Nee die haat voetbal (gelukkig)quote:
Je bent een goed mens.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee die haat voetbal (gelukkig)
Heb al een paar jaar een collega de belofte gedaan een keer mee te gaan dus die moest ik maar een keer inlossen
Ik verwacht meer van AZ - ADO. 1e helftje PSV even meepakken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel benieuwd of PSV de schorsing van Veerman gaat overleven tegen Fortuna.
Men maakte zich daarover nog al druk om.
Genieten van Mexx. Onze nieuwe spits van Oranje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik verwacht meer van AZ - ADO. 1e helftje PSV even meepakken.
Daarom heb ik Feyenoord ook als kampioen voorspeld.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
NEC met hun dubbele programma wordt ook een leuke rubriek dit seizoen in de eredivisie.
Nepokind van hoer Heleen was ook wel heel kruiperig tegen Brandt donderdag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Uitkijken naar de wekelijkse ''Emre-heeft bij Dortmund , Gala, Fener etc-gespeeld'' act van de commentatoren.
Hier schrik ik vanquote:
De specialiteit van het huis van Ziggo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nepokind van hoer Heleen was ook wel heel kruiperig tegen Brandt donderdag.
Dat mens is 63 ofzo, doe toch een keer normaal. Ook nog in de media flikkeren dat haar vriendje een kleine piemel heeft. (je merkt dat ik nodig weer aan het werk moet)quote:
Eens.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:14 schreef Caland het volgende:
Dat lettertype achterop de shirts bij NEC is mensonterend lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |