En Vlugge Japiequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, alleen die handige Harrie nog.
Die was geen slechterik meer aan het eindequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Joris van de huilende proffessor leeft ook nog btw
Nee okeequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die was geen slechterik meer aan het einde
Daarom leeft ie nog.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die was geen slechterik meer aan het einde
Ook goede rollen zijn al overleden.quote:
Kom er net achter dat de kapitein in december is overleden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook goede rollen zijn al overleden.
Ik noem een Danny Verbiest en Adjudant vd Steen ( Dick Rienstra) en Lara de hond leeft ook niet meer.
Toen postte je nog een wie?? toen we het hadden over Hans Otjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Kom er net achter dat de kapitein in december is overleden.
Niet opgeslagen in m'n RAM destijdsquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen postte je nog een wie?? toen we het hadden over Hans Otjes
Kan gebeuren. Je kan ook niet alles onthouden van wat er hier gebeurd..quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet opgeslagen in m'n RAM destijds
Ik had gister een dagje vrij en je kon inderdaad best redelijk rondlopen. Zal morgen vast wel weer anders zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:20 schreef LTVDK het volgende:
Vond het eigenlijk nog best te doen buiten, ja het is tyfusheet, maar er staat een lekker briesje en het is gortdroog qua luchtvochtigheid
Ja dan zal het wel weer benauwd zijn dat alles lekker plaktquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had gister een dagje vrij en je kon inderdaad best redelijk rondlopen. Zal morgen vast wel weer anders zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |