Nee die haat voetbal (gelukkig)quote:
Je bent een goed mens.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee die haat voetbal (gelukkig)
Heb al een paar jaar een collega de belofte gedaan een keer mee te gaan dus die moest ik maar een keer inlossen
Ik verwacht meer van AZ - ADO. 1e helftje PSV even meepakken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel benieuwd of PSV de schorsing van Veerman gaat overleven tegen Fortuna.
Men maakte zich daarover nog al druk om.
Genieten van Mexx. Onze nieuwe spits van Oranje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik verwacht meer van AZ - ADO. 1e helftje PSV even meepakken.
Daarom heb ik Feyenoord ook als kampioen voorspeld.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
NEC met hun dubbele programma wordt ook een leuke rubriek dit seizoen in de eredivisie.
Nepokind van hoer Heleen was ook wel heel kruiperig tegen Brandt donderdag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Uitkijken naar de wekelijkse ''Emre-heeft bij Dortmund , Gala, Fener etc-gespeeld'' act van de commentatoren.
Hier schrik ik vanquote:
De specialiteit van het huis van Ziggo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nepokind van hoer Heleen was ook wel heel kruiperig tegen Brandt donderdag.
Dat mens is 63 ofzo, doe toch een keer normaal. Ook nog in de media flikkeren dat haar vriendje een kleine piemel heeft. (je merkt dat ik nodig weer aan het werk moet)quote:
Eens.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:14 schreef Caland het volgende:
Dat lettertype achterop de shirts bij NEC is mensonterend lelijk
Mijn verlof is begonnen hopelijk bereik ik deze rust ook.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mens is 63 ofzo, doe toch een keer normaal. Ook nog in de media flikkeren dat haar vriendje een kleine piemel heeft. (je merkt dat ik nodig weer aan het werk moet)
GOAL.
Toevallig is mijn vakantie ook begonnen vandaag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Mijn verlof is begonnen hopelijk bereik ik deze rust ook.
Leuk idee zeg! Stuur je ideeën vooral door.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toevallig is mijn vakantie ook begonnen vandaag.
Misschien kunnen we samen iets leuks gaan doen
Bios ofzo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toevallig is mijn vakantie ook begonnen vandaag.
Misschien kunnen we samen iets leuks gaan doen
Die kan er echt vrij weinig van.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Koeman was er wel van overtuigd dat hij even een stap zou gaan maken met zijn transfervrije status.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
Die NEC fan is gifje waardig @:zipportal
ZIEDEND.
Die zag zichzelf al meegaan naar het WK (lol)quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Koeman was er wel van overtuigd dat hij even een stap zou gaan maken met zijn transfervrije status.
Pa was veel beter als bondscoachquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die kan er echt vrij weinig van.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die zag zichzelf al meegaan naar het WK (lol)
Daar doe ik niet aan mee. Dat houd ik dan een paar weken vol en vervolgens vergeet ik het.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
in DE manager heb ik twee spelers van Willem II.
Derhalve zeer tevreden met deze tussenstand.
Ik hoorde Leo Oldenburger gisteravond ook alweer bij de KKD-samenvattingen. We komen echt nooit meer van die man af, he.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Hier zou ik ook graag een gifje van hebben. Ideale OP NAAR HET X TOPIC plaatje.
#dtv
Beide Leo's komen we nooit vanaf, helaas.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik hoorde Leo Oldenburger gisteravond ook alweer bij de KKD-samenvattingen. We komen echt nooit meer van die man af, he.
Gifje lijkt me overigens een uitstekend plan.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Hier zou ik ook graag een gifje van hebben. Ideale OP NAAR HET X TOPIC plaatje.
#dtv
Mensen die tribals als tatoeage hebben moet je eigenlijk zo ver mogelijk uit je leven houdenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
Danny Buijs gaat weer voor de tokkielook.
Zijn vrijwel altijd ook drugsgebruikers.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die tribals als tatoeage hebben moet je eigenlijk zo ver mogelijk uit je leven houden
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben niet veel anders dus hij moet noodgedwongen achterin spelen en zal nu wel gespaard worden voor dinsdag
Hopelijk kunnen jullie dit zonder Veerman.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:59 schreef Solotovski het volgende:
Op een mooi seizoen voor ons aller PSV
Dit leest sarcastisch.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hee Jan-Joost is er weer.
Wat ontzettend gezellig.
Ik begin weer uiterst slecht bij al die spelletjes, na wekenlang research gedaan te hebben staan Janneke en Mieke die het verder niet volgen alweer boven me.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Marmol en Ernst spelen (zal toch wel) heb ik met al mijn opgestelde spelers in DE manager een basisplaats.
Ik vind het middenveld van PSV eigenlijk helemaal niet zo bijzonder zo. (Al vind ik Mijnans wel een uitstekende aankoop)quote:
Mijnans vind ik juist middelmaat maar wel met rendement, Til, Veerman, Sano vind ik wel echt goed hoor. En dan hebben ze ook nog een bult erachter. Ik heb juist mijn twijfels over dat middenveld van Feyenoord wat iedereen zo goed schijnt te vinden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het middenveld van PSV eigenlijk helemaal niet zo bijzonder zo. (Al vind ik Mijnans wel een uitstekende aankoop)
Ik heb James. (die heeft maar even geel gepakt)quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Meulensteen, Die hep ik! @:dombohetolifantje1
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:07 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren Feyenoord met het kampioenschap.
Bedankt, ik ga het nu meteen vieren!quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:07 schreef Coco het volgende:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga het nu meteen vieren!
Met een Amstel?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga het nu meteen vieren!
Ja uhh PSV heb al punten verspeeldquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:07 schreef Coco het volgende:
Mag Stegeman straks zelf naar huis rijden?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:14 schreef Zipportal het volgende:
De wokegemeenschap Willem II staat dik achter. @:wereldgozer
Wat is er woke aan Willem II?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:14 schreef Zipportal het volgende:
De wokegemeenschap Willem II staat dik achter. @:wereldgozer
Als Wilfred drank op hep, gaat hij mensen "knuffelen".quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:16 schreef De_Kraam het volgende:
Oh de woke gemeenschap, daar heb ik schijt aan hoor. Jawelllll. @:slobeend
NEC moet daar ook maar niet heen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat wordt weer gênant in de CL als Ernie niet snel iets gaat doen.
Welke?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:21 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind het wel een vermakelijke pot
ADO gaat ook niet degraderen of bedoel je de teams die zijn gepromoveerd?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:20 schreef Slobeend het volgende:
Misschien wordt dit weer zo'n ouderwets seizoen waarin de degradanten nauwelijks punten halen (behalve ADO denk ik).
Sowieso valt het nog niet tegen deze speelronde.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:21 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind het wel een vermakelijke pot
Ja jij bent nog een jonge Godquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem zo een glaasje cola met chips.
Ik eis ook verduidelijking van @Slobeendquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ADO gaat ook niet degraderen of bedoel je de teams die zijn gepromoveerd?
(dan eens)
Ado gaat punten halen en dan toch degraderen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
(dan eens)
ADO gaat zich moeiteloos handhaven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ado gaat punten halen en dan toch degraderen.
Denk ik.
Shaniquelencio Zeefuikquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is er ooit een goede Zeefuik geweest?
Mama Zeefuikquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bij de visserij.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is voor als Guus een concert heeft.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
Hoop lege stoeltjes voor een club die wil uitbreiden.
Hebben een keeper uit Burkina Faso? Dat wordt wel een circus achterin.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ADO gaat zich moeiteloos handhaven.
Dat was vorig seizoen een uitstekende doelman ouwe reus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hebben een keeper uit Burkina Faso? Dat wordt wel een circus achterin.
Vooruit dan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen een uitstekende doelman ouwe reus.
Die gaan weer veel punten van Feyenoord afsnoepen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
Buijs heeft de zaakjes weer voor elkaar en gaat wederom keurig 11e ofzo worden.
Haren nog nat van het douchen, cola en chips, Oppassen! kijken en langer op mogen blijvenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem zo een glaasje cola met chips.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
Buijs heeft de zaakjes weer voor elkaar en gaat wederom keurig 11e ofzo worden.
Straks ga je mij nog vertellen dat ze ook met 11 man spelenquote:
Ik had dat altijd met Baantjer. En je daarna heel klein maken en steeds stiller worden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Haren nog nat van het douchen, cola en chips, Oppassen! kijken en langer op mogen blijven
Ja, wat moet hij anders? Lekker meevoetballen en geslacht worden?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:41 schreef fetX het volgende:
Fortuna is een vreselijk elftal om tegen te voetballen door tokkie Buijs.
Het is zwart of wit inderdaad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, wat moet hij anders? Lekker meevoetballen en geslacht worden?
Suleyman had daar nog een leuke tweet over, dat hij 80 miljoen waard was ofzo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar die Ryan kan toch echt niet?
Bizar slechte aankoop.
Telstar en Excelsior lieten vorig jaar zien dat je prima in de Eredivisie kunt blijven met beperkte middelen en enigszins fatsoenlijk voetbal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, wat moet hij anders? Lekker meevoetballen en geslacht worden?
Dan schat je Buijs iets te hoog in als je dat verwacht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Telstar en Excelsior lieten vorig jaar zien dat je prima in de Eredivisie kunt blijven met beperkte middelen en enigszins fatsoenlijk voetbal.
Maar waarom moet het op die manier?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Telstar en Excelsior lieten vorig jaar zien dat je prima in de Eredivisie kunt blijven met beperkte middelen en enigszins fatsoenlijk voetbal.
Wat leuk dat je zoveel volgt!quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:44 schreef Gretzl het volgende:
Dit soort flaters waaruit een goal ontstaat zie je vrijwel nergens (als we even uitgaan van de top-20 beste competities wereldwijd). Behalve in de eredivisie...
Ernie moet ontslagen worden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:43 schreef Solotovski het volgende:
Ik ben er nu al klaar mee
Tyfuszooi
Zegt niemand toch.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar waarom moet het op die manier?
Hij drinkt liever bier dan een bacoquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:44 schreef De_Kraam het volgende:
Die Flamingo is ook alleen maar om zijn achternaam gehaald.
ik snap de kritiek niet zo, hij is denk ik de langst zittende trainer en doet het gewoon prima.quote:
Daarom is Buijs nog altijd trainer van Fortuna, en niet van een subtopper.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan schat je Buijs iets te hoog in als je dat verwacht.
Dit ja. Doet het gewoon meer dan behoorlijk daar en gewoon uiterst realistisch.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ik snap de kritiek niet zo, hij is denk ik de langst zittende trainer en doet het gewoon prima.
Met aidsvoetbal ja, dat is in vrijwel elk fatsoenlijk land de norm.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
@:alaphillippe_ kan hier beeldender over vertellen.
Flamingo is van hetzelfde niveauquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 02:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die 0-1 en 0-2.
Meine gute. Typisch Nederlandser dan dit bestaat absoluut niet. Waarom denk je als Cambuur prime Barça te zijn?
Die potentie lag bij FC Limburg.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarom is Buijs nog altijd trainer van Fortuna, en niet van een subtopper.
Limburg heeft potentie voor een (sub)topper en Roda Jc is al jaren weg, dus er zit ook wel iets meer in denk ik. Maar ja ieder jaar middenmoot is ook leuk.
Ik vind het een vervelend elftal om naar te kijken. Hij doet het qua resultaat inderdaad prima. Is verder ook zijn goed recht allemaal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ik snap de kritiek niet zo, hij is denk ik de langst zittende trainer en doet het gewoon prima.
Met aidsvoetbal ja, dat is in vrijwel elk fatsoenlijk land de norm.
Dat het daar bestuurlijk al jaren matig is en hij elk jaar een speler of 8 moet vervangen kan Buijs natuurlijk weinig aan doen, dat is een andere discussie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarom is Buijs nog altijd trainer van Fortuna, en niet van een subtopper.
Limburg heeft potentie voor een (sub)topper en Roda Jc is al jaren weg, dus er zit ook wel iets meer in denk ik. Maar ja ieder jaar middenmoot is ook leuk.
Dan zijn we het gewoon eens gelukkig. Ik schrok al.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het een vervelend elftal om naar te kijken. Hij doet het qua resultaat inderdaad prima. Is verder ook zijn goed recht allemaal.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die potentie lag bij FC Limburg.
Zou wel episch zijn als Fortuna straks met minder dan 10% balbezit de overwinning over de streep kan trekken. Moet haast wel een record zijn danquote:
Celtic barca genot.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zou wel episch zijn als Fortuna straks met minder dan 10% balbezit de overwinning over de streep kan trekken. Moet haast wel een record zijn dan
Dit was Nederland ook bijna gelukt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zou wel episch zijn als Fortuna straks met minder dan 10% balbezit de overwinning over de streep kan trekken. Moet haast wel een record zijn dan
Verbruid…quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Krijg toch een beetje het gevoel dat Flamingo het verbruikt heeft bij de PSV supporters.
Al 2 jaar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Krijg toch een beetje het gevoel dat Flamingo het verbruikt heeft bij de PSV supporters.
Mario moet er voor de gezelligheid zitten. Die moet niet gaan analyseren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
Vele malen meer is ook wat overdreven Mario.
Fortuna vooralsnog wel een hogere xG (0.71 om 0.68), dus een resultaat op basis van deze eerste 45 minuten zou niet onterecht zijn. Balbezit is overratedquote:
Een gelijkwaardige pot ja, vooralsnog. Als Fortuna hier een punt uit weet te slepen zou dat gezien hun track record in Eindhoven al buitengewoon knap zijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
Vele malen meer is ook wat overdreven Mario.
Dat geldt toch vrijwel voor het complete ESPN-team.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mario moet er voor de gezelligheid zitten. Die moet niet gaan analyseren.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En we nemen afscheid van een waar PSV icoon! Ronald Koeman!!!
Maar een kleine 100 minder dan het aantal dat Spanje in 2022 had tegen Costa Rica (1043)quote:
Oja ik verwoordde me niet goed. De promovendi inderdaadquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
(dan eens)
Er was even een discussie over de speelwijze van Buijs maar we zijn er uitgekomen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:maxi-mus moet halfuur wachten op station sassenheim what’s up
xG zegt ook niet alles, bijna alle xG komt van die blunder van Flamingoquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Fortuna vooralsnog wel een hogere xG (0.71 om 0.68), dus een resultaat op basis van deze eerste 45 minuten zou niet onterecht zijn. Balbezit is overrated
Tandartsgenotquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er was even een discussie over de speelwijze van Buijs maar we zijn er uitgekomen.
Dit mag natuurlijk. Ze spelen wel nu al mooi 9 jaar Eredivisie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar waarom moet het op die manier?
Dat was omdat deze site weer zo frustrerend werkte als het voetbal van Danny Buijsquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er was even een discussie over de speelwijze van Buijs maar we zijn er uitgekomen.
Blijven donerenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verdomme, ik probeer al drie keer te reageren en Danny’s adds (andere Danny) halen mijn post weg. Laatste poging:
[..]
Dit mag natuurlijk. Ze spelen wel nu al mooi 9 jaar Eredivisie.
Uiteindelijk kan je ‘het altijd vervelende Fortuna’ als een compliment of belediging opvatten. Compliment omdat ze het vaak ploegen moeilijk maken, belediging omdat je er niet graag naar kijkt. Wat belangrijker voor je is hangt een beetje er vanaf, is natuurlijk geen goed of fout antwoord.
Maar doen alsof er geen andere manier van spelen is, of dat je geen voetbal liefhebt als je clubs als Fortuna niet leuk vindt (beiden dingen die jij niet doet), is ook weer wat.
We hebben elkaar helemaal gevonden dus verdere discussie bewaar ik voor later in het seizoen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was omdat deze site weer zo frustrerend werkte als het voetbal van Danny Buijs
Inmiddels heb ik weer een stuk proza geplaatst waar je je tanden in mag zetten
PSV speelt ook.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:10 schreef raptorix het volgende:
Ziggo heeft weer eens mijn pakket aangepast waardoor ik alleen lampjes kan kijken, echt wat een mongolen.
Zomaar je abo aangepast?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:10 schreef raptorix het volgende:
Ziggo heeft weer eens mijn pakket aangepast waardoor ik alleen lampjes kan kijken, echt wat een mongolen.
Alleen op de tv in de woonkamer, via Ziggo GO kan dat niet en heb je alleen ESPN1quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
Iedereen bij Ziggo kan overigens gratis ESPN kijken.
Ik zou zweren dat ik het via Ziggo go ook kon kijken. Ik ga het meteen proberen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alleen op de tv in de woonkamer, via Ziggo GO kan dat niet en heb je alleen ESPN1
Ziggo Frauds.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alleen op de tv in de woonkamer, via Ziggo GO kan dat niet en heb je alleen ESPN1
Wat moet ik nu doen dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We hebben elkaar helemaal gevonden dus verdere discussie bewaar ik voor later in het seizoen.
Je kan jezelf verheugen op mijn OP NAAR HET PSV TOPIC gifje. Al zal dit nog wel 3-1 worden ofzo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat moet ik nu doen dan?
Misschien dat ik nog een hengel uitgooi naar Stijn of Slob ofzo
Ja ben ook erg teleurgesteld, wou morgen Feyenoord gaan kijken onder de overkapping in de tuinquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
Oh je hebt gelijk. @:r-woud93
Dat is wel erg matig.
Nou gelukt, maar wel omslachtig, je zou verwachtig dat dat gewoon via het Ziggo streaming scherm kan, maar dat moet dus expliciet via ESPN/Disney zelf, wat een onzin.quote:
Ja ik heb toegezegd om op te passen en wilde dan graag Feyenoord en Ajax kijken. Dan maar een dagpasje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ben ook erg teleurgesteld, wou morgen Feyenoord gaan kijken onder de overkapping in de tuin
Hoezo verkort je advertisements af met adds? Je had nog een d liggen van Scrabble die je kwijt moest?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verdomme, ik probeer al drie keer te reageren en Danny’s adds (andere Danny) halen mijn post weg. Laatste poging:
[..]
Dit mag natuurlijk. Ze spelen wel nu al mooi 9 jaar Eredivisie.
Uiteindelijk kan je ‘het altijd vervelende Fortuna’ als een compliment of belediging opvatten. Compliment omdat ze het vaak ploegen moeilijk maken, belediging omdat je er niet graag naar kijkt. Wat belangrijker voor je is hangt een beetje er vanaf, is natuurlijk geen goed of fout antwoord.
Maar doen alsof er geen andere manier van spelen is, of dat je geen voetbal liefhebt als je clubs als Fortuna niet leuk vindt (beiden dingen die jij niet doet), is ook weer wat.
Daar kom ik liever niet, daar bijten ze.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan jezelf verheugen op mijn OP NAAR HET PSV TOPIC gifje. Al zal dit nog wel 3-1 worden ofzo.
Oh het kan wel dus, dank.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou gelukt, maar wel omslachtig, je zou verwachtig dat dat gewoon via het Ziggo streaming scherm kan, maar dat moet dus expliciet via ESPN/Disney zelf, wat een onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |