Met kinderen al helemaal.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd ben je blij met een dagje niets doen.
Even ophalen, heb je meteen iets te doen hahaatjes.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Hm, lijkt erop dat ik m'n horloge oplader ben vergeten
ff op en neer naar de koelte.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Even ophalen, heb je meteen iets te doen hahaatjes.
In het hotel laten liggen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Heb je die in ijsjesland laten liggen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Was een stacaravanquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In het hotel laten liggen?
Ik doe gewoon soms bewust een dag niks ook al zou ik wel vanalles gaan doen. Heerlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd ben je blij met een dagje niets doen.
Wat is dit voor sportief gedoe dan? Gatverdamme Q.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:40 schreef Q. het volgende:
Rondje gefietst, nu rest van de dag binnen met alles dicht.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:39 schreef Nattekat het volgende:
Ah, gevonden
Zaten in een ander vakje dan de rest van de kabelzooi.
Trekkers mogen niet eens over de snelweg.quote:Bij een ongeluk op de A59 bij Heesch zijn vanochtend iets voor 9.30 uur twee doden gevallen. Vier auto's waren erbij betrokken.. Een onbekend aantal gewonden wordt nagekeken door het ambulancepersoneel.
Volgens een woordvoerder van de ANWB gebeurde het ongeluk in de staart van een file, die was ontstaan door boerenprotest. Boeren gingen met trekkers op weg naar het provinciehuis in Den Bosch om daar te protesteren. Ze reden ook over de snelweg.
De boeren zijn schuldig aan twee doden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Trekkers mogen niet eens over de snelweg.
Ja, ik zal er geen gewoonte van maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat is dit voor sportief gedoe dan? Gatverdamme Q.
Boeren mogen alles in dit land!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Trekkers mogen niet eens over de snelweg.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Boeren mogen alles in dit land!![]()
Trekkerterroristen.
Politie-aanpak bij illegale protesten is echt lachwekkend in dit land.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Boeren mogen alles in dit land!![]()
Trekkerterroristen.
Ja maar boeren zijn zielig dus die mogen alles wat normale mensen niet mogen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Politie-aanpak bij illegale protesten is echt lachwekkend in dit land.
Kenteken beetje afplakken en je bent oncontroleerbaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar boeren zijn zielig dus die mogen alles wat normale mensen niet mogen.
Het is wel een beetje van de zotte dat een vergunning ineens niet meer geldig isquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Van gleuf naar gleuf.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gelukkig zit de post er al in.
Ja de ene nog natter dan de anderquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van gleuf naar gleuf.
iets over ice teaquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:02 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Ik zie nu pas de TT. Wat is dit?
Niet alleen bij de boeren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik gisterochtend heb schoongemaakt. Toen was het nog goed te doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
28 graden al op mijn werkplek.
uit, aan, volume +/-, stil, opnemen, ophangen, camera bekijken..quote:
Nicequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:16 schreef mschol het volgende:
[..]
uit, aan, volume +/-, stil, opnemen, ophangen, camera bekijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |