Altijd tegen Feyenoord.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Branderhorst speelt alleen tegen Feyenoord als prime-Neuer.
Alleen krijg je Ziggo Go ESPN er niet automatisch bijquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:11 schreef maxi-mus het volgende: Iedereen bij Ziggo kan overigens gratis ESPN kijken. Alle zenders. Ziggygoden.
Die mag je zeker in mijn dm gooienquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
ik heb een goede gratis espn site gevonden
Janlul.com goden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die mag je zeker in mijn dm gooien
Deze zekerquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
ik heb een goede gratis espn site gevonden
Ik heb alleen nog Ziggo ivm Ziggo sport omdat ik graag de MotoGP en Indycar ect kijk maar verder mogen ze echt een zware verkoudheid krijgen daarquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
Online kijken kost wel extra
Wie de ESPN-kanalen op een smart-tv of mediaspeler in bijvoorbeeld de slaapkamer wil bekijken, heeft daarvoor het aanvullende abonnement ESPN Premium nodig. Kosten: ¤9,95 per maand. Zonder dat abonnement zijn de zenders alleen via de mediabox te zien, op de kanalen 421 tot en met 424. ESPN Premium – de opvolger van het duurdere ESPN Compleet – voegt daar streaming via Ziggo GO en de ESPN Watch-app aan toe, plus Ultra HD op de kanalen 425 tot en met 428.
Wat gay zeg.
Europees voetbal is toch ook allemaal Ziggoquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog Ziggo ivm Ziggo sport omdat ik graag de MotoGP en Indycar ect kijk maar verder mogen ze echt een zware verkoudheid krijgen daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |