Wat zei die nu weer?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
@:dobbydobby De nieuwe lul Peter is uit.
Hardop gelachen.
Hij was het het hele interview ziedend en dat werd steeds erger door de vragen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:12 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Wat zei die nu weer?
Hardop gelachen trouwens weer om dat centrum. Dat kan echt, echt, echt niet.
Denk misschien wel een beetje spijt van zijn verlenging. Zeker nu het kut gaat.quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij was het het hele interview ziedend en dat werd steeds erger door de vragen.
Pieter BLACKED vond het ook al een duidelijke overtredingquote:Op maandag 10 augustus 2026 15:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
https://x.com/MariovanderEnde/status/2086779777013231977
@:caland @:hhh38
quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:13 schreef Zorro het volgende:
Dit is wel HEEEL triest om dit af te keuren
quote:
quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:14 schreef RipCity het volgende:
Ach ja eredivisie niveau scheidsrechters weer. Elk miniscuul duwtje
quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:15 schreef PSVCL het volgende:
de feyenoorder in de scheids kwam naar boven
quote:
Heel veel duwtjes worden niet bestraft natuurlijk maar als je zo opzichtig met twee handen duwt dan wordt daar zelfs in de kelderklasse voor gefloten (weet ik uit enige ervaring)quote:Op maandag 10 augustus 2026 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
In de Premier League mag je wel met twee handen in de rug duwen.
Allemaal tuig uit Eindhoven.quote:Op maandag 10 augustus 2026 15:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De regels niet kennen
Mensen waren dit WK ook nog verontwaardigd dat Haaland niet met 2 handen in de rug iemand van Engeland omver mocht duwen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
In de Premier League mag je wel met twee handen in de rug duwen.
Even een Veermannetje doen, er was absoluut geen intentie.quote:Op maandag 10 augustus 2026 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
FlorANUS 3 wedstrijden geschorst (1 voorwaardelijk), mist Twente en Heerenveen.
Kwam puur door die schijnbeweging dat ie hem raakte.quote:Op maandag 10 augustus 2026 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Even een Veermannetje doen, er was absoluut geen intentie.
Welk interview? Dit wil ik graag nog even terugzien.quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij was het het hele interview ziedend en dat werd steeds erger door de vragen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 10 augustus 2026 19:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Welk interview? Dit wil ik graag nog even terugzien.
Zelfs als Brabander zou ik ook liever in Volendam wonen dan in dat pauper Tilburg.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Puur op voetbal zelf bekeken: het inwisselen van FC Volendam voor Willem II was niet verstandig.
Zelfs? Juist als Brabander. Want dan ken je Tilburg.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zelfs als Brabander zou ik ook liever in Volendam wonen dan in dat pauper Tilburg.
Ja, goed punt. Wat een vreselijke kut stad is dat zeg.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zelfs? Juist als Brabander. Want dan ken je Tilburg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aletha > Fresia.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:33 schreef Zipportal het volgende:
Goedemiddag
Fresia om 19:32. Komt net uit bed zeker? @:3rr0r
@R-woud93 vindt Fresia lekkerquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:33 schreef Zipportal het volgende:
Goedemiddag
Fresia om 19:32. Komt net uit bed zeker? @:3rr0r
Hier schrik ik van.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zelfs als Brabander zou ik ook liever in Volendam wonen dan in dat pauper Tilburg.
Tijd voor een wetenschappelijke poll:quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sfeervol voetbalstadion
Hier heeft iemand bezopen een artikel geschreven.
Ze hebben daar van die mokerdomme stewards die dan een soort veel te goedkoop pak aantrekken om maar classy over te komen, daar moet ik altijd zo om lachenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sfeervol voetbalstadion
Hier heeft iemand bezopen een artikel geschreven.
Beetje zoals in de tijd van de NSB. Dachten ook even mee te kunnen doen met de nazi’s in hun goedkope kloffies.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben daar van die mokerdomme stewards die dan een soort veel te goedkoop pak aantrekken om maar classy over te komen, daar moet ik altijd zo om lachen
Pijnlijk voor zo'n leuke club.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:01 schreef maxi-mus het volgende:
Willem 2 was vorig jaar al matig en er is amper wat bijgekomen.
Nee dit kun je een trainer niet aandoen. Net als de trainer van Cambuur.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:08 schreef mitt het volgende:
[..]
Pijnlijk voor zo'n leuke club.
Ben geen fan van Stegeman maar hiermee kan je niet de Eredivisie in..
Hij raakt 'm niet eens.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:13 schreef Zorro het volgende:
Hier vind ik dat de var zou moeten mogen ingrijpen. Was helemaal niks.
Precies. Maar hij is wel nu de lul met geelquote:
Dan zal hij wel geselecteerd worden voor Oranje, want daar speelt wel meer in wat niet veel bijzonders is.quote:
@OmniRocketquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:36 schreef fetX het volgende:
Haalt Correia de kerst? @:gurneyisbestoke
Die geeft Van Seumeren elke wedstrijd een fles goede jenever.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:36 schreef fetX het volgende:
Henk Bruggegod.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Die Telstar trainert gaat de winterstop niet halen.
Ik heb echt zo'n hekel aan dat cafe- en carnavalssfeertje van ESPN. Ga goddomme eens serieuze sportjournalistiek bedrijven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
Jan Joost die die ingelijste stand aan de coach van Excelsior geeft, wat een treurigheid.
Schop dat drumstel van Glenn op een hoop.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n hekel aan dat cafe- en carnavalssfeertje van ESPN. Ga goddomme eens serieuze sportjournalistiek bedrijven.
Zo de in de eerste bekerrondes doen alsof iedere amateurclub alleen maar comazuipt en het totaal niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n hekel aan dat cafe- en carnavalssfeertje van ESPN. Ga goddomme eens serieuze sportjournalistiek bedrijven.
Een maat van mij doet mee aan een poule waar je de eerst ontslagen trainer ook voorspelt.quote:
Dat ging snel.quote:15-08-2026 19:54:25 Ambulance Utrecht A2 Amersfoort 133812
726125 Ambulance Utrecht - Ambulance-09-125
Oh dit is liefquote:
Genoteerd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Een maat van mij doet mee aan een poule waar je de eerst ontslagen trainer ook voorspelt.
Ik heb toen gezegd, wellicht Correia.
Maar een nederlaag tegen AZ is geen schande... maar eens kijken hoe het er voor staat bij de 1e interlandonderbreking
Utrecht heeft ook een kutelftal,die zijn er zeker niet beter op geworden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:56 schreef bbuddybb het volgende:
Van de mythe van Correia is ook weinig meer over.
Ik denk nog steeds Brommetje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Een maat van mij doet mee aan een poule waar je de eerst ontslagen trainer ook voorspelt.
Ik heb toen gezegd, wellicht Correia.
Maar een nederlaag tegen AZ is geen schande... maar eens kijken hoe het er voor staat bij de 1e interlandonderbreking
Ze hebben het nu al moeilijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ondanks alle negativiteit verwacht ik dat PSV dit gewoon vrij ruim gaat winnen.
Excelsior mist De Regt en Naujoks dus dit gaat PSV simpel winnen ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ondanks alle negativiteit verwacht ik dat PSV dit gewoon vrij ruim gaat winnen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Correia heb t nog niet op de rails. Wie vliegt er eerder uit, hij of Vd Brom?
Leo moet gewoon weer darts gaan doenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leo Oldenburger. Dat is nou precies wat ik bedoel met dat SBS carnavalssfeertje bij ESPN @:maxi-mus
Leo Berenburger werd ook helemaal boos dat er een BUITENLANDER was gekozen als bondscoach. Ga lekker bij Emmen op de tribune zitten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leo Oldenburger. Dat is nou precies wat ik bedoel met dat SBS carnavalssfeertje bij ESPN @:maxi-mus
Kan ook komen omdat het nog niet begonnen isquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op naar Cambuur. Al is dat voor de neutrale toeschouwer natuurlijk niets aan.
Tegen de Excelsiors van deze wereld balletjes wegleggen kan Joey wel. Zodra het tempo weer hoger wordt zakt hij door het ijs.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan er niks van volgens de kenners.
Degradatiekandidaat nr 1.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op naar Cambuur. Al is dat voor de neutrale toeschouwer natuurlijk niets aan.
Ik schat PEC hoger in dan Willem 2.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Degradatiekandidaat nr 1.
Dan Pec
Dan Willem II
Inderdaad. In de Champions League keer op keer finaal door het ijs gezakt. De statistieken onderschrijven dat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen de Excelsiors van deze wereld balletjes wegleggen kan Joey wel. Zodra het tempo weer hoger wordt zakt hij door het ijs.
Heel goed mogelijk. Maar andere eredivisieploegen hebben dat niet eens.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen de Excelsiors van deze wereld balletjes wegleggen kan Joey wel. Zodra het tempo weer hoger wordt zakt hij door het ijs.
Mag. Ik vond Pec in tweede seizoenhelft vorig seizoen erg ondermaats. En niet aanmerkelijk versterkt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schat PEC hoger in dan Willem 2.
Daarom is PSV ook een prima club voor hem.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk. Maar andere eredivisieploegen hebben dat niet eens.
Willem 2 was vorig seizoen in de KKD ook ontzettend matig en is er zeker zonder de keeper minder op geworden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mag. Ik vond Pec in tweede seizoenhelft vorig seizoen erg ondermaats. En niet aanmerkelijk versterkt.
Ja eens. En als ie dat zelf inziet en de motivatie houdt is PSV er nog een aantal jaar erg goed mee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom is PSV ook een prima club voor hem.
Bij Dortmund wordt het niets.
Die gaan vd merbel van Den Bosch nog halen. Hele goede keeper.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Willem 2 was vorig seizoen in de KKD ook ontzettend matig en is er zeker zonder de keeper minder op geworden.
Joop?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:15 schreef fetX het volgende:
Stelling: Utrecht had beter den Uyl kunnen halen.
Meneer de(n) Uil?quote:
Kijk jij dat?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:21 schreef Zipportal het volgende:
Stelling: dood topic.
@:3rr0r atletiek
Echt, op een paar erg positieve uitschieters na echt veel aids gehad met die uitshirtsquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:29 schreef De_Kraam het volgende:
PSV speelt voor de verandering weer eens in een merkwaardig uitshirt.
Is de Domtoren niet handiger?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Ach Utreg.
@:Paul naar de Brienenoord.
Dat wordt zo'n troep.quote:
Zolang het niet dat achterlijke fluoriscerend neon is waar Barcelona zich nog wel eens mee voor joker wil zetten kan het me verdomd weinig schelen hoe een uitshirt er uit zietquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:31 schreef ISVV het volgende:
[..]
Echt, op een paar erg positieve uitschieters na echt veel aids gehad met die uitshirts
@Paul gokt voor nederlagen van UUUU. Verzuipen in de gracht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Gelukkig is Correia wel goed in degradatievoetbal.
Wie wilde ook alweer dat hij bondscoach werd?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Correia hype kan ook weer de ijskast in
Echt geen reet aan. Excelsior kan niks.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:42 schreef Zorro het volgende:
De wedstrijd sleept zich naar de rust, heet dat dan.
2 users in het koetjestopicquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wie wilde ook alweer dat hij bondscoach werd?
PSV is vooral erg matig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:12 schreef bbuddybb het volgende:
Ik kijk met een schuin oog maar volgens mij maakt Excelsior geen onaardige indruk?
Vast wel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:36 schreef fetX het volgende:
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:14 schreef ISVV het volgende:
[..]
Het is jammer dat je vader zich voort wilde planten
Jeetje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:14 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie dat wilde?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:14 schreef ISVV het volgende:
[..]
Niks tegenin te brengenquote:
Oh?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:24 schreef Wotte het volgende:
Amir Bouhamdi is van de buitencategorie is. Neem die maar van mij aan.
Wat aardig van je.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Elke idioot ziet het talent er van af spatten
Hup snel weer terug naar de KKD. @maxi-musquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jezus wat is dat Cambuur slecht.
Ja dat is een leuk lichtpuntje. Hopen dat hij niet hetzelfde syndroom heeft als veel van zijn talentvolle landgenoten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:24 schreef Wotte het volgende:
Is goed, wil je dan ook de lijst met potentiële tegenstanders van Ajax in de Conference League delen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wil je ook de lijst van matige psv'ers horen?
Deze take gooi je ook ieder seizoen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:24 schreef Wotte het volgende:
Alleen als Willy en René daar niet tussen staan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wil je ook de lijst van matige psv'ers horen?
Wie had ik vorig seizoen dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze take gooi je ook ieder seizoen.
Wie?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Alleen als Willy en René daar niet tussen staan.
Hoe lang moet je nog kameraad?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wie had ik vorig seizoen dan?
Ik heb mezelf slechts wijsgemaakt dat ik talent kan zien. Schijnt dat je je ook als vrijwilliger bij BVO's kan aanmelden. Als ik gepensioneerd ben wellicht.
Steurquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wie had ik vorig seizoen dan?
Ik heb mezelf slechts wijsgemaakt dat ik talent kan zien. Schijnt dat je je ook als vrijwilliger bij BVO's kan aanmelden. Als ik gepensioneerd ben wellicht.
Het telt toch wel enigzins dat de scouts van Newcastle het met mee eens zijn? Die halen best regelmatig het neusje van de zalm.quote:
Valt me al mee dat Pröpper in de basis zit.quote:Op zondag 16 augustus 2026 14:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom niet gewoon met Thorvaldsen aan de aftrap beginnen? Dat jong is fit!
T is weer kut met perenquote:Op zondag 16 augustus 2026 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga wat anders kijken, fuck dit, echt.
Van den Brom-effect is uitgewerkt.quote:Op zondag 16 augustus 2026 14:57 schreef DobbyDobby het volgende:
Twente zit er niet lekker in dit seizoen.
Eruit tegen Qarabag en dan is het wel gedaan.quote:Op zondag 16 augustus 2026 14:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van den Brom-effect is uitgewerkt.
Deze vond ik wel gek zonder blessurebehandeling, maar het spel lag dus stil.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
In de Kuip snappen ze de nieuwe spelregels nog niet.
Iedereen is die zeikstem zat. Ik snap het wel.quote:Op zondag 16 augustus 2026 14:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van den Brom-effect is uitgewerkt.
Het spel werd voor hem stilgelegd.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze vond ik wel gek zonder blessurebehandeling, maar het spel lag dus stil.
Hij had last van zijn hoofd dus dan moet Kooij wel fluiten.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze vond ik wel gek zonder blessurebehandeling, maar het spel lag dus stil.
van den brombeerquote:Op zondag 16 augustus 2026 15:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Iedereen is die zeikstem zat. Ik snap het wel.
Was het daarom dat ze zo aan het fluiten waren?quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
In de Kuip snappen ze de nieuwe spelregels nog niet.
Ja.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was het daarom dat ze zo aan het fluiten waren?
Ik zal mijn collega er morgen eens op aanspreken.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja.
Prima helft verder wel, Feyenoord maakt een stabiele indruk.
Waarom mag Regeer blijven spelen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ter Stegen, Rosa, Bouwman, Baas, Henrique, Regeer, Klaassen, Gloukh, Berghuis, Dolberg en Ouazane
Nog even wennen aan de AJAX-FILOSOFIEquote:Op zondag 16 augustus 2026 15:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom speelt Brandt weer niet.
Ik zal mijn tentje wel even opzetten.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
Altijd als ik een Feyenoord wedstrijd zie vraag ik me af waar nu die befaamde sfeer is
Ach Drizzt.quote:Op zondag 16 augustus 2026 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga wat anders kijken, fuck dit, echt.
Als je belooft dat je na je gebruikelijke eenmalige post niet vertrekt, ga ik het met je doornemen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
Altijd als ik een Feyenoord wedstrijd zie vraag ik me af waar nu die befaamde sfeer is
Ik kijk wel af en toe op Flashscorequote:
Jij bent toch niet voor Feyenoordquote:Op zondag 16 augustus 2026 16:02 schreef Pisces het volgende:
[..]
Als je belooft dat je na je gebruikelijke eenmalige post niet vertrekt, ga ik het met je doornemen.
Oeiquote:Op zondag 16 augustus 2026 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord maakt een stabiele indruk.
Feyenoord kan altijd beter dan wat ze laten zien. Daar is het Feyenoord voorquote:Op zondag 16 augustus 2026 16:10 schreef Durmada het volgende:
Feyenoord moet beter kunnen dan dit toch
Ik snap ook niet waarom mensen dachten dat Ajax, Feyenoord en PSV nu ineens weer mythische, ongenaakbare wezens zouden zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:13 schreef Coco het volgende:
Het lijkt wel of de eredivisie gewoon weer verder gaat waar het afgelopen jaar gebleven was.
Wie dacht dat danquote:Op zondag 16 augustus 2026 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen dachten dat Ajax, Feyenoord en PSV nu ineens weer mythische, ongenaakbare wezens zouden zijn.
Welke mensen zijn dat?quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen dachten dat Ajax, Feyenoord en PSV nu ineens weer mythische, ongenaakbare wezens zouden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |