech hebben dat er eentje met het vliegtuig meelift, dat was geloof ik in Belgie het geval
Die kans is momenteel echt heel grootquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kans is echt klein. Grotere kans dat je straks van de trap flikkert:p
Daarom ga ik mij volgend jaar ook inschrijven voor een 55+ woningquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Die kans is momenteel echt heel groot
Of dat iemand om half 5 uit z'n bed flikkert en vervolgens niet meer terug in slaap valt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bedankt voor deze samenvatting.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 06:02 schreef Karzai het volgende:
Wereldnieuws weer doorgenomen, de oorlogen kabbelen nog voort er zit niet veel schot in de zaak
.En wij maar betalen, nog maar ff een uurtje op de bank leggen
Slechte trap en ikzelfquote:
hoe lang is de wachttijd?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 06:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daarom ga ik mij volgend jaar ook inschrijven voor een 55+ woning
wat zijn je plannen nu de komende tijd?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 06:27 schreef bitterbal het volgende:
kreeg net beelden van iemand die toegang was geweigerd op het vliegveld in phuket van de deportatie ruimte daar. Minder erg dan gedacht. alsnog natuurlijk niet tof.
ze heeft dezelfde visa als ik maar Phuket is geen fan van deze visa
ja goede vraag. Natuurlijk nu eerst dat huis/land van mijn naam, bedrijf sluiten. en dan weet ik het niet zo goed eigenlijk. komen steeds meer berichten dat de visa die ik heb risicovol isquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 06:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat zijn je plannen nu de komende tijd?
Nee nog niet, ik word in januari 55, en mijn hypotheek loopt nog 11 jaar door dus zoveel haast heb ik niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 06:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je bent dan wel ruim op tijd denk ik. Heb je al iets op het oog?
1,2,3,4 wat veel ouwe lullen hier!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 06:55 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij mag ik me daar ook zowat voor inschrijven intussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |