quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die zag zichzelf al meegaan naar het WK (lol)
Daar doe ik niet aan mee. Dat houd ik dan een paar weken vol en vervolgens vergeet ik het.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
in DE manager heb ik twee spelers van Willem II.
Derhalve zeer tevreden met deze tussenstand.
Ik hoorde Leo Oldenburger gisteravond ook alweer bij de KKD-samenvattingen. We komen echt nooit meer van die man af, he.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Hier zou ik ook graag een gifje van hebben. Ideale OP NAAR HET X TOPIC plaatje.
#dtv
Beide Leo's komen we nooit vanaf, helaas.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik hoorde Leo Oldenburger gisteravond ook alweer bij de KKD-samenvattingen. We komen echt nooit meer van die man af, he.
Gifje lijkt me overigens een uitstekend plan.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Hier zou ik ook graag een gifje van hebben. Ideale OP NAAR HET X TOPIC plaatje.
#dtv
Mensen die tribals als tatoeage hebben moet je eigenlijk zo ver mogelijk uit je leven houdenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
Danny Buijs gaat weer voor de tokkielook.
Zijn vrijwel altijd ook drugsgebruikers.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die tribals als tatoeage hebben moet je eigenlijk zo ver mogelijk uit je leven houden
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben niet veel anders dus hij moet noodgedwongen achterin spelen en zal nu wel gespaard worden voor dinsdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |