Blijven donerenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verdomme, ik probeer al drie keer te reageren en Danny’s adds (andere Danny) halen mijn post weg. Laatste poging:
[..]
Dit mag natuurlijk. Ze spelen wel nu al mooi 9 jaar Eredivisie.
Uiteindelijk kan je ‘het altijd vervelende Fortuna’ als een compliment of belediging opvatten. Compliment omdat ze het vaak ploegen moeilijk maken, belediging omdat je er niet graag naar kijkt. Wat belangrijker voor je is hangt een beetje er vanaf, is natuurlijk geen goed of fout antwoord.
Maar doen alsof er geen andere manier van spelen is, of dat je geen voetbal liefhebt als je clubs als Fortuna niet leuk vindt (beiden dingen die jij niet doet), is ook weer wat.
We hebben elkaar helemaal gevonden dus verdere discussie bewaar ik voor later in het seizoen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was omdat deze site weer zo frustrerend werkte als het voetbal van Danny Buijs
Inmiddels heb ik weer een stuk proza geplaatst waar je je tanden in mag zetten
PSV speelt ook.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:10 schreef raptorix het volgende:
Ziggo heeft weer eens mijn pakket aangepast waardoor ik alleen lampjes kan kijken, echt wat een mongolen.
Zomaar je abo aangepast?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:10 schreef raptorix het volgende:
Ziggo heeft weer eens mijn pakket aangepast waardoor ik alleen lampjes kan kijken, echt wat een mongolen.
Alleen op de tv in de woonkamer, via Ziggo GO kan dat niet en heb je alleen ESPN1quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
Iedereen bij Ziggo kan overigens gratis ESPN kijken.
Ik zou zweren dat ik het via Ziggo go ook kon kijken. Ik ga het meteen proberen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alleen op de tv in de woonkamer, via Ziggo GO kan dat niet en heb je alleen ESPN1
Ziggo Frauds.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alleen op de tv in de woonkamer, via Ziggo GO kan dat niet en heb je alleen ESPN1
Wat moet ik nu doen dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We hebben elkaar helemaal gevonden dus verdere discussie bewaar ik voor later in het seizoen.
Je kan jezelf verheugen op mijn OP NAAR HET PSV TOPIC gifje. Al zal dit nog wel 3-1 worden ofzo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat moet ik nu doen dan?
Misschien dat ik nog een hengel uitgooi naar Stijn of Slob ofzo
Ja ben ook erg teleurgesteld, wou morgen Feyenoord gaan kijken onder de overkapping in de tuinquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
Oh je hebt gelijk. @:r-woud93
Dat is wel erg matig.
Nou gelukt, maar wel omslachtig, je zou verwachtig dat dat gewoon via het Ziggo streaming scherm kan, maar dat moet dus expliciet via ESPN/Disney zelf, wat een onzin.quote:
Ja ik heb toegezegd om op te passen en wilde dan graag Feyenoord en Ajax kijken. Dan maar een dagpasje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ben ook erg teleurgesteld, wou morgen Feyenoord gaan kijken onder de overkapping in de tuin
Hoezo verkort je advertisements af met adds? Je had nog een d liggen van Scrabble die je kwijt moest?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verdomme, ik probeer al drie keer te reageren en Danny’s adds (andere Danny) halen mijn post weg. Laatste poging:
[..]
Dit mag natuurlijk. Ze spelen wel nu al mooi 9 jaar Eredivisie.
Uiteindelijk kan je ‘het altijd vervelende Fortuna’ als een compliment of belediging opvatten. Compliment omdat ze het vaak ploegen moeilijk maken, belediging omdat je er niet graag naar kijkt. Wat belangrijker voor je is hangt een beetje er vanaf, is natuurlijk geen goed of fout antwoord.
Maar doen alsof er geen andere manier van spelen is, of dat je geen voetbal liefhebt als je clubs als Fortuna niet leuk vindt (beiden dingen die jij niet doet), is ook weer wat.
Daar kom ik liever niet, daar bijten ze.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan jezelf verheugen op mijn OP NAAR HET PSV TOPIC gifje. Al zal dit nog wel 3-1 worden ofzo.
Oh het kan wel dus, dank.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou gelukt, maar wel omslachtig, je zou verwachtig dat dat gewoon via het Ziggo streaming scherm kan, maar dat moet dus expliciet via ESPN/Disney zelf, wat een onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |