Ja, ik zal er geen gewoonte van maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat is dit voor sportief gedoe dan? Gatverdamme Q.
Boeren mogen alles in dit land!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Trekkers mogen niet eens over de snelweg.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Boeren mogen alles in dit land!![]()
Trekkerterroristen.
Politie-aanpak bij illegale protesten is echt lachwekkend in dit land.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Boeren mogen alles in dit land!![]()
Trekkerterroristen.
Ja maar boeren zijn zielig dus die mogen alles wat normale mensen niet mogen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Politie-aanpak bij illegale protesten is echt lachwekkend in dit land.
Kenteken beetje afplakken en je bent oncontroleerbaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar boeren zijn zielig dus die mogen alles wat normale mensen niet mogen.
Het is wel een beetje van de zotte dat een vergunning ineens niet meer geldig isquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Van gleuf naar gleuf.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gelukkig zit de post er al in.
Ja de ene nog natter dan de anderquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van gleuf naar gleuf.
iets over ice teaquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:02 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Ik zie nu pas de TT. Wat is dit?
Niet alleen bij de boeren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik gisterochtend heb schoongemaakt. Toen was het nog goed te doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
28 graden al op mijn werkplek.
uit, aan, volume +/-, stil, opnemen, ophangen, camera bekijken..quote:
Nicequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:16 schreef mschol het volgende:
[..]
uit, aan, volume +/-, stil, opnemen, ophangen, camera bekijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |