Altijd tegen Feyenoord.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Branderhorst speelt alleen tegen Feyenoord als prime-Neuer.
Alleen krijg je Ziggo Go ESPN er niet automatisch bijquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:11 schreef maxi-mus het volgende: Iedereen bij Ziggo kan overigens gratis ESPN kijken. Alle zenders. Ziggygoden.
Die mag je zeker in mijn dm gooienquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
ik heb een goede gratis espn site gevonden
Janlul.com goden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die mag je zeker in mijn dm gooien
Deze zekerquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
ik heb een goede gratis espn site gevonden
Ik heb alleen nog Ziggo ivm Ziggo sport omdat ik graag de MotoGP en Indycar ect kijk maar verder mogen ze echt een zware verkoudheid krijgen daarquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
Online kijken kost wel extra
Wie de ESPN-kanalen op een smart-tv of mediaspeler in bijvoorbeeld de slaapkamer wil bekijken, heeft daarvoor het aanvullende abonnement ESPN Premium nodig. Kosten: ¤9,95 per maand. Zonder dat abonnement zijn de zenders alleen via de mediabox te zien, op de kanalen 421 tot en met 424. ESPN Premium – de opvolger van het duurdere ESPN Compleet – voegt daar streaming via Ziggo GO en de ESPN Watch-app aan toe, plus Ultra HD op de kanalen 425 tot en met 428.
Wat gay zeg.
Europees voetbal is toch ook allemaal Ziggoquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog Ziggo ivm Ziggo sport omdat ik graag de MotoGP en Indycar ect kijk maar verder mogen ze echt een zware verkoudheid krijgen daar
De 1-1 had eigenlijk afgekeurd moeten worden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:23 schreef GGMM het volgende:
Ik pik het laatste half uurtje even mee
Of totdat PSV scoort
Dus die zullen wel in de 93ste minuut scoren
Daar kijk ik eigenlijk bijna nooit naarquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Europees voetbal is toch ook allemaal Ziggo
Gohquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De 1-1 had eigenlijk afgekeurd moeten worden.
We worden nu al bedrogen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar kijk ik eigenlijk bijna nooit naar
Ik was 3 weken terug in de Ziggo winkel en toen bood de mederwerker aan om mijn pakket na te kijken, en hij zei: Nou als u geen premium HD op mobiel wilt kijken kan dat ook met goedkoper abbo: Ik nou doe maar dan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
Online kijken kost wel extra
Wie de ESPN-kanalen op een smart-tv of mediaspeler in bijvoorbeeld de slaapkamer wil bekijken, heeft daarvoor het aanvullende abonnement ESPN Premium nodig. Kosten: ¤9,95 per maand. Zonder dat abonnement zijn de zenders alleen via de mediabox te zien, op de kanalen 421 tot en met 424. ESPN Premium – de opvolger van het duurdere ESPN Compleet – voegt daar streaming via Ziggo GO en de ESPN Watch-app aan toe, plus Ultra HD op de kanalen 425 tot en met 428.
Wat gay zeg.
Ga maar weer terug naar F1quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar kijk ik eigenlijk bijna nooit naar
Ik ga opbellen dan krijg je dat ESPN abonnementje wel weer voor een jaartje gratis.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik was 3 weken terug in de Ziggo winkel en toen bood de mederwerker aan om mijn pakket na te kijken, en hij zei: Nou als u geen premium HD op mobiel wilt kijken kan dat ook met goedkoper abbo: Ik nou doe maar dan.
Kennelijk werkt het toch anders, maar goed morgen maar weer eens bellen, Ziggo service is wel superieur moet ik zeggen, nemen gewoon halfuur de tijd om een probleem op te lossen, gratis kabel, gratis nieuw modem, gratis mijn muuraansluiting mooi gemaakt, maar waarschijnlijk vooral omdat ik BN'er ben
Jaren '90 was zo'n beetje voor het laatst dat je dat zelf moest aanschaffenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik was 3 weken terug in de Ziggo winkel en toen bood de mederwerker aan om mijn pakket na te kijken, en hij zei: Nou als u geen premium HD op mobiel wilt kijken kan dat ook met goedkoper abbo: Ik nou doe maar dan.
Kennelijk werkt het toch anders, maar goed morgen maar weer eens bellen, Ziggo service is wel superieur moet ik zeggen, nemen gewoon halfuur de tijd om een probleem op te lossen, gratis kabel, gratis nieuw modem, gratis mijn muuraansluiting mooi gemaakt, maar waarschijnlijk vooral omdat ik BN'er ben
Laat hem toch lekker in die waan!quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jaren '90 was zo'n beetje voor het laatst dat je dat zelf moest aanschaffen
De laatste keren dat ik Plea zag kon hij nog amper lopen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:28 schreef Szura het volgende:
De nutteloze Til verdwijnt van het veld, dit wordt nog 3-1
Waarom doe je altijd zo lullig tegen mij?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga maar weer terug naar F1
Ik had in 98 al kabelquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat hem toch lekker in die waan!
Altijd!?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd zo lullig tegen mij?
Die gaat dus een intikker scorenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De laatste keren dat ik Plea zag kon hij nog amper lopen.
Oh, ik begon mij al een beetje zorgen te makenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Altijd!?
Alleen tijdens WK. Dit was een knipoog.
Ik vind je gewoon een leuke jongen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, ik begon mij al een beetje zorgen te maken
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga maar weer terug naar F1
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd zo lullig tegen mij?
@onlogisch ligt op bed te stinken en bij Drizzt is net de tweede helft van Twente - FC DAC begonnen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:29 schreef raptorix het volgende:
Hou het gezellig anders bel ik de mods!
Present 🫡quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:29 schreef raptorix het volgende:
Hou het gezellig anders bel ik de mods!
Ik heb niks verkeerds gedaan!?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:31 schreef Coco het volgende:
Dombo zou geen notes maar krijgen dit jaar.
Hij gaat nu een tribal tattoo op z'n voorhoofd zettenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat Danny Buijs nu dingen slopen?
Alleen tegen Feyenoord doet ie dat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:34 schreef raptorix het volgende:
Keeper moet vol uitkomen, weinig commitment op deze bal.
Oh! Vertel mij meer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ook, mijn voetbalmanager hangt hier vanaf
Meerdink wordt dit seizoen de eerste spits, Parrott gaan ze verkopen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom speelt Parrott niet? Blessa?
Volgens mij heeft Leeroy Mexx tot eerste spits gebombardeerd omdat Parrot vermoedelijk weggaat. (Maar dat riepen ze een weej geleden ook al)quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom speelt Parrott niet? Blessa?
Tot hij weggaat wil je zoveel mogelijk winnen zou je zeggen en laat je hem dus spelen. Tenzij Leeroy van mening is dat Meerdink opeens beter is dan Parrott.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meerdink wordt dit seizoen de eerste spits, Parrott gaan ze verkopen.
Wellicht dat laatste want dit roepen ze al weken, Meerdink speelde zondag ook natuurlijk. En ik snap best dat je niet het risico wil lopen, de laatste geluiden zijn 30 meloen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tot hij weggaat wil je zoveel mogelijk winnen zou je zeggen en laat je hem dus spelen. Tenzij Leeroy van mening is dat Meerdink opeens beter is dan Parrott.
Is Leeroy een grotere tokkie dan Buijs?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tot hij weggaat wil je zoveel mogelijk winnen zou je zeggen en laat je hem dus spelen. Tenzij Leeroy van mening is dat Meerdink opeens beter is dan Parrott.
Nee Leeroy heeft geen tribal tattoo'squote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Is Leeroy een grotere tokkie dan Buijs?
Nee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Is Leeroy een grotere tokkie dan Buijs?
Akkoord.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee Leeroy heeft geen tribal tattoo's
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:46 schreef raptorix het volgende:
Saai ik ga kattenvideos genereren in AI.
Fortuna triggeredquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:49 schreef 3rr0r het volgende:
Fortuna kan alleen cadeautjes uitpakken
Daar zal PSV wel van balenquote:
Een goed begin is het halve werkquote:
Die gaat maandag weer alles met de mantel der liefde bedekken in hun podcast.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ x ]
Ik krijg het gevoel dat Rik voor PSV is.
'pech', 'zondagsschot'.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die gaat maandag weer alles met de mantel der liefde bedekken in hun podcast.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ x ]
Ik krijg het gevoel dat Rik voor PSV is.
Hoe voelt dat? Rik heeft het kennelijk uitgeprobeerd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ x ]
Je hebt anti-vries in je ogen.
Rikquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ x ]
Je hebt anti-vries in je ogen.
Het heeft niet zozeer met inzet te maken, maar gewoon met honger. Je hebt gewoon gasten nodig die het gras op willen vreten om kampioen te worden. Uiteindelijk zijn het ook gewoon maar mensen he? Als jij jaar in jaar uit hetzelfde doet komt er ook wat gemakzucht in, je moet wel doelen/uitdagingen houden. Veerman is gewoon 'klaar' bij PSV. Die heeft dit level uitgespeeld, wat moet hij dit jaar nog doen wat hij voorgaande jaren niet heeft gedaan?quote:
uit respect voor jou ga ik ervan uit dat dit een meme is die ik niet ken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het heeft niet zozeer met inzet te maken, maar gewoon met honger. Je hebt gewoon gasten nodig die het gras op willen vreten om kampioen te worden. Uiteindelijk zijn het ook gewoon maar mensen he? Als jij jaar in jaar uit hetzelfde doet komt er ook wat gemakzucht in, je moet wel doelen/uitdagingen houden. Veerman is gewoon 'klaar' bij PSV. Die heeft dit level uitgespeeld, wat moet hij dit jaar nog doen wat hij voorgaande jaren niet heeft gedaan?
Til geldt eigenlijk hetzelfde voor al is dat weer net een andere type speler (werkpaard), die kan vaak nog wel wat langer door op karakter.
Werken voor z'n .. geldquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
wat moet hij dit jaar nog doen wat hij voorgaande jaren niet heeft gedaan?
dat komt zelden voor, geniet er maar vanquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:31 schreef Gretzl het volgende:
Nagenieten van het puntverlies van PSV in samenvattingsvorm met ArnoGenot
Arno was toch gestopt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:31 schreef Gretzl het volgende:
Nagenieten van het puntverlies van PSV in samenvattingsvorm met ArnoGenot
Bij AZ was ie vermoedelijk minder uitbundig geweest.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:40 schreef Gretzl het volgende:
"En die gaat er in!! WAAAAAAAUW!!11!! DIE GAAT ER ZEKER IN!!"
– De Witte Chinees, 2026
De club van Rotterdam?quote:
Ik neem aan op zijn eigen falen? (En die van het team)quote:
Zijn plan pakte goed uit, fouten hadden niks met het plan te maken. Aanrader om even terug te kijken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan op zijn eigen falen? (En die van het team)
Use Your Illusion I en II zijn genottelijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arno was toch gestopt?
Genieten en Arno in 1 zin is alsof jij Guns n Roses snoeihard op zou zetten.
Hij was net ingestopt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Xavi werd wakker in een nat bed.
Ajax en...?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:03 schreef Zipportal het volgende:
De echte clubs komen morgen in actie. @:3rr0r
Neen. Dit is zijn laatste maand blijkbaar. Wist ik voor vanavond ook nietquote:
Stiekem is zijn overslaande emotie wel leukquote:Genieten en Arno in 1 zin is alsof jij Guns n Roses snoeihard op zou zetten.
Dankuwelquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:03 schreef Zipportal het volgende:
De echte clubs komen morgen in actie. @:3rr0r
De sleutel ligt dit seizoen bij de defensie. Tenzij PSV nog heel spectaculair gaat inkopen met een paar topverdedigers gaan ze gemiddeld wederom meer dan 1,00 goal per wedstrijd tegen krijgen. Daarmee wordt je zelden kampioen. 25/26 was een uitzondering.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verwacht in ieder geval dat die balans bij Michel en Van Bronckhorst een stuk beter op orde zal zijn. Dan moeten Ajax en Feyenoord alsnog wel aanvallend leveren om mee te kunnen strijden om de titel. Maar een nieuw kampioenschap begint bij je verdediging
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Prima. AZ EL. Fluit maar af.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De sleutel ligt dit seizoen bij de defensie. Tenzij PSV nog heel spectaculair gaat inkopen met een paar topverdedigers gaan ze gemiddeld wederom meer dan 1,00 goal per wedstrijd tegen krijgen. Daarmee wordt je zelden kampioen. 25/26 was een uitzondering.
Ajax en Feyenoord hebben nu wel een coach voor wie de nul vrij heilig is. Zo min mogelijk scoringskansen willen weggeven, elke wedstrijd weer.
Coaches als Bosz en Schreuder zijn imo doorgeslagen in hun idee dat ze altijd zo snel mogelijk een nieuwe goal willen maken. Ze willen per se 90 minuten lang naar voren, ook als die spelopvatting er toe leidt dat de tegenstander eigenlijk grotere kansen krijgt op een goal uit de counter omdat je restverdediging belabberd is. De balans is dan zoek.Ajax heeft tegen 3 prutsteams 3x een goal tegen gekregen in de Conference League voorronde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verwacht in ieder geval dat die balans bij Michel en Van Bronckhorst een stuk beter op orde zal zijn. Dan moeten Ajax en Feyenoord alsnog wel aanvallend leveren om mee te kunnen strijden om de titel. Maar een nieuw kampioenschap begint bij je verdediging
Feyenoord voor nu de favoriet als er niks bij PSV gebeurt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Welke 3 teams hebben ze precies tegen gespeeld dan?quote:Op zondag 9 augustus 2026 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax heeft tegen 3 prutsteams 3x een goal tegen gekregen in de Conference League voorronde.
Feyenoord voor nu de favoriet als er niks bij PSV gebeurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het viert weer hoogtij makker.quote:Op zondag 9 augustus 2026 02:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke 3 teams hebben ze precies tegen gespeeld dan?
En wat een opportunisme en conclusies trekken we alweer op basis van.. Ja, van wat eigenlijk? Een team in opbouw met een nieuwe trainer waarvan de helft straks niet eens meer basisspeler is krijgen een goaltje tegen in veredelde oefenwedstrijden en één wedstrijd van PSV die nog een maand hebben om zich te versterken. Het andere team hebben we behalve onbeduidende oefenwedstrijden nog helemaal niet gezien. Mocht Feyenoord morgen gelijk spelen ofzo dan draait het sentiment weer.
@:fetx ik kan nu al niet meer.
Ik bedoelde 3 wedstrijden tegen 2 teams, stop de tijd.quote:Op zondag 9 augustus 2026 02:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke 3 teams hebben ze precies tegen gespeeld dan?
En wat een opportunisme en conclusies trekken we alweer op basis van.. Ja, van wat eigenlijk? Een team in opbouw met een nieuwe trainer waarvan de helft straks niet eens meer basisspeler is krijgen een goaltje tegen in veredelde oefenwedstrijden en één wedstrijd van PSV die nog een maand hebben om zich te versterken. Het andere team hebben we behalve onbeduidende oefenwedstrijden nog helemaal niet gezien. Mocht Feyenoord morgen gelijk spelen ofzo dan draait het sentiment weer.
@:fetx ik kan nu al niet meer.
Ik ga er vooralsnog gewoon vanuit dat Feyenoord en Excelsior gaan strijden om de landstitel.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uiteindelijk is het pas augustus en kunnen we pas iets zeggen in november over de echte verhoudingen.
Sparta is wel echt 3 klassen minder dan Fortuna. Die gaan het niet makkelijk krijgen om in de Eredivisie te blijven.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sparta heeft een jas uitgedaan. Easy win Feyenoord.
Dat lijkt me wat overdreven.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sparta is wel echt 3 klassen minder dan Fortuna. Die gaan het niet makkelijk krijgen om in de Eredivisie te blijven.
Dit is zwaar overdreven.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sparta is wel echt 3 klassen minder dan Fortuna. Die gaan het niet makkelijk krijgen om in de Eredivisie te blijven.
quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt alleen een leuke defensie en Mito. Ik schat dit niet hoger in dan Excelsior of Go Ahead ofzo.quote:
Van Bergen heeft meer rendement dan voorheen. Van Cruijsen is een serieus talent van Volendam.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt alleen een leuke defensie en Mito. Ik schat dit niet hoger in dan Excelsior of Go Ahead ofzo.
Al zijn er wel misschien 4 of 5 teams nóg slechter ja. Eredivisied
Heeft een onaangename, nasale stem die ik niet graag hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Michiel Teeling past als commentator beter bij Koningsdag- of Dodenherdenkingsverslaggeving.
Maar Excelsior en GAE zijn geen Cambuur en Willem II.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt alleen een leuke defensie en Mito. Ik schat dit niet hoger in dan Excelsior of Go Ahead ofzo.
Al zijn er wel misschien 4 of 5 teams nóg slechter ja. Eredivisied
Ja 14e of 15e verwacht ik voor dit Sparta.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Excelsior en GAE zijn geen Cambuur en Willem II.
quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sparta is wel echt 3 klassen minder dan Fortuna.
Fortuna wordt 9e ofzo, Sparta 14e of 15e.quote:
Is dit echt?quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:22 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hup Grunn. @:3rr0r @:paul
Iedereen in de uitverkoop.quote:
Hoort nu eenmaal bij soccer evolutie.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fijn dat de drinkpauzes terug zijn. Ik begon ze al te missen.
Ik dacht al, hoor ik dat nou goed?quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel lullig dat die ene speler steeds 'rotzooi' wordt genoemd.
Hij zal vast niet zo heten.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik dacht al, hoor ik dat nou goed?
Hij heet Roaldsøy, dus ja, in het Nederlands zal dat wel klinken als Rotzooi.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik dacht al, hoor ik dat nou goed?
Succes met DE achtervolging.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:15 schreef PSVCL het volgende:
de feyenoorder in de scheids kwam naar boven
quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Succes met DE achtervolging.
Ons zie je niet meer terug!
Heeft allemaal weinig met serieuze sportjournalistiek te maken bij ESPN, zolang het maar gezellig is.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sinclair Bischop en Mario Been bij Feyenoord
Marciano Vink bij Ajax
Geheel objectieve verslaggeving!
OP ALLE FRONTEN. @GurneyIsBestOkequote:Op zondag 9 augustus 2026 14:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Succes met DE achtervolging.
Ons zie je niet meer terug!
Leuk, hou ons op de hoogte.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:29 schreef RamboDirk het volgende:
Ik ga Groningen tegen Utrecht kijken.
Welkom.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:29 schreef RamboDirk het volgende:
Ik ga Groningen tegen Utrecht kijken.
xG’ed.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Expected goals (xG)1 - 3.5
Terechte overwinning, @:slobeend .
Welk seizoen?quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:39 schreef fetX het volgende:
Dames en heren,
Utrecht gaat de top 3 aanvallen
Vitesse gaat voor het landskampioenschap.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:39 schreef fetX het volgende:
Dames en heren,
Welk seizoen?quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Vitesse gaat voor het landskampioenschap.
Ze hebben helemaal nog niet gezegd welke top 3quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:39 schreef fetX het volgende:
Dames en heren,
Yupquote:
Gefeliciteerd met het kampioenschap Feyenoordquote:Op zondag 9 augustus 2026 14:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is mij nu wel duidelijk wie er kampioen wordt.
Bedankt.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:57 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het kampioenschap Feyenoord
PEC Zwolle natuurlijk wel 3 klassen minder dan Fortuna @Mexicanobakkerquote:Op zondag 9 augustus 2026 14:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit kan niet meer fout gaan.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |