Echt hequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is gewoon een publiekelijk geheim, hoef je niet voor in de krochten te zoeken
Veel plezier.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:01 schreef Barbusse het volgende:
Vandaag even een tripje maken naar Braga
Muito abrigado!quote:
Klinkt een beetje alsof je hippe straattaal gebruikt voor een dorp als Broekland ofzoquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:01 schreef Barbusse het volgende:
Vandaag even een tripje maken naar Braga
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:04 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Je bent zelf een abrikoos.
Hoezo wordenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:05 schreef Ama het volgende:
Even snel naar de supermarkt voor het zo achterlijk warm gaat worden.
quote:High Temperature
28.9°C at 10:04
Lekkere vent.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal nog eens beleefd dankjewel zeggen
Braga is een mooi stadje hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt een beetje alsof je hippe straattaal gebruikt voor een dorp als Broekland ofzo
Zo snel mogelijk er uit laten trekken als het gaat ontsteken is het nog vervelender. Die van mij begin dit jaar laten trekken door de kaakchirurg op 38 jarige leeftijdquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:55 schreef mschol het volgende:
hmm tandarts is van mening dat mn verstandskies doorkomt en dat die er uit moet (en dat moet bij een kaakchirurg)
en tandvlees daar is geïrriteerd dus spoelen met zoutoplossing
verder niks spannends te zien kennelijk
soort van gerustgesteld denk ik
Ja, maar het is nogal een overgang van IJsland in te weinig dagen naar de hele dag op de bank hangenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt jezelf toch wel een dagje vermaken?
Ik zou een moord doen om me een dagje te kunnen vervelenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, maar het is nogal een overgang van IJsland in te weinig dagen naar de hele dag op de bank hangen
Was na twee weken Californië vooral heel erg. Toen ben ik echt dingen gaan doen om het dingen doen omdat ik gewoon niet meer thuis kon zitten
Had het dan beter ingeschat en had het in meer dagen gedaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, maar het is nogal een overgang van IJsland in te weinig dagen naar de hele dag op de bank hangen
Was na twee weken Californië vooral heel erg. Toen ben ik echt dingen gaan doen om het dingen doen omdat ik gewoon niet meer thuis kon zitten
Van Porto naar Braga en van Damsco naar Hagaquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Braga is een mooi stadje hoor
[ afbeelding ]
Op mijn leeftijd ben je blij met een dagje niets doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds van genieten op z'n tijd hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd ben je blij met een dagje niets doen.
Dit heb ik ook heel ergquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Als ik me een dagje verveel voel ik me weer schuldig want ik had eigenlijk honderd dingen willen doen.
Ik kan intens genieten van een dagje kalsarikännitquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd ben je blij met een dagje niets doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |