Welke?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:21 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind het wel een vermakelijke pot
ADO gaat ook niet degraderen of bedoel je de teams die zijn gepromoveerd?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:20 schreef Slobeend het volgende:
Misschien wordt dit weer zo'n ouderwets seizoen waarin de degradanten nauwelijks punten halen (behalve ADO denk ik).
Sowieso valt het nog niet tegen deze speelronde.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:21 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind het wel een vermakelijke pot
Ja jij bent nog een jonge Godquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem zo een glaasje cola met chips.
Ik eis ook verduidelijking van @Slobeendquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ADO gaat ook niet degraderen of bedoel je de teams die zijn gepromoveerd?
(dan eens)
Ado gaat punten halen en dan toch degraderen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ADO gaat ook niet degraderen of bedoel je de teams die zijn gepromoveerd?
(dan eens)
ADO gaat zich moeiteloos handhaven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ado gaat punten halen en dan toch degraderen.
Denk ik.
Shaniquelencio Zeefuikquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is er ooit een goede Zeefuik geweest?
Mama Zeefuikquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bij de visserij.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is voor als Guus een concert heeft.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
Hoop lege stoeltjes voor een club die wil uitbreiden.
Hebben een keeper uit Burkina Faso? Dat wordt wel een circus achterin.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ADO gaat zich moeiteloos handhaven.
Dat was vorig seizoen een uitstekende doelman ouwe reus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hebben een keeper uit Burkina Faso? Dat wordt wel een circus achterin.
Vooruit dan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen een uitstekende doelman ouwe reus.
Die gaan weer veel punten van Feyenoord afsnoepen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
Buijs heeft de zaakjes weer voor elkaar en gaat wederom keurig 11e ofzo worden.
Haren nog nat van het douchen, cola en chips, Oppassen! kijken en langer op mogen blijvenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem zo een glaasje cola met chips.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
Buijs heeft de zaakjes weer voor elkaar en gaat wederom keurig 11e ofzo worden.
Straks ga je mij nog vertellen dat ze ook met 11 man spelenquote:
Ik had dat altijd met Baantjer. En je daarna heel klein maken en steeds stiller worden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Haren nog nat van het douchen, cola en chips, Oppassen! kijken en langer op mogen blijven
Ja, wat moet hij anders? Lekker meevoetballen en geslacht worden?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:41 schreef fetX het volgende:
Fortuna is een vreselijk elftal om tegen te voetballen door tokkie Buijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |