hoe lang is de wachttijd?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 06:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daarom ga ik mij volgend jaar ook inschrijven voor een 55+ woning
wat zijn je plannen nu de komende tijd?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 06:27 schreef bitterbal het volgende:
kreeg net beelden van iemand die toegang was geweigerd op het vliegveld in phuket van de deportatie ruimte daar. Minder erg dan gedacht. alsnog natuurlijk niet tof.
ze heeft dezelfde visa als ik maar Phuket is geen fan van deze visa
ja goede vraag. Natuurlijk nu eerst dat huis/land van mijn naam, bedrijf sluiten. en dan weet ik het niet zo goed eigenlijk. komen steeds meer berichten dat de visa die ik heb risicovol isquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 06:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat zijn je plannen nu de komende tijd?
Nee nog niet, ik word in januari 55, en mijn hypotheek loopt nog 11 jaar door dus zoveel haast heb ik niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 06:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je bent dan wel ruim op tijd denk ik. Heb je al iets op het oog?
1,2,3,4 wat veel ouwe lullen hier!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 06:55 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij mag ik me daar ook zowat voor inschrijven intussen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:26 schreef bitterbal het volgende:
Gaat lekker
Israëlische vrouw en haar dochter hier aangevallen op het eiland door een Fransman vorige week. Nu zag ik de verwondingen. De moeder is haar oor kwijt
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:28 schreef bitterbal het volgende:
En op Samui is een Israëlisch gezin geweigerd bij een soort van dierentuin puur omdat ze Israeli zijn
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 06:27 schreef bitterbal het volgende:
kreeg net beelden van iemand die toegang was geweigerd op het vliegveld in phuket van de deportatie ruimte daar. Minder erg dan gedacht. alsnog natuurlijk niet tof.
ze heeft dezelfde visa als ik maar Phuket is geen fan van deze visa
hmm gaat goed daar..quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 06:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja goede vraag. Natuurlijk nu eerst dat huis/land van mijn naam, bedrijf sluiten. en dan weet ik het niet zo goed eigenlijk. komen steeds meer berichten dat de visa die ik heb risicovol is
Dan heb ik goed nieuws voor je vandaag is het zover!quote:
successquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws voor je vandaag is het zover!
Ontbeten, vaatwasser gevuld, keukenblad gepoetst, lunchpakket gereed, mij alleen nog even insmeren met factor 50 vanwege de bloedhitte vandaag en straks nog een dagje in de winkel werken
Tot later maar weer!
Ik zou zeggen Phuk et.quote:
Mijn ouders houden me voorlopig nog wel even hier hoop ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:01 schreef Koen66 het volgende:
maar ja zolang de juniors hier ook nog moeten wonen is verhuizen alweer een lastige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |