Het is zwart of wit inderdaad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, wat moet hij anders? Lekker meevoetballen en geslacht worden?
Suleyman had daar nog een leuke tweet over, dat hij 80 miljoen waard was ofzo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar die Ryan kan toch echt niet?
Bizar slechte aankoop.
Telstar en Excelsior lieten vorig jaar zien dat je prima in de Eredivisie kunt blijven met beperkte middelen en enigszins fatsoenlijk voetbal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, wat moet hij anders? Lekker meevoetballen en geslacht worden?
Dan schat je Buijs iets te hoog in als je dat verwacht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Telstar en Excelsior lieten vorig jaar zien dat je prima in de Eredivisie kunt blijven met beperkte middelen en enigszins fatsoenlijk voetbal.
Maar waarom moet het op die manier?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Telstar en Excelsior lieten vorig jaar zien dat je prima in de Eredivisie kunt blijven met beperkte middelen en enigszins fatsoenlijk voetbal.
Wat leuk dat je zoveel volgt!quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:44 schreef Gretzl het volgende:
Dit soort flaters waaruit een goal ontstaat zie je vrijwel nergens (als we even uitgaan van de top-20 beste competities wereldwijd). Behalve in de eredivisie...
Ernie moet ontslagen worden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:43 schreef Solotovski het volgende:
Ik ben er nu al klaar mee
Tyfuszooi
Zegt niemand toch.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar waarom moet het op die manier?
Hij drinkt liever bier dan een bacoquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:44 schreef De_Kraam het volgende:
Die Flamingo is ook alleen maar om zijn achternaam gehaald.
ik snap de kritiek niet zo, hij is denk ik de langst zittende trainer en doet het gewoon prima.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |