quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die zag zichzelf al meegaan naar het WK (lol)
Daar doe ik niet aan mee. Dat houd ik dan een paar weken vol en vervolgens vergeet ik het.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
in DE manager heb ik twee spelers van Willem II.
Derhalve zeer tevreden met deze tussenstand.
Ik hoorde Leo Oldenburger gisteravond ook alweer bij de KKD-samenvattingen. We komen echt nooit meer van die man af, he.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Hier zou ik ook graag een gifje van hebben. Ideale OP NAAR HET X TOPIC plaatje.
#dtv
Beide Leo's komen we nooit vanaf, helaas.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik hoorde Leo Oldenburger gisteravond ook alweer bij de KKD-samenvattingen. We komen echt nooit meer van die man af, he.
Gifje lijkt me overigens een uitstekend plan.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Hier zou ik ook graag een gifje van hebben. Ideale OP NAAR HET X TOPIC plaatje.
#dtv
Mensen die tribals als tatoeage hebben moet je eigenlijk zo ver mogelijk uit je leven houdenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
Danny Buijs gaat weer voor de tokkielook.
Zijn vrijwel altijd ook drugsgebruikers.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die tribals als tatoeage hebben moet je eigenlijk zo ver mogelijk uit je leven houden
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben niet veel anders dus hij moet noodgedwongen achterin spelen en zal nu wel gespaard worden voor dinsdag
Hopelijk kunnen jullie dit zonder Veerman.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:59 schreef Solotovski het volgende:
Op een mooi seizoen voor ons aller PSV
Dit leest sarcastisch.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hee Jan-Joost is er weer.
Wat ontzettend gezellig.
Ik begin weer uiterst slecht bij al die spelletjes, na wekenlang research gedaan te hebben staan Janneke en Mieke die het verder niet volgen alweer boven me.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Marmol en Ernst spelen (zal toch wel) heb ik met al mijn opgestelde spelers in DE manager een basisplaats.
Ik vind het middenveld van PSV eigenlijk helemaal niet zo bijzonder zo. (Al vind ik Mijnans wel een uitstekende aankoop)quote:
Mijnans vind ik juist middelmaat maar wel met rendement, Til, Veerman, Sano vind ik wel echt goed hoor. En dan hebben ze ook nog een bult erachter. Ik heb juist mijn twijfels over dat middenveld van Feyenoord wat iedereen zo goed schijnt te vinden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het middenveld van PSV eigenlijk helemaal niet zo bijzonder zo. (Al vind ik Mijnans wel een uitstekende aankoop)
Ik heb James. (die heeft maar even geel gepakt)quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Meulensteen, Die hep ik! @:dombohetolifantje1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |